Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : 2022 uutuuksia



Sivut : 1 [2]

JKO17
20.08.2022, 08.15
Cube Litening Air
https://www.rennrad-news.de/news/neues-cube-litening-air-c68x/

Runkosettiä itsekin kattelen. Varmaankin sellaiseen 4 teurin hintaan joutuisi tuossa Propelissa varautuun. Propelista oli Tourissa jo testi. Ohessa linkki ww sivuille jossa kuva yhteenvedosta/teknisiä tietoja.
https://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=170619



https://thumbnails.rennrad-news.de/cache/1140_auto_1_1_0/9a/aHR0cHM6Ly9mb3Rvcy5yZW5ucmFkLW5ld3MuZGUvZjMvNS81NT cvNTU3MTcyLWZoOGZiNDg1YjZidC02Nzk1MDAtb3JpZ2luYWwu anBn.jpg




Leichtestes Cube Rennrad bisher
Komplettrad mit Dura Ace Di2 wiegt 6,6 kg
3 Modelle – alle mit Carbon Aero-Laufrädern
Neben Leichtgewicht standen Aerodynamik und Komfort im Fokus
Reifenfreiheit 31 mm in 700c
Ausstattung ab Shimano Ultegra Di2 aufwärts
Gewicht Rahmen 779 g*
Verfügbar ab sofort
Infos www.cube.eu/air (http://www.cube.eu/air)

*Herstellerangabe, mittlere Größe
Preise


Cube Litening Air C:68 X SLT 7.999 €
Cube Litening Air C:68 X SLX 6.599 €
Cube Litening Air C:68 X Race 5.299 €

JKO17
20.08.2022, 09.39
Tuo Propel on mielenkiintoinen. Muotoilultaan se on enemmän aero-allrounder kuin nykysääntöjen mukainen puhdas aero kuten esim. Cervelo S5, Foil tai Madone.
Sellainen Tarmac-tyyppinen, ja huippumalli luvuiltaan varmaan aika lähellä S-worksiä. Hyvät ajo-ominaisuudet (oletettavasti), kevyt ja "riittävän" aero.
Uskoisin että tuo konsepti on ehkä kuitenkin kaupallisesti se menestyksekkäin.

paaton
20.08.2022, 10.12
Tuo Propel on mielenkiintoinen. Muotoilultaan se on enemmän aero-allrounder kuin nykysääntöjen mukainen puhdas aero kuten esim. Cervelo S5, Foil tai Madone.
Sellainen Tarmac-tyyppinen, ja huippumalli luvuiltaan varmaan aika lähellä S-worksiä. Hyvät ajo-ominaisuudet (oletettavasti), kevyt ja "riittävän" aero.
Uskoisin että tuo konsepti on ehkä kuitenkin kaupallisesti se menestyksekkäin.

Niin ehdin jo miettiä, suunniteltiinko uusi propel ennen UCI-sääntöjen muutosta?

JKO17
20.08.2022, 14.16
Propelissa headtube on uusien sääntöjen mukainen, mutta voi olla että pyörä on pääosin suunniteltu jo aiemmin. Kait se kuitenkin on niin, että tämä ollut tietoinen päätös, että noilla spekseillä pyörä on kilpailukykyinen ja myös myyvä. Eli että ei jahdata siitä viimeistä wattia, vaan tehdään kevyt ja riittävän aero ja jolla pystyy voittamaan kisoja ja jolla on isommat markkinat kuin full-aerolla

JKO17
10.10.2022, 14.27
Ei muuta uutta kuin väri


https://assets.specialized.com/i/specialized/70623-02_TARMAC-SL7-SW-FRMSET-LGNBLU-PRPHZ-PRPORCD_HERO?bg=rgb(241,241,241)&w=2500&h=1406&fmt=auto

pturunen
11.10.2022, 18.42
Johan on. Ihan hirveä omaan silmään Tule ensimmäiseksi mieleen uusien automallien testinaamiointi teippaamalla muotojen hahmoittamisen vaikeuttamiseksi.

nure
11.10.2022, 19.38
^Tai jonkun esikoululaisen sormivärityöt.

Ps. Pitäiskö ketjun nimi muuttaa jo "2023 Uutuuksia"?

Juha Lehtinen
11.10.2022, 19.57
Ilmeisesti Spessun design osastolla joku luulee olevansa runkomaalauksen Henri Matisse tai joku muu vastaava.

JackOja
11.10.2022, 20.24
Ps. Pitäiskö ketjun nimi muuttaa jo "2023 Uutuuksia"?

Eiku uus ketju.

Sambolo
12.10.2022, 13.47
Värihän on oikein hieno.

Bndit
12.10.2022, 13.59
Todella hieno väri!