Varmaan kaikki ovat tietoisia että Amazonin valikoimissa on myös pyöräilysälää ja Saksan Amazon tarjoaa ilmaisen kuljetuksen yli 39 euron tilauksiin itse myymissään tuotteissa. Useimmiten tuolta ei kuitenkaan tule vastaan mitään erityisen hyviä diilejä mutta kun GX Eaglen ketjut alkoivat olemaan vaihtoiässä päätin vilkaista ja katsos, X01 Eagle ketju 41 euroa ja rapiat kotiinkuljetettuna - eli samaan hintaan kuin R2:ssa ennen postikuluja ja suunnilleen samaan hintaan kuin GX ketjut kotimaasta.
Joo, olen tietoinen että Amazon ei ole eettisesti ainakaan yhtään sen ongelmattomampi toimija kuin saksalaisjätit ja olisin varmasti pärjännyt GX:lläkin. Mutta tuossa ostoksessa hinta+laatu+vaiva -yhtalö vain antoi parhaan tuloksen. Onko muilla tullut vastaan onnistumisia tuon kaupan kanssa?
Joo, olen tietoinen että Amazon ei ole eettisesti ainakaan yhtään sen ongelmattomampi toimija kuin saksalaisjätit ja olisin varmasti pärjännyt GX:lläkin. Mutta tuossa ostoksessa hinta+laatu+vaiva -yhtalö vain antoi parhaan tuloksen. Onko muilla tullut vastaan onnistumisia tuon kaupan kanssa?

Comment