Poika sai joululahjaksi rc auton. Nyt kovassa harkinnassa pitäiskö itsellekkin ostaa. Vaimolle sen pystyisi perustelemaan panostuksena isä-poika suhteeseen.
viimeisin harkintasi?
Collapse
X
-
^
ehdottomasti pitää ostaa. Mä olen miettiny pitäisikö jotain ostaa Redbubblesta kun lähettävät mulle uudet sukat postissa kadonneiden tilalle.
Niin ja se Stag-lehti, "säästyi" rahaa kun sähköpostiini ei mahtunut puolalaisen designerin myyntituote-viesti ja olin varautunut ostamaan.
Comment
-
Ostin Joulunalla pari kirjaa paikallisesta kivijalasta, toinen Nesbön uusin.
Kirjassa oli punainen hintalappu 29,40 €, ikään kuin tarjouskirjassa.
Myöhemmin nettiä selatessa joku mainosti samaa teosta, oliko se nyt 26,00 tai 28,00 ja hymähtelin paikallisen kivialan punaista hintalappua.
Sitten kävikin niin, että Joulupukki toi toisen samanlaisen opuksen, niinpä lähdin omaa ostostani vaihtamaan.
Vaihto kävikin sujuvasti, kun heiltä löytyi tilalle haluamani viimevuotinen Nesbö, joka toisin oli 3 € halvempi.
Kassalla kysyttiin, voisinko ottaa hyvityksen edestä vaikkapa kuulakärkikynän tai jotain?
En ollut muuta vailla. Pyysin, että jospa vaan rahana.
Kassatäti sanoi heillä olevan käytäntö, että kirjaavat hyvityskuittiin saatavan ja hyvittävät sitten 3 € seuraavan ostoksen yhteydessä.
Harkinta alkoi:
Asioinko vielä heillä, vai tilaanko kirjat jatkossa verkkokaupasta?
Harkinta päättyi:
Voivat pitää sen 3 €. Ja loput kirjansakin.
Jatkan vanhaa asiakassuhdetta Adlibriksen kanssa.
Comment
-
Skippasin naamakirjan ja muut vastaavat S/M osastot; oletin F-foorumin olevan
ihmisläheinen pyöräilyn harrastelijoiden keskustelupalsta, väärin taisi mennä?
Pitäkää tunkkinne-osasto taitaa voittaa täälläkin, kertokaa, ylväät paskiaiset,
mistä saan neuvoja tekniikkamurheisiini, jos täällä notkuminen ylittää sietoyvyn.
Missä kerron hauskoista autohavainnoista, hyvistä levyistä, maistuvista oluista?
Hyvistä vanhenevan harrastelujuopon ja vankan th-ammattilaisen elämänkaaren
käänteistä? Miten saan ennakkotietoja tulevista GT-kolmosista samalla keskustelemalla?
Vaikka edelleenkin kuskaan vain teräsraamisia kelirajoitteisia nakkikumeja,
en ole edelleenkään läskikumien, tai semimuhkujen sylkykuppi.
Sääli olisi häipyä, sääli olisi jäädä. Mitäpä tekisi..?"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Comment
-
-

Comment