Näytä tavallinen näkymä : Yhteislenkit kotkassa!
Iltavuoroa pukkaa, ei pääse... :(
Summer rider
10.09.2012, 07.53
Mä tuun jos vettä ei sada.
Minkäs mittasia lenkkejä vedätte? Millasessa maastossa, eli mikä kalusto vaaditaan? Ja minkäs ikäsiä ootte, onko vauhti hirmunen... Alkaa toi Kotkan maantiejaosto vetäytyä talviunille ja mulla olis maastopyörä varastossa, vois lähtä ehkä jokupäivä teidän mukaan...
Lenkit vaihtelee 25-40 välillä suunnilleen. Ajetaan pää asiassa polkua, jotain teknisempiä aina vähän fiiliksen ja salin mukaan, ei mielellään hiekkateitä/pururataa mutta siirtymillä niitä tulee. maastopyörällä pärjää. Kalustoa lenkillä on jäykkäperä xc pyörästä enduro pyörään. Vauhti ei tapa kettään :) mutta ei mielestäni liian hiljaa. Nuorin mukana ollut on tainnut olla jotain 16 muuten 18-30 v väkeä. Mukaan vaan. Meinasin just voimme viikolla kirjoittaa tänne että kaikki ketkä topikkia on seurannut ja ihmetellyt että pitäiskö niin mukaan vaan :)
Meikä tulee kans lenkille tänää jos ei satu vettä satelemaa.
Anttoni]]
10.09.2012, 17.00
Ihan lupaavalta tällähetkellä näyttää keli! Kaikki vaan mukaan jos vaan pääsee... Kalustolla ei oo mitään vaatimuksia, ja jos jää jälkeen niin sitten odotetaan! kukaan ei ole metsään vielä eksynyt :D
Anttoni]]
10.09.2012, 17.48
Alkohan se sitten satelemaan niitä kissoja ja koiria!!! Eli jää sitten väliin lenkki tänään, mutta voisi katsella loppuviikosta jotain lenkkiä!!! To tai pe? Keskiviikkona haminaan?
juu kyllähän se TAAS sai vesi sateen aikaseks, että jää multaki tänää välii. torstai kävis mulle ainaki paremmin ja keskiviikkona voisi kyllä kelin salliessa lähteä haminaan.
Summer rider
10.09.2012, 18.09
joo en mäkään tule tänään ajamaan.
Anttoni]]
13.09.2012, 16.07
Tänään citymarketilta klo18.00 ajamaan, ja kaikki vaan mukaan jos edes vähän mietit tulevasi !!! :)
Onko kellään intoa huomenna täysjoustomaastoon? Klo 12->??
Huomena ei pääse mutta ens viikolla kiinnostaisi kyllä... :)
Anttoni]]
17.09.2012, 17.32
Tällähetkellä olisi keli vähintään suotava eli lenkille klo18.00! Emppu tulos? Muut pyöräiliät!
tulossa ollaan, mutta parin minuutin myöhästymisellä luultavasti
eipäs mennäkkään, koska kypärä jäänyt kouvolaan :s
Työnantaja tahtoo estää harrastukseni ja pitää mua maanantaisin töissä lenkin aikaan
Tiistaille lenkkiseuraa? Toki muutkin päivät käy.
Anttoni]]
26.09.2012, 00.30
kovat äijjät! ite olisin huomenna lähdössä haminan yhteis lenkille! eli ruissalon uimahallin parkkipaikalla klo 17.30... ite siinä 16.25 aikaa varmaa liikkeelle!
Anttoni]]
26.09.2012, 16.48
En olekkaan kova äijjä! Lähden ajamaan pimeällä valon kera :D
Lauantaipäivälle kellään mitään ajohommia?
Mihin aikaan meinasit? Ja millasta lenkkiä? Itseäni vois kiinnostaa niin että ehdin kolmeksi kotiin.
Mihin aikaan meinasit? Ja millasta lenkkiä? Itseäni vois kiinnostaa niin että ehdin kolmeksi kotiin.
Esimerkiksi aamupäivä käy hyvin. Joku parin tunnin melko rauhallinen lenkki.
Tiedoksi Rantapyörästä http://www.facebook.com/groups/350450471711878/#!/groups/350450471711878/
Sopiiko klo 12.00 cityltä? Tietty säävaraus. Heräilen 10 aikaan ja lueskelen tän :)
Käy hyvin. Jostain autonpesukopin läheltä?
Joo, siitä ollaan yleensä lähdetty.
HEI,
TIEDOKSI KAIKILLE, MAANANTAISTEN LENKKIEN LÄHTÖ TAPAHTUU TÄSTÄ LÄHTIEN KLO 17.30 paikka sama. Muutos perustuu päivänvalon vähenemiseen :)
meitsi lähtee tänää ajelee jos ei vettä sada juuri siinä lähtöhetkellä.
Anttoni]]
09.10.2012, 22.30
Torstaina 11.10 olisi tiedossa vähä yhteislenkkiä klo17.00 cittarilta!
Säävarauksella kuitenkin :D
];1920707']Torstaina 11.10 olisi tiedossa vähä yhteislenkkiä klo17.00 cittarilta!
Säävarauksella kuitenkin :D
Mukana.. :) ja ehkäpä suunnitelmia myös perjantaille :)
Se ois taas lenkki päivä. Meikä lähtee ajelemaa jos vettä ei tuu lähtö hetkellä.
Itselläni sen verran tukkonen olo etten ehdoin tahdoin lähde vilustuttamaan itseäni pahemmin tänään. Voinnin mukaan myöhemmin tällä viikolla vois kiinnostaa.
Taitaa jäähä lenkki välii sittenkin on tuo keli niin märän olonen ja jos sit vaikka lähtis ettiskelemään goretex pukua näihin syksyn kosteisiin ajokeleihin.
Goret maksaa niin paljon ettei huvittais hankkia kaaduttavaksi ja revittäväksi. :)
niihän niissä tuntuu tuota hintaa olevan... mut asiasta kurkku purkkiin, minäs päivänä porukalla olis intoo lähtä tällä viikolla ajelee?
Itse vielä koitan tappaa alkavaa flunssaa c-vitamiinilla... Torstaina tai sen jälkeen voisin ajatella.
Anttoni]]
17.10.2012, 17.34
Huomenna eli torstaina! Niin mihin aikaan porukka pääsee liikkeelle? Ite varmaan tos klo 17 aikasintaan!
mulle käy kaikki ajankohdat. oisko se sit vaikka siin klo 17 hyvä vai joku muu?
taas se näyttää tota vettä satavan että jää tänäänkin lenkki välii meikält...
Anttoni]]
18.10.2012, 17.41
JES! vettä sataa, ei tuu tänää lähettyy, mut pitäskö huomen yrittää uudestaa?
juu yritetään huomenna uudestaan.
Se on huomiselle luvannu hyvää keliä elikkä LENKILLEE.
Anttoni]]
22.10.2012, 15.47
Joo tänään vaikuttaa oikein mukavan kolea ja KUIVA keli joten ajamaan!!!!
Nyt on lamppu tilattu ja nastarenkaat myös, elikkä pimeät ja liukkaat kelit saa tulla kunhan saan tilauksen kotio. lampussa 320 lumenea tai ainaki lupaavat ja renkaat ice spiker pro evolution 361 nastalla.
Se ois taas lenkkipäivä jos keli sallii ni eiköhän sitä taas tule lähettyä pyöräilemään.
käykääpäs kuuntelemassa http://www.radiocity.fi/audiovideo/pietarinkadun-oilers-go-go/7/1803
Itse en pääse työt häiritsevät
Sent from my Lumia 800 using Board Express
Huomiselle lupailee melko hyvää keliä. siispä lenkille.
Terve taasen pitkän talven jälkeen! Mitenkäs nopeesti valtakunnan tällä nurkalla alkaa noi polut kuivua semmosiks ettei lenkille tartte ottaa sukellusvenettä mukaa :)
Anttoni]]
20.04.2013, 19.32
Hei!
Tossa aikaisemmin keväällä oli esillä päivämäärä 29.4 maanantai klo18 cittarin bensiksenpuolelta. Katellaa silloin lumitilanteen mukaan miten pystyy ajamaa mehtässä, mutta luulis et joissain määrin sulaa löytyis jo :D Ilmoittelen omasta osallistumisesta myöhemmin!
Midnight Walker
21.04.2013, 19.43
Mä lähen tästä etelään ajelemaan viikoksi ja palailen 28.4 takasin. Voipi olla ettei jaksa pyörää kasata tohon maanantaille vielä siis. Mutta silloin ne viikottaiset lenkit pitäis taas pyörähtää käyntiin juu.
Moro! Juu lenkkiä voisi aloitella 29.4, ite lähen aineki ajelee silloin. kävin tos eilen metsäkulman ja suulisniemen maastossa ajelemassa, mäenpäällä oli kuin kesä mutta mitä alemmas meni niin lunta oli enemmän, mutta luulisi viikossa lähtevän suurin osa lumesta sieltä alempaakin.
Summer rider
22.04.2013, 23.11
Joo itekkin kävin eilen vähä ajelees luovis ja suulisniemes. Kalliot oli hyvin sulanu mut muuten sitä lunta oli viel jonkun verran. Mäkin voisin lähtee ajelee silloin 29.4 jos kerkeän.
Tosiaan tänään maanantaina lenkille. citymarket klo 18:00
Myös torstaisin aletaan ajamaan lenkki. Torstain lähtöpaikka on kyminlinnan kesäteatterin parkki. Aika 18:00. Torstaisin olis tarkotus vetää helpoilla poluilla kaikille sopiva lenkki. 10 vuotiaasta ylöspäin kaikken ikäiset tervetuloa. Naisetkin pysyvät näillä lenkeillä vauhdissa. Ja jos porukkaa tulee enenmän voidaan lenkeillä jakautua nopeempaan ja hitaampaan ryhmään. Lenkit löytyy myös http://rantapyora.nimenhuuto.com/events
Anttoni]]
29.04.2013, 18.11
Juu nyt vähä myöhäs mut klo 18 cittarilla kohta puolii!!! Oon messis! onks muita?
Summer rider
29.04.2013, 18.14
Mä pääsen kans ajamaa!!
Anttoni]]
29.04.2013, 22.38
Hyvä lenkki tänää! Saatiin mukaan 2x uusia fillaristeja!!!
Keskiviikkona haminan yhteislenkille lähdetään karhulasta vesitornilta 16.50!!!!
Summer rider
30.04.2013, 09.57
Enpä taida huomenna ehtiä haminan yhteislenkille kun on näitä vappu menoja.
Meitsi lähtee Haminaa polkee.
Tänää lenkille Kyminlinnan kesäteatterin parkkipaikka klo 18:00.
Summer rider
02.05.2013, 15.45
Mä pääsen tulee ajamaan.
Hyvä lenkki oli ja tuli taas paaljon uusia polkuja. Miinuksena sykemittarin patterin loppuminen mutta keskiarvosta tuli hyvä! :)
Reittidataa tuosta: http://www.sports-tracker.com/#/workout/horkkana/432mo565tqvmhqbg
Juu oli mukava lenkki. Kiitos lenkki seurasta.
Onkos keskiviikkona haminaan lähtiöitä?
Summer rider
07.05.2013, 17.20
Mä voisin lähtee huomen kans haminaa.
Hieno homma. Lähtö Karhulan vesitorni klo 16.50.
Anttoni]]
09.05.2013, 00.52
onkos huomenna palauttava lenkki?
Juu kyllä on. klo 18:00 Kyminlinnan kesäteatteri.
Anttoni]]
09.05.2013, 16.09
Siellä siis! nähdään!
Tänää taas ajeltais jos ei vettä satele pahemmin. Citymarket klo 18.
Se ois torstai ja lenkki päivä. Kyminlinnan kesäteatteri klo 18.
Summer rider
16.05.2013, 18.29
Itse en pääse osallistumaan ton takavaihtajan takia
Meitsi ei pääs huomenna lenkille. Joudun menee töihin harjavaltaa. Katotaa Eetu se ketjunkatkasulaite joku toinen lenkki, sil ei oo mikää kiire.
Summer rider
19.05.2013, 19.43
Joo, määkän en oo varma pääsenkö lenkille kun toi pyörä on nyt salomaalla huollossa kun mä en saanut siihen takavaihtajaan hyviä säätöjä ja se piti kovaa ääntä. Mut jos saan pyörän huomen takas salomaalta niin mä tuun lenkille.
Anttoni]]
19.05.2013, 21.25
Mä oon tulos!!!
On kyllä niin hyvät kelit että täytyy tulla kurvailemaan.
Just sopiva vauhti tämmöselle huonokuntoselle ja taas oli paljon uusia hyviä polkuja! Tuosta vielä tarkempaa dataa: http://www.sports-tracker.com/#/workout/horkkana/5en8hq54pkel559q
Summer rider
22.05.2013, 17.46
Huomen taas lenkille kyminlinnan kesäteatteri klo18 jos vettä ei satele kovasti. Ite sain tänää pyörän huollosta siinä oli kuulemma liian pitkä ketju ja vaikka sitä lyhenti siitä ei tullu hyvä nii ne vaihto uuen ketjun.
Tänää taas perus maanantai lenkkille.
Anttoni]]
27.05.2013, 18.02
Miäki tuun klo 18 cityllä!!!
Tänää torstai lenkki kyminlinnan kesäteatterin parkkis klo 18. Mennään totuttuun tapaan rauhallista vauhtia helpoilla poluilla.
Huomenna maanantaina citymarketin parkkikselta lenkkeilemään klo 18. Lupailee ihan kivaa tollasta +27 lämpötilaa ja auringon paistetta, mutta eikö ne niin sano ettei lämmin luita riko. :D
Anttoni]]
02.06.2013, 22.29
Joudun jättämään väliin... Kuumetta :(
Tänää lenkki kyminlinnan kesäteatterin parkki klo 18.
Tulevana sunnuntaina ajeltaisiin pitkä maastolenkki. Lähtö sutelan prisman parkkipaikka bensa-aseman läheltä 9.6.2013 klo 11:00. Tarkoituksena olisi ajella cursorin suunnittelemaa maastopyöräily reitistöä. Reitti on helppoa maastoa ja metsätietä. Aikaa reissuun saattaa kulua 4 tuntia, joten kannattaa jotain patukkaa ottaa mukaa että energiat riittää.
Tänää lenkille.. city klo 18
Tänää torstain rauhallinen kymilinnan kesäteatterin parkilta klo 18
jää sittenkin tän päivän lenkki ajamatta meikältä.
Huomenna haminaan siellä ois XC-kisaa tarjolla. Voi myös mennä autollakin haminan vanharauta toimii lähtöpaikkana klo 18. Ne ketkä haluu Karhulasta ajella fillareilla sinne niin Karhulan vesitorni klo 17.
Torstain rauhallinen kyminlinnan kesäteatterin parkkis. rauhallisesti mennää, mulla jalat jumissa vielä eilisen XC takia.
Lenkki citymarketilta klo 18.
rikHAARD
29.06.2013, 22.17
Onko teillä mitään tiettyjä päiviä milloin käytte lenkillä vai ihan satunnaisesti? Voisin joskus lähteä mukaan testaamaan että pysynkö vauhdissa mukana.
Maanantaisin ja Torstaisin ajellaan kotkan suunnalla. Maanantaisin lähtöpaikka citymarket klo 18 ja torstaisin lähtöpaikka kyminlinnan kesäteatteri klo 18. Vauhdissa pysyy varmasti mukana kukaan ei ole vielä metsään jäänny :D.
Eli tänään lenkkiä tarjolla Citymarketin parkkipaikka Bensa-aseman läheltä klo 18. Tervetuloa mukaan.
rikHAARD
01.07.2013, 19.11
Hookoo, torstaina tähtäilen pelipaikoille.
Tänään lenkille kyminlinnan kesäteatterin parkkikselta klo 18.
Huomenna kampien pyörittelyä citymarketilta siint bensa-aseman vierest klo 18.
Anttoni]]
08.07.2013, 15.48
Mondrakeri taas iskussa, joten mä oon mukana!
Tänää torstain rauhallinen kyminlinnan kesäteatterin parkkis klo 18.
Anttoni]]
11.07.2013, 22.45
Hyvä lenkki! Itellä meni vähä kikkailuks, mut hyvä lenkki... Ens viikon ma sit uudemman kerran!!!
Juu jos vaikka noi meikäläisenki jalat alkais taas toimimaa. hieman tukkosuutta oli eilen havaittavissa.
Elikkä tänää lenkille citymarketilt klo 18.00
rikHAARD
15.07.2013, 11.36
Mulla työt sotkee aika pahasti, mutta heti ku helpottaa niin ilmestyn taas paikalle
Lupailee tuota vesisadetta sen verran et meikä jättää tän torstain lenkin välii.
Anttoni]]
22.07.2013, 01.03
Lupailee taas huonompaa keliä huomiselle, eli toden näköisesti jää lenkki huomenna väliin!
Tänää rauhallista rullailua kyminlinnan parkkipaikalta klo 18.
Tänää ajamaa. Meitsi lähtee ainaki. citymarket klo18
Jos ei sada niin tänään ajelemaan kyminlinnan kesäteatterin parkkipaikalta klo 18.
sikaenduroinfoa!!
Sunnuntaina 4.8. kisaillaan taas "perinteinen" sikaenduro,joka käydään uusituilla reiteillä, pivotcup tyyliin joka erikoiskokeen maali sijaitsee lähtöä alempana joten kirotut ylämäki eekoot on siis jätetty pois. reitillä on neljä vauhdikasta ek:ta joihin kaikkiin ajetaan tutustumisajot, kisan pystyy ajamaan huoletta myös jäykkäperällä! kokoontuminen klo:10 sikovuoren päällä(merkjärventie 313, 49570 hamina) lähtö haminasta rautakaupan pihalta klo:9:10.
Tänää lenkki citymarketilta klo 18.
Moro. Tuon huomenna isäukon sairaalalle ja meinasin viettää odotusajan (pari tuntia) maastopyörän selässä. Olisko vikkejä mihin suuntaan kannattaisi lähtä helposti löydettäville poluille? Tietysti, jos joku ajelemassa lähialueilla samoihin aikoihin n.11.30, niin mielellään liittyisin seuraan.
Anttoni]]
08.08.2013, 23.02
Itse ei ainakaan pysty tuohon aikaan ajamaan, mutta polkuja löytyy kivasti sairaalan takaanta kun langinkoskellepäin ajelee. Sieltä voikin jatkaa moneen suuntaan. On karhuvuoren luontopolkua ja tampsan läheisyydessä äijjävuorta tai pihkooseen. Jollei kukaan oppaaksi pääse niin vähän heikkoa itsellä on tämä opastus selostettuna. Hyvää lenkkiä!
Tällänen reissu tuli pyörittyä. Oli kyllä hienoa pätkää siellä ilmeisesti Karhuvuorella, missä oli se vesitorni :D Ei pääse täällä kouvolassa missään ajamaan tuollaista.
Tässä gps käyrä:http://connect.garmin.com/activity/355877779
Anttoni]]
11.08.2013, 23.43
Näköjään löysit kotkan yksistä omista suosikki poluista!
Huomenna taas yhteislenkki, tosin sää varauksella sitten, eli ilmottelen päivän mitttaa!
Meikä luultavast tulee tänää ajelemaan.
Anttoni]]
12.08.2013, 18.10
Hoplaa! Minäkin tulen ajamaan, keli näyttää ihan jees hyvältä:D
Meitsi taitaa tänää lähtä oikein rauhallisesti pyörittämää kampia. Täytynee hieman koittaa säästellä viikonlopulle voimia. Elikkä kyminlinnasta klo 18. Voidaan jakautua kahteen ryhmään jos muilta löytyy vauhtia kovinkin paljon.
Vettä kyllä taitaa tulla vähän väliä että en kyllä sittenkää viitti lähteä itseäni kastelemaa.
Hieno lenkki eilen haminassa! Kyllä tietää ajaneensa. Gps näytti 76km. Kiitos Timo ja Anttoni!
Ole hyvä. Ens viikolla uudestaan Haminaan.
Tänään rauhallista pyöräilyä kyminlinnan kesäteatterin parkilta klo 18.00.
Anttoni]]
22.08.2013, 23.48
Eipä ollut jaloissa enää eilisen jälkeen tenkua, joten jäi lenkki tänään väliin :D Onneksi viikonloppuna pääsee vähän ajamaan DH kisoja uuperiin, toki reenii lauantaina ja sunnuntain kisat. Katotaan sitten maanantaina miten jaksaa ajamaan!
Huomiselle lupaa hienoa keliä se tarkoittaa vain ja ainoastaa yhtä asiaa että lenkki lähtee citymarketilta klo 18.00
Tänää maastolenkkeilyä citymarketilta klo 18.00
Summer rider
02.09.2013, 16.43
Ite en ainakaa pääse tänää lenkille kun alkaa mopokoulu.
Tänää lenkille kyminlinnan kesäteatterin parkkipaikalta klo 18.
Tänää citymarketilta lenkille klo 18
Yritän keretä kuudeksi mukaan. Koulu loppuu vasta viideltä.
Näyttää kyl niin märältä että jätän sittenkin välii.. aamul näytti liian lupaavalta..
Huomenna näyttäisi olevan oivallinen sää. Itse olisin 14-15 aikoihin menossa lenkille.
Ite oon tänää menossa Haminaan yhteislenkille. mukaan saa tulla lähen klo 17 tai vähän yli karhulan vesitornin luota ajelee Haminaa päin.
Tuli vedettyä tällainen lyhyt lenkki etsien uusia polkuja. Paljon taluttamista ja pyörän kantamista kuului ohjelmaan :D
http://www.sports-tracker.com/#/workout/mutias1/2rnbetmfcp5j4sid
Anttoni]]
16.09.2013, 17.42
No kohta pouliin lenkille! Eli klo18 cittarilla mä oon siel sillon. ja jos porukalla löytyy valoa niin ottakaa mukaan :D
Mukana ollaan. Sieltä huoltoaseman päästä lähtee?
Tässä tämän päiväinen lenkki.
http://www.sports-tracker.com/#/workout/mutias1/cujmfju7uslj9lba
Anttoni]]
19.09.2013, 18.17
Onko Kukaan tulossa klo18 kesä teatterille kyminlinnaan? Minä ehkä?
Anttoni]]
19.09.2013, 21.54
http://www.endomondo.com/workouts/247739354
Tän päivän lenkkisettiä! Yksin tänään, mut ensi viikolla lisää! Ma klo18 cittaril...
Juu eiköhän tänää lähetä ajelee... Taitaa tarvii ottaa valo mukaa. Cittarilta klo 18
Säävarauksella mukana. Epävakaalta näyttää.
lähden uhmaamaan keliä kuuden aikaa ei enää pitäis sataa.. ja eihän ne pienet kuurot meitä hidasta. tänä kesänä on tullukki ajeltua ihan sika hyvissä keleissä että hyvä välillä hieman liukkaamman kelin treeniä ottaa alle.
Itse en kerenny kuudeksi cittarille, mutta päätin kuitenkin lähteä sateeseen testaamaan liukkaankelin taitoja.
Tässä kaikki tieto mitä kyseisestä tapahtumasta minulla on.
Salpapolku.
Maastopyörillä Salpapolku pohjoisesta etelään. Matkaa noin 55km. Siirtyminen Haminasta polulle autoilla, joten ilmoittautuminen Tuomas Uskille, jotta saadaan nuo kyydit sovittua. tuomasuski@aol.de
https://www.facebook.com/events/217907141707401/
Vaikuttaa siistiltä reissulta. Harmi vaan, kun on jo sopinut muuta tohua lauantaille.
Summer rider
26.09.2013, 13.19
Tänää ajamaan kyminlinnan parkki. Nyt tuntia aikasemmin eli klo.17.
Summer rider
26.09.2013, 17.21
Enpä taidakkaan lähteä ajamaan kun tota vettä satelee.
Olin eilen pppn kanssa ajelemassa salpapolun+siirtymän harjulta haminaan. Matkaa taittui 75,5km ja matkalla oli jos jonkinlaista katseltavaa. Korsuja, salpalinjan kivien louhinta paikkoja, luolia ja laavuja pitstoppeja varten. Reitti oli helppoa ajaa lukuunottamatta paria kohtaa missä joutu vähän ottamaan pyörää kantoon. Salpamuseon liepeiltä ois löytyny upeita dh pätkiä jos olis ollu aikaa jäädä ajamaan. Mukana oli myös yksi fatbike. Ens kerralla vaan koko kotkan porukka mukaan!!!
Tiksu
Anttoni]]
29.09.2013, 23.32
Morjes!
En tiedä mitä muut ovat ajatellut, mutta itse klo 18citylle huomenna ja otan valon mukaan joten pimeän tultua lenkki jatkuu... Jos joku tulee ilman valoa ajamaan, niin ei me metsään jätetä ketään. Itselleni ei oikein tuo lenkkien aikaistaminen sovi syystä että työt.
Anttoni
Jep jep. Säntään suoraan koulusta mukaan sään salliessa.
Mie oon kans tänää tulossa ajelemaa.
Komea letka oli tänään mukana! Nyt ei valitettavasti pysty linkittämään lenkin reittiä, koska sports trackerissä ei jostain syystä toiminut gps.
Meikä lähtee tänää ajelee kyminlinan parkkikselt klo 17. jos ette kerkee siihen voijjaa ajaa sellanen reitti et törmätä kuuen aikaa jossaa ja ajaa toinen tunti yhes porukassa. ite ajattelin tänää käyä ajaas pihkoon suunnalla ja siintä suunnata räskiin päin. pihkoost ajattelin tutkii nyt sitä mahdollista xc kisa rataa.
Tulipahan todistettua ettei cyclolla pysty maastossa ajamaan. Pitää yrittää laittaa maastopyörä kuntoon jossain vaiheessa ja tulla ajelemaan uudestaan. Nyt on alaselkä kuin hakattu:) Kivaa vaihtelua olisi maantiekesän jälkeen...
Talveksi vaan maastopyörä kasaan ja mukaan lenkeille. Mullakin oli alaselkä aika hurjan tuntunen ku alotin ajamaan mut kyllä se aika nopeesti tottuu tohon outoon ajoasentoon.
Anttoni]]
06.10.2013, 22.25
Huomenna jälleen lenkille! Helsinki endurosta selvitty ehjin nahoin, jossa kolme kovaa kotkalaista oli ajelemassa!
Eli Klo18.00 cittarilla, valot jälleen mukaan. Viime viikolla oli 7pyöräiliää joka on hyvä saavutus! huomiseen!
Tänää jos keli sallii lähen ajelee kyminlinnast klo 17
Anttoni]]
13.10.2013, 22.59
huomenna klo18 Cittarilta valolenkkiä!
Mukana taas tän viikon lenkeillä!
Tilasin äsken itselleni bashguardin isoimman eturattaan tilalle, mutta en omista tarvittavia työkaluja sen asentamiseen.
Eli olisiko jollain lainata näitä tai vastaavia mitkä hoitavat homman. Olen liian köyhä tällä hetkellä ostaakseni näitä itse :D
http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/park-tool-external-cup-bb-hollowtech-ii-tool/rp-prod4062
http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/park-tool-chainring-nut-wrench-cnw2c/rp-prod14305
Käyt mikkosella ni se laittaa sen sulle halvalla. Elikkä fixxit pyörähuolto siltakylä. Jos ei sitte anttonilla satu olemaa tollasia työkaluja.
Tilasin äsken itselleni bashguardin isoimman eturattaan tilalle, mutta en omista tarvittavia työkaluja sen asentamiseen.
Eli olisiko jollain lainata näitä tai vastaavia mitkä hoitavat homman. Olen liian köyhä tällä hetkellä ostaakseni näitä itse :D
http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/park-tool-external-cup-bb-hollowtech-ii-tool/rp-prod4062
http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/park-tool-chainring-nut-wrench-cnw2c/rp-prod14305
Ensin mainittu työkalu löytyy. Jälkimmäistä ei pitäisi tarvita, ellei pultit ole jämähtäneet tosi pahasti kiinni.
Jos pääset käymään (Kyminlinnan suunnalla) niin voin vaihtaa. Laita vaikka s-postia tpertt[ÄT]gmail.com
En pääse sitten joka päivä lukemaan viestejä, joten ei pidä hermostua pienestä viiveestä vastausten suhteen.
edit. en kyllä tosin ymmärrä miksi kammet ja keskiölaakeri pitää irroittaa ratassuojan asentamista varten.
Siis ei keskiölaakereita tarvitse ottaa irte vaan tuota ensimmäistä työkalua tarvitsee vasemmassa kammessa olevan "korkin" irroittamiseen ( http://www.cyclistno1.co.uk/assets/images/Maintenance-Articles/Ultegra-crank-service/P1030169.JPG ).
Pistän viestiä kunhan posti tuo paketin kotiin.
Jos se bashguard tulee isomman rattaan tilalle samoihin pultteihin, niin ei sun tarvii irroittaa kampia. Onnistuuhan se rattaiden vaihtokin kammet kiinni, vai onko sen suojan rakenne niin umpinainen ettei se mahdu poljinkammen läpi menemään kuten rattaat?
Tänää lenkille citymarketilta klo 18. valot mukaa.
Anttoni]]
21.10.2013, 18.05
Tänää ei kerkii! renkaan vaihtoa töissä!
Tänää vois yrittää lähtä lenkille jos ei vettä sada.. citymarketilta klo 18
Ite ehin jo käydä tänään polkemassa ku pääsin aikaseen töistä.. joten en tolla rimpula lampulla lähe söheltämään tänään.
Anttoni]]
28.10.2013, 18.06
Pitänee lähtä ajelemaan,että eilisen ajon jälkeen vetristyisi!
rikHAARD
07.11.2013, 10.59
Onko kukaan lähössä tänään veivaamaan? Itellä olis tänään saumaa tulla mukaan.
meikä joutuu jättää välii. on toi oikee jalka kipeytyn jostaa syystä. vissii jotaa hermojuttui.
Huomenna vois ajella. maanantai lenkki cittarilta klo 18.00
Anttoni]]
11.11.2013, 23.11
Hyvää lenkkiä tänään! 3 kuskia kauniin tähtitaivaan alla ajeliaa liukasteli pakkasen jäädyttämiä kallioita, pitkospuita, juuria ja kiviä! Mukava lenkki! Katsotaan mitä loppuviikon kelit tarjoaa :D
Anttoni]]
14.11.2013, 18.03
Kelii riittää, joten taitaa mennä ajo hommiks! Eli klo18 kesäteatterilta kyminlinnasta!
Meitsi pistää fillarin palasiks. Eli parii viikkoo en taijja ajella. Rahan menoa ei voi estää ku uutta osaa pitää taas tilata.
Summer rider
18.11.2013, 16.37
Mä taas saan tällä viikolla vihdoinkin pyörän huollettua ja keulan pidennettyä eli pääsen mukaan lenkeille jo ehkä torstaina vaikka tuo vielä uuttaa osaa tarvitsisikin.
Anttoni]]
18.11.2013, 18.26
Ite taidan tänään jättää väliin, mutta loppuviikosta voisi jotain lenkkiä kehitellä...
Summer rider
21.11.2013, 18.22
Tänään en kerkeä lenkille.
Anttoni]]
25.11.2013, 00.11
Huomenna olis tiedossa liukastelua! Itse olen mukana mikäli aika taulu sallii!
Summer rider
25.11.2013, 17.57
Taidampa lähteä mielummin juoksemaan kun tonne pimeyteen polkemaan mutta katellaan taas valosan aikaan lenkkiä.
Ens viikolle koitan saada fillarin kasaan.. Keula on tänää haettu huollosta, kiitos fixxit pyörähuolto. Myös osia tilattu tänää, nyt vaa ootellaa et kuinka nopee saksan poika on toimittamaan.
Meitsi on joulupäivänä lähös ajelee jonkinlaisen lenkin, rauhaksee ajattelin ajella ettei kinkku tule ylös :D.. Citymarketilta ajattelin lähtä klo 12.00, siintä bensa-aseman läheltä. Tervetuloa mukaan.
Hyvää Joulua kaikille!
Tänää fillaroimaa citymarketilta klo 12.
rikHAARD
05.01.2014, 11.13
Voisinpa lähteä pariksi tunniksi völjyyn.
Juu joku sellanen parintunnin pyrähdys ois tarkotus heittää.
Maastolenkki huomenna citymarketilta klo 10 kaikki mukaa kampee pyörittää.
Anttoni]]
02.03.2014, 00.08
Meikäläinen mukana
Kävittekös metsän puolella? Onkohan polut sulana... itse tuumailin, että ne on vielä jäässä ja ajelin maantietä samaisena päivänä. Täytyy tulla joskus jonon jatkoksi.
Käytiin mettän puolella juu, mutta lunta ja jäätä piisasi hyvin. Tosin oli kyllä jäästä ja lumesta puhtaitakin kohtia ja ai että oli mukavaa ku niis kohis pääs oikee kunnol tykittelee. Kyl taas muisti et kuinka kivaa se on. Loppu kuusta luulis polkujen olevan jo hyvin sulaneita joten sillo vois alkaa maanantai lenkkejä ajelemaa, siitä ilmotellaa lähemmin ku varmistuu polkujen kunto.
Sent from my RM-941_eu_finland_208 using Tapatalk
Midnight Walker
23.03.2014, 19.02
En foorumia ole seuraillu mutta tuli tän viikon maanantaina käytyä kuuden maissa pyörähtääs cittarin kautta. Joten alotin maanantailenkit varkain :) Ei mutta vois koittaa tänä vuona siis ilmestyä lenkeille sen mukaan miten nytte ehtii aina kuudeksi. Vähän on märkää ja kuraa vielä joka paikassa kyllä, joten menny omat ajot ainakin lähinnä tiepyörittelyksi vielä.
Täytyis iteki alkaa taas ajelemaa fillarilla muutaki ku työmatkoja. Ite en huomenna pääse kampea pyörittää koska lappeenrannas töis. Mut 31 päivä maanantain kerkeisin et eiköhä aineki silloi lähetä jonneki ajelemaa cittarilta?
Anttoni]]
23.03.2014, 22.59
Ite huomenna harkkavapailla tulossa yhteis lenkille kuudeksi! Joidun vaan ajoissa lähtemään takasin haminaan ajamaan että kerkiää takasin armyy :)
Midnight Walker
24.03.2014, 00.04
Ite vaihtelin tänään kaikkiin kulkupeleihin kesärengasta alle, joten huomenna voisi koittaa ehtiä kuudeksi tuohon vaikka tuolla jäykkäperällä. Siinä kun on nuo valot kiinni, pimeä taitaa vieläkin päästä yllättämään muuten.
Huomenna maanantai lenkille citymarketilta klo 18.
ATallinen
30.03.2014, 19.06
Yritän ehtiä huomenna porukan jatkoksi mukaan.
Millastas lenikiä poijaat on aatelleet heittää?
Jonkinlaista kevyttä ja kivaa. Katellaa siinä cittarilla mihinkä suuntaa lähetää.. Näin keväällä noi jalat ei vielä hirveen kovaa anna polkea :D.
Pitääpä koittaa ehtiä mukaan.
Juu mukaan vaa. Siint cittarin bensa aseman lähelt lähetää.
7 äijää lenkillä. http://www.sports-tracker.com/#/workout/timoes/1ggpceohnmb6d0bd
Huomenna lauantaina ajattelin pyörähtää Luoviin ja sieltä Itärantaan polkuja tarkistaa. Jos joku haluaa messiin niin siinä 11-12 maissa ajattelin lähteä liikkeelle.
Midnight Walker
05.04.2014, 10.58
Kyllä mä ainakin yritän tästä noin tunnin päästä lähtä fillaroimaan vähän. Pitää koittaa yhteen mennessä olla takasin. Mut siis jos satut huomaamaan tän vielä niin heitäppä joku paikka mistä meet mihin aikaan niin voin tulla sen kautta.
Oisko 11.30 karhulan jäähallin parkkis. Jos et vielä mennyt
Midnight Walker
05.04.2014, 11.54
Tämä sopii, alan tosta juuri lähtemään joten kurvailen sen kautta puolelta.
Huomenna lenkille cittarilta klo 18
Näyttäis tulevan huomiselle illalle nättikeli, joten vois yrittää keritä kampea pyörittämään. Cittarilta klo 18.
Ajattelin lauantaina klo 10 lähtä maastolenkille citymarketilta. Jonkuu pari tuntii ajattelin ajaa. Mukaan vaa jos kiinnostaa.
4 kuskia mukana. Kiitos lenkki seurasta. http://www.sports-tracker.com/#/workout/timoes/3tmocgqb6t0mfhbt
tänää illalla lenkille cittarilta klo 18
Onko kukaan lähdössä maanantai lenkille?
Kyllä ois kova yritys lähtä taas ajelee, toivottavasti jalat palautuu tän päivän juoksu suorituksesta. Eli citymarketilta klo 18 huomenna kampea pyörittää.
Anttoni]]
28.04.2014, 10.25
Kyllä olen tulossa ajamaan!!! Pitkät lomat nii ny kerkii :D
Klo 18 CITY
Summer rider
12.05.2014, 16.37
Tänään lenkille cittarilt klo 18
Hienoa keliä luvassa ja sehän tarkoittaa sitä että cittarilta klo 18 on lähdettävä kampea pyörittää.
Moi
Lueskelin joskun, että olitte ajellut Salpapolun maastureilla. Ollaan sunnuntaina kaverin kanssa menossa ajamaan tuo ja olisin tiedustellut, että minkälaista maastoa siellä on ja miten hyvin on merkinnät. Tarkoitus olisi ajaa Majaniemestä sinne päätepisteeseen Syvä-Valkjärvelle ja takaisin.
Alunperin meinattiin ajaa suoraan Kouvolaan, mutta varmaan on mielekkäämpää ajaa takaisin Majaniemeen vaikka pikkuteitä pitkin :)
No nii tässä on vierähtän tovi ettei kampea oo ehtiny pyörittämää näin yhteislenkki meiningillä, mutta huomenna tilanne muuttuu. Joten kaikki klo 18 citymarketin parkkipaikalt lenkille.
Tietyst jos se nyt vettä sataa ni sit kyl jää välii.
HuhtisMTB
28.06.2014, 21.46
Morjensta, olen tulossa Kotkaan nyt lähipäivinä maastofillari messissä. Olen känynyt Kotkassa useamman kerran joten kaupunki on välttävästi hallussa mutta samaa ei voi sanoa poluista. Ainoat polut jotka tiedän ovat: Langinkosken alueen reitit ja polut, Karhuvuoren vesitorninmäen, Karhuvuoren kuntoradan läheiset polut jotenkuten ja Mussalon luontopolku...muutaman kerran olen myös käynyt Petäjäsuolla mutta ei muistu kyllä mieleen poluista paljoakaan. Olisiko teillä paikallisilla antaa jotain hyviä vinkkejä minne mennä metsiä/polkuja koluamaan? :)
Jupiter7
30.06.2014, 11.24
Morjensta, olen tulossa Kotkaan nyt lähipäivinä maastofillari messissä. .... Olisiko teillä paikallisilla antaa jotain hyviä vinkkejä minne mennä metsiä/polkuja koluamaan? :)
Moi, Tämä saattaa tulla myöhässä, mutta latasin muutaman gps-jäljen tänne: http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Jupi7er
Anttoni]]
30.06.2014, 12.57
Tänään näyttäis olevan kuivaa illalla... Tulen harjoitus vapaille käymään kotkassa noin 2h lenkin heittämässä jonka jälkee nokka kohti haminaa! Onkos muita? Klo 18 citymarketilta
Meitsi tulee kans.
HuhtisMTB
30.06.2014, 16.24
Moi, Tämä saattaa tulla myöhässä, mutta latasin muutaman gps-jäljen tänne: http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Jupi7er
Ei tullut myöhässä, kiitoksia sinulle :)
Tuu huhtismtb mukaa yhteislenkille tänää ni näät silläki tavalla uusii polkui.
HuhtisMTB
30.06.2014, 21.18
Sori, en tänään valitettavasti ehtiny mukaan, kun tulin Kotkaan vasta seitsemän aikaan...
Ok. Oli kyllä tänää aikasta kostea keli ajella. Vettä tihutteli koko alku lenkin ja poluillaki vettä piisasi parii kertaa fillari aika syvällä lätäkössä kävi.
Anttoni]]
01.07.2014, 22.19
Kiva lenkki oli eilen... Hyvää reeniä tuo liukastelu kuivankelin renkailla... Mukava lenkki muuten kyllä mutta ne läpimärät varusteet eivät olleet kivat :( Ensi viikolla tuskin kerkii lenkille koska pahkajärven ampumaleiri :(
Huomenna lenkille citymarketilta klo 18.
Keskiviikkona kotka xc. Kokoontuminen prismalla liikenne ympyrän nurkilla.
Midnight Walker
29.03.2015, 14.22
Huomenna olisi tarkoitus aloittaa taas yhteislenkit cittarin kylmäaseman puoleisesta nurkasta klo 18.00. Sadetta näköjään lupailee joten täytyy katsoa vähän kelin mukaan vielä huomenna tulemista. Mutta jokatapauksessa tuosta huomiesesta lähtien on taas tarkoitus maanantaisin ilmestyä nurkille.
Anttoni]]
30.03.2015, 00.35
Joo komppaan Midnight Walkeria ja oon ite näil näkymin tulossa myös.
Anttoni]]
04.04.2015, 17.42
Huom. 5.4.2015 maanantai lenkki muuten normaalist mutta tuntia aikaisemmin, eli 17.00 cittarin bensa päädystä.
Jupiter7
13.04.2015, 15.37
Maanantailenkit näkyy myös täällä http://rantapyora.nimenhuuto.com/
Anttoni]]
20.04.2015, 17.45
Tänään citymarketilta klo 18 bensa-aseman päädystä jälleen maastoa. Normaalisti... Be there!
Anttoni]]
08.06.2015, 22.31
Maanantai lenkit hyvässä vauhdissa! Tänään oli 9kpl pyöräilijää paikalla... Mukavaa ajelua riitti 28km ja vajaa 2h. Ensiviikolla taas!
Hellou. Nyt keikkahommissa kotkassa ja pukkaa sellasta onkelmaa, että lenkille pitäis päästä mutta 26" etukiekko aivan kiero. Oisko kellään täällä myydä 26" kiekkoa, ei tarvi olla mikää hifi, levynapa pitäis olla. Kiitos ja anteeksi. Jonain iltana vois ehkä lenkille tulla myös.
moro kaikille! olisin lenkki seuraa vailla. Alkaa tuo yksin metsissä samoaminen kyllästyttää. kalustona enduro täpäri. olen ajellut vaihtelevaa maasto settiä kotkan /karhulan ympäristössä noin 15-30km lenkkejä. jos tietoa tulevista lenkeistä olisin kiinnostunut liittymään porukkaan.
Jupiter7
03.09.2015, 07.44
moro kaikille! olisin lenkki seuraa vailla. Alkaa tuo yksin metsissä samoaminen kyllästyttää. kalustona enduro täpäri. olen ajellut vaihtelevaa maasto settiä kotkan /karhulan ympäristössä noin 15-30km lenkkejä. jos tietoa tulevista lenkeistä olisin kiinnostunut liittymään porukkaan.
Moi! Nuo maanantailenkit klo 18 Citymarketilta ovat pyörineet vaihtelevalla porukalla läpi kesän ilman eri ilmoittelua. Tervetuloa!
Anttoni]]
15.09.2015, 20.14
Morjes! Eilen oli hyvä yhteislenkki! Kun kysyntää on ja intoa riittää, meinattiin jatkaa lenkkejä tässä syksyn edetessä!
Eli ensi maanantaista lähtien yhteislenkin pakollinen varustus on tehokas valo, sillä aurinko ehtii laskea ennen metsästä poistumista!
Hyvää syksyä kaikille! Nähdään lenkillä!
Anttoni]]
16.04.2016, 00.00
Moi!
Kevät on jo pitkällä ja metsästä suurimmat lumet ovat sulaneet pois!
Hiljaista galluppia olen pidellyt maastolenkin ajankohdasta.
Olemme päässeet siihen tulokseen että lähdetään maastoon Tiistaisin tutusta lähtöpaikasta tuttuun aikaan (Tiistaisin Citymarketin bensa-aseman pääty KLO:18)
Ensimmäinen lenkki 19.4.2016
Tervetuloa!
Pitääpä koittaa päästä mestoille. Tosin ei ole kun fättäri ainoana maastokelpoisena, mutta silläkin pärjännee[emoji1]
Jupiter7
16.04.2016, 07.39
Pitääpä koittaa päästä mestoille. Tosin ei ole kun fättäri ainoana maastokelpoisena, mutta silläkin pärjännee[emoji1]
Lenkeillä on muitakin paksupyöräkuskeja, joten mukaan vaan :)
Lenkeillä on muitakin paksupyöräkuskeja, joten mukaan vaan :)
Yritän ehtiä paikalle[emoji106]
Moi,
Olen tulossa FIN5:lle Haminaan ja majoitus sopivasti Haminassa. Tiistai on välipäivä, mutta muutenkin voisi fiiliksen ja kunnon mukaan ajella maastossa muinakin päivinä. Olisko kellään heittää vinkkejä tai gpx jälkeä parhaista baanoista Haminan lähistöltä?
Tulen piipahtamaan Kotkassa sunnuntaina 31.7. Olisko joku halukas lähteä näyttämään Kotkan/Haminan parhaita polkuja 2-3 tunniksi?
Kiitos Kotkan AjoWeljille mainiosta Äijönvuoren xco-radasta. Käytiin ajamassa(tunkkaamassa) se ympäri ja korkeuserot olivat tällaiselle tasamaan tunkkaajalle aika puhuttelevat. Kiitos radan merkkauxesta.
LeGuillotine
08.08.2018, 09.31
Äijänvuoren rata testattu ja hyväksi havaittu!
Lisäsin sen myös Trailforksiin: https://www.trailforks.com/trails/kotka-xco/
Pari kertaa kiersin, ekalla kerralla useamman kerran meinasin eksyä, toisella kierroksella vain kaksi kertaa meni käännös ohi :D
Muutamissa paikoissa pitäisi olla enemmän merkintöjä. Mutta uskon että asia korjaantuu :)
Muutama ylämäki on tosiaan aika haastava, mutta kaikki ihan ajettavissa. Vastapainoksi löytyy muutama kiva laskupätkä.
Alueelle rakentumassa myös pumptrack!
Kävin kanssa ajamassa ton merkityn polun viime viikolla, vaikka ennestäänkin noita polkuja on tullut koluttua, vieressä kun asuu[emoji23]
Pumppityömaata en huomannut, mihin se on tulossa?
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
LeGuillotine
08.08.2018, 10.37
Kävin kanssa ajamassa ton merkityn polun viime viikolla, vaikka ennestäänkin noita polkuja on tullut koluttua, vieressä kun asuu[emoji23]
Pumppityömaata en huomannut, mihin se on tulossa?
Siinä sen rakennuksen ja lentiskentän välissä on kaivinkone ja multaa kasassa :D
Siinä sen rakennuksen ja lentiskentän välissä on kaivinkone ja multaa kasassa :DJaa sitäkö varten ne siihen on kärrätty🤣
LeGuillotine
08.08.2018, 10.53
https://www.facebook.com/aijanvuorimtb/
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.