Laittamalla lisää kutistesukkaa siihen vieterin päälle sitä ääntä saa hiljennettyä jos se alkaa nyppimään liikaa
Lyrik vs. Revelation
Collapse
X
-
Juu, ei ole ihan normi koko. 15/20mm navoissa tarvii noita isompia kuin perinteiset 15/17mm.Alkujaan tämän lähetti juminy Katso viestiSama homma, työkalun joutuu hankkimaan. Ei ole mulla napa-avain -sarjassa noin isoja sentään. Ei ole vielä tullut 24mm:sen tarvitsevaa vastaan.
Comment
-
Oliks tietoo kenellään noista? drop sano, että oli sanottu jossain (kaupassa?), että kyllä ne sinne kuuluu. En tietenkään uskonut vielä. Voishan ne laittaa takaisinkin, kun ne kerran dropinkin keulassa olivat ja samanlaisia värkkejä. Että ei ihan sattumaa vissiin. Korjataan nyt siis sen verran, että lienin väärässä noiden poistamisen kanssa. Tai sitten erehdyin.
Comment
-
Mä kysyin näin forkpartsilta:
Ja vastasivat näin:Hi!
I received a Lyrik 170mm coil modification kit from you a few days
ago, I have two questions about it:
- Looking at the technical manual, it mentions the wavy and silver
spacers for coil u-turn, but not for the plain coil version. However
they where included in this package. Am I supposed to use them (please
see attached image)?
Yes you must to use the wavy and silver spacer to avoid clicking noises.
(like on boxxer)
Also ok to use boxxer spacer 35mm
Best Regards,
Laurent
Comment
-
Tänks. Kattelin itekin just äsken forkpartsin sivuja (ihan kivasti kamaa esillä) ja tossa Lyrikin kitissä ei noita ollu (kuvassa, joka vaikutti ehkä olevan vuosikertaa...), mutta jonku toisen keulan osien kera ne oli. Että varmaan ne keskimäärin niihin kuuluu. Ei mulla kliksata, mutta laitan takas tai ainakin pähkäilen asian uudestaan kun seuraavan kerran avaan.
OT: Vois toimia Siassa paremmin toi softjousi, mutten enää jaksa heittää tota Sikaan. Laittanen Sektorin tai vanhan Revelationini.
Comment
-
Nyt on Lyrik RC2DH:lla körötelty pari testilenkkiä. Ennen käyttöä laitettiin öljyt kuntoon, kun ne ei tosiaan toimitettaessa olleet (kuten odottaa saattoi). Revelation Dual airin ja Lyrikin Solo airin ero on kyllä kuin yöllä ja päivällä. Toki joustomatkasa on eroa (toistaiseksi vielä 30mm, kun lyhennys Lyrikiin on tekemättä), mutta kyllä ne on ihan eri maailmoista muutenkin. Mulle tuo ero tuli pienoisena yllärinä, kun en ole aiemmin ajanut noin järeällä nokalla. Revelation on eniten kotonaan verrattain hidasvauhtisessa "perinteisessä" enskapolkurymistelyssä, mutta Lyrik kaipaa reilummin vauhtia alleen, ennen kuin alkaa tapahtua
Varmasti Lyrik on herkkä omassa kategoriassaan, mutta ei siitä samanlaista hitaampaa juuren/kiven ylittäjää saa kuin Revestä.
Lyrik hommattiin hissienskaa varten ja mäkitestien perusteella valinta oli oikea. Vielä kun kuski jarruttaisi vähemmän, niin varmasti Lyrik näyttäisi parhaat puolensa
PS. Fillariosa.fi toimittaa noita lyhennysspeisereitä sellaisia kaipaaville.
Comment
-
Suattaapi vaikuttaa myös muuttuneet kulmat tuohon hitaaseen kannon kiertoon... Kuten todettua pitkä jousto ja loivat kulmat ei käy ihan kaikkeen. Justiin hidas kantojen kiertäminen ja kivikossa jumppaaminen ei ole tuollaisen pyörän vahvimpia puolia. A-C mitta on kuitenkin 518 vs. 555 eli aika reilusti.Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viestiRevelation on eniten kotonaan verrattain hidasvauhtisessa "perinteisessä" enskapolkurymistelyssä, mutta Lyrik kaipaa reilummin vauhtia alleen, ennen kuin alkaa tapahtua
Varmasti Lyrik on herkkä omassa kategoriassaan, mutta ei siitä samanlaista hitaampaa juuren/kiven ylittäjää saa kuin Revestä.
Lyrik hommattiin hissienskaa varten ja mäkitestien perusteella valinta oli oikea. Vielä kun kuski jarruttaisi vähemmän, niin varmasti Lyrik näyttäisi parhaat puolensa
Comment
-
Niin toki vaikuttaa kulmien loiventuminen kokonaisuuteen huomattavasti, mutta nyt tarkoitin pelkkää keulan toimintaa. En koko paketin.Alkujaan tämän lähetti Tmh Katso viestiSuattaapi vaikuttaa myös muuttuneet kulmat tuohon hitaaseen kannon kiertoon... Kuten todettua pitkä jousto ja loivat kulmat ei käy ihan kaikkeen. Justiin hidas kantojen kiertäminen ja kivikossa jumppaaminen ei ole tuollaisen pyörän vahvimpia puolia. A-C mitta on kuitenkin 518 vs. 555 eli aika reilusti.
Comment
-
Enää tuo ei tunnu nihkeältä kostealla. En tiedä oliko nihkeys äänestä johtuvaa psykosomaattista häiriötä vai jahka se puutteelinen jousen voitelu vaikutti enemmän kosteammalla ilimalla. Samapa tuo. Vaihdoin kuskin mukaisen jousen nyt keulaan eli softin. Aamumassa on jotain 82kg, joten kai sen pitäis olla vähän liian pehmee sen jousen. Säätelin nupikoita ja sen sellasta, ihan hyvin tolla ajaa. Pari preload-spaceria vois ehkä laittaa lisää tai kokeilla taas meediumia vaihteeksi.
Comment
-
Nyt on Lyrikki sitten paikoillaan ja koeajettu. Taidan tilata löysemmän jousen vielä. Harmittaa myös, että mun luottojarrut, Hope M4:set on IS-kiinniyksellä, eivätkä ne enää sovi keulaan. Vaihdoin varapyörästä tollaset Avidin jarrut, mutta letkut menee aika karseasti.

Comment
-
Eikö löydy sopivaa adapteria? Mulla on yhdessä pyörässä shimanon is jarru adapterilla pm keulassa.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viestiNyt on Lyrikki sitten paikoillaan ja koeajettu. Taidan tilata löysemmän jousen vielä. Harmittaa myös, että mun luottojarrut, Hope M4:set on IS-kiinniyksellä, eivätkä ne enää sovi keulaan. Vaihdoin varapyörästä tollaset Avidin jarrut, mutta letkut menee aika karseasti.
EDIT:
Tämmönen ehkä?
Last edited by Vieras; 12.11.2011, 06.31.
Comment
-
Tuo adapteri tarvitsee 20 mm isomman jarrulevyn ja mulla on nyt jo 205 mm levy. Ei kiinnosta hankkia 225 mm uuttta levyä + adapteria. Uusi Hope Race M4 Evo kiiluu jo silmissä.Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viestiEikö löydy ]
Comment
-
Jaa sulla onkin ja valtava laikka. No nää tilaisuudet kannattaa ottaa aina mahdollisuutena hankkia jotain vielä parempaa.Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viestiTuo adapteri tarvitsee 20 mm isomman jarrulevyn ja mulla on nyt jo 205 mm levy. Ei kiinnosta hankkia 225 mm uuttta levyä + adapteria. Uusi Hope Race M4 Evo kiiluu jo silmissä.
Comment

Comment