Oikeestaan uuden säikeen aloitus kuuluisi Samoojalle mutta jos se nyt näinkin homma taas alkais!
Valokuvauksellista keskustelua.
Collapse
X
-
-
Kiitos Mika. Vaihdoin vasitella vain muutaman kirjaimen otsikkoon. Aika hyvin Viikatteen originaaliteeman puitteissa on tarinaa valokuvasta ja muustakin piisannut. Sehän on vain hyvä asia. Ja ihan hyvänä pidän että asia joskus rönsyilee muuallekin, säikeen valokuvia lähettävistä jäsenistä kun muodostuu tai on tullutkin kaveriporukka niin silloin rönsyjä ei voi minusta välttää.
Smon aloituskuvan luulen nähneeni ennenkin ja yhtä sanaton sen suhteen olen edelleenkin!
Comment
-
Wanhat jorinat löytyy vielä hetken tuolta, jos niinkus haluaa ajankuluksi pläjäyksiä käydä muistelemassa?
Kamerakeskustelua? Meikän tiedot esim. kameratekniikkaan tai valokuvaukseen yleensä on suurinpiirtein nolla, mä vaan painan nappuloita ja hämmästyn joka kerta. Mutta kivaa tää harrastaminen on, saa vastapainoa työlle ja arjen pyörittämiselle. Soittaahan jotkut nahkafagottiakin, kai mä saan kontata jonkun muurahaisen perässä??Hä??
Kiva on kyllä lukea viisaampien jutustelua kameroiden ja kuvaamisen sielunelämästä, samalla voi itse oppia jotain jännää. Oon samaa mieltä, porukka on niin pieni ja kuvat mahtuu muun jutustelun sekaan mainiosti.
Täällä on käyty mukavasti keskustelua kuvista, tilaa on löytynyt jokaiselle mielipiteelle menemättä kuitenkaan kenenkään iholle mikä on hieno asia. Kuviaaaaahhhhhrrrrggggghhhhh
Retkeilijä.
-Usot sie jot myö uitiin?
Comment
-
Osin säikeen aloitus menee aivan mystiselle puolelle. Samooja rakentaa triptyykkiä, bemari ilman kiekkoja taustalla toinen jossa on, sitten mennään sujuvasti egyptologiaan ja hyväksi lopuksi lelumaailmaan, legolandia tulee mieleen.
Tästä kavalkaadista jos synteesin pystyy vetämään niin hyvä.
Tapiiri sentään pysyy yhdessä valokuvassa, hellu pantu asentoon ja salama hoitaa loput. Minä moiti enkä kehu...
Comment

Comment