Ensimmäinen tilaus DHL Expressillä ja nopeaa toimintaa. Tilaus torstaina päivällä, paketti matkaan kaks tuntia myöhemmin ja perjantai-iltana kuriiri kävi pimpottelemassa tyhjän toimiston ovikelloa. Maanantaina kävin noukkimassa terminaalista.
Chainreactioncycles
Collapse
X
-
Laitoin tilauksen crc:lle menemään ja maksuvaihtoehdoksi tilisiirron. Muuten on selvää pässinlihaa, mutta tuleeko viitenumero kohtaan tilausnumero vai mitä? Googlettelin niin jossain päin muailmaa laitetaan vain tilausnumero viestikenttään, mutta miten crc? Yritin kahlata foorumia ja crc sivuja läpi tiedon löytämisessä ilman tulosta..
Comment
-
Tilattiin kaverin kanssa ajokampetta 2. päivä, ~10 eri tuotetta. Kaikki kamppeet lähti seuraavana päivänä liikkeelle, yhdet kengät tuli viikko sitten keskiviikkona (10. päivä), mutta kaikki loput on vielä tulematta. Tämä taitaa kuitenkin olla normaalia, vai onko syytä huolestua?
Comment
-
varmaan moneen kertaan tämäkin asia täällä puhuttu mut en tahdo löytää, eli ekaa kertaa elämässä tilaamassa roinaa niin miten tuo postitus Finland Tracked Delivery kautta niin tuleeko se paketti suoraan lähimpään postiin ja tarviiko minun maksaa veroa tuosta pakestista?
Comment
-
Puolitoista viikkoa sitten tilasin erilaista sälää ja ajattelin tyytyä ilmaiseen toimitukseen kun aikaa olisi. CRC:llä jostakin syystä päätettiin jakaa tilaus kahteen pakettiin joista toinen tulee Royal Maililla (ei seurantaa) ja toinen DHL:llä. Royal Mailin paketti sai päivän etumatkaa ja vieläkään ei ole perillä. DHL:n paketti tuli juuri äsken. Ei muuten, mutta juuri siihen Roayl Mailin pakettiin laittoivat sitten ne 16 tuumaiset renkaat joita olisi tarvinnut peräkärryyn kesän reissulle. Huominen vielä armonaikaa ja sitten on pakko käydä hakemassa kotimaasta joku rengas hajonneen tilalle. Naurettavinta asiassa tietysti on se, että siinä toisessa paketissa oli niin paljon tyhjää että renkaat olisivat sopineet sinne oikein hyvin.
Olisi pitänyt maksaa expressistä... nyt on myöhäistä enää itkeä.In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Comment
-
Chainreaction - Nopeeta palvelua
Mua alkaisi 10 kk toimitusaika sapettaa,;-)Alkujaan tämän lähetti Romeo Katso viestiTilaus pe 19.9. ja tavara ovella ti 23.7. Riittää mulle.
Comment

Comment