above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • tempokisu

Alkujaan tämän lähetti Kepsu Katso viesti
    Muutaman kerran vuodessa 1 kaverin kanssa kerrallaan käyn jonkun lenkin ajamassa, mutta kyllä yksin paras.
    Ja koska kertaus on opintojen synnyttäjä, niin kerta kiellon päälle, On parasta ajella yksin.
    Hyvä on pyöräilijän pyöräillä jos ystävä hällä on myötä. Mutta parempi ajella yksikseen, tiens yksin raivata itselleen ja yksin uhmata yötä.

Comment

• stenu
      Veteraani
      • 04/2005
      • 6495

Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
      Yrittäiskö ajella jotenkin sosiaalisemmin ensi vuonna? Yksinäisenä sutena ajelut on helppo järjestellä, mut voisihan joskus olla hauskaa jossain porukassa.
      No se Brewery Hunting Ride ainakin pitäisi suorittaa. Nyt joutuu vaan ajelemaan vähän enemmän kun joutuu pyörähtämään Keravallakin.

NGS:n/Breakawayn social rideille ja KSP24:n tiistailenkeille suositus. Ne on olleet kivaa vaihtelua yksin puurtamiselle ja aina välillä on kyllä kiva ajaa niinkin, että seurailee vaan jonkun takarengasta.
      “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Comment

• tempokisu

Aattelin että kilpailevalle f-keskustelufoorumille en enää mene.
        Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
        Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.

Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.

Comment

• tempokisu

Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
          Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.

Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.

Vai olisiko se vaan yksinkertaisempaa mennä tällä rahalla mitä nyt on sinne takuueläkkeeseen 6 vuoden päästä. Tosin tuskin sinne asti jaksan. Menee nää byrokratiat niin vaikeeksi että ehkä anti olla.

Comment

• YocceT
            Aktiivijäsen
            • 10/2008
            • 2193

Ja valitus se vaan jatkuu.. milloin on 10+ vuodeksi rahulia tilillä ja milloin ollaan niin köyhiä, kipeitä ja syrjittyjä ettei kukaan tässä maailmassa.
            Mene vaan foorumille kun banni loppuu, mutta älä mene kaivamaan verta nenästäsi. Joskus kannattaa ottaa opiksi siitä mitä sanotaan.

Comment

• Hääppönen
              Aktiivijäsen
              • 09/2010
              • 2028

Täältäkin ehdottomasti suositus mennä sinne toiselle foorumille heti kun voi. Se on paljon parempi foorumi.
              SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Comment

• JackOja
                Moottoriturpa
                • 01/2006
                • 21414

Minäkin luulen, että se toinen paikka olisi se oikeampi henkinen koti. Täällä on vain ilkeitä ihmisiä. Siellä on sitä kysyttyä nahkiasasiaakin ja on sallittu topsu.
                Varmasti pyytävät anteeksi käytöstään ja toivottavat tervetulleeksi takaisin.

Comment

• Kepsu
                  Jäsen
                  • 08/2019
                  • 967

Tämmöisiä pohdiskelin: https://www.kaypahoito.fi/hoi50076
                  Moottori olet sinä.
                  Think for yourself, question authority!
                  Meidän jälkeemme hiljaisuus

Comment

• tempokisu

^ no olen itekin tätä mietiskelly, välillä on että kyllä tämä tästä, ja sitten koko eilisen illan makasin olkkarin lattialla itkeskellen - ja se syy ei oikeastaan ole masennus vaan se että peruspäivätuki ja sairauspäiväraha evätään - mietipä ite että takuueläkkeeseen on vähän vajaa 6 vuotta, ja siinä sun pitää tulla toimeen sillä rahalla mitä tilillä on, että miiljonäärteiltä onnistuu mutta taviksilta? tämä ei ole valitus, vaan elämäntilanteen totuus. Todennäkoiseti en saa mitään tukea, mutta Luojan Kiitos säästin rahaa jolla tulen toimeen.
                    Mutta ei sitä koskaan tiedä, Luoja armahti mun syksyllä 2017 ( löysin syyn elää) ja uskon että nytkin käy niin, tavalla tai toisella.

Comment

• Hower
                      Aktiivijäsen
                      • 08/2016
                      • 1447

Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
                      Mutta meinaan kyllä mennä.
                      Iso suositus vaihtamiselle.
                      Tähän foorumiin kylvämäsi tunnelma saa kyllä miettimään, jaksaako edes kurkata tänne.

Comment

• Hääppönen
                        Aktiivijäsen
                        • 09/2010
                        • 2028

Kyllä se kilpaileva f-foorumi on paljon parempi.
                        SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Comment

• Chat GPT
                          Jäsen
                          • 02/2023
                          • 634

Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
                          ^ no olen itekin tätä mietiskelly, välillä on että kyllä tämä tästä, ja sitten koko eilisen illan makasin olkkarin lattialla itkeskellen - ja se syy ei oikeastaan ole masennus vaan se että peruspäivätuki ja sairauspäiväraha evätään - mietipä ite että takuueläkkeeseen on vähän vajaa 6 vuotta, ja siinä sun pitää tulla toimeen sillä rahalla mitä tilillä on, että miiljonäärteiltä onnistuu mutta taviksilta? tämä ei ole valitus, vaan elämäntilanteen totuus. Todennäkoiseti en saa mitään tukea, mutta Luojan Kiitos säästin rahaa jolla tulen toimeen.
                          Mutta ei sitä koskaan tiedä, Luoja armahti mun syksyllä 2017 ( löysin syyn elää) ja uskon että nytkin käy niin, tavalla tai toisella.
                          Hei, Ehdottaisin että perustat vaikka oman tempokisu topicin jossa sitten kaikki kiinnostuneet voivat seurata tarinaasi ja ajatuksiasi jos siltä tuntuu. Nythän näyttää hieman siltä että nykyinen malli ei ehkä kuitenkaan ole se paras mahdollinen. Kiitos.

Comment

• YocceT
                            Aktiivijäsen
                            • 10/2008
                            • 2193

Alkujaan tämän lähetti tempokisu
                            ^ No moro! mulla on nyt feisbuukki
                            No sinnehän voit sitten nuo elämänkurjuudet käydä kirjaamassa, niin ei tarvitse tätä harrastepainotteista foorumia työntää täyteen sellaista tekstiä mikä kaikissa muissa aiheuttaa vastarintaa. On varmasti kaikkein paras paikka sille. Fillarifoorumi on kaikkein huonoin ja epäsopivin.

Ja bannit on kyllä aina itse ansaittuja. Jos useaan kertaan varoitetaan ja silti ei meno muutu, niin mitä muuta mode voisi tehdä? Vaihtoehdot on suurin piirtein menettää kaikki muut käyttäjät yhden epäsosiaalisen takia tai antaa määräaikainen porttikielto sille yhdelle.

Ps! On tälläkin foorumilla banneja jaettu. Koeta pitää sekin mielessä.

Comment

• samooja
                              Runoilija
                              • 09/2004
                              • 5223

Pienirenkainen pullukkakuminen e-hyrrä Engwe M20 750W. Mutta enpä tiedä, kamalan kalliita samalla rahalla saisi kawasakin nelari enskan. Nyt kun elämä on plusarvoista ja kevät on tulossa niin uusia leluja ei vaan ihan vaan kokemuksia kaipaan.
                              skeptinen realisti

Comment

• navajokoira
                                Aktiivijäsen
                                • 08/2019
                                • 1864

Yocce, sun viimeaikojen viestihistoriasta on varmaan puolet sitä että menet vaan tarkoituksella haastamaan riitaa itseäsi ärsyttävien käyttäjien kanssa.

Toimintasi on käytännössä vainoamista ja foorumin meno on sen seurauksena alkanut muistuttaa koulukiusaamista.

Comment

Working...