above_forum

Collapse

Valokuvauksellista keskustelua.

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • arctic biker
    • 04/2026

Valokuvauksellista keskustelua.

Oikeestaan uuden säikeen aloitus kuuluisi Samoojalle mutta jos se nyt näinkin homma taas alkais!
  • OMT

Tässä olisi nyt mahdollisuus erottaa varsinainen keskusteluketju kuvienpostausketjusta. Kiinnostaako valokuvauksesta keskusteleminen riittävän montaa ihmistä?

Comment

• arctic biker

Keskusteluahan se on kuvienpostauskin! Eli aivan samalla linjalla kuin ennenkin.

Comment

• Smo
        Yöhöpisijä
        • 11/2004
        • 7602

Ketjuhan olisi mahdollisuus jakaa vaikka tekniikkaan, kuviin ja itse keskusteluun mutta
        aika nopeasti pienellä postausmäärällä katoaisivat syvälle Off-topikkiin.

Comment

• Mika K
          Aktiivijäsen
          • 05/2000
          • 2520

Parempi pitää yhdessä säikeessä imho.
          Krossikommuuni / Syöte MTB

Comment

• Smo
            Yöhöpisijä
            • 11/2004
            • 7602

Ylen vuoden sääkuvaäänestys http://yle.fi/uutiset/lamminta_ja_hy...aakuva/7079102

Comment

• arctic biker

Kiitos Mika. Vaihdoin vasitella vain muutaman kirjaimen otsikkoon. Aika hyvin Viikatteen originaaliteeman puitteissa on tarinaa valokuvasta ja muustakin piisannut. Sehän on vain hyvä asia. Ja ihan hyvänä pidän että asia joskus rönsyilee muuallekin, säikeen valokuvia lähettävistä jäsenistä kun muodostuu tai on tullutkin kaveriporukka niin silloin rönsyjä ei voi minusta välttää.
              Smon aloituskuvan luulen nähneeni ennenkin ja yhtä sanaton sen suhteen olen edelleenkin!

Comment

• JiiPee
                Aktiivijäsen
                • 05/2006
                • 2181

Wanhat jorinat löytyy vielä hetken tuolta, jos niinkus haluaa ajankuluksi pläjäyksiä käydä muistelemassa?
                Kamerakeskustelua? Meikän tiedot esim. kameratekniikkaan tai valokuvaukseen yleensä on suurinpiirtein nolla, mä vaan painan nappuloita ja hämmästyn joka kerta. Mutta kivaa tää harrastaminen on, saa vastapainoa työlle ja arjen pyörittämiselle. Soittaahan jotkut nahkafagottiakin, kai mä saan kontata jonkun muurahaisen perässä??Hä??
                Kiva on kyllä lukea viisaampien jutustelua kameroiden ja kuvaamisen sielunelämästä, samalla voi itse oppia jotain jännää. Oon samaa mieltä, porukka on niin pieni ja kuvat mahtuu muun jutustelun sekaan mainiosti.
                Täällä on käyty mukavasti keskustelua kuvista, tilaa on löytynyt jokaiselle mielipiteelle menemättä kuitenkaan kenenkään iholle mikä on hieno asia. Kuviaaaaahhhhhrrrrggggghhhhh

Retkeilijä.

-Usot sie jot myö uitiin?

Comment

• fob
                  Palstajyrä
                  • 07/2002
                  • 3007

Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
                  Keskusteluahan se on kuvienpostauskin! Eli aivan samalla linjalla kuin ennenkin.

Anvisningar
                  Last edited by fob; 16.02.2014, 09.03.
                  Kyllä se on ihan ajettava polku...

Comment

• fob
                    Palstajyrä
                    • 07/2002
                    • 3007

Jäinen keli
                    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Comment

• Tapio H

Jäistä on täälläkin. Ja vettä sataa.
                      Jääkuikka

Comment

• samooja
                        Runoilija
                        • 09/2004
                        • 5222

Kiitos Arkti B!

skeptinen realisti

Comment

• Tapiiri

Comment

• arctic biker

Osin säikeen aloitus menee aivan mystiselle puolelle. Samooja rakentaa triptyykkiä, bemari ilman kiekkoja taustalla toinen jossa on, sitten mennään sujuvasti egyptologiaan ja hyväksi lopuksi lelumaailmaan, legolandia tulee mieleen.
                            Tästä kavalkaadista jos synteesin pystyy vetämään niin hyvä.
                            Tapiiri sentään pysyy yhdessä valokuvassa, hellu pantu asentoon ja salama hoitaa loput. Minä moiti enkä kehu...

Comment

• samooja
                              Runoilija
                              • 09/2004
                              • 5222

"Hallitsijan vaimo on tylsä" oli tuon kuvaakasan ajatus. Että jotain hyvää Sarasvuosta, niin hänen parhaita siteerausta: älä tee mitään yksin, kun haluat menestyä.
                              skeptinen realisti

Comment

Working...