Alkujaan tämän lähetti Archie
Katso viesti
Kenet julkkiksen bongasit viimeeksi?
Collapse
X
-
Saman jampan perässä hiihtelin äsken pitkin Museokatua, ei voinut hiustyylistä erehtyä vaikkei aluksi nähnyt kuin takaraivon..Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viestiPerjantaina eksyin Arto Nybergin kanssa samaan paikkaan iltapäiväkaljalle. Olisko kantapaikka? St. Urho..
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Comment
-
Itte Martti Vainio veti resiinaajot perjantaina Haapamäellä, muuten kantsii käydä kokeilemassa, siinä hommassa saa sykkeet tappiin...
Vanha äijä, ja tarttee kaikki rapakot ajella...Konalla 12 vuotta. Nyt Haibike FULLFATSIX 10
Comment
-
Suomen Tin Tin..Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viestiSaman jampan perässä hiihtelin äsken pitkin Museokatua, ei voinut hiustyylistä erehtyä vaikkei aluksi nähnyt kuin takaraivon..
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Comment
-
kiira ja pelle
Kiira Korven olen nähnyt luistelu/voimistelupukuliikkeessä, samassa jossa ferrari-paida(t) tehtiin. On kaunis niin siviilissä kuin esiintymismeikissäkin. Teki mieli moikata
...mutten kehdannut.
Mutta "toisenlainen" bongaus tänään, Pelle Miljoona istuskeli rautatieaseman edessä olevalla pysäkillä.
Comment
-
Alain Prost... Viimeiset kolme kertaa kun olen kenenkään edes puolijulkiseen törmännyt, on ollut nimenomaan Prost. Jostain syystä se hankkii kaikki fillarit meiltä. Muita julkkiksia ei liene tässä pikkukaupungissa koskaan. Enkä varmaan tunnistaisi vaikka olisikin. Prostiakin luulin vain perustyypiksi jolla oli liikaa rahaa, kunnes joku minua ensimmäisellä kerralla läksytti ja kertoi kuka oli kyseessä.
Edit: Kyseessä on siis todella sympaattinen tyyppi, mutta kun ostaa kolme pyörää samaan käyttötarkoitukseen samalla keikalla, voi alkaa miettimään miksi.
https://www.strava.com/athletes/1783871
Comment
-
Jos on esim kaupunkiasunto, ranta-asunto ja vuoristoasunto (kuten "Professorilla" voisi kuvitella olevan), on ihan kiva, kun tietää että kääntääpä auton ratin mihin tahansa niistä, tuttu pyörä on odottamassa.
Onhan minullakin kotipyörä ja mökkipyörä, jotka ovat periaattessa ja käytännössäkin melkein samanlaiset.
PS pyöräilevistä julkkiksista olen varmasti nähnyt vain Osmo Soininvaaran ja kohtalaisen varmasti Stefan Lindforsin.
Comment
-
Remu tupsahti äsken Kittilässä Finnairin koneeseen tuohon naapuripenkille, kun välilaskulla lisämatkustajia otettiin. Ainoa sana, jonka kuulin oli yeah! Kun hän seuramiehen esittämän paikan hyväksyi.Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Comment

Comment