Varmaan hölmöin kysymys mitä olette kuulleet mutta kuitenkin:
Mitä eroa on maantie- ja mtb lukkopolkimissa? Itselläni on cc ja maastopyörä ja jos niissä ei paljoa/ratkaisevaa eroa ole miksi tuhlata rahaa kaksiin polkimiin ja kenkiin? Ja sitten vielä mitkä kannattaa ostaa?
Mitä eroa on maantie- ja mtb lukkopolkimissa? Itselläni on cc ja maastopyörä ja jos niissä ei paljoa/ratkaisevaa eroa ole miksi tuhlata rahaa kaksiin polkimiin ja kenkiin? Ja sitten vielä mitkä kannattaa ostaa?











Comment