Hävitin kaksi ampiaispesää, toinen oli välikatolle johtavassa luukussa talon päädyssä, ja toinen räystään reunalla kattotiilien raossa. Jokohan tuota huomena uskaltautuu maalailemaan
Vanhojen lehtien ja muun jätepaperien joukosta osui silmiin uudemman näköinen kirjekuori joka piti sisällään mm. toistakymmentä lounassetelia ja hioeman päälle kuudensadan euron verran käteistä rahaa.
Kiinnostava tarinan pala. Oliko näin yllättävä kirjelähetys yksityishenkilölle? Vai oliko todennäköistä, että sisältö oli vain säilytyksessä kuoressa? Mikä hippiaate oli johtanut vaihdantavälineiden poisheittämiseen ja mikä keskiluokkaistuminen niiden takaisin huolimiseen?
Ontopic: portaat tein tähän terassin eteen aamupäivällä ennen kuin tuli vieraita. Eipä nyt notku ei.
Kiinnostava tarinan pala. Oliko näin yllättävä kirjelähetys yksityishenkilölle? Vai oliko todennäköistä, että sisältö oli vain säilytyksessä kuoressa? Mikä hippiaate oli johtanut vaihdantavälineiden poisheittämiseen ja mikä keskiluokkaistuminen niiden takaisin huolimiseen?
Tarina oli tylsä: huoneistossa jonka nurkkia oli noinkin pontevasti tyhjennetty turhista tavaroista asuu päällle kaksikymppinen mieshenkilö ja hänen muutamaa vuotta nuorempi pikkuveljensä, kirjekuori ja sen sisältö oli tarkoitettu muutamaksi viikoksi yksin asumaan jäävälle pikkuveljelle joka sitten oli onnistunut heittämään senkin roskiin eikä ollut osannut vielä kaivata sitä.
Ontopic: portaat tein tähän terassin eteen aamupäivällä ennen kuin tuli vieraita. Eipä nyt notku ei.
Aidosti kädettömänä joudun huokaisemaan tai mitä sellaisesta ihailun valekaapuun puetusta kateudesta tehdäänkään.
^Aidosti kädetön olin minäkin ennen kuin tuli muutettua vanhaan puiseen ok-taloon. Sellainen on armollinen: avaat seinä-/lattiapinnan ja katsot. Kysyt ja luet neuvoa. Niin sitä kirjallisuustieteilijäkin oppi semikäteväksi, ja nykyisin kun on kaikki nämä sähkövärkit, joilla sahata ihan hetkessä just eikä melkein.
Jätin nyt jo edesmenneen kesäpartani harmaat haivenet kypärän lukon väliin.
En ilmaissut asiaa K-18-termeillä. J.C. Mellencampia siteeraten: "Hurts so good"
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Reilut 10 kg kesäkurpitsaa seurakunnan pop-up ravinteliin.
Ei mennyt haaskioon, meillä kun tursuaa jo korvista.
Täytyy käydä testaamassa sunnuntaina lopputulema,
nuoriso-osasto on yllättäen vahvasti tulossa mukaan
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
En polttanut tänään tupakkaa. En ole polttanut kuukauteen!
Tsemppiä! Itsellä yhdeksäs savuton vuosi menossa ja emäntä tuskaillut nyt neljän kuukauden verran...on ollut mulla kestämistä mutta luulen että itse olin noin sata kertaa pahempi tapaus. Kummaa ainetta tuo savuke...
Comment