PDA

Näytä tavallinen näkymä : Garmin Connect

Sivut : 1 2 3 4 [5]

J3K
25.04.2025, 19.41
Jostain syystä tuo connect on todella hidas synkkaamaan puhelimeen nykyään. Ja about kerran viikossa hukkaa yhteyden Edgeen ja vaatii tunnin jumpan ennen kun suostuu pariutumaan uudelleen. Firmware on tuorein, appi ja puhelin päivitetty mutta ei vaan halua toimia...

HeZaH
25.04.2025, 19.42
^onko Android vai iOS versio kyseessä?

J3K
26.04.2025, 07.46
^onko Android vai iOS versio kyseessä?

Android, toki vielä voisi kokeilla työpuhelimella niin saisi yhden muuttujan tsekattua.

paaton
26.04.2025, 08.31
Jos yhtään uudempi edge, niin kannattaa kytkea wlan käyttöön. Synkkaa nopeammin ja varmemmin.

HeZaH
26.04.2025, 08.47
Jos yhtään uudempi edge, niin kannattaa kytkea wlan käyttöön. Synkkaa nopeammin ja varmemmin.
Jos edge keskustelee luurin kanssa bluetoothilla, niin onko wlanin kytkennällä tähän vaikutusta? Ihan mielenkiinnosta, kun eihän sitä ikinä tiedä. :D

paaton
26.04.2025, 08.49
Buetoothin toimintaan vaikuttaa kuun asentokin.

HeZaH
26.04.2025, 08.55
Buetoothin toimintaan vaikuttaa kuun asentokin.
Tämä on kyllä totta. :D Edge 1030 edge plus käytössä. Kun lenkin lopettaa, niin toivoisi sen synkkaavan vähän nopeampaan siihen luuriin. Viestit ja soitot näkyy ihan ok laitteessa reaaliajassa, mutta jos haluat lenkin siirrättää luuriin, niin se pitää tehdä aika usein manuaalisesti Connectin kautta pakkosynkkaamalla laitteet keskenään.

YocceT
26.04.2025, 08.55

Samaa hitautta on Edgellä itselläkin. Bt ja Wifi molemmat käytössä. Jos oikein kovasti takkuaa niin Edgen bootti auttaa. Jonkun talven aikana tulleen päivityksen seurauksia nämä.

HeZaH
26.04.2025, 08.56
Samaa hitautta on Edgellä itselläkin. Bt ja Wifi molemmat käytössä. Jos oikein kovasti takkuaa niin Edgen bootti auttaa. Jonkun talven aikana tulleen päivityksen seurauksia nämä.
Laitatko Edgesi vaan sleep-modeen, vai sammutatko sen joka lenkin päätteeksi?

YocceT
26.04.2025, 08.59
Onko siitä maksullisesta palvelusta jotain konkreettista hyötyä tavan tallaajalle? Onko joku kokenut sen tuovan merkittävää lisäarvoa?

Nuo plussan featuret on siellä Garmin Connectissa kerrottu. Itselle ei ollut mitään hyötyä tai käyttöä.

Esimerkkejä:
- Jaa reaaliaikainen sijaintisi lähimpien faniesi kanssa tekstiviesti-ilmoituksella. Onko sinulla paljon faneja? Määritä mukautettu URL-osoite, jota kaikki voivat seurata, kun lähdet liikkeelle.
- Saat käyttöösi ainutlaatuiset suoritus- ja hyvinvointikunniamerkit. Voit siirtyä tasolta toiselle ansaitsemalla pisteet kaksinkertaisina.

YocceT
26.04.2025, 09.00
Laitatko Edgesi vaan sleep-modeen, vai sammutatko sen joka lenkin päätteeksi?

Sleep-modeen.

HeZaH
26.04.2025, 09.03
Sleep-modeen.
Vähän kuin windows-kone. Bootti kaiken muutti. :)

paaton
26.04.2025, 09.09
Niin ajon jälkeenhän kannattaa naksutella mun mielestä ne ajon datat yli. Sen jälkeen näytössä lukee että matka ladataan. Jos sen lykkää uneen liian nopsaan niin ei ehdi synkata.

YocceT
26.04.2025, 09.37
No noin mä mielestäni teenkin, eli Save, ja sit niistä seuraavista näytöistä kuittaukset ok ja paluu kotinäyttöön. Edge jää päälle ja itse meen sisälle. Menee sitten lepotilaan aikanaan, muutaman minuutin päästä.

maalinni
26.04.2025, 10.59
Tuota wifiä kyllä jäin kaipaamaan, en huomannut että edge explorer2:ssa ei ollut sitä. Etenkin päivitykset mahdottomia bt:n kautta.

Benny
26.04.2025, 11.19
Jostain syystä tuo connect on todella hidas synkkaamaan puhelimeen nykyään. Ja about kerran viikossa hukkaa yhteyden Edgeen ja vaatii tunnin jumpan ennen kun suostuu pariutumaan uudelleen. Firmware on tuorein, appi ja puhelin päivitetty mutta ei vaan halua toimia...

Olen huomannut saman. Joskus ei meinaa treenit siirtyä Fenix 7:sta kännykkään. Muuten yhteys kyllä toimii hyvin.

J3K
26.04.2025, 19.39
Tänään onnistui siinä parissa minuutissa mitä nyt menee kun irrottelee mittarin ja valot + laittaa pyörän roikkumaan. Joskus se oli tosiaan välittömästi kun tallensi suorituksen niin puhelin tärähti.

Pitää vielä varmistaa ovatko anturit Antin kautta, luulen että liian monta Bluetooth-yhteyttä saattaa vaikuttaa vaikka 7kpl pitäisi teoriassa olla mahdollista.

maalinni
27.04.2025, 06.11
Olen huomannut saman. Joskus ei meinaa treenit siirtyä Fenix 7:sta kännykkään. Muuten yhteys kyllä toimii hyvin.

Fenix7:ssa on wifi, käytä sitä.

Benny
27.04.2025, 13.17
Fenix7:ssa on wifi, käytä sitä.

Kiitos vinkistä. Täytyy perehtyä enemmän, jos alkaa useammin tekemään tuota. tällä hetkellä on niin satunnaista, että sen kanssa pärjää.

Mika.V
27.04.2025, 22.04
Wifin käytössä sekin hyöty, että lataa öisin päivitykset valmiiksi kelloon.

Däni
30.04.2025, 14.53
Kyselisin onko täällä jollain sattunut vastaavaa eli reitin lähettäminen garmin connect sovelluksen kautta laitteeseen onnistuu, mutta reitti ei enää aukea laitteella vaan ilmoittaa reitin olevan virheellinen ja kehoittaa poistamaan tekstillä ”Virheellinen reitti. Poista?”

Laitteen nollaus tehty, mutta siitä ei ollut apuja. Laite garmin edge 520. Viime keväällä kun säädin ja lähettelin reittejä niin ne kyllä toimivat. Onkohan garmin säätänyt jotain connect sovelluksessa reittien parametrien suhteen, että eivät toimikaan vanhemmilla laitteilla? On kokeiltu connectilla ja komootilla.

paaton
30.04.2025, 15.00
Mulle teki useamman kerran samaa juttua ja meinasi pää seota. En muista kyllä yhtään millä korjaantui.

Däni
30.04.2025, 15.14
Mulle teki useamman kerran samaa juttua ja meinasi pää seota. En muista kyllä yhtään millä korjaantui.

Uusi mittari on jo ostoskorissa, mutta ajattelin vielä kysellä onko kohtalotovereita ja mikä avuksi?

paaton
30.04.2025, 15.27
No jos helpottaa tuskaa, niin minulla tuo tapahtui 530lla.

Hääppönen
01.05.2025, 11.25
Täällä alkoi toimimaan, kun poistin ja asensin Garmin Connectista Edge 530 uudelleen.

Däni
01.05.2025, 18.26
Sain reitit toimimaan yhdistämällä laitteen tietokoneeseen ja poistamalla tämän viestiketjun innoittamana tiedostoja ja kansioita. Laitteen nollaus ei näköjään tyhjennä laitetta alkuperäiseen tilaan vaan jättää sinne vuosien varrella kertynyttä dataa. En tiedä olisinko garmin expressin kautta saanut saman asian tehtyä, mutta pääasia että toimii.

https://forums.garmin.com/sports-fitness/cycling/f/edge-830/268176/edge-830-software-8-10---suddenly-routes-don-t-work-route-calculation-error?pifragment-1290=2#1286107

Juha Lehtinen
27.05.2025, 13.11
Onkos muilla samoja ongelmia kuin minulla eli vaikeuksia kirjautua connectiin mobiililaitteilla, vai onko pelkästään applen tuotteiden ongelma.

JackOja
27.05.2025, 13.16
^kokeilin, ei ongelmaa Android-laitteella.

zoor
27.05.2025, 13.23
Onkos muilla samoja ongelmia kuin minulla eli vaikeuksia kirjautua connectiin mobiililaitteilla, vai onko pelkästään applen tuotteiden ongelma.
Minulla toimii iOS-laitteella (sovellus ja webbi).

Juha Lehtinen
27.05.2025, 13.26
Nyt pääsin sisälle kun kirjauduin mobiiliverkolla enkä wifillä, merkillistä. Täytyypi testailla enemmän miksi ei pelittänyt kun wifi verkko oli valittuna.

HeZaH
02.06.2025, 20.07
^täällä tökkii wifillä ja mobiililla. 16 pro max.