Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Yhteislenkit kotkassa!

Sivut : 1 2 [3]

Jopo81
08.08.2018, 10.55
https://www.facebook.com/aijanvuorimtb/Juu emmää kuulu naamakirjaan[emoji41]

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

LeGuillotine
08.08.2018, 11.12
Juu en minäkään :cool:

LeGuillotine
08.08.2018, 14.40
Pitäisikös tuolle jo mainitulle radalle saada jotkut avajaisajelut? Siis semmoinen kimppa pyöräily?

Jopo81
08.08.2018, 20.04
Voishan sitä lähtä ajamaan jos aikataulu osuu[emoji108]

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

hutikka
24.08.2018, 19.58
Kävin tänään koeajamassa tuon Äijänvuoren lenkin. Eilen vasta kuulin siitä ekan kerran :). Hyvä kiepaus se on. Ihan alussa ja lopussa vähän merkit katosi, mutta muuten hyvä. Muutaman kerran kun ajaa niin varmaan tulee reitti tutuksi eikä tarvitse merkkejä funtsailla.

Hyviä nousuja, kaikki sai ajettua sinkulalla, mutta vika pätkä näkötornille vaati kolme yritystä.

Onkos Kotkassa vielä jotain yhteislenkkejä? Vois olla ihan kivaa joskus niin tulisi varmaan tutustuttua muihin harrastajiin ja polkuihin

LeGuillotine
06.09.2018, 15.14
Kävin tänään koeajamassa tuon Äijänvuoren lenkin. Eilen vasta kuulin siitä ekan kerran :). Hyvä kiepaus se on. Ihan alussa ja lopussa vähän merkit katosi, mutta muuten hyvä. Muutaman kerran kun ajaa niin varmaan tulee reitti tutuksi eikä tarvitse merkkejä funtsailla.

Hyviä nousuja, kaikki sai ajettua sinkulalla, mutta vika pätkä näkötornille vaati kolme yritystä.

Onkos Kotkassa vielä jotain yhteislenkkejä? Vois olla ihan kivaa joskus niin tulisi varmaan tutustuttua muihin harrastajiin ja polkuihin

Moikka

Onhan niitä, katso facesta Kotkan maastolenkit. Ei tarvitse kirjautua edes faceen, avoin ryhmä.
Minäkin voin lähteä, varsinkin metsolan ja santiksen poluille [emoji16]

Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla