PDA

Näytä tavallinen näkymä : Cycle Center Mäkelänkatu - oma kokemukseni

Sivut : 1 [2]

Tomi L.
18.12.2014, 22.06
Tein tarjouksen tuosta C59:stä kun oli niin edukas lähtöhinta. Soittelin ja kyselin pyörästä ja luvattiin ilmottaa heti jos parempi tarjous tulee. Ei ole tullut ilmoitusta, joten huomenna käyn hakemassa sen jos on sellainen kuin pitäisi olla. Olin ihan varma että viimeistään kaheksalta tulee mailia, että joku on tarjonnu 5000e, mutta ei. Nyt tuli hyvä uus ja oikeen kokonen pyörä maksamaan 2600e.

Tomi L.
19.12.2014, 11.07
Kusetustahan se oli. Nyt tuli sähköpostia, että joku oli klo 20.50 tarjonnut 2800e. Ei siis tullut ilmoitusta paremmasta tarjouksesta. Kenelle voi ilmoittaa laittomasta huutokaupasta?

slow
19.12.2014, 12.11
https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/KuneLomake.aspx

rjrm
19.12.2014, 13.25
Meinasin jo eilen keljuilla että eipäs nuolaista vielä mutten viittinyt. Huijareita ovat.

JohannesP
19.12.2014, 13.47
Ei varmaan tullut kenellekkään yllätyksenä kuinka tämä päättyisi.

Seuraavaksi 2800€ tarjonnut ostaja ei ilmaannukkaan ja pyörä jää kaupalle.

Jos oikeesti haluaisivat mennä rehellisen kaavan kautta niin netti on pullollaan huutokauppoja.

kolistelija
19.12.2014, 14.38
Julkaisivat kyllä FB:ssä voittavien huutojen hinnat ja voittajien nimet...

Tomi L.
19.12.2014, 15.00
Ja onko Kristian Nyman oikeasti tarjonnut 2800e pyörästä vai onko omistajan tuttu? Ihmeellistä, että ilmoitusta korkeammasta tarjouksesta ei kuulunut, vaikka sellainen luvattiin. Soittaessani pyörä olikin jollain Shimanon peruskiekoilla, mutta Red Windejä kuulemma löytyy hyllystä joten sellaiset siihen voidaan laittaa. Uusinta mallia vieläpä, vaikkei ulkonäöltään vastaa ihan Fulcrumin katalogia.

lansive
19.12.2014, 15.04
Julkaisivat kyllä FB:ssä voittavien huutojen hinnat ja voittajien nimet...

Ja eivät tietenkään näy ulkopuolisille?

Leewi
19.12.2014, 15.29
Ja eivät tietenkään näy ulkopuolisille?
Näyttää näkyvän, senkun katsoo vaan.

supertele
19.12.2014, 15.31
Cycle Centerin huutokauppa on sulkeutunut. Tässä voittaneet huudot:

Colnago C59 hintaan 2800€ Kristian Nyman

Fulcrum Red Wind kiekot 555€ Rauno Hakala

Merida Ride CF97 1560€ Tommi Autio

Ridley X-Bow 851€ Markus Ragnell

Felt F5 1299€ Öhman

Onnea voittajille!!!!

JohannesP
19.12.2014, 15.39
Olisi varmaan hinta noussut jos olisi nähnyt korkeimman huudon. Kerran tämä ei mennyt aivan tarjousten perusteella kun olivat luvanneet ilmoittaa jos hinta ylittyy.

Mielestäni reilua tehdä ihan julkinen huuto tai sit pelkästään tarjousten perusteella jolloin kukaan ei saa selville korkeinta tarjousta ennen loppua.

supertele
19.12.2014, 15.46
Reilua ja reilua. Eiköhän se kauppa saa myydä juuri niin kuin haluaa, kunhan pysyy lain rajoissa. Jos ei pysy, on ehkä tehokkaampiakin keinoja kuin foorumilla kirjoittelu.
Jos ovat luvanneet ilmoittaa korkeammasta tarjouksesta, mutta eivät niin tehneet ja joku on tätä jäänyt odottamaan, eikös se ole kauppa itse, joka eniten kärsii?

rjrm
19.12.2014, 16.26
Se viittaa vaan siihen, että pyöräää ei oikeasti edes myyty.

supertele
19.12.2014, 16.32
En ole kaupallisen alan ammattilainen, mutta eikös kaupan elinehto ole se, että myyvät? Käsittääkseni tutuille lahjottamalla ei kauppa pyöri. Kyllä minun mielestä kannattaisi ainakin ottaa vastaan tarjouksia, jos pyörä kuitenkin fyysisesti on olemassa.
Kun en asiasta enempää tiedä, niin minun osalta keskustelu asiasta loppuu tähän.

Vorkki
19.12.2014, 19.31
Joskus olen Cyclecenterin myymälöissä tehnyt kauppoja ja saanut hyvää palveluakin, Mäkelänkadulla ja Keravalla. Olen 6-7 pyörää ostanut parin viime vuoden aikana. Yritinpä sitten tänäänkin tehdä, mutta nyt taisi "sähköpostilinjan toisessa päässä" olla itse omistajataho. Aamulla sain tarjouksen, johon kysyin vielä toista kokoonpanovaihtoehtoa, johon sain myös iltapäivän puolella tarjouksen. Pelkistäen kirjoitettuna totesin, että aamulla saamani kokoonpano on sellainen että edellytykset kaupantekoon on olemassa, joten ilmoitin jälleen sähköpostilla että se vaihtoehto valitaan. Selvyyden vuoksi ja väärinkäsitysten välttämiseksi kirjailin vielä selväsanaisesti mitä vaihdetaan ja mihin, että jää selkeä dokumentti. Samaten esitin että hoidetaan käytännön toimet toisessa myymälässä jossa asiointi on helpompaa ja olen ennenkin asioinut.

Kaupan konkreettinen toteuttaminen kyllä sopi tehdä esittämässäni toimipisteessä. Tähän sitten sujuvuus päättyikin... Hinta pompsahti aamun tarjouksesta (jonka siis edellisellä meilillä hyväksyin) 600 euroa, johon tietysti totesin että kauppoja ei tehdä sillä hinnalla. Alkoi selittely, että tarjous oli sittenkin tehty toisella kokoonpanolla. Ihmettelen tietysti koska sellaista kokoonpanoa ei kaupanteon missään vaiheessa edes pohdittu vaihtoehtona... Koko kaupantekovaihe tehty sähköpostein jolloin dokumenteissa ei pitäisi olla epäselvää. Luku-, kirjoitus- ja laskutaidon itse opin jo kansakoulussa ja pidän siitä että on kirjallista faktaa mistä on sovittu, varsinkin kun ostettavaa tavaraa ei ole ns heti hyllyssä. Vastapuoli ei kuitenkaan selvästikään ymmärrä samaa kieltä. Ai tuliko kusetuksen maku suuhun? Asiointini loppui tähän. Varmaan jostain löytyy jokin kivijalkapyöräkauppa joka haluaa tehdä kauppaa rehellisesti siten kuin sovitaan, mutta ellei löydy, maailma on avoin ja netti auttaa kun tietää mitä haluaa ostaa.

Lupasin kaupanteon toiselle osapuolelle levittää tätä kokemaani ilosanomaa. Tähän vielä sain kommentin: "Älä itke foorumilla, tule henkilökohtaisesti käymään". Miksi menisin... en sitä enää keksinyt. Olisihan tässä Kuluttajavirastollekin raportoitavaa. Katsotaan riittääkö into.

J.S
19.12.2014, 21.36
Samanlaisia kokemuksia. Ystävä soitti cyclencenterin nettisivuilla olevasta rungosta että löytyykö vielä. kyllä Löytyi ja tämän tiimoilta lähdettiin runkoa hakemaan, päästiin paikan päälle ja kyseltiin soitettua runkoa jonka hinta oli noussut yllätykseksi 100e siitä mitä se oli netissä ilmoitettu + oli poistettu sivuilta!!! mitä vit**?! No ihmeteltiin tätä ja näytettiin puhelimesta screenshottia tarjouksesta.. hinta saatiin alas, mutta nyt kerrottiin, että haarukka ei kuulu kauppaan.. siis mitä? Rungossa selvästi haarukka tuotekuvassa ja mitään ilmoitusta ei ollut ettei haarukka kuuluisi kauppaan. Hohhoijjaa on kyllä niin uskomatonta toimintaa ettei voi ymmärtää ja tähän loppui omat asioinnit kyseisessä paikassa!

FP3
26.12.2014, 21.17
Samanlaisia kokemuksia. Ystävä soitti cyclencenterin nettisivuilla olevasta rungosta että löytyykö vielä. kyllä Löytyi ja tämän tiimoilta lähdettiin runkoa hakemaan, päästiin paikan päälle ja kyseltiin soitettua runkoa jonka hinta oli noussut yllätykseksi 100e siitä mitä se oli netissä ilmoitettu + oli poistettu sivuilta!!! mitä vit**?! No ihmeteltiin tätä ja näytettiin puhelimesta screenshottia tarjouksesta.. hinta saatiin alas, mutta nyt kerrottiin, että haarukka ei kuulu kauppaan.. siis mitä? Rungossa selvästi haarukka tuotekuvassa ja mitään ilmoitusta ei ollut ettei haarukka kuuluisi kauppaan. Hohhoijjaa on kyllä niin uskomatonta toimintaa ettei voi ymmärtää ja tähän loppui omat asioinnit kyseisessä paikassa!

Miten se muinainen mainoslause kuuluikaan: Jotain tyyliin: " Laadulla on tekijänsä"

Cycle Centerin toiminta näyttää hyvin hyvin kyseenalaiselta... Lievästi ilmaistuna.

Itse olen aikoinaan muutamankin fillarin ko. kioskista ostanut, samansuuntaisia kokemuksia kuin viime aikoisilla kommentoijilla, täytyy vain nykyään kiertää kaukaa, sääli tavallaan, mutta kun hyvää palvelua saa muualta ja fillareita jotka ovat sovitun mukaisia ja kunnossa, niin tämä on lopputulos.

Hans Opinion
30.12.2014, 12.28
Mielenkiinnolla olen seurannut keskustelua ao.puljusta ja samalla ihmetellyt sitä että hyvin harva on tullut siihen lopputulemaan että jostain on tingittävä jotta hintataso voidaan pitää matalalla... olisiko niin että ainakin palvelusta on tingitty? Samaalla tietysti olen ihmetellyt isosti puljun myyntistrategiaa joka vaikutta vähintäänkin oudolta näinkin henkilökohtaisen ja aika arvokkaan kuntoiluvälineen kauppamisessa.
Kuluttajat ovat nykyään valveutuneita koska tieto liikkuu ja on hyödynnettävissä foorumeilta... tällaiselle toiminnalle ei voi ennustaa pitkää elinikä näin suppeilla markkinoilla jos asiakaat kokevat tulleensa jopa huijatuksi... vai onko oma oksa sahattu jo niin ohueksi että se ei enää kanna?

Sotanorsu666
05.01.2015, 10.54
http://www.cyclecenter.fi/product/1367/ridley-x-night-runko-2015-koko-56cm

Shimano 105 22spd +800€
Shimano Ultegra 22spd +500€

Eikös Ultegra ole kuitenkin parempi/kalliimpi osasarja ?

SSGT-92
05.01.2015, 17.12
Just toistepäin noi hinnat tuol linkkisi takaan...kuin mitä tos viestissäs on

tunkkari
05.01.2015, 18.59
Just toistepäin noi hinnat tuol linkkisi takaan...kuin mitä tos viestissäs on
Ovat päivittäneet oikein. Kävin postauksen jälkeen tuoreeltaan katsomassa ja olivat ensin väärinpäin...

Tomi L.
09.02.2015, 18.12
KAtsoin vielä huvikseni Tunturi retro ponin hintaa ja Tunturi antaa sille hinnaksi 349. Mistähän CC on keksinyt tuon 499. Rehellistä peliä.

karhile
11.02.2015, 23.39
KAtsoin vielä huvikseni Tunturi retro ponin hintaa ja Tunturi antaa sille hinnaksi 349. Mistähän CC on keksinyt tuon 499. Rehellistä peliä.

Ainakin nyt CC:n sivuilla suositushinnaksi on merkitty 399e. Tarjolla kaksi eri retro ponia.

Tomi L.
12.02.2015, 12.08
Juu muokkasivat hintoja viestin jälkeen.

MSmu
07.11.2015, 14.45
Pakko kertoa oma kokemukseni Cycle Centeristä, sen verran syö miestä tällä hetkellä.

Ostin n. vuosi sitten syksyllä Ridley X-Firen Ultegran vaihtajilla, joka oli ollut kuulemma demopyöränä messuilla joten sain sen hieman halvempaan hintaan. Ajettuani sillä muutaman sata kilometriä, alkoi FSAn keskiö pitämään hirveää rutinaa... No vein pyörän Mäkelänkadulle, jossa samalla tehtiin ensihuolto, mutta sieltä saatuani sen vika ei ollut korjaantunut ollenkaan. Sanoivat Mäkelänkadun liikkeestä että vie Hesarille. Siellä oli kaveri ilmeisesti ruutannut keskiöön täyteen vaseliinia joten rutinasta päästiin.

Kaikki menikin sitten ihan ok kunnes tuli kevät ja kilsoja takana n 1000. Yhdellä lenkillä ylämäessä katkesi kaksi pinnaa pamahtaen ja Fulcrumin Red Power XL kiekko olikin sitten ihan mutkalla. Saavuttuani junalla pyörän kanssa kotiin, vein sen lähelläni olevaan pyörähuoltoon, Fillari-Fiilarille. Sanoin että tuossa pitäisi olla takuuta jäljellä koska pyörä on alle vuoden vanha. Kaveri oli soittanut Cycle Centeriin mutta sieltä sanottiin että takuu ei koske kiekkoa...!? No, ajattelin, että ihan sama ja pyysin Fillari-Fiilarin kaveria laittamaan sen kuntoon. Kun hän oli saanut varapinnat ja alkoi kiristämään niin oli vierestä mennyt uusi pinna poikki. Hänen analyysi oli että pinnat ovat olleet liian kireällä alunperinkin ja löysääminen kautta suoritti vaihdon. Pari kuukautta meni ja taas lenkillä pinna pamahti poikki. Olin saanut edellisen vaihdon yhteydessä vielä yhden varapinnan ja vein taas Fillari-Fiilarille. Tämän jälleen kesti tasan 15km ja taas sama juttu. Kiekolla päästy siis n.1700km ja kolme kertaa pinnat pamahtaneet, argh!

Tämän jälkeen vein kiekon CC-Hesarille ja selitin heille tämän. Lupasivat tutkia. Piti saada viikon jälkeen takaisin mutta ei. Kuulemma ovat tilanneet varapinnan. N 3,5 viikkoo myöhemmin vielä odotellaan varapinnaa. Olen soitellut n. Kerran viikossa ja kysynyt tilannetta ja vielä odotellaan. Hohhoijaa... Eipä päässyt nauttimaan kuivan syksyn pyöräilykeleistä kun pitää odottaa että Cycle Center saa pinnan tilattua.

No kuulemma ensi viikolla saan sen (olen kuullut saman joka viikko). Saa nähdä miten kiekko kestää pinnan vaihdon jälkeen...

rjrm
07.11.2015, 14.49
Varakiekko toisesta kaupasta alle ja ajoa

Jaho
09.01.2016, 17.08

Tää kuulostaa kyllä niin tutulle CC:n toiminnalle :)

Konstal
07.07.2016, 20.23
Jos haluat, että jotain tehdään hyvin, tee se itse.

Liikuttava
11.07.2016, 22.27
Täytyy kertoa oma kokemukseni liikkeestä viime viikolta. Olin ostamassa pyörääni nousukahvoja ja päätin suunnata Cycle Centeriin, josta olen ostanut pyöräni n. pari vuotta sitten. En ollut oston jälkeen liikeessä käynyt. No, heillä ei ollut nousukahvoja myynnissä lainkaan mutta se ei juuri haitannut, sillä tien toisella puolella on Velosport. Pyysin kuitenkin myyjää tarkistamaan ketjujeni kulumisen. Myyjä "tarkisti" ketjut silmämääräisesti ja totesi, että eivät ole kuluneet, koska "muuten ne kyllä nojaisivat(?) eturattaaseen." Kehui tosin ketjujen ja rattaiden puhtautta, mikä vähän lämmitti mieltä :)

Hain nousukahvat Velosportista, josta olen saanut hyvää palvelua myös aiemmin. Kotiin päin polkiessani ajattelin vielä poiketa Haagan Pyörähuollossa kysymässä ketjujen kuntoa, koska epäilin niiden kuitenkin olevan kuluneet. Siellä ketjujen kuluneisuus tarkistettiin kunnollisesti työkalulla, ja he totesivat että ketjut ovat kuluneet jo prosentin verran ja ovat vaihdon tarpeessa. Takapakasta oli kulunut parin eniten käytetyn rattaan kohdalta hampaat siihen kuntoon, että pakka olisi pitänyt melkein vaihtaa. Vaihtoivat uuden ketjun tilalle ja asensivat samaan syssyyn myös nousukahvat. Kävin koeajamassa uudet ketjut ja nousukahvat, ja he hienosäätivät pienen testailun jälkeen vaihteita ja nousukahvojen kulmaa. Olin tyytyväinen palveluun ja hintoihin. Ei ollut edes ajokamoja päällä, tuntuu joskus että parempaa palvelua saa kun saapuu paikalle pron näköisenä :) Oma ketjujen kulutusmitta on myös hommattu itselle.

Jenkka
19.07.2016, 10.42
Itse olen aina saanut hyvän palvelun. Ostanut yhden crossarin ja kahdet kiekot, joista toiset vaihdettiin liikkeessä uusiin ja kauppias hoiti takuuasiat shimanon kanssa.

Aika lailla helpompaa noiden kiekkojen kanssa kuin lähettää vaikka Saksaan, josta myös kokemusta.

Huolto on sitten varmaan eri asia, mutta kauppoja aion tehdä jatkossakin.

copter
19.07.2016, 20.43
Kävin tänään ensimmäistä kertaa Mäkelänkadun liikkeessä. Melko usein olen ajanut taikka polkenut siitä ohitse myöhäiseen aikaan, mutta liike on aina ollut kiinni ja päätin tänään nyt sitten lomalla piipahtaa liikeessä kun lähellä sattuu olemaan. Tarkoituksena oli ostaa uusi satula pyörään ja ehkä myös polkimet ja kengät. Olin liikkeellä melko aikaisin, n. 20 minuuttia liikeen avaamisen jälkeen.

Kävelin sisään, työntekijä oli tiskin takana eikä kiinnittänyt huomiota sen enempää saapumiseeni. Moikkasin ja siihen vastattiin, ilmoitin että olisin uutta satulaa vailla maantiepyörään. Vastaus oli melko jäätävä "Ne on kaikki loppu ja niitä tulee joskus lisää". Siihen loppui keskustelu kokonaisuudessaan, eli minulle ainakin jäi avoimeksi kokonaisuudessaan millaisia satuloita heillä on / tulee olemaan valikoimissa kun niitä joskus tulee. Kävelin liikkeessä hetken aikaa ja katselin ympärilleni ja moikkasin poistuessani. Koko ajan mitä siellä liikkeessä katselin kenkiä ja muita tarvikkeita (joita ei pahemmin tehnyt koko paikasta alkaa tuon jälkeen ostamaan), niin myyjä vain istui koneen takana sanomatta sanaakaan. Liikkeessä ei koko aikana ollut muita asiakkaita.

Tuon jälkeen ei ollut kovin vaikeaa tehdä kuten aina ennenkin, eli mennä tien toiselle puolelle VS:lle.

jumbojussi
12.08.2016, 16.40
Ainoa positiivinen asia kyseisessä liikkeessä asioinnin jälkeen oli pyörän alhainen hinta.

Vaihteet ja jarrut hutasten säädetty, palvelu nihkeetä ja kaikki tavara reilusti ylihintaista.

Kaiken lisäksi tänään selvisi että puhelut siihen 0100-numeroon maksaa sellaset 2€/min mistä ei mainita missään.
Eli päälle 6minsan juttelu maksaa yli 13 euroa. Miuta vituttaa.

willevil
24.08.2016, 00.05
Varastetun tavaran kauppias on jo poliisin säilössä. Cyclecenterin puolustukseksi voin kertoa että myyjä oli heillekin sen verran tuttu ja tarina/hinta uskottava, että ostajalla ei ollut syytä epäillä rikosta.

Paljon on Vantaassa on vettä virrannut, mutta niin vain Suomen jokseenkin hampaaton oikeusjärjestelmä pääsee tätäkin tarinaa ruotimaan muutaman viikon päästä. En tiedä käsitelläänkö CC:n osuutta kuinka paljon, mutta suomalaisen pyöräily-yhteisön ilmeisen kunnioitettua jäsentä siellä varmasti grillataan ihan tosissaan.

Monista suunnista kuului aikanaan vastaväitteitä ettei kyseinen herra voi olla syyllistynyt väitettyihin hullutuksiin, mutta saattaa olla että hän osoittautuu yhteisön akilleen kantapääksi.

Käsittely on 13.9 Helsingin käräjäoikeudessa aamu yhdeksältä. Olisi hienoa jos joku alan harrastaja pääsisi paikalle seuraamaan tapahtumia. Ja voisi tietysti hieman raportoidakin seuraamuksia. Tai no, suomalaine oikeusjärjestelmä ei mitään seuraamuksia jaa, mutta voihan sitä raportoida vaikka syytetyn lippiksen väristä....

Edit: Tupla lainaus poistettu

jii75
24.08.2016, 22.59
Pitääpä antaa liikkeestä myös positiivista palautetta. Kävin ostamassa pari viikkoa sitten omaan budjettiin sopivan cyclocrossarin, ja silloin palvelu oli kyllä hyvää, kaikki meni mallikkaasti. Tämä siis Mäkelänkadulla. Ensiksi kävin hesarin pisteessä, ja siellä "palvelu" oli kyllä olematonta, joten suuntasin Mäkelänkadulle. Sieltä löytyi sopiva koko, ja myös koeajon sai tehdä kaikessa rauhassa. Eli näyttää olevan kuin myös muualla kaupoissa, että vähän tuurista kiinni kuka sattuu olemaan tiskin takana.

vauhtikorjaavirheet
08.09.2016, 13.29
Pissivät edelleen "omiensa" muroihin. Tai sitten pitävät vain autoilua ja kilpapyöräilyä ominaan.

https://www.facebook.com/groups/181400205277804/permalink/1098924353525380/

ibeatyouanytime
08.08.2017, 17.36
Itse asioin cyclecenterin kanssa. Puhelu maksoi 1.8€/min alkava minuutti. No sain asiani selväksi nopeasti 45s. Olipahan viimeinen kerta kun soitan sinne noilla hinnoilla. Toisaalta noilla puhelumaksuilla pääsee heti läpi, ei ole ketään roikkumassa linjoilla. Mutta tuote minkä ostin oli priimaa, joten eipä ole valittamista. Hintakin oli loistava ja reilusti alle käytettyjen hintojen.

PeeHoo
09.08.2017, 18.09
Hienoja tarjouksia: ennen 190 €, nyt vain 190 €.
https://scontent.fhel1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20728240_10212926963749406_1737136556915677960_n.j pg?oh=8080f529c6e90e09a7ea6f08e1c75269&oe=5A300B7D

Sokar80
14.10.2017, 08.44
tässä aamupalaa tehdessä lueskelen monesti mitä tänne foorumille kuuluu harvemmin kirjoitan koska luki härö tai ei ole mitään juttuun lisättävää

nyt huomasin tämän Cycle Cente ketjun

päätin laitaa tähän oman ei osto kokemuksen tällä viikolla oli eka kerta kun kävin Cycle Cente liikkeessä tarkemmin kävin kluuvin Cycle Cente

olen pitkään etsinyt yksi sarvista sitä mystistä tarunhohtoista esinettä mitä kaikki tietää mut kukaan ei ole nähnyt

minun tapauksessa fat bike lokasuoja

no siellä oli jo uhri sisällä kun menin sisään katselin mut hieman mitä liike oli syönnyt samalla väkisin kuulin kuin myyjä yritti myydä sähköpyörää asiakkaalle ostaja empi kallista hintaa ja totesi et en taida ostaa kun asun kerrostalossa tuo 21kg on liian painava joka päivä kantaa ylös

johon myyjä vastasi mut tässä on tää kätevä talutus toiminto 6km nopeudella joten ei tarvii kantaa portaita ylös

ei tainut myyjä koskaan asua kerros talossa

ite en ole koskaan asunut kerostalossa johon voi ajaa pöyrällä rappusia ylös ja edellisessä kerrostalossa missä asuin jopa kantaminen oli hankalaa koska oli Kierreportaatno menin ulos ja kluuvin XXL liikkeeseen johon olin menossakin tuli vain uteliaisuuttani käytyä kluuvin Cycle Cente