On kyllä vähä perseestä tommonen yksinoikeus lähetyksiin. Mielestäni kuka tahansa yhtiö pitäs saada oikeudet jos haluaa
Maastohiihdon MC
Collapse
X
-
Kyllä. Tosin tämä loppunousu-osuus on ihan erilainen kisa kuin muut osuudet. Sinänsä kiva että kärkikamppailuihin tulee useamman eri maan urheilijoita.Alkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viestiParasta Wengiä pitkään aikaan, ansaittu nousu pronssille. Viimeiseltä etapilta pisti silmään nuorten USA:laisten Laukli (s. 2000) ja McCabe (s. 2001) todella kovat suoritukset (5. ja 7.). Sijoitukset aiemmilla osuuksilla luokkaa 40+.
Comment
-
kyllä Pärmäkoskilla on sitä hirsilinnaa varten ollu varaa ilman tätä Touriakin...on semmoinen hieman isompi pirtti, oma kuntosali ja kaikkea.
Hiihtäjä sai Keski-Euroopasta vaivanpalkaksi 22 160 euroa palkintorahaa.
– Talosta on velkaa. Rahat menevät talon maksamiseen, joulukuussa uuteen hirsipirttiin Kuortaneelle muuttanut suomalainen naurahti.
Comment
-
Hyvin toimii - vähän Norjalaispainotteinen, mutta kuulunee asiaan. Kyllä tästä selviää mihin suuntaan Iivon kisa on menossa, kun yhdistää sen FIS Liven GPS dataan ja väliaikoihin. Voi olla että Ylekin jotain selostaa, mutta Yle Puheen ohjelmatiedoista se ei ainakaan eilen selvinnyt, jos sellaista lähetystä ylipäänsä tuliAlkujaan tämän lähetti kurvaaja Katso viestiEhdottomasti! Onko muka radiointi oikeudetkin rajattu Viaplaylle, vai miksihän ei YLE lähetä radiossa? Kun esim. huuhkajien futispelit tulleet YLE Puheelta vaikka tv-oikeudet Nelosella....
Jos skandinaaviska on hyvin hallussa, niin Norjan radio kuunneltavissa
NRK Sport - NRK Radio Itse en edes yrittänyt kuunnella, eli en tiedä minkä tasoista juontamista on.
Comment
-
-
Vähänkö hienoa että molemmille Niskasille tulee onnistumisia. Olumppialaisissa joudetaan taas (ehkä) pettymään mutta siihen on vielä pitkä aika.
Comment
-
Mä unohdin kokonaan miesten kisat, oli töitä. Joo, naureskele Krista sinä vaan reilu 20t eurolle, mä väännän itkua työmatkalla ja se on mun vuoden ansioni ( aiemmin ollut pienempikin). Että ei ole Krista mun suosikkini.
Kläbollekin Tourin voittoraha 75t on aika pieni summa, Kläbon ei tartte rahan takia kisata vaan ennätysten ja kunnian. Mutta oikeesti, on hieno katsella sitä kiriä erityisesti ylämäki-kiriä. Iivon perinteisen hiihto on kaunista katseltavaa.
* * ahaa, Bolsu toinen ja Iivo kolmas. Samaa mieltä, tämän hetken kolme parasta mieshiihtäjää.
Comment
-
Toisaalta median sanamuodot, tilille kilahtaa 20 k€ ja vastaavat ärsyttää minua, kun ei ne mitään puhtaana käteen rahoja ole. Ansiotuloveron alaista ihan normaalisti. Muille kuin kärjelle summat myös aika mitättömiä. Harva urheilulla tienaa ja tienestit on lyhytaikaisia elämänmittapuulla.
Comment
-
Piruvie, anteeksi kun tässä taas omiani -ajat ovat muuttuneet, mutta muistan katkerasti kun minulle myönnetyt stipendirahat jäi käyttämättä sillä sieltä urheilijatililtä pystyi saamaan rahaa vain kuitteja vastaan. No ei meillä ollut rahaa maksaa ensin ite. Joo olisi pitänyt pyytää rahat 50% verotuksella, mutta ei me osattu eikä tiedetty. Kävi myös niin että kun soittelin SUL:iin voinko käyttää SE-tuloksesta saamani stipendin leikkaukseen + fysioterapiahoitoihin, vastaus oli tylyäkin tylympi - koko stipendi on peruttu jalkavamman takia.Alkujaan tämän lähetti e-tracker Katso viestiPalkintorahoja voinee laittaa ns. urheilijatilille ja nostaa sieltä vähitellen verottomana/kevyesti verotettuna.
Kyllä todellakin jäi katkeruus. Sitten Valkeakosken Sotaveteraanit laittoi kolehtia ja sillä rahalla sain maksettua jalkaleikkauksen. Äärimmäisen tylyä SUL:ta ja äärimmäisen hienoa sotaveteraaneilta, kaveria ei jätetä.
Comment

Comment