Alkujaan tämän lähetti Grugi
Katso viesti
harjoitusvastus??!!
Collapse
X
-
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa, ainakaan jos traineri on vähemmän kuin nejä vuotta vanha. Oikeat tehot vitosvastukselle löytyy valmistajan sivuilta, johon taas löytyy suora linkki vähän ylempää ketjusta.Alkujaan tämän lähetti hhel Katso viestiMulla on myös käytössä Eliten Volare mag ja olen yrittänyt selvitellä noita tehoja eri vastuksille huonolla menestyksellä. Pitääkö tuo yllä oleva pdf paikkansa vai onko jollain muuta dataa kyseisestä treineristä?30T
Comment
-
Ok. Ajattelinkin, että kovin oon huonossa hapessa.Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viestiEi pidä alkuunkaan paikkaansa, ainakaan jos traineri on vähemmän kuin nejä vuotta vanha. Oikeat tehot vitosvastukselle löytyy valmistajan sivuilta, johon taas löytyy suora linkki vähän ylempää ketjusta.
Onkohan tästä tehty mitään tarkempia käyriä, kun nämä Eliten antamat arvot vitosvastukselle?
Max power (W) at 20km/h 270W
Max power (W) at 40km/h 660W
Max power (W) at 60km/h 1040W
Comment
-
Olisin hyvin kiitollinen, jos joku joka on sisällä voisi hieman tiedustella.Alkujaan tämän lähetti Grugi Katso viestiTrainerroadin FB sivun kautta voisi varmaan kysyä jotakuta Volaren käyttäjää valaisemaan asiaa miten hän on ongelman ratkaissut jos tehot ei tunnu osuvan kohdilleen.
Comment
-
Tällänen kalibrointitaulukko tuli vastaan jotta olisko tosta mitään apua jos sitä osaa käyttää
Comment
-
Minä ratkaisin trainerroadissa asian niin että valitsin traineriksi Elite SuperCrono Mag Alloy:n, silloin vitosvastuksella tehot ovat lähes samat kuin Volarelle ilmoitetut.
Aika moni Tr:ässä ei asiaa ole ymmärtänyt vaan ajelee Volarelrella Mag alun käyrillä, siitä ei tule yhtään mitään. Tehoja pitäisi olla lähes kolminkertainen määrä että pysyy tolppien päällä. Aika nopeeta loppuu innostus.30T
Comment
-
Mieli tekisi kyllä laittaa, mutta on toi englanti aika huono...Alkujaan tämän lähetti Grugi Katso viestiSähän voisit laittaa Tr:lle vistiä että tarkistaisivat Volaren kurvin kun ei kerta ole sinnepäinkään. Eliteltä sa varmaan s-postilla taulukon kuten aiemminkin.30T
Comment

Comment