Alkujaan tämän lähetti Shimaani
Katso viesti
Mekaaniset levyjarrut
Collapse
X
-
Muuten onnistunut kopio mutta väri on eriAlkujaan tämän lähetti VSS Katso viestiOnko kokemuksia Clarks CMD-15 jarruista? Ilmeisesti samanlaiset kuin Avid BB7 paitsi paljon halvemmat.
16€ @ chainreactioncycles http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod120214
Ulkomuistista satula ja noi muovinipelit näyttää tosiaan kovin samoilta kuin bb7:ssa. Pitäsköhän pirruuttaan ostaa hipelöitäväksi...
go play chicken with your lactate threshold
Mun Youtube
https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/
Comment
-
No ei tasan mitään eroaAlkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viestiKokeile mitä eroa on kun löysäät sen ruuvin verrrattuna siihen kun se ruuvi on pohjassa.
Ja tarkista että vaijjerissa ei ole mutkaa. Isoa vekkiä ei jumiin tarvi.
Ahneella on kehno loppu.
Comment
-
Onko tuo nyt sit post mount? Sivustapäin IS TakanaAlkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viestiMimmoinen kiinnitys on litkun keulassa? Jos ei muu auta niin ei pahaa tekisi tarkistuttaa kiinnityspintojen suoruus?Ahneella on kehno loppu.
Comment
-
Ei ole maalia eikä muutakaan töhnää. Prikat on samoinpäin kuin takana ja katsoin myös youtube videoista miten muilla oli niin kyllä, oletan että ovat aivan oikein. Minulla alkoi nyt männän toiminta epäilyttämää, sillä minusta palat hieman auraa eivätkä ole luotisuorassa levyyn nähden. Tällöinhän se jää toisesta reunasta kihnuttamaan?Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viestiEihän haarukan PM-tappien päässä ole maalia ja onhan nää kuperat ja koverat prikat oikeassa järjestyksessä? Itse niin BB7 ja Avidin Elixireissä jouduin pikkasen isompaan momenttiin vetämään kuin manuaali käski.Ahneella on kehno loppu.
Comment
-
Nostetaan antiikkista ketjua.
Vieläkö joku pelaa BB7:n kanssa?
Miten jarrut saa äänettömäksi? Jarrut eivät siis laahaa vaan kun jarruttaa, ne rohisevat melkoisesti. Palat on Avidin omat metalliset. Hioin pinnat juuri ja se auttoi hetkeksi mutta taas ollaan lähtöpisteessä.
Jarrulevy on toisessa päässä Avid CleanSweep (olisko G1), toista en muista mutta äänimaailma on sama.
Pitoa riittää, eli siitä ei ole kiinni. Levyillä on toki ikää mutta paranisko vaihtamalla ne?
EDIT: laitetaan sintered-palojen tilalle orgaaniset. Suosituksia?Last edited by jalkkis; 25.08.2021, 13.49.
Comment
-
Kyllä rohisee täälläkin. Jarrulevyinä Ashima airotorit. Ja märkänä ulisee kunnolla
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta TapatalkillaJuoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Comment
-
Joskus kokeilin toisessa pyörässä tollasia alle 100gr levyjä ja kyllä muuten rohisi, vaihdoin siinäkin vähän enemmän pintaa oleviin ja rohina loppui.
BB7 jarrujen kanssa käytössä Shimano RT86 levyt ja jotku peruspalat jagwire tms, ei mainittavaa metelöintiä
Edit: lisäys vielä että noiden RT86 levyjen spiderit on senverran isot että BB7:n toisesta jarrupalasta joutuu vääntämään tai katkaisemaan sen kahvan, ettei osu.
Comment
-
Paaas kokeillen ja kerro meille muille BB-7 kamuillle miltä tuntui. Ei oo hinnalla pilattu nuo.Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viestiKyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Comment

Comment