Autot 5 - Turboja ja töpseleitä
Collapse
X
-
Mersussa on ilmastoinnin kennossa reikä, Veho haluaa korjauksesta 1500 euroa. Halvempia ideoita?
Takajarrutkin pitää korjata (600 €).
Ajovalojen korkeussäätöanturin tanko on irronnut, tietenkin koko osa pitää vaihtaa (200 €).
Iskarin kiinnike murtui pari viikkoa sitten routakuopassa. Iskari maksaa 300 €, onneksi tarvikevaraosana saa pelkkää kiinnikettä kolmella kympillä, sain jo vaihdettua.
No, kaikkinensa tämä tarkoittaa hyvästejä täysjoustopyörän hankinnalle, paitsi jos en korjaakaan ilmastointia, hmm...
Pyöräily on kivaa!
Comment
-
No huh huh. Paljonko on kelattu S212 mittariin?Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viestiMersussa on ilmastoinnin kennossa reikä, Veho haluaa korjauksesta 1500 euroa. Halvempia ideoita?
Ajovalojen korkeussäätöanturin tanko on irronnut, tietenkin koko osa pitää vaihtaa (200 €).
Iskarin kiinnike murtui pari viikkoa sitten routakuopassa. Iskari maksaa 300 €, onneksi tarvikevaraosana saa pelkkää kiinnikettä kolmella kympillä, sain jo vaihdettua.
No, kaikkinensa tämä tarkoittaa hyvästejä täysjoustopyörän hankinnalle, paitsi jos en korjaakaan ilmastointia, hmm...
Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen Merjaan, loistava reissuauto. Pekka Lakkah. vinkistä suksiboksin asennus mahdollisimman eteen ja mahdollisimman taakse osoitti, että pitää olla mahdollisimman takana. Nyt ei ujella käytännössä ollenkaan edes 120-130 vauhdissa XL-koon boksi + 2x ThruRidet, lähinnä puuskaisella tuulella voi kuulua ylimääräistä huminaa.-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Kai Mersuja muutkin osaa korjata kuin Veho.
Tuossa meidän lähellä on mersuihin erikoistunut paja. En sano että pitäisi tuoda Poriin korjattavaksi, mutta olisi hauska kuulla heidän hinta vs. marmori sille kennolle.
Kysy?
Kaar ittelles vaa
Comment
-
Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viestiMersussa on ilmastoinnin kennossa reikä, Veho haluaa korjauksesta 1500 euroa. Halvempia ideoita?
Mikähän on meininki nykyään Kirkonkylän AD-korjaamolla? Ennen se ainakin oli ihan laadukas, mutta en ole nyt muutamaan vuoteen käyttänyt siellä autoja, kun lähempänäkin on maahantuojista riippumattomia toimijoita. Rajamäellä on parikin hyvää pajaa: Marko Jussila (Ketunpesän alueella) ja Matkun auto. Kummassakin on kustannusarviot pitäneet hyvin ja hinnat jotain ihan muuta kuin marmorilla.In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Comment
-
Jep. Itse kelasin just viikonloppuna 80tkm mittariin, eli 7tkm takana. Eiköhän sitä kaikenlaista huoltoa ole luvassa mutta ei se mitään kun se on sen arvoista.Alkujaan tämän lähetti Teemu H Katso viesti177 tkm on ajettu.
Jarrut ja muut ovat ihan normaaleja juttuja, mutta ilmastoinnin kennon hinta pääsi vähän yllättämään.-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Comment
-
Fiikuksen piti vaihtaa eteen alatukivarret, Fordilta kustannusarvio osille ja töille tonnin pintaan. Veti vähän hiljaiseksi. Lopulta ostin tukivarret itse ja toinen liike vaihtoi alle ja teki renkaiden suuntaukset, hintaa yhteensä joku 550eur...
Lähetetty minun XQ-AU52 laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
JUMALAUTA! (Kummeli-äänellä) 48h ja 1666km/h. Kyllä kulkee!Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiJep. Itse kelasin just viikonloppuna 80tkm mittariin...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Comment
-
Olis kyllä komee, mutta pärjätään me nyt hetki tälläkin.Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viestiPeekoo ykköselle inspiraatioksi, jos kumminkin se Caddy joskus..
Tiistain hommaa kuvassa.
Comment
-
^^ On kyllä makia
Itellä haaveissa että joskus kun Amazoniin kyllääntyy niin seuraava peli saisi olla -59 Buick 2D, ei oikeastaan väliä oisko se HT vai avo. Tulee teettämään kyllä vähän hommaa että löytää sopivan yksilön jostain, ja rahaakin pitää olla enemmän töröllään kuin mitä ruotsalaiseen perheautoon on uponnut.
Comment

Comment