Näytä tavallinen näkymä : Iisalmen yhteislenkit
Sivut :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Kone on pojalla lainassa Kuopiossa, niin en oo päässy mukaan keskusteluun... Nyt töissä sopiva rako.
Siis Mr H. ei PUNAISTA?? mitä häh?? Eikös punaisen pitäny olla paras väri. No saahan kaupasta Miranoolia siihen vaivaan!;) Minä voin rapsuttaa pmasta hiilarista loputkin punaiset sulle liimattavaksi niihin osiin!
Kone on pojalla lainassa Kuopiossa, niin en oo päässy mukaan keskusteluun... Nyt töissä sopiva rako.
Siis Mr H. ei PUNAISTA?? mitä häh?? Eikös punaisen pitäny olla paras väri. No saahan kaupasta Miranoolia siihen vaivaan!;) Minä voin rapsuttaa pmasta hiilarista loputkin punaiset sulle liimattavaksi niihin osiin!
DiLuca:hifiosat ei toistaiseksi saatavana punaisena vaan laitetaan tummaa jota saan sinusta rinnalla polkijan tarvittaessa.. ???:rolleyes::rolleyes:
Ystävänpäivä lähestyy eli 14.2 klo 20- 21.oo Pin ilta ei tiedossa hikeä js..
Jos jo ilmottautuneet ei pääse tuleen ilmoittakaa jotta saadaan sali täytteen.
Lisäksi keskustellan yhtenäisestä pyöräilyasusta.. joten kommettiasi ja ideoita kaivataan..;):seko:
Oon tulossa pinniin.
Tarkoitatko H yhtenäistä asua yleensäkin yhteislenkkejä varten vai näihin sisälenkkeihin?
Lisäksi keskustellan yhtenäisestä pyöräilyasusta.. joten kommettiasi ja ideoita kaivataan..;):seko:
Hieno idea, meikä ottais heti sellaiset. Yhtenäinen - tarkoitat siis ajohousut + ajopaita? Teidänhän pitää pari sponsoria löytää, niin saa ehkä hintaa hieman pudottaa. Sitähän voi varmaan käyttää spinningissä ja tien päällä.
Minun ehdotus: käyttäkää vaaleita värejä, näkyvyys on parempi tiellä ja sitäpaitsi musta on tylsä... Ehkä joku simppeli kaksivärinen kuviointi.
Minun mielestä hienoin pro-tiimin puku, 2003 vinokuorovilla (Kazakstanin mestarin väreissä):
http://blog.erdener.org/archives/images/20050713-stage11-vinokourov.jpg
Saksalaisfanin rinnassa taitaa muuten lukea: "EPO LANCE"!
HarBom: mukkaan mahtuu myös Celeste-värillä tai Bianchi-merkillä!:cool:
No minä sanosin sitten Lanceen, että Bloody Vino. Lukkee polovitaipeessa.:rolleyes:
Minä tykkään Casse d'parne (liekö oikein kirjoitettu?) asusta. Ja tällä kaudella tietennii Barloworldista (Bianchi!) vaikka onnii punaista, mutta niiden tämän vuoden cykkeli on HIENO! (minun silmään):D Mutta itelle en ottas koko mustaa vaan liikenteessä hyvin näkyvää. Mietitty seurakunnan ajoasuksi keltaista perusväriksi, hyvä kunhan on vaan oikee silmään käypä sävy. Sitten mustaa tilkkeeksi johonkin ja punainen painatus. Sano HarBom noin ehdotelmanaan ja kannatin tämmöstä ehotelmaa. Mitä on muut polokujääkärit mieltä?:seko:
usko juntunen
06.02.2008, 16.04
[quote=di luca;909029 ,,,Sitten mustaa tilkkeeksi johonkin ja punainen painatus,,,
Komppaan 100% tätä. Ilmiselvät SPECIALIZED värit:D ja tuo painatus vois olla tietty Spe....ed;)
suoratankoinen
06.02.2008, 16.36
[quote=di luca;909029 ,,,Sitten mustaa tilkkeeksi johonkin ja punainen painatus,,,
Komppaan 100% tätä. Ilmiselvät SPECIALIZED värit:D ja tuo painatus vois olla tietty Spe....ed;)
Mulla kun on tollainen monirotupyörä seka maantie että maastossa, niin puna-, musta, ruskea pystyväritys ja keltainen vaakakirjoitus "jotta perästä tullaan"
:rolleyes:
Johannes
06.02.2008, 18.18
Uskaltaako tätä edes ehdottaa... Miten ois Marimekko kuosi marianne sävytyksellä?
usko juntunen
06.02.2008, 19.03
Nuo ylläolevat kun yhdistelee niin meidät huomataan.Kuosin painajalla voi loppua vesivärit pakista.
Mikäs me laitetaan lapselle nimeksi nyt kun tämä väritys jutska on selvitetty.Pitäähän poppoolla nimi olla.
No Iisalmen pyöräpojat tietty ja se niihin logo vielä kuvaksi?! Ai että se onko mainosta? Tietennii on, mutta suattaa näkyä hinnassa ja ei kuitenkaan mielestäni hirveen paha!;)
..... vai?
No Iisalmen pyöräpojat tietty ja se niihin logo vielä kuvaksi?! Ai että se onko mainosta? Tietennii on, mutta suattaa näkyä hinnassa ja ei kuitenkaan mielestäni hirveen paha!;)
Kannatan! Samansävynen keltanen pääväri mikä tour de francen voittajilla on, ja reisiin, selkään, kylkiin ja rintaan musta teksti vaikka punaisen raidan päällä, Ppoikien omalla logolla... Oisko hyvä?
Johannes
07.02.2008, 14.48
Keltainen :) on muuten Visan "kansallispuvun" väri. Vois olla ihan kähee, kunhan ei vain liikaa vihreetä sotketa. Haukkuuvat muuten kaalimadoiksi.:D
suoratankoinen
07.02.2008, 15.38
Keltainen :) on muuten Visan "kansallispuvun" väri. Vois olla ihan kähee, kunhan ei vain liikaa vihreetä sotketa. Haukkuuvat muuten kaalimadoiksi.:D
Meillä on työpaitana oranssi, näkyy kuulemma hyvin pallokentällä! Miksei myös pyörän päällä... ehdotan oranssi paitaa ja mustia housuja.... Cool:p
No OIKEESTI Minä haluan Bianchin celeste-värin, mutta ei nuo Spessu- ja muut jääkärit taija innostua vai...?;) (on varroo antto periks!)
Jos suurimmalla osalla ajajista kuitenkin on bianchit alla niin en minä pahastuis jos vaikka bianchi-teksti celesten värisenä jossain kohtaa olis, (itellä ei enää ole biancia), pääsponsori ainakin tykkäis..
Mustaa voi olla ja oranssi olis kans hyvä, mutta kokomustat housut on niiin out.:D
suoratankoinen
07.02.2008, 16.38
No OIKEESTI Minä haluan Bianchin celeste-värin, mutta ei nuo Spessu- ja muut jääkärit taija innostua vai...?;) (on varroo antto periks!)
Anteeksi maalaisuuteni, mutta onko tuo Bianchi joku pyörämerkki vai...
Ei vaineskaan mulle käy mikä vaan väri, kesäillat vaan on niin valoisia maantiellä, mutta voihan celesteä käyttää myös maastossa, hyvä väri:)
Musta-keltaisesta tulee ampiaiset mieleen :eek: Kannatan myös oranssia pääväriksi ja sit siihen mustat tekstit, kuten Suoratankoinen ehdotti. Valkoinen väri näkyy myös hyvin tuossa yhdistelmässä.
Meillä on työpaitana oranssi, näkyy kuulemma hyvin pallokentällä! Miksei myös pyörän päällä... ehdotan oranssi paitaa ja mustia housuja.... Cool:p
Löytyiskös työpaikalta värille ponssoria kanteen jos perässä ois porukan nimi
Jonttaxtr
08.02.2008, 18.01
Eikös vihreä kuitennii ole päävärinä kuitenkin visan kansallispuvussa ollunna kautta aikain, paitsi sillon ku suomessa ei tehty kun sivivalkosia verkkareita.:rolleyes:
Loppuinlopuksi kannatan pinkkiä, kun Giron fani oon. Siihen vielä Johanneksen ehottama Marimekkokuvio ja AVOT!!! Siis pinkkiä Marimekkoa eli siis mulle väri ihan sama kunhan nutut toimii päällä!;)
Loppuinlopuksi kannatan pinkkiä, kun Giron fani oon. Siihen vielä Johanneksen ehottama Marimekkokuvio ja AVOT!!! Siis pinkkiä Marimekkoa eli siis mulle väri ihan sama kunhan nutut toimii päällä!;)
Laitoin sivulleni joitakin esimerkkejä HUOM esimerkkejä komment..
Setti vois olla kokonaisuudessaan , paidat lyhyt että pitkähihainen ja tuuliliivi omat mustat-housut.
Joitakin ponssori logo tai nimi..:seko:
Johannes
09.02.2008, 21.04
Eikös vihreä kuitennii ole päävärinä kuitenkin visan kansallispuvussa ollunna kautta aikain, paitsi sillon ku suomessa ei tehty kun sivivalkosia verkkareita.:rolleyes:
Piti kaivaa jumppavaatekaapinkätköistä visan kansal...suunnistuspuku. PESEMÄTÖN, aromit tallella. Hätisteltyäni kaikki sammakot, rotat ja rusakot, pääväriksi oikeesti paljastui vihreä:D. Keltainen väri on varmaankin otettu minun takia. Etsintäpartio löytää helpommin...:)
usko juntunen
09.02.2008, 22.07
Nyt kun joukossamme ajelee uunituore veteraanien hiihdon M-40 Suomen mestari niin keltainen johtajanpaita olis ajankohtainen:D
Onnittelut Johannekselle!
Offaa: Nymmää ymmärrän mix pikkuG:n keskiölaakerit sulaa:p
Jonttaxtr
10.02.2008, 09.30
Onnittelut vegetaarihiihtomestarille.:p:D
Nyt kun joukossamme ajelee uunituore veteraanien hiihdon M-40 Suomen mestari niin keltainen johtajanpaita olis ajankohtainen:D
Onnea vuan "PyöräPoikien" psta mestarille sivuillani olis paita mallit..
suoratankoinen
10.02.2008, 14.09
Onnittelut Johannes näin virallisesti... On se hienoo kun on SUOMEN MESTARI lenkkikaverina, toivottavasti saan jatkossakin olla kirittäjänä...:rolleyes:
Onnee tiältäkii piästä! Tuo johtajan keltainen paita olisi nyt kyllä teemassa. Pittää kesällä polokee kiltisti peesissä... no se on kääny niin ihan itestäännii!
harbom: Oletko varma, ettei ne sivut toimi, kokeilitko uudestaan? omalla koneella nimittäin toimii, pitääpä käydä vaikka koululla testaamassa.
Puuhasin tämmösen kuvan, toivottavasti linkki pelaa:
http://aycu13.webshots.com/image/45252/2001829994142659956_rs.jpg
Selkään vielä tekstiä, en osannut litistää kuvaan sopivaksi niin jätin sen nyt noin. idea kuitenkin selviää.
usko juntunen
10.02.2008, 21.39
Jees! Tuossahan on kaikki elementit kohdallaan.Sponsorin logo,keltainen paita ja TREKKI:D
Johannes
11.02.2008, 09.38
Kiitokset vaan onnitteluista... Ihan tässä meinaa punastua:o
Viime keväänä aloitettu "putkikuuri" alkaa näkyä tuloksissa. Muutos on tehnyt hyvää. Kiitokset kaikille yhteislenkkiläisille viime kesästä. Keväällä taas jatketaan...
Nyt kun näitä "kiitoksia" jäi vielä tähteeksi, ei sovi unohtaa UJiin ja Suoratankoisen kanssa tehtyjä maastopyörän ja miehen kestorasitustestejä. Kotona ei ole miestä tunnistettu kuin hampaista ja ruokahalusta :eek:
Morz,
Kannattaako iisalmeen tulla kesäksi = onko maastopyöräreitit kunnossa? :seko:
Siis koko kesäksi kesätyöhön.
usko juntunen
11.02.2008, 19.01
Morz,
Kannattaako iisalmeen tulla kesäksi = onko maastopyöräreitit kunnossa? :seko:
Siis koko kesäksi kesätyöhön.
Kannattaa,ehdottomasti:) jos reitit ei ole kunnossa niin laitetaan,,,
plärääppä sivuja taappäin niin siellä linkki maastokuviin harbom.com ja ne "naavakorvat" on niitä omien polkujen kulkijoita ja jotain kuvia reiteistäkin näkyy,, tervetuloa XTR-raitille:D
Kannattaa,ehdottomasti:) jos reitit ei ole kunnossa niin laitetaan,,,
plärääppä sivuja taappäin niin siellä linkki maastokuviin harbom.com ja ne "naavakorvat" on niitä omien polkujen kulkijoita ja jotain kuvia reiteistäkin näkyy,, tervetuloa XTR-raitille:D
En tiennytkään, että työ kolome ooteen niin rahakkaita, että omistatte nuo polut, joilla kurvailette. Tuo on varsin miehekästä ja esimerkillistä (ainakin merkillistä!) Pittä panna paremmaksi ja rueta hankkimaan noita maantiereittejä itelle, aloitan Väisälänmäen lenkistä. Jos on kiinnostuneita osakkaita, niin Oy:öön mahtuu mukkaan!;):rolleyes:
Hoksasin tällaisen hienon palstan ja päätimpä liittyä siihen heti.
Onnea Johannes mestaruudesta! Kuntosi on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa,
joten mestaruus ei tullut todellakaan yllätyksenä. Valitettavasti allekirjoittanut ei päässyt mukaan kilvoitteelemaan Jyväskylään, kun alku talven suhtkoht. hyvä kunto katosi sairasteluun ja hurjaan kisajärjestely urakkaan. Palautellaan terveyttä ja odotellaan hiihtoinnostuksen esille tuloa vielä tälle talvelle. Pitännee harkita liittymistä teidän ajoporukkaan ensi kesäksi, niin jospa sieltä löytys vaikka lisäpotkua ensi talven tavoitteeseen?? Veteraanien MM-kisat Ranskassa ( hiihto ).
suoratankoinen
11.02.2008, 21.31
En tiennytkään, että työ kolome ooteen niin rahakkaita, että omistatte nuo polut, joilla kurvailette. Tuo on varsin miehekästä ja esimerkillistä (ainakin merkillistä!) Pittä panna paremmaksi ja rueta hankkimaan noita maantiereittejä itelle, aloitan Väisälänmäen lenkistä. Jos on kiinnostuneita osakkaita, niin Oy:öön mahtuu mukkaan!;):rolleyes:
Meidän polkuja ei tartte lakaisukoneella lakaista, pelkkä kuokka riittää. Ei tule kustannuksia...:rolleyes:
usko juntunen
11.02.2008, 21.36
Juu teretuloa vaan karis tänne joukkoon tummaan.Pyöräilyjuttujahan nämä pääasiassa ovat mutta näin talviaikaan ja kun osa porukasta on myös ahkeria suksien ulkoiluttajia niin täällä myös hiihdetään,,mitallivauhtia:D
Hienot oli mk-viestit Kiurukylässä!! Mikä talkoohenki.
Meidän polkuja ei tartte lakaisukoneella lakaista, pelkkä kuokka riittää. Ei tule kustannuksia...:rolleyes:
No tuohan mitä sopivinta hiihtomiehille tuo kuokka, on tekniikkakin valmiina ja voi reenta talvea varten. Kuokalla vaan...:D
Mutta taitaa lähestyä lumien tuho ja alkaa pyöräkausi, kun juttu alkaa lentää vähän lennokkaasti ! Ei kun uuvet hynttyyt porukalle ja paanalle:)
UJuu : kuulin jotta viulun niminen hattu soveltuu myös joroihin voikositä suositella muillekin Naavakorville tai nakkikumella ajaville sileen tien kulkiolle on kulema oikeen kuvattu.. Eikun kuvat sivuille..:D:rolleyes:
suoratankoinen
12.02.2008, 11.32
No tuohan mitä sopivinta hiihtomiehille tuo kuokka, on tekniikkakin valmiina ja voi reenta talvea varten. Kuokalla vaan...:D
Mutta taitaa lähestyä lumien tuho ja alkaa pyöräkausi, kun juttu alkaa lentää vähän lennokkaasti ! Ei kun uuvet hynttyyt porukalle ja paanalle:)
Joo, kyllä nyt kelpaa lähteä vaikka maasturilla ajelee... sain eilen Trekin huollosta (oli täysin purettu) ja nyt siniverinen loistaa uutuuttaan. Meinas karata eilen, piti laittaa koiranhihnalla portin pieleen kiinni.... rauhottu onnex kun vähän kehuin....:o
Johannes
12.02.2008, 15.24
Hoksasin tällaisen hienon palstan ja päätimpä liittyä siihen heti.
Onnea Johannes mestaruudesta! Kuntosi on ollut havaittavissa jo jonkin aikaa,
joten mestaruus ei tullut todellakaan yllätyksenä. Valitettavasti allekirjoittanut ei päässyt mukaan kilvoitteelemaan Jyväskylään, kun alku talven suhtkoht. hyvä kunto katosi sairasteluun ja hurjaan kisajärjestely urakkaan. Palautellaan terveyttä ja odotellaan hiihtoinnostuksen esille tuloa vielä tälle talvelle. Pitännee harkita liittymistä teidän ajoporukkaan ensi kesäksi, niin jospa sieltä löytys vaikka lisäpotkua ensi talven tavoitteeseen?? Veteraanien MM-kisat Ranskassa ( hiihto ).
Tervetuloa vaan saitille. Nyt kun hiihtostadion on vaijennut, täällä voi avautua asiasta ja sen vierestä. Mutta ei kannata ihmetellä, nämä jutut on ajat sitten karannu lapasesta...
Harmi vaan sairastelu, mitallia olisi ollut tyrkyllä sinun vauhdilla. Mutta onhan tässä vielä kevättä hiihdellä, vanha vietti varmaan vielä löytyy.
Ja kun viimeiset lumet on haihtuneet, kaivetaan jopot esille. Eikun mukaan vaan...
usko juntunen
12.02.2008, 16.22
Jaahas,,katotaan ensin varovasti mitä hirveyksiä tänään kirjoitettu? Kaikki jäsenet näyttää olevan äänivaltaisia. VIELÄ ei kukaan ole provosoitunut niin etttä olisi hannkinut moderaattorilta iltapalakseen banaania;) Eii pojat tämä tällainen käy kun kaikki tahtoo olla kaikkien kavereita. Tällä menolla kukaan tästä porukasta ei pääse edes ehdokkaaksi vuoden palstapersoona-kisaan.Tarvitaan suositusituksina vähintään pari viikon mittaista moderoijan langettamaa banned jaksoa:D :D
Eikös tää kirjoittelu ole keskenäistä huumoria vai onko mulla tullut teemetti.
Pinningissä torstaina pumpataan mehut pois eli 20.oo FysioW
ter. sivun pitäjä = harbom.com :seko::cool::p
usko juntunen
13.02.2008, 16.51
Morjesta Iisalamen Pööräpojat ja tytöt!
Onko kukaan meijän popposta menossa fillarimessuille 29.02-02.03 2008?
Minulla olisi parille ensimmäiseksi ilmoittautuneelle pääsylippu tuohon karonkkaan. Lipulla pääsee kuolaamaan SPECIALIZED tuotteita maahantuoja Tokind Finland osastolle 6C 29 Mutta toki muillekkin osastoille voi mennä,jos vain malttaa,,,;)
Jonttaxtr
13.02.2008, 20.19
Taitaapa jäädä messuloilla käynti. Jos sitä ensvuonna tulis lähettyä. Jännää, mahtavata. Tännään ei suck-set (imuvälinesarja) luistanut, puhuri puhisi liijan uutta lunta. Puhisis joskus vanhaakin.
Johannes
13.02.2008, 21.38
Taitaapa jäädä messuloilla käynti. Jos sitä ensvuonna tulis lähettyä. Jännää, mahtavata. Tännään ei suck-set (imuvälinesarja) luistanut, puhuri puhisi liijan uutta lunta. Puhisis joskus vanhaakin.
Piti tuo Jontan juttu lukea parikin kertaa, ennen kuin hokasin mistä on kysymys. Minä jo luulin että se on käyny pervojen kaupassa...:p
Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ polkijat että ladulla potkijat (suksilla sivakoivat)
Pingissä poljetaan illalla:rolleyes:
usko juntunen
14.02.2008, 17.57
Jontta! Tuohon on vain yksi ratkaisu: Katso suosittu tv-ohjelma vain hannukarboneilla on asiaa,,,,, :D:D:D tuohon keliin
suoratankoinen
14.02.2008, 18.46
Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ polkijat että ladulla potkijat (suksilla sivakoivat)
Pingissä poljetaan illalla:rolleyes:
Äijillä ei ole ystäviä,vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa. Joten hyvää torstaita!:)
usko juntunen
14.02.2008, 18.53
Äijillä ei ole ystäviä,vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa. Joten hyvää torstaita!:)
Ääni suoratankoiselle vuoden palstapersoona vaalissa,tuossa on jo munaa:D
Suoratankomies suorastaan jyrähtää elikkä gonahtaa!!:rolleyes:
Pinningi ilta ajeltiin 11 ystävän tadissa Äijillä huuli lenti enämpi kuin hiki jota kyllä tais tulla itse kullekin.. Paita ponssorit vielä hakusessa Tarpilta tarjous tullut Ppojille joten alussa ollaan Käykää Pyöräojissa katomassa joitain paijan kuvia ja tällä palstalla kommentoikaa rakentavasti jotta saadan kevääksi jotain aikaseksi.:rolleyes: Jäi sanomatta kiitos aktiivisesta osallistumisesta. kuvat netissä
Minä olisin mieltä, että otetaan kesäajopaita, ohuempi tuuliliivi ja jos jottain vielä niin olkaimelilliset polkupögsyd. Tuo pitkähihainen ajopaita on turha, kun on irtohihoja paitsi, jos paita on paksumpaa kangasta, silloin olisi käyttöä. Tai kyllä joku pitkähihainen takki ohutta Windtexiäkin eestä käy, oikeestaan olisi parempi kuin pitkis paita.
Mutta paketti voisi olla kolmiosainen ja mulle käy ihan mikä vaan yhdistelmä, kunhan siinä on tuo kesäajopaita.
Laitetaan leimoja ihan niin paljon kun saadaan ja ollaan ihan kuin joulukuuset, mutta ei haittaa.:seko:
StantheMan
15.02.2008, 19.42
Olisiko Iisalmesta ajajia tarjolla "Flescheen". Kuopiosta (Siilinjärvi?) muutama ehkä löytyy, mutta olisi hyvä saada 4-5 ajajaa. Ainoana pääsyvaatimuksena olen jo aiemmin maininnut hyvän kunnon ja sulavan käytöksen ja pääpaino on enemmän siinä sulavassa käytöksessä. :D Savosta ehkä yhden joukkueen matkaan saa, jos oikein punnertaa.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=30053
Takki olis varmasti kova sana lyhyen kesän takia, siihen kun ottaa reilun koon niin voi pitää ympäri vuoden kun mahtuu alle välikerroksia. Ja sponssit näkyvillä keväällä ja syksylläkin, eikä vaan lämpimillä keleillä.
Lisäksi se lyhyt ajopaita, olkaimelliset housut olisi myös hyvät. Ajohousujen tarjonta iisalmessakin taitaa olla aika vähäistä niin siinä olis uusille harrastajille heti myydä hyvät housut jos on tarvetta.
Tosiaan pitkähihainen on ehkä turha joillekin mutta hyvä sekin olisi olla tarjolla, jos ei kustanna liikaa.
Meidän seuran vaatteet on myös Tarpilta ja on hyviä, just sain uuden lyhythihasen ja tempoasun.
usko juntunen
15.02.2008, 20.41
Tuosta takista senverran että tilasin Scorpionilta Tarpin ajotakin jota oli/on tarkoitus käyttää myös hiihdossa. Otin s-kokoisen,on muuten ok. mutta selästä omituisen lyhyt ja nousee jo hiihtäessä korkealle selkään! miten sitten pyöräillessä kun ollaan vielä enemmän kumarassa? Toinen negatiivinen havainto,takki kerää kosteutta jumalattomasti painosta päätellen,nämä käyttökokemukset hiihdon puolelta. Voin tuoda näytille P.P liikkeeseen ihmeteltäväksi. Hintaa oli 79e
ps.nuo Tarpin hiihtoon tarkoitetut lämppäriasut ei kerää samalla tavoin kosteutta,selkäpuoli hengittää hyvin.Niissä mitoitus reilu varsinkin vyötärön kohdalta. Itse en tykkää jos takki lepatta kuin purje
Kuten aiemmin kirjasin peesaan melkein kaikkea, mutta mulla on tosi hyvä talviajotakki, niin en takkia välttämättä tarvii. Tuommosella tuuliliivillä pärjäilee kohtuullisesti jo kymmenen asteen pinnassa, kun laittaa alle sopivasti. Sitä enne pärjään talvitakilla, kun on alla sopivan vähän. Mutta jos on hyvä takki, niin mennee sekin. Mutta minun suasikki olisi lyhyt paita, pögsyd sekä tuuliliivi etelleensä.
Tuosta takista senverran että tilasin Scorpionilta Tarpin ajotakin jota oli/on tarkoitus käyttää myös hiihdossa. Otin s-kokoisen,on muuten ok. mutta selästä omituisen lyhyt ja nousee jo hiihtäessä korkealle selkään! miten sitten pyöräillessä kun ollaan vielä enemmän kumarassa? Toinen negatiivinen havainto,takki kerää kosteutta jumalattomasti painosta päätellen,nämä käyttökokemukset hiihdon puolelta. Voin tuoda näytille P.P liikkeeseen ihmeteltäväksi. Hintaa oli 79e
ps.nuo Tarpin hiihtoon tarkoitetut lämppäriasut ei kerää samalla tavoin kosteutta,selkäpuoli hengittää hyvin.Niissä mitoitus reilu varsinkin vyötärön kohdalta. Itse en tykkää jos takki lepatta kuin purje
Katoin takkia Ppojilla. Siinä on perustavaalaatua oleva vika: selkäkin on Windtexiä elikä takki ei hengitä. Mulla on samasta aineesta Spectran takissa mahapuoli ja hengittävä selkä jottain joustokangasta, se toimii. Tuota Tarpin takkia ei kannata hommata, ellei halua liikkuvaa saunaa päällensä!
Mulla on Tarpin tuuliliivi, vien sen näytille Poikiin, niin saatte kahtoa. Se on se Bianchi-liivi, joka ollut lenkeillä. Menettelee, mutta paras näkemäni tuuliliivi on Nikellä. Siinä on kaksivetiminen vetoketju ja tietennii verkkokangasselkä. Ei vaan taida saada tähän tilaukseen hommattua...
Moikaten Pyöräpojilla pari paita mallia käykää siikaamassa .. Ja kommenttia
jotta edistytään..;):)
Hän kokkeili Adibaksen paitoja: koot normaalit, voi tilata ihan normikoon mukaan. Myös pikähihainen on järkipaita, paksumpaa matskua. Tuo keltainen väri on hieno, harmaakin menee, mutta ei yhtä näyttävä. Hyviä ovat paijat kumattii ja suavat iänen minulta, siis myös pitkis!
Siellä on nytten Poijilla se Tarpin tuuliliivi näytillä, jos halluutten hipelöijä!:)
usko juntunen
19.02.2008, 18.43
Pittääpä käävä ihmettelemässä.Eekös P.P Pekan ehotus että painatukset tehtäs omassa kylässä oes järkihomma? Voes tarvittaessa tehhä lissee vermeetä kun on pelit ja vehkeet lähellä? Tilloes vaekka P.P ravatin yönseutu ajoja varten
Paikallinen painos näkkyy hinnassa kaitten sanovat Pojissa. Tuo ravatti kyllä oes dyylikäs ihan tuolla tiennii piällä: erottuspahan aiankii evukseen!;)
Onko saatu jo ponsoreita kasaan paitaa varten? Ainakin H:n sivuilla oli jotain luonnosta?
Kannatan myös paikallista painatusta. Voidaan myöhemmin kätevästi painattaa lisää tuotteita, koska aineistot on jo täällä valmiina.
Kävin katsomassa perjantaina paitamalleja, Adidas on ihan ok. Muutkin käyvät. Ei taida itse materiaaleissa niin kauheesti olla eroja noissa urheilupaidoissa. Takkia tai muita vermeitä en nyt tarvii, mutta hyvä olis takeista, housuista ym. löytää yhteinen linja, jos joskus niitä on hankkimassa :rolleyes:
Mainostajista ei vielä varmuuksia syöttijä vetämässä Jopa H;ki videoneuvottelu firma.Huutokoski (hifi osat pyörään kyselyssä) Paikalliset auki
Mieli piteet A_tuotteista myönteisiä joten uskallan esitää: Kelta-Musta pitkähihainen paita syksyyn/kevääseen (40-50e) Keltainen lyhythihainen paita ( 20-25e) Contiment. tuuliliivi (49e) Sitte jos housija joku halua niin Contiment valmis painatus 49e Kolmen eka tuotteen osalta ponsori sopimukset alentaa kustannuksia. Vuan ei tehrä joulukuusta..Contin tuotteet tilattu näytille..:eek::p
Ihanhan tuoa vois koko pakinkin hankkia, jos nuo pöksyttii ois hyvät Contilla.
Nuohan on ihan sopivia hintoja, jos ne on kohtuulaatuisia vaatteita.
En tiedä, pystynkö koko pakkia hankkimaan. Tutulle saapui kylän hurjin ja muovisin peli, kovasti alko houkutteleen minuakin..:p
Onko kellään iidenissä kiinnostusta yhden lapin kesän verran ajettuun Boreas -kilpapyörään 105/Ultegralla? Mahtava runko, kuituakin löytyy ja huippuosia, hyvään hintaan (700e?).
Edit: pudotetaan sittenkin 600e.
No mutta Ändi, eihän hiilari oon muovia. Lasikuitu on lujitemuovia kylläkin!? No tosissaan nuo Adidaksen nutut vaikuttaa tosiaan hyviltä myös laadullisesti, katotaan nuo Contit vielä. Nekin on tosin valmistettu Sveitsissä, joten oletus on laadulle hyvä (jos vaan kestää nuo C-painatukset!);)
eihän hiilari oon muovia.
totta.. ainakin se on kevyt, 7,5kg!
Mainostajista ei vielä varmuuksia syöttijä vetämässä Jopa H;ki videoneuvottelu firma.Huutokoski (hifi osat pyörään kyselyssä) Paikalliset auki
Mieli piteet A_tuotteista myönteisiä joten uskallan esitää: Kelta-Musta pitkähihainen paita syksyyn/kevääseen (40-50e) Keltainen lyhythihainen paita ( 20-25e) Contiment. tuuliliivi (49e) Sitte jos housija joku halua niin Contiment valmis painatus 49e Kolmen eka tuotteen osalta ponsori sopimukset alentaa kustannuksia. Vuan ei tehrä joulukuusta..Contin tuotteet tilattu näytille..:eek::p
Setti seuraava: Pitää sisällään 5 tuotetta
Lyhyt ja Pitkähihaisen paidan Additas (keltamusta 4-5 logoa)
Tuuliliivi Contiment. 3 logoa ja Ohut takki Contiment. 3logoa
Contiment. henkselihousut Pyärapoikalogolla (lahkeessa lystyssä)
Setin hinta jos 4-5 ponsoria jää meille maksua n.50e myydään koko settinä:D ps. voi hankkia sivullani olevan Contiment. mustan paidan n.30e
Setin hinta jos 4-5 ponsoria jää meille maksua n.50e myydään koko settinä
Ei ole kyllä paha hinta!
Mukana ollaan vaikka mulla on jo tuo Continentalin ohut takki, mutta voi kai sitä vaikka toisen ottaa tuohon hintaan. Eli tämä oli jo VARAUS.:cool::cool:
Jos on joku (pelkän)tuommosen takin tarvihtija, niin mulla on siis ylimääräinen
usko juntunen
21.02.2008, 19.02
Hyvältä näytti Continental asut. Takki ohut ja kevyt,helppo kuljettaa tarvittaessa vaikka paidan taskussa. Adidaksen pitkä paita keltaisena näkyvä ja ihan näyttävä. Lyhythihainen Adidas miellyttävän ohut ja keveän oloinen kesäkäyttöön mutta väri on mitäänsanomattoman harmaa.
Pekka näytti Adidaksen luettelosta samaa paitaa jossa pääväri punainen, sopisi parhaiten Contin mustien housujen pariksi. Ja optiona tuo tosi tyylikäs Contin keltamusta ampiaispaita. Se on siinä. Tämäkin oli varaus;)
OT: Pitäneekö nylkeä hutsut xtr kiekoista ja vaihtaa Contiin
On tiälläin ongelmia, nimittäin Misukka on ehottomasti rengasmerkkini, mutta takki Conti. Onneksi vois vieläkin pahemmin olla: ajaa Shimpan vaihteilla ja pitää Campan nuttuja! (tai päinvastoin) Semmonen ei käy laatuun niin ollenkaan!
Voithan UJ pistää vanteen kylkeen Pyörä Pojat -painatuksen, niin ei haittaa!:D
Hyvältä näytti Continental asut. Takki ohut ja kevyt,helppo kuljettaa tarvittaessa vaikka paidan taskussa. Adidaksen pitkä paita keltaisena näkyvä ja ihan näyttävä. Lyhythihainen Adidas miellyttävän ohut ja keveän oloinen kesäkäyttöön mutta väri on mitäänsanomattoman harmaa.
Pekka näytti Adidaksen luettelosta samaa paitaa jossa pääväri punainen, sopisi parhaiten Contin mustien housujen pariksi. Ja optiona tuo tosi tyylikäs Contin keltamusta ampiaispaita. Se on siinä. Tämäkin oli varaus;)
OT: Pitäneekö nylkeä hutsut xtr kiekoista ja vaihtaa Contiin
Huom lyhythihainen PAITA TULOSSA Keltaisena ei siis ehkä harmaa ta ellei jokin suurirahoittaja vaadi Harmaa oli vaan kangasmallina..
usko juntunen
21.02.2008, 20.28
Huom lyhythihainen PAITA TULOSSA Keltaisena ei siis ehkä harmaa ta ellei jokin suurirahoittaja vaadi Harmaa oli vaan kangasmallina..
Keltainen käy erinomaisesti. Ymmärsin vain kauppiaan puheista että tuota mallipaidan ohutta materiaalia EI olisi saatavana keltaisena ja lyhyenä versiona??
http://www.youtube.com/watch?v=1uPznTbus3g
Oisko tässä teille jottain uutta?!!!;)
usko juntunen
22.02.2008, 16.10
http://www.youtube.com/watch?v=1uPznTbus3g
Oisko tässä teille jottain uutta?!!!;)
Tuohan on Jontta ja MUni
Jonttaxtr
22.02.2008, 16.59
Ei ihan, mutta melekein :rolleyes:
Mukavata tuolla on ajella pöhheiköissä alamäkkeen.
Setin hinta jos 4-5 ponsoria jää meille maksua n.50e myydään koko settinä:D ps. voi hankkia sivullani olevan Contiment. mustan paidan n.30e
Setti selvä kuten yllä HINTA HAARUKKA TARKENTUU 50 - 65e ja opiona Contiment. paita hintaan 30e (ovh.49e) Käykää PyöräPojissa ilmoittamassa koot jotta saadaan varmistettua että löytyy tavarat jota painaa..
Ps pienikoko = ei miseliini :seko::)
Alkujaan tämän lähetti harbom http://www.fillarifoorumi.fi/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?p=913886#post913886)
Voitko minulle laittaa myös koko setin tilaukseen. Harmi kun en pääse kokeilemaan niin en tiedä tuleeko oikeaa kokoa. Villi veikkaus kaikki L:ää mutta adidaksen paidat M:ää, vai mitä mieltä harbom jos muistat suunnilleen minkä kokoluokan ukko kyseessä?
Minä tilasin kaikki M:ää ja oon himpan sinua pienempi. Harbom sinun mittainen ja myös M. Nuopaidat on aika normikokoja, joten ota ihan normaalikokosi. Mieti nyt tuosta!?:eek:
usko juntunen
23.02.2008, 18.46
[/i]
Voitko minulle laittaa myös koko setin tilaukseen. Harmi kun en pääse kokeilemaan niin en tiedä tuleeko oikeaa kokoa. Villi veikkaus kaikki L:ää mutta adidaksen paidat M:ää, vai mitä mieltä harbom jos muistat suunnilleen minkä kokoluokan ukko kyseessä?
Sovitin tänään kaikki kamat vielä uudemman kerran ja M-koko aivan nappiin
ja strategiset mittani 174/69 älä ota liian isoja. Esim. eräs Contin tallikuski 189/80 ajaa M- kokoisella paidalla ja L-housuilla
[/i]
Niin kun Usko,Mika H, Vesa P Seppo Eskelinen Minä kaikkine talvikiloinenn sovin mittaan M kait sinäkin sinne sovit lisärään hrjotusta jos et mahdu Ei matkat Lappin ja takasin pyörällä--:seko:
Ok, eli kaikki sitten M:ää. muutama talvikilo on mullakin tullut mutta toivottavasti saa puotettua ettei pyörällä tarvitse tulla!
usko juntunen
25.02.2008, 19.33
Kävin kuikuilemassa meidän muotisalongissa mikä nyt on in? Ja olihan aika hipo se A:n keltainen lyhythihainen:) Taitaa olla paketti kasassa jos vain kaikille löytyy sopiva koko?
OT: Mites me nyt menetellään tuon suoratankoisen kaa, muutakko nimimerkkiäs vai oikastaanko B:n sarvi suoroksi? Ja oletko ilmoittanut Väisäselle että tekevät sullekin pyörään sävytetyn sämpylän?
U Keller kun puristi lusikat taipus vuan suattaa KB puristuksesta tangot oijeta
Ja Bianchi sämpyt on tervellisiä ja onhan nuo kaksi vihreetä muuttunna mustaksi kait sitä pian jouvutaan syömään Tamperelaista makkaroo.:rolleyes::)
suoratankoinen
25.02.2008, 20.59
Kävin kuikuilemassa meidän muotisalongissa mikä nyt on in? Ja olihan aika hipo se A:n keltainen lyhythihainen:) Taitaa olla paketti kasassa jos vain kaikille löytyy sopiva koko?
OT: Mites me nyt menetellään tuon suoratankoisen kaa, muutakko nimimerkkiäs vai oikastaanko B:n sarvi suoroksi? Ja oletko ilmoittanut Väisäselle että tekevät sullekin pyörään sävytetyn sämpylän?
Elekee, elekee jo riittää sano Halavatun papat ablodeista...
Mulla on tanko tillaaksessa ja siniveristä mualia kanssa...
Onko suoratankomies tullut oikeeseen B-luokan uskoon vai? En nyt pysynnä mukana. Mulla on muuten Tuntsasta viärätankonen kyhhäelmä vuan tulloo tuolle puuhastelulle hintoo, jos ee sua osia jostain toverityyliin. Poijilta suap varmaan tankoja ihan noutopalakkiolla kantohintaan. Vuan suahan siihennii Tuntsaan hivvaattoo "kaanista" väriä pintaan, niin on rienaas valamis!:eek::seko::D
Suoratanko entinen tervetulloo seleten väreihin ja sömpylät on meille höystetty miehen mukaan eli 10 kunta Celesten väristä joista yksi majoneesilla ja kaksi Tamperelaista. Asut kuitenkin n.20 savon väreissä ja muutkin värit metalissa sallitaan kuten paituli kyselystä sellevis jopa Marimekko vai kuinka se oll
Tiesitkö Suoramies, että sulla on yksilö. Siinä tsyygekissä on kasausvirhe, jossa kassaajalle on lipsahtanunna kaallimpi täyshiilihaarukka alukarponin tilalle. Minä iteasiassa vähän himohtelin tuota kahvelia itelle, mutta pituudet heittää liikaa putkesssa. Elikä onnee ostokselle! Se on nyt celestesämpylän paikka Väisäsellä, tosin itekullain taitaa olla vuorollaan...;)
suoratankoinen
26.02.2008, 20.46
Tiesitkö Suoramies, että sulla on yksilö. Siinä tsyygekissä on kasausvirhe, jossa kassaajalle on lipsahtanunna kaallimpi täyshiilihaarukka alukarponin tilalle. Minä iteasiassa vähän himohtelin tuota kahvelia itelle, mutta pituudet heittää liikaa putkesssa. Elikä onnee ostokselle! Se on nyt celestesämpylän paikka Väisäsellä, tosin itekullain taitaa olla vuorollaan...;)
Kiitos, kyllä vähän semmoista kuulin.... ja kun hipleen perrään kun oon en voinut jättää sähköjohdon varraan roikkumaan...tuommonen pittää suaha muantietä nielemään. Tosin tuskin se mun alla kulokoo sen kovempoo kun viissatanenkaan. Viissatasta vituttaa nyt ankarasti ku joutuu lähtemään...Sämpylät järjestyy, tosin ainaskin ite ihan tavallisen!
:eek: Hirvittävä määrä uusia viestejä, kun ei palstaa ole tullu seurattua näin kelkkailu kautena kovin aktiivisesti, mutta nyt on kelkka ajettu lunastukseen niin taas joutaa täällä luuraamaan:D
Ja harbomille kiitos viestistä, täytyy käydä nuita varusteita katsomassa huomenna.
usko juntunen
26.02.2008, 21.06
[quote=di luca; täyshiilihaarukka ,,,,
Mitä Hackmannin sarjaa tuo haarukkasi on? Onko myös veitsi ja lusikat carbonia,,,,,suoratankomiehestä tuli kerralla hipokerholainen,,,joo nyt lopetan nämä kateelliset kuittailut ja ONNITTELEN hankintasi johdosta
Minä kun vaihdoin tuon celesten mustaan, niin pitänee tarjota mustaa makkaraa, kuten Harbom ehdotti. Miten olisi yks sunnuntailenkki Tampereelle Laukontorille? Minä tarjoon makkarta!:cool:
Nyt on Ppojilla käyty kahtomassa varuste setti ja pitihän se ottaa.
Asusteita tilattu 21 settiä joista tuplana = Contin paidalla 19 settiä joten tarjous tältä erää täys jotta hinta sovitussa harukassa jos Ponsoreita läytyy lisää tai nyöriy loystyy niin tilauksia voidaan taas tuputtaa- Tähän satsiin puuttuu 3 ponsoria ja euroja 1300 Syötit on järvessä..:seko::seko:
Mitenkähän nyt käy, kun meinaavat laittoo minut kahden vuoden kieltoon... jäikö lenkit ja Laukontorin makkarat? Pahuksen Italian Olympiakomintea. Pitäisköhän vaihtoo nimimerkkiä...:mad:
suoratankoinen
28.02.2008, 14.16
Mitenkähän nyt käy, kun meinaavat laittoo minut kahden vuoden kieltoon... jäikö lenkit ja Laukontorin makkarat? Pahuksen Italian Olympiakomintea. Pitäisköhän vaihtoo nimimerkkiä...:mad:
Ei myö pienistä näytteistä lopeteta, kuka sitä nyt puhtailla pyöräilis...
Mustassa makkarassa on niin paljon poweria (lue epoa) jotta kannattaa Tampereen lenkki tehdä nääs...:p
Ei myö pienistä näytteistä lopeteta, kuka sitä nyt puhtailla pyöräilis...
Mustassa makkarassa on niin paljon poweria (lue epoa) jotta kannattaa Tampereen lenkki tehdä nääs...:p
Miten ois "Mustamakkaroo" tai Mr.celeste:)
Eiköhän sieltä se kielto kaiken järjen mukaan tule, Kaverusten Eddyn ja Danilon puhelinkeskusteluskandaalista 2004 voi kyllä päätellä kyseessä olevan aika likaisia äijiä! Ei italialaisiin voi luottaa, vaikka pyöriä ne osaa tehdä. Ei voi käsittää miten sinisilmäisiä tallipäällikköt on, LPR:n pomo luottaa mieheen vielä täysin ainakin lausuntojen mukaan.
Nyt en puhu Di Lucan suomen serkusta, tai eihän näistä savolaisistakaan kyllä tiedä..:D
Jos kielitaitoa löytyy niin cyclingnews.com on viihdyttävää seurattavaa, koko laji ajautumassa aivan kriisiin eikä sitä Suomen lehdissä noteerata millään tavalla.
Kiitos tiimille tuesta. Pittää selvittää, miten tuon nimimerkin vaihtaa: tuo MrC oli tosi hyvä!!!:)
StantheMan
29.02.2008, 13.32
Minä en di luca -nimeä vaihtaisi mihinkään, jos se on hänellekin kelvannut.
http://images35.fotki.com/v1131/photos/1/108147/5560468/samp664bc193a1299ccf-vi.jpg
Jonttaxtr
29.02.2008, 21.30
Di Lucasta tulee mieleen lähinnä Jussiahon koulun x-opettajat Tallukka ja Tillukka :D:rolleyes::p
Additas paidat tulleet ja Contimental tuotteet tilattu vaan menee kaiten Huuhtikulle kokojen vuoksi ja sattaa olla koko tarkennusta.. Vaan tällä haavaa näyttäis jotta ponsorit löytyy 4 varmaa ja rahaa kasasssa 1900e (1700)
syöytit edelleen haussa 4:tä paikasta tarve ois vielä n 1000e
ENSIVIIKON PIN iltaan odotan varmistusta jääkö joku pois otakee yhteyttä Harbom:n jotta saan joka satulan käyttöön..:D;)
Torstaina sit pinnataan porukalla ;) Ja ilmeisesti porukan lenkkeily jatkuu sit lauantaina Vuokatin vaaramaisemissa??? Tavoitteena päästä 30 km:n lenkki retkivauhtia läpi... mihinkähän aikaan ne sulkee reitin :eek:
Kiitos Harrille ja Vesalle eilisestä testiajosta! Kokeilu jatkuu sit vielä toisella satulalla, kunhan se ensin saapuu maisemiin.
Sivut tarkastettu ja hyväksi havaittu ja PZ maahantuoja = Scorpion yksi Ponsorimme joten sekin kunnossa.. Onnea uudelle hiilarille Mustaa makkaraa kuten Di Luca:n (Mr C)
Joo kuitukerhoon nyt liityin. Scorpionilta on ja vaikuttaa hyvältä, asento on just, katseenkestävä ja osat ultegraa eikä ollut kauhea hinta. Hifikiekot oli mukana mutta niitä koetan säästellä.
Ois ollu tuo minun B. vielä edullisempi: noutovaivaan ois lähtenyt nyt noutopäiviltä! Ändi tietää syyn....:mad::eek::(
Juu jusoo ja sämpylöö makkaralla tai ilman Maaliskuun Pinni takana ja hiihtäjät valmisteltu Vuokattin kisaan eikun semppiä matkaan ,,Seuraava Pin:tys 10.4 eli suattaa laijunkausi olla hättäisimillä olla avattu Eikun vahaa kalustoon ja uutta ossoo tai muuten makeeta maantielle tai maastoon..:eek::seko::D
Painaakos satula istuttaessa hiertääkös kengät vai onkos raskaat Pekalta vaivoihin korjaus sarjoja.Sukat kastuu muovipusseja parempaa.. sanoi Pekka
Laidunkausi lähestyy kalusto kuntoon kohta piästään nakkeja pyörittämään
Kevättä Kevättä..;):rolleyes::p
Onko siellä etelässä sulat tiet lähelläkään, pakkasta ennustaa kuitenkin vielä ens viikolle. Mietin millaista varustusta otan maanantaina mukaan, maantiepyörä+rullat+juoksuvehkeet vaiko maastopyörä. (olen siinä toivossa että pääsis sulalle tielle nakkikumeilla tämän 2-3 viikon reissun aikana, onko toiveajattelua?!)
Tännään käytiin Arton ja Harbomin kanssa parituntinen Nerkoolla. Tiet on pääosin sulat, kaikki mentiin kesägumeksilla. Pärjää siis jos ei kelit muutu eli ei tuu lunta. Takastulo oli melko kylymää -7 astetta ja pohjoistuulta. Hiilukuitu pöörä ei vielä tarkene ja Skorpionithan on kesäelukoita!
Kiitos pojille lenkistä!:)
Maantie nieliällä piäsöö auto väylillä oes nääs mielenkiintoista nähä se PZ jos sillä voi ajoo hiekalla Rullat turha raahata meijän lämppärillä suat rullata:eek:
Harbon varmaan tarkoitti hiekoitushiekkaa. Oon muuten lomalla 7.4. alkavan viikon, joten ajokaveria on silloin viikollakin, jos oot maisemissa!
Okei eli on mahdollista päästä tielle.. Taidan ottaa tutulta lainaan vähän vähemmän hifimpi maantiepyörä reissulle, pz säästyy jos siellä on hiekkaa ja märkää.
Rullat turha raahata meijän lämppärillä suat rullata:eek:
Niinkö jos se onnistuu niin olis huippua!:p
Okei eli on mahdollista päästä tielle.. Taidan ottaa tutulta lainaan vähän vähemmän hifimpi maantiepyörä reissulle, pz säästyy jos siellä on hiekkaa ja märkää.
Vuan varmalla onnistuu Eikun hikoilemaan vuan:eek:
Huomiseks vuan lupasivat jo lunta...
Ponsori (1-2) puuttuu kaatukos hanke.:(
Ponsori (1-2) puuttuu kaatukos hanke.:(
Paljonkos tulis lisäkuluja/pyöräilijä, jos otetaan asut vaikka sponsori tai 2 puuttuu?
Paljonkos tulis lisäkuluja/pyöräilijä, jos otetaan asut vaikka sponsori tai 2 puuttuu?
Komppaan:eek::rolleyes:
Huomenna ennusteessa kevyttä ajelua sopivan matkaa Lapinlahdelle päin. Lähtö klo 14.00 Mehevän pihasta. Vauhti keväisen rento! Vähän niin kuin ennakkona yhteislenkeille. Mukaan vaan, jos polttelee jo ajella. :)
Millaisilla fillareilla ja renkailla ajattelitte pärjätä tänään?
Mukana on maasturia, crossaria ja maaantiepöörää ja vauhti menee maasturin mukaan! Katotaan vielä tuo suunta tuulen ja kelin mukaan... taitaa sadella ip:llä. Kesägumeksit taitaa olla kaikilla ainakin eilen hyvin pärjäsi niillä.
Niin ajettiin nelisin reipas kolme tuntia Matille ja Liisalle. Kiitos Harbomille kaakaosta, tuli oikeeseen paikkaan. Likaista oli, mutta erittäin mukava lenkki!:)
Juu eka Matti ja Liisa tälle kaudelle on sit ajeltu Andi nuorena taituroi paikoin sohjossa ja jällä kaatumatta brinsinakeilla. Paksuilla makkaroilla ol ihan pohkeita kysyvä lenkki vuan ensiviikolla uudestaan jos ei pääse uusia punaraitoja likaamaan- >Kiitos porukalle ps jos roiskutin kuraa vesi vanhin pesuaine
Joo hallittua taituroimista oli osa ja loput paikat meni tuurilla kaatumatta. Mukava lenkki silti siitä se kausi käynnistyy.
Nuama jo pesty, kiitos vaan suihluista!;)
Moikaten PyöräPojat nyt viinmeinen ajankohtainen uutinen ponsorit hankittu
hanke etenee loppuviikolla suunitellaan lokojen sioittelu ja viikolla 15 Contintuotteet pitäis tulla joten päästäneen painatukseen ja Sitten lenkille lähtö siirtyy K-Market LIPPIS maisemiin:):rolleyes::cool:
Foreca lupaa sadetta sunnuntaiksi. Siirretäänkö ajo lauantaille, kun lupaa aurinkoa? Katotaan vielä aikaa. Mullle olisi ap parempi kun oon yksinhuoltajana jos sää sallii. Iltapäiväkin menee jos keli vaatii.
Eka lenkki 928:lla. Jämäkkä runko, ei ollenkaan rempula. Myös mukava, mutta enemmän kilapyörän tuntua kuin odotinkaan. Kulkee kuin juna. Pöörä oli oikein mieleinen. :):cool:
Mr Celeste (928) missä oli kuivaa tahtoo tänään Nitroo käytää ulkona 16.30-17,oo tienoilla n < 2 tuntia eikä viitis kauheasti liata jokos onnistuu:D
Minä ajelin Koukunjoenjoentietä sekä Soinlahdella. Koukku oli kuiva, Soikkis välillä märkä. Joka paikassa on märkiä kohtia välillä, jotenka pöörän pesuun saa varautua:mad:. Ana kehui Vieremän tien olevan kuivan, mutta siellä on liikennettä. Tosin A sanoi olevan ihan ok ajaa silti. Sonkajärven tie myös näytti melko kuivalta. Tosin missä on kuivaaa siellä pölyää! Ei oo hyvä mietenkään. Tulisin mukaan, mutta pukkaa pojan synttäriä. Lauantaina taas ruodussa. Onnea Niroselle irti pääsyn johdosta!:)
foreca muuttuu vähän väliä, nyt näyttäis lauantai ok paitsi illalla satelee. Veikkaan aika tiivistä työpäivää lauantaille niin ajattelin kolmeen asti siellä viipyä ja seurata meininkiä.
esim. puoli neljäksi ehtisin Lippikselle mutta onkohan liian myöhä muille.
Tosiaan Vieremälle baana hyvä ja kuiva, myös se pikkutie mikä kiertää lenkin Vieremällä, en muista paikannimiä.. Ruuhka-aikana tietysti hankalempaa mutta ainakin yksin tuo meni ihan hyvin vaikka olikin myöhänen iltapäivä.
luca, pelasko kadenssimittari.
Epävirallinen yhteislenkki lauantai 5,3 klo 15.3o LIPPIKSELTÄ Suuntana Vieremä ja ajan käyttä 2-3 t Eli ulkoilutetaan nakkikumeja:eek::p
Mukana ollaan, jos penskat laskee. En oo kokeillut mittaria, mutta muutin magneetin toisin päin. Luulen, että toimii. Pitää huomenna testata pikku ajolla.
Siinäpähän sitä vois lauantaina kokeilla millanen olis Iisalmi-Vieremä väli vaikka työmatka-ajona :eek:. Arkena on kyllä tuota raskasta liikennettä aika paljon...
Katson kyllä vielä kelitilanteen, sateeseen en lähde polkemaan näin kylmällä kelillä.
Tosiaan Foreca vaihtelee. Nyt klo 15 lupaa räntäsadetta ja sunnuntaina ei sadetta. En halua vekslata, mutta vieläkö ois parempi muuttaa sateettomalle pv:lle?! Ei oikein huvita ulkoiluttaaa 928:a sateessa.:seko::(
Joo en kyllä minäkään lähde kovin märkään, sitten vaihdan lajin juoksuun. Paras on se ilta-sanomien sivujen sadetutka, siitä näkee la aamuna tilanteen kai parhaiten.
Kai me sunnuntainakin ajetaan? Jos lyödään lukkoon se lauantain 15.30 ja sunnuntaille toinen aika (esim. klo 11) niin ne ajaa ketkä sattuu paikalle kurvaamaan.
Jupa mukavampi tietysti kuivana ja ilman räntää.. Joten kokeillan sitten yhteis lenkkiä pyhänä kuten tapana ollut vain aika 11,oo JÄ LIPPIS lähtöpaikkana
Ilmoitan Artolle josko sille vaihto sopii-:D:eek:
'sunnuntaiaamuna näyttää vesitippaa: miten olisi iltapv:llä?
Harbom: mitä tykkäsit penkistä? Mulla sen kun vaan paranee...:)
LIPPIKSELLE kokontui keliä pelkäämättä 8 renkaan kuluttajaa Vuokko toi jälkikasvunkin vuan ei saatu mukaan houkuteltua. Onnea vaan Vuokolle ja koko perhelle. Suoritimme paratiajon kaupunkin halki vaan vihreäalto ei toiminut meille vaan tauko joka risteyksessä. Polkastiin Partallan jossa Joonasta SA kutsui jatkettin Valkeisen kautta Vieremälle jossa tauko Vesan pussilla munkit josta Suuret kiitokset..Sitten pikku vastaisessa leppoisesti kotia kohti.
Ihanuus jatkuu ensi sunnuntaina LIPPIKSELTÄ klo 11.oo kohti Lapinlahtea celeste sämpylöille..Kiitos matka seurasta porukat niin Kiuruveveltä että Iidesalmestakin .HarBom:cool::rolleyes:
Kevään viimeinen pinnaus , varmistathan tulosi jot satulat saadaan täyteen
higee ja hauskoo tulossa:eek::rolleyes:
Kiitos yhteislenkistä porukoille ja Vesalle tarjoilusta! Jäi hyvä fiilis, ei ole edes jalat kipeenä vaikka matkalla meinas jossain vaiheessa hapot nousta reisiin :eek:
Torstaina on tästä taloudesta tulossa pari kuskia ajamaan sisätiloihin.
Vähän tautia iski nyt päälle, olis ollu kiva eilen olla ajamassa.
Mielellään tulisin torstaina pinnaamaan jos mukaan mahtuu (uskon että siihen mennessä tervehdyn)
Moikaten Pin:polkaisua varten lie keleistä johtuen satulat käyttyi alta aika yksikön..:eek:
Harbom: mitä tykkäsit penkistä? Mulla sen kun vaan paranee...:)
Et turhaa kehunna tai sitten sun hemoroidit ovat samanmalliset on nääs loistava istua pitkälläkin matkalla.:rolleyes::p ps suositellan kuillekin hyvää satulaa tarvitseville..di luca / Mr Celeste mistä sie sen minkin sait kiini
Et turhaa kehunna tai sitten sun hemoroidit ovat samanmalliset on nääs loistava istua pitkälläkin matkalla.:rolleyes::p ps suositellan muillekin hyvää satulaa tarvitseville..di luca / Mr Celeste mistä sie sen minkin sait kiini
Minkkiä löytyy jonkun kaapan kenkäosastolta. Valitettavasti en muista minkä. Suatto olla Cidy Marget. Semmosessa kenkälankki purkissa kuitennii, ruskehtava semmonen ja kannessa kengän kuva. Rasva käy myös Gore-kengille. Nuin niin kun tuntomerkeiksi!
Nytpä sitten kevään vimeinen Pinnigi ilta poljettu ja Tuomas rääkkäsi porukkaa
hikeen asti hyvä niin jotta talven jäykkyydet katoo. Kiitokset Tuomakselle koko poppoon puolesta.Nyt sitten lenkkeily jatkuu nakeilla jos kelit sen sallivat. Katsotaan sunnuntaina 11.oo Lippiksellä miltä se rupee vaikuttamaan..:eek::eek:
Pakkasta luvassa sunnuntaiaamuksi. Minä taidan pitää lepopv:n ja ajan tänään ja huomenna.:o
Olipas kylmä lenkki, sitkeimmät ajomiehet oli ajamassa ja minulta jäi toiset hanskat kotiin. Hain ne, sitten puhkesi kumi Ohenmäen pyörätiellä eikä varmasti ollut vararengasta mukana. Isän soitin hakemaan, eli olis ollu di lucan huoltoautolla käyttöä.
Kiitokset kaikille ja varsinkin harbomille joka antoi ajaa rullilla. Ei muuta kun hyviä kelejä, suuntaudun huomenna takaisin lappiin.
Niinkuin Andi mainitsi sää etelän ihmisille kolea, vaan lenkki poljetti suunitelman mukaan,tulessa Lämmin juoma ja B_sämpylät maistui kiitos Jarmolle.
Andi : sempiä kevääseen pistä jokunen kuva Lapista niin samme sivuille maustetta.Lenkkiläisille kiitokset.:o:(
Onnittelut ajon sankareille!!:cool::rolleyes:
Usko Ju Onnea vaan uudelle Hiffi maasturille kannataisko laittaa tuet jottei kaatumisia tapahtuis saattaa tulla itku.No toivotaan parasta semppiä maastoon..:p:p
Pyöräpojat:: asut on painossa vimestään vapuksi asut luovutuksessa.;):cool:
usko juntunen
15.04.2008, 22.07
Juu kiitosta vaan,tulihan siitä sekarotuisesta Sessusta ihan soiva peli.Rungon koko juuri oikea,ei mikään hirvi vaan simppeli kivenkiertäjä.
Painoa "pojalle" tuli kokonaista 11kg täydessä ajovalmiudessa,eli polkimet,nousukaffat,joita ei noissa testipunnituksissa ole mukana. Kympin raja ei ole kaukana jos pistää alle normikiekot/renkaat, mutta tuo normirenkaiden paikkaus kosteasssa rämeikössä itikoiden syötävänä ei suuremmin kiinnosta,joten jokunen gramma tubeless renkaiden tuomaa painoa ei haittaa.Helppo oli Sessu kasata kun tarvittavat kilkkeet löytyi omasta, Iisalmen Pyörä-Pojat lähikaupasta.
suoratankoinen
16.04.2008, 09.26
Onnea vaan UJ meidän metsämiesten puolesta, aika menevän näköinen peli on.
Siniveristä vitutti ankarasti kun kävit eilen näyttäytymässä, olis halunnut näyttää Sessulle miten sitä puiden yli loikataan, piti panna kettingillä kiinni vaan alkoi semmoinen ulina jotta laskin yöksi vapaaksi....
Täällä hiilikuitu kuopii ajoon, mutta kuski paskana. Haluaako joku luottokelpoinen hlö. ulkoiluttaa sitä omistajan toipuessa?! Ois varmaan hyvät ajokelit!:mad:
"PYÖRAPOJAT" asut painossa valmistuvat ensiviikolla ja luovutus Vappu viikolla
Lehdistöä varten pitäis saada porukka kasaan ns Yhteislenkille 4.5 2008 klo 10.oo K-Market LIPPIS pihaan siis klo 10.oo :p
Tänä sunnuntaina
lähtö Lippikseltä 11.oo;);) Voitas kokeilla Väisälänmäkeä jos ei liankylmä
Nostan esille tämän kun jo mennyt piiloon. Tuun suattamaan matkaan ja suatta ihhailla hiilaria. Mukkaan en tuu, kun kunto on jossain katteissa taavin jäläkeen...:(
En pääse starttaamaan klo 11, joten tänään sunnuntaina olis "varjolenkki" lähtö klo 14 Lippikseltä. Vauhti ei sit päätä huimaa, kun minun kanssa ajelee :p. Parituntinen lenkki olisi aikomus ajaa.
Yhteislenkille ilmesty 7 joista vuan 5 lähti Väisälänmäkee kiertään, vauhti kesäisen kiireinen, B-sämpylät nautittiin Väisäsellä Markolle Kiitokset ja Porukalle vauhdista:eek: No kohta piästään lähteen aikasemmin jotta ei tarvitse pitää niin kiirettä.:seko: Näkys toinen poppoo ajelevan muina aikoina ..
Koetetaan ensi sunnuntaina sitten 10.oo jos se passaias paremmin ja 4.5 klo 10.oo on sitten se muotinäytös Lippiksellä
Jonttaxtr
20.04.2008, 21.26
Puappa Usko uuvesta polkujenhoitolaitteesta kuva tulemahan, nii pääsen muidenkin kateuteen osalli SEX.:eek:
usko juntunen
21.04.2008, 20.51
Pannaan tulemaan,,,hoitolaitteen kammet on liisattu Jameksesta. XTR-raitin vaatimat XTR vipuset tilattu paikallisesta,muuten ei uskalla raitille lähteä.Nimikkoreittisi kivet tykkää pussata juuri äksteeärrää:D
usko juntunen
24.04.2008, 21.08
No niin,juuri mannekiinina pirtin lattialla uusissa ajovermeissä ja täytyy sanoa että kokonaisuus onnistui täydellisesti,ainakin minun mielestäni! Asut hyvin istuvia ja varmasti näkyy kaivolta kotiin! Kiitokset sponsoreille ja niiden hankkijoille sekä erityisesti Harbomille joka käsittääkseni oli koko savotan moottori.
Mitä mitä, joko nutut on testattu? :eek: Haluaa piälle ne millonka niitä suap vai oliko UJ niitä förskottilaisia ja myö muu rahvas vasta ens viikolla.....:(:rolleyes: Pistä nyt kuvvoo ihhailtavaksi... siis puvusta, mannella ei niin väliä;)
Jonttaxtr
25.04.2008, 16.31
Jopas olj ärreen näköset asusteet!:eek:
Muistanko oikein, että sunnuntaina oli lähtö klo 10.00?
usko juntunen
25.04.2008, 20.53
Mitä mitä, joko nutut on testattu? :eek: Haluaa piälle ne millonka niitä suap vai oliko UJ niitä förskottilaisia ja myö muu rahvas vasta ens viikolla.....:(:rolleyes: Pistä nyt kuvvoo ihhailtavaksi... siis puvusta, mannella ei niin väliä;)
Ihan sananmukanen rasvanahkanen rahvas minäkin olen:( Sattui vaan KB kulkemaan meidän hovihankkijan kautta oikeaan aikaan ja toi puuhapussin kulkiessaan.
Jontta XTR miähelle: Kannuksia ei oo kilisemähän mutta parahia jaetaan,,,
Usko--> Onko Spessun kuvat julkisessa jakelussa vai pitääkö tulla henkilökohtaisesti tulla katsomaan vai odottaa kesäkuun loppuun?
Jee asut jakelussa ja jopa etelän lämmöss ajo asuina.
Marko testas jo Lapinlahden lenkillä. Ja lähtö klo 10.oo pyhännä Lippis
Tiälläin on jo puuhapussi, pittää tännäänä testailla etelän suunnalla. En vuan suanna takkia, kun Lippis irtosi... eli UJ ollaan sammoo kastia...;)
Huomenna kmpiltä jos ei tämä epämiäränen olo tuas pahene joksii ajon estäväksi karheuveksi. :seko:
usko juntunen
26.04.2008, 10.54
Usko--> Onko Spessun kuvat julkisessa jakelussa vai pitääkö tulla henkilökohtaisesti tulla katsomaan vai odottaa kesäkuun loppuun?
Tere vaan.Jokunen kuva on harbom.com kotisivuilla "naavakorvat" 08 kausi osiossa. Pistän myös kuvia sähköpostiisi ja ajamaankin pääsee,,
Mites Canyon rojekti etenee? Onko kirppuileva olo odottavalla:D
Soneralla on postilootan siirto-operaatio Sveduista Suomeen,pistän kuvia kunhan saavat postilootan siirrettyä
Huomenna yhteinen sunnuntai ajelu klo 10.oo Lippikseltä lenkki ehotuksena mietittäväksi raahallisesti Takkomäki - Sonkakoski¨Sonkajärvi-KAHVIA-kotiin ja ne jatkaa jota jaksaa ja joutaa.. Tai jotain muuta Kahotaan eli sovitaan:eek::D
Minen ou varma kestääkö keuhkot mäkiä ja sykkeen nousua korkeemmalle... ajasin mielummin selevää peekoota, on vähä hiinä ja hiinä nämä tunnelmat. Katotaan Lippiksellä!
Yhteislenkki ajeltiin kauniissa kevät säässä .Lähtöön tuli 9 kammenkiertäjää
piätettin ajella Väisälänmäki taas vuan matkoo pitennetti uusinta kieroksella eli
ensi Matille ja Liisalle pohjavesille ja Väisälänmäen kautta Väisäselle sämpylälle B:t maistui mainiolta taas Kiitokset Kiuruveden suuntaan.Ajosta muodostui asujen ensiesittely ja ponsorikin saapui lähtöön Pekan poppoo on makeen näkönen.Vaahti matkalla maenio ei edes hb tarvinna ootella Suuret kiitokset mukanna olleille.:p;):)
Mullekkii vaahti oli oikein mainio, yks asia meni vuan pieleen: 99km ..le!:mad:;)
Haudihou!
Olen muuttamassa kesäksi Lapinlahdelle ja kyselisin hyviä reittiehdotuksia maastopyörälle.
Elikkä mitenköhän ihmeessä löytäisin hyviä XC/Enduro -reittejä metsistä, mitä en tunne ollenkaan? Ei ihan uskalla lähteä sompailemaan vaan "jonnekkin" ku saattaapi vielä helsinkiläinen eksyä:o.
Ja tietysti jos jotain yhteislenkkejä olis, niin jos mukaan sopii, niin saattaisin olla hyvinkin kiinostunut. Autoa ei ole käytössä, joten hirveän pitkiä siirtymiä en pysty tekemään.
Kiitoos jo etukäteen!
usko juntunen
27.04.2008, 20.59
Paloisvuoreltahan pääsee melko mukavasti kruisailemaan polkuvoittoista pätkää ohenmäen toiselle puolen.
Usko varmaan reitin tietääkin.
Paninpa pari kerttaa. Paloskilta kun löytäis koljonvirralle metsävpoittoisen reitin, niin olis meleko huippu juttu!
http://ilmaisajelijat.org/jontta/kuviamuuvalle/iisalmi.jpg
http://ilmaisajelijat.org/jontta/kuviamuuvalle/paloskireitti.jpg
Tuossa Iisalmesta Lapinlahden suuntaan tuleva polkureitti jota ajellaan aika paljon iltalenkkeinä. Lapinlahden suunnalla on Paavon Polku-niminen vaellusreitti.Tuosta reitistä ei vielä ihmeemmin kokemusta mutta on puhuttu jotta pitäs katsastaa se tulevana kesänä.
Jonttaxtr
28.04.2008, 23.09
Lapinlahden "keskustan" vieressä haminanmäellä on joitain polkuja, mutta alue on pieni, vitostietä pari kilometriä iisalmeenpäin järven yli, oikealla puolen on honkaharju, jossa on polkua myös.
Polkureittiä löytyy kangasmetsiköst honkaharjulta. varmaankin nerkoolle saakka. En oo ikinä ajanu tosin, tarkotus on tutkia tässä kunnes ehdin.
Rommeikonmäen takana Huoripojanmäellä ja Taskilanmäellä näyttäs äkkiseltään, että vois olla jotain ajettavia pätkiä, nepä pitää tutkia.
Kannattaa vilikasta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=363&map.y=272&cx=3520377&cy=7029673&scale=16000&tool=siirra&styles=normal〈=FI&tool=siirra (http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=363&map.y=272&cx=3520377&cy=7029673&scale=16000&tool=siirra&styles=normal&lang=FI&tool=siirra)
Paavonpolku mahtaa olla melekosen pahasti vesakoitunut.
Millon muutat lapinlahdelle, voin tulla rälläämään?
usko juntunen
29.04.2008, 20.55
Mullekkii vaahti oli oikein mainio, yks asia meni vuan pieleen: 99km ..le!:mad:;)
Vauhdeista pitikin avautua. Harbom,di luca ja kumppanit,olitte onnekkaita kun kun käännyitte Väisäseltä takaisin sillä Lapinlahti-Nerkoon niemi lisälenkillä homma karkasi täysin käsistä yhteisesti sovitun lenkkivaudin osalta.Meinaan sitä kun Väisäseltä joukkoomme liittyi jäsen,käytetään Hänestä vaikka nimeä M. Lapinlahdelle asti oli joukko vielä kasassa mutta Nerkoon lenkillä ja paluumatkalla jäsen M. oli koko ajan "jojon päässä" Yritin parhaani mukaan antaa vetoapua kunnes myötätuuli osuudella konkelistani loppui tuumat vaikka kampirauta pyöri varmasti yli 110!! Jos olisin ollut liikkeellä maantiepyörällä jossa riittää tuumat,olisin omin käsin käynyt vääntämässä muutamalta kärkimieheltä pienen keskirattaan päälle.Noin tehdään siellä missä pyöräilykulttuuria on vähän enemmän mitä näillä korkeuksilla,,,no siinä ajeltiin jäsen M kanssa joukon perässä,välillä jopa saatiin porukka kiinni. Kyllikinrannan kohdallla M kääntyi kotiin tuumaten "jos meinaa iltalypsyn tehdä,pakko heivata,25km ajoin täysillä"varmaan "opettavainen" kokemus eka kertaa yhteislenkillä ajavalle!!Ainut lohtu tuossa on että M on tuttu kaveri ja osaa toivon mukaan suhtautua jotenkin "yhteislenkkiin" Kuvitelkaapa jos kyseesä olisi ollut meille ennestään tuntematon kaveri joka haluaa ajaa porukassa!!
Jos yhteisesti sovittu,sellainen matkavauhti jossa kaikki pysyy kohtuudella mukana ei tunnu riitävän, suosittelen hankkimaan SPU:n lisenssin jolla pääsee kokeilemaan rahkeita sellaisissa porukoissa jossa varmasti löytyy suitsimies kovimmillekin hevosille,,,ugh olen puhunut
Millon muutat lapinlahdelle, voin tulla rälläämään?
Maanantaina 5.5 alkaen, eli ensi viikolla :eek:!
"PYÖRÄPOJAT" muistakee ensi sunnuntai 4.5.2008 klo.10.oo Lippis lähtö lenkille ja yhteiskuvaus joten esiintymisasut niskaan Jos et vielä hakenut asuasi Ppojilla haettavissa..:eek::rolleyes:
....ugh olen puhunut....
En osannut ottaa palaa UJ:n kommentista kuin käsipelillä.
Olipa hyvä etten ollut kuolemassa! Mutta tuosta vauhdista ite tuumaan, että sitäkin saa pitää, mutta sovitaan jo lähtiissä ketkä ajaa mitenkin tai kiireisimmät sannoo lähtevänsä purttiin kun p:ssä polttaa. On tosi tympeetä roikkua väkisin perällä ja jos sattuu putoomaan kyyvistä, on sieltä tuska ottaa kiinni 10 ukkoa eli ei onnistu. Mutta se on vaan niin, että ajetaan myö heikommat kuntoukot ommaa tahtia ja kirmatkoon muut ympärillä. Tarkoitin lähinnä ihteäni, kun ajattelen yhteislenkin olevan peekoo ajamista, no sekin taso on vähän eri itekullakin... Oes se niin hienoo pystyä ajamaan kovvoo, mutta se ee meikäläiseltä onnistu kun alamäessä! Sitä on vuan pysyttävä karsinassaan ja outettava kehitystä...;) Tännään meinoon ottoo opiks ja ajjoo 100 km, eilen 95 ...
suoratankoinen
30.04.2008, 10.44
Samaa mieltä di lucan kanssa, saa ja pitää ajaa välillä kovaa. Mutta täst lähtien tosiaan sovitaan etukäteen. Tiedän porukassa miehiä joilla samalla vauhdilla syke 95 ja toisilla 150. Lenkki ei silloin ole tasapuolinen...:seko:. Rakentavasti eteenpäin jotta yhteislenkkimme jatkuvat....
Lauantaina kolautin kyynärpään kipeäksi, mutta katotaan jos on kunnossa sunnuntaina niin voisin ilmaantua paikalle tai ajelen osan matkaa mukana jos ei Väisälänmäkeä kestä.
Kaima hekee ne kuteet jotta on samassa kuosissa "PYÖRÄPOIKIEN" kasssa ja tulee edes kuvausta varten paikalle jotta saadaan edustava potretti..
Muistakee muutkin tulla LIppikselle sunnuntaina 10.oo saa otta kaverin mukaan..
usko juntunen
30.04.2008, 21.59
No niin veljet ja siskot,tuo pikku vauhtiepisodi on sitten siirretty hyvässä yhteisymmärrykseesä mappi ööhön.Uusia Pyöräpoika paitoja ei tarvitse tilata! Yhtään paidan hihaa ei irronnut ed. asian tiimoilta (vs.maakuntaviesti) :D:D Vaikka asiat eivät riidelleet vaan miehet!!
Joten hyvää Vappua kaikille kammelle kykeneville:)
Vappuajelua kaikille. Mulle kelepais kyllä toiset pyöräpoikapolokupöksyt, on nimittäin parraat polokupöksyt mitä oon ikuna omistanunna! Ei persuus puuvu pätkääkään, kärsii vuan kun joutuu pois pallilta:D
Kaima hekee ne kuteet jotta on samassa kuosissa "PYÖRÄPOIKIEN" kasssa ja tulee edes kuvausta varten paikalle jotta saadaan edustava potretti..
Muistakee muutkin tulla LIppikselle sunnuntaina 10.oo saa otta kaverin mukaan..
Vaatteet haettu, mutta.....:mad:
L-kokoa tilasin, mutta M-kokoa tuli (pitkähihainen oli ainoa L) joten ei mahdu päälle. Lähden käymään liikkeellä jos saadaan asiaan selvyyttä.
Contin kamppeet oli tosin L-koon pussissa.:seko::seko:
Nooo, jospa tuo selviää ja saisin kamppeet.
Edit: Sain Adidaksen lyhyt- ja pitkähihaisen, Contin kamat saan mahdollisesti ens viikolla.
suoratankoinen
02.05.2008, 16.29
Vappuajelua kaikille.:D
Joo, vappuajelulla JK:n kanssa 3 tuntia..Mies muuttanut tapojaan, katsoo taakse, mutta ilme on pirullinen....vauhti ei hiipunut...
Ps. Tämä tarina osiltaan tosi.
usko juntunen
02.05.2008, 16.57
Tsot,tsot eikös tämä vauhtijuttu jo haudattu mappi ööhön:o eikä osoitella sormella vain yhtä pyöräpoikaa,joukossa se vauhti tiivistyi,,,ja piste
Sillä toisella vappulenkillä ainakin kaikki pysyi mukana, mitä nyt vähän tekniikka(pyörän)reistasi,pöksyt repesi ja kaatuneet kuvattiin:D
suoratankoinen
02.05.2008, 21.48
Onnex mää olin vain se kaatuilija ja pyörän särkijä... kaikki muut sattu muille, vai jäikö muuta kun se Gontin tubeles repeäminen???
Etelän leiri takana ja asut koeajettu useaan kertaan. Pitkähihaista paitaa ja takkia ei tarvinnu käyttää :p. Miinusta vois sanoa noista housuista sen verran, että aurinkorasva + hiki -yhdistelmällä olkaimista jää kivat jäljet olkapäille... mutta ei siitäkään jäänyt kestotatuointia :eek:
Keli näyttää ainakin tänään melkein yhtä komialta kuin Malliksella... siispä polkemaan iltapäivällä :D
No mutta nyt siten "Pyöräpojat" on aloittaneet virallisesti kesän ja oikein kesäsäässä. Perinteisesti yhteislenkit aloitettu Väisälänmäen lenkillä niin nytkin.Lippikselle oli kait kaikki keltasirkut laskeentuneet.Etelän leiriläiset oli myös palanneet kylmään pohjolaan.Lenkki ajeltiin leppoisen ravakasti ja mukaan saatu myös uusia kasvoja , tervetuloa yhteisen harratuksen pariin .
B_sämpylät haukattin Väisäsellä ja PYÖRÄPOJAT oli käynyt jäsjestämässä porukalle yllätyksen eli ponsoroinut pyytänyt viellä makua parantaan. KIITOS KOKO POPPOON PUOLESTA PEKKA. Vaahti ja matka ei rittännyt kaikille vaan kierros ajeltiin toisinpäin uudelleen.Järjestely nyt toisenkerran lie hyvin toimiva.
Niin piti muuten kehua ja kiittää oli mulle kauden paras lenkki kaikin puolin jotta suuret että lisäksi pienet kiitokset koko lenkki seuralle. Yhteiset lenkit jatkuu sitten ensi sunnuntaina joten yllätetään ÄITI ottamalla se mukaan tai pannaan
anomus sisään tai lahjotaan muuten.Lähtö Lippikseltä 10.00 kahotaan sitten joko sitä siirrytään 9.oo lähtöihin. ps jos Äitit ei muuen saada hyviteltyä ajettakoon lyhyt lenkki. Mielipiteitä jään otteleen.:):p:rolleyes:
Kiitosta vaan porukalle minunkin puolesta, vaikka jänistin ja käännyin kotikylän kohdalla kotiin :o
Moi,
Olen ainakin alkukesän iisalmessa ja kaipaisin maastot tuntevaa paikallista lenkkiseuraa nimenomaan maasturilenkeille.
Lieneekö kenelläkään innostusta tällä viikolla ke,to lähteä seuraksi lenkille?
Esim huomenna ke ~1800 sopii lähtöajaksi minulle. Asun keskustan reunalla, lähtöpaikaksi sopii melkein mikä vain sijainti.
usko juntunen
06.05.2008, 21.30
Moi,
Olen ainakin alkukesän iisalmessa ja kaipaisin maastot tuntevaa paikallista lenkkiseuraa nimenomaan maasturilenkeille.
Lieneekö kenelläkään innostusta tällä viikolla ke,to lähteä seuraksi lenkille?
Esim huomenna ke ~1800 sopii lähtöajaksi minulle. Asun keskustan reunalla, lähtöpaikaksi sopii melkein mikä vain sijainti.
Jep kyllä on meininki,huomenna ke.näyttää foreca hiukan vettä mutta sitähän lentää muutenkin,,to.poutaa katsotaan keli ja polku huomenna ke. Sankariniemen urheilukenttä voisi olla lähtöpaikka,soitellaan puh.040 5892433
:p Noniin vaatteet saapui tännekin, on todellakin hieno setti! tulee hyvään käyttöön.. Kiitos mukana tulleesta hienosta yo-kortista, vielä pari koetta on jäljellä, jotka on todellakin hermoja kiristäneet mutta eiköhän niistä läpi selvitä, niin loppuu tämä pänttääminen sitten ainaki vähäksi aikaa!
Jep kyllä on meininki,huomenna ke.näyttää foreca hiukan vettä mutta sitähän lentää muutenkin,,to.poutaa katsotaan keli ja polku huomenna ke. Sankariniemen urheilukenttä voisi olla lähtöpaikka,soitellaan puh.040 5892433
Jouh, hieno homma!
:p Noniin vaatteet saapui tännekin, on todellakin hieno setti! tulee hyvään käyttöön.. Kiitos mukana tulleesta hienosta yo-kortista, vielä pari koetta on jäljellä, jotka on todellakin hermoja kiristäneet mutta eiköhän niistä läpi selvitä, niin loppuu tämä pänttääminen sitten ainaki vähäksi aikaa!
Lykkyä vaan täältä Iisalmen ajokavereilta!:cool:;)
Lauantain keli näyttäisi lupaavan aurinkoa ja kohtuullista lämpöä. Sunnuntaista ei oikein tiedä :seko:. Lauantai-iltapäivällä ehtisin maisemalenkille aikaisintaan klo 14 aikoihin, olisko mukaan lähtijöitä? Vois vaikka pyörähtää Matilla ja Liisalla?
Lähtö näkyy tänään siirtyvän, kun kaverit ei joudu vielä tuohon klo 14 lähtöön. Lippiksellä tavataan klo 14.30 ja etelän suuntaan lähdetään.
Vuan ei kerettyHiMan kyytiin kun oltiin 200km kampeemassa, kiitokst vuan kavereille ei jaksanut kovempoo polkee kun rampit vaivas vuan sitkeesti läpi ajeltuna 202km Huomenna kevyvemmin jos jalat pallaantuu..:seko:
AlKapone
11.05.2008, 13.38
Kiitos Iisalmen porukalle mukavasta lenkistä. Kiva nähdä, että teillä on täällä näin paljon innokkaita pyöräilyn harrastajia.
Maisemat ovat täällä paljon vaihtelevampia kuin meilläpäin (lue jalat jumissa). Koetanpa ottaa toistekin pyörän mukaan, josko vaikka ennättäisi käymään sunnuntailenkillä täälläpäin.
Äeteen päivä oli kaunis jonkinverran tuulinen kevät sunnuntai ja Lippikselle ilmaantui 11 kammen kiertäjää. Reitti suntautui Sonkakoski Sonkajärvi suunnalle jäi mulle epäselväksi kuka voitti kahvin maksu vuoron vuan suuret kiitoksen maksajalle. Kotia kohti ja Saarimäessä se hauskuus alkoi rupes nääs rampin vaivoomaan eikä ollut hauskoo vaan porukka ei jättännä tielle jos tahtoo kiittää . Tais eilinen 200 painoo koivissa. :mad: Vieraileva tähti oli Pihtiputtalta joten Oulun 08 sai terkkuja keltasirkuilta, tervetuloo toistenkin..:D
Myö vielä kolomisin käätiin kiäntymässä Nerkoon entisellä kaapalla. Ak:lla loppu puhti männä Lapinlahelle asti. Mutta oli mukava lenkki kuitennii viikon tauon jäläkeen.:)
Hyvä lenkki tänään, kiitokset peesistä! Loppukilometreillä vaan harhauduin ja jatkoin kaupungin läpi kotiin, mutta ei haitannut yhtään tämä poikkeava reittivalinta :).
Äeteen päivä oli kaunis jonkinverran tuulinen kevät sunnuntai ja Lippikselle ilmaantui 11 kammen kiertäjää. Reitti suntautui Sonkakoski Sonkajärvi suunnalle jäi mulle epäselväksi kuka voitti kahvin maksu vuoron vuan suuret kiitoksen maksajalle. Kotia kohti ja Saarimäessä se hauskuus alkoi rupes nääs rampin vaivoomaan eikä ollut hauskoo vaan porukka ei jättännä tielle jos tahtoo kiittää . Tais eilinen 200 painoo koivissa. :mad: Vieraileva tähti oli Pihtiputtalta joten Oulun 08 sai terkkuja keltasirkuilta, tervetuloo toistenkin..:D
Kartta sekos vieraileva tähti ei ollut Pihtiputtaalta vuan Haukiputtaalta vuan juuret on Savossa kuitenniin..
Moro,
Kaarakainen heitteli lenkin aikana levottomia ajatuksia Oulujärven kierrosta juhannuksen aikaan, jos ilmat vain sallii.
Matkaa tulisi varmasti Iisalmesta-mainuan kautta järven ympäri 324km (Vaalan kautta) tai oikaisten Manamansalon kautta 296km. Vesalla taitaakin olla kokemusta tästä reitistä aikaisimmilta vuosilta.
Itsellä ei ole sen kummempia reissuja jussina, joten lupauduin matkaan. Pankkikortilla varmaan pärjää, mutta jos on suurempi joukko lähdössä, niin voisi harkita huoltoauton ottamista mukaan, jos tulee välinerikkoja tai uupumuksia.
Jos on muita halukkaita mukaan, niin pitää raatata täällä tai yhteislenkin aikana.
t. Mika
Itsellä on pisin (24h) päivälenkki 347km kolmen vuoden takaa, joten olisihan tuo jo aika laittaa ennätykset uusiksi.
Huoltoautokuskiks vois lhtee tai ajamaan osan matkaa, jos en parempoo keksi yöttömänä yönä. Haluaisko joku ajaa vaikka puoliks tuon reissun tai jollain muulla jaolla?
Kyllä vois harkita puolikasmatkaa ja kuskina toinen puolikas.
Jonttaxtr
12.05.2008, 18.30
Haudihou!
Olen muuttamassa kesäksi Lapinlahdelle ja kyselisin hyviä reittiehdotuksia maastopyörälle.
Elikkä mitenköhän ihmeessä löytäisin hyviä XC/Enduro -reittejä metsistä, mitä en tunne ollenkaan? Ei ihan uskalla lähteä sompailemaan vaan "jonnekkin" ku saattaapi vielä helsinkiläinen eksyä:o.
Ja tietysti jos jotain yhteislenkkejä olis, niin jos mukaan sopii, niin saattaisin olla hyvinkin kiinostunut. Autoa ei ole käytössä, joten hirveän pitkiä siirtymiä en pysty tekemään.
Kiitoos jo etukäteen!
Ter.
Ootko käyny jo ajelemasa.?
Mahollisesti torstaina töiren jälkeen ajelen lapillahelle ja käyn ihmettelemässä Huoripojanmäen ja honkaharjun maastoja.
Ilmottele jos innostusta piisaa.
Oisko muita tulossa?
EDIT:
EMMÄ MEEKKÄÄ LAPILLAHEL.
Yhteislenkki 18.05 klo:9.oo Lippikseltä myötäsessä tai vastasessa ja ilman suksia eli sovitaan suunta sunnuntaina Mukaan sopii niin vanhat kuin uudetkin ja mieluusti kukin omalla pyörällä Huom Bianchi ei välttämäyön,, eikä värillä oo väliä.:)
Yhteislenkki ajettu, matkaan lähti 8 tulevasta tietämätöntä pyöränulkoiluttajaa, suuntana oli Ahkiolahti paluumatkan Lapinlahti optiolla. Mukaan lähti myös yksi ensikertalainen. Matka eteni hyvässä hengessä kelin muuttuessa sankaksi lumisateeksi. Ahkiolahden kioski todetiin olevan avoinna ensi epäilyn jälkeen, kioskilla Arto lunasti jo kaupungilla varaamansa piikin. A:lle kiitokset.
Tauolta lähtiessä todettiin maiseman olevan kuvauksellinen kommentein "Tälläisessä säässä ei ole koskaan ennen ajettu". Harbom pyyteli sitten rehellistä mielipidettä käytetäänkö Lapinlahti-optio kun sen aika tulee. Paluumatkan vauhdinpito hivenen tempoili kun itsekukin haki ajolämpöä päälle. Iisalmen lähestyessä lumisade sitten harveni. Lapinlahti-option kohdalla tapahtui nopea ja yksimielinen neuvottelu kun etumies ajoi sujuvasti risteyksen ohi muiden seuratessa. Tie havaittiin Pemolla jo aivan kuivaksi. Eivät kotona uskoisi, ellei olisi kuvaa todisteeksi, mitä keliä oli matkalla tarjolla. Kotona sauna sulatti varpaat ja sormet sekä pesukone siisti kurat vaatetuksesta niin kyllä kelpaa raporttia pukata, kun ensikertalainenkin lupaili tulevansa toistekkin.
Melekonen reissu näyttää olleen! :eek:
Jos kammenkiertäjät nautti suomen suvesta niin kyllä naisille hattua nostan niitä oli Salmenkierossa runsaat 500 jopa tuolia kelaten .
Vuan takas yhteislenkkiin : sitkeitä sissiä ei mullakaan tällä reisulla rampit joutunna vaivoomaan ja palenti ainessiin sormia ja saunassa sulivat
Kiitos mukanna olleille.Suattaa olla jottei tänä kevääna moista keliä koeta ainekin toivon niin--:(:rolleyes:
Tuo kuva, jossa keltasirkkurivistö komeasti poseerasi Ahkiolahden kioskin edessä lumisateessa, voittaisi varmasti Vuoden Luontokuvapalkinnon! ;)
suoratankoinen
20.05.2008, 13.43
Kyllä asiaan liittyen vuoden urheilukuva olisi hienompi, vaikka vuoden luontokuvakin olis hyvä saavutus....
usko juntunen
20.05.2008, 16.04
Tuo kuva, jossa keltasirkkurivistö komeasti poseerasi Ahkiolahden kioskin edessä lumisateessa, voittaisi varmasti Vuoden Luontokuvapalkinnon! ;)
Ei muuten voita! Meillä töissä on foto jossa on susi ja äimänkäki samassa kuvassa:D
Tänään, kun kävin kahvilla Ahkiolahden kioskilla, annoin Harbomin nettiosoitteen kioskin pitäjälle jotta voi ihastella kuvaa. Kiersin muuten Iisalmi- Pielavesi- Maaninka- Alapitkä- Lapinlahti- Iisalmi lenkin, 153 km.
Onkohan jotain viikonloppumaastolenkkiä suunnitemissa?
Itse olen tutkaillut karttaa ja mielessä kävi, että lähtisin katsastamaan tuota Paavonpolkua. Tarkoitus olisi ajaa Lapinlahdelta Nerkkoolle, mistä Paavonpolkua pitkin lapinlahti - varpaisjärvi-tielle, mistä takaisin Lapinlahdelle. Arvioksi tuolle reissulle laittaisin noin 60-70km:seko: ja jotain 5h luokkaa.
Mahtaakoha tuosta Varpaisjärven karhusta olla haittaa?:o Onko kukaan edes törmännyt karhuun pyöräillessä?:eek:
Niin ja ilmotelkaa, jos olisi kiinnostusta lenkille tai tosaalta, jos joku tänne päin olisi tulossa ajelemaan...
Oon lähdössä su 1.6. Kallaveden kierrokselle kiertämään Lossin lenkin. Autoon mahtuu, varsinkin jos sattuu löytymään pyöränkuljetusteline katolle, niin ajovälineetkin saadaan mukaan. Tai jos jollain on tarjota vastaavasti autoon paikkaa mulle ja pyörälle, niin sekin sopii! Paluuaika on mulle ihan sama, jos pidempikin lenkki kiinnostais ajella.
Voi laitella privaa tai sopia luurilla 044 328 4664.
Aamu- ja iltalenkkiä on Iisalmi-Lapinlahti -välille tiedossa ainakin huomenna. Lähtö Iisalmesta klo 6.30 ja lähtö n. klo 16 Lapinlahdelta takaisin. Em. nro toimii tässäkin! (Aloittelen tässä vähitellen työmatkapyöräilyä...)
usko juntunen
20.05.2008, 21.26
Maastolenkki ohjelmassa mutta valitettavasti muualla kuin Puavon polulla,marttacupin avaus Haukiputaalla. Tuo paavoraitti kyllä kiinnostaa ja tarkoitus tutustua siihen tänä suvena. Jaa että karhukin harrastaa xc:tä Varpajärvellä:eek: Onnex on Buldogit pyörässä,jospa ne karkottaa karhun.
Näin lintuharrastajana bongasin joukosta myös punatulkun ja muutamia sinirintoja.
Jonttaxtr
21.05.2008, 21.42
Näin kevään korvilla uimarannoilta voi bongata myös sinistyneitä rintoja:rolleyes::D
Se karhu olj nähty lapinlahdella peltoniemen uimarannalla vissiinki tännnäään. Eli siellä seudulla se pyörii.
Puavon polku saattaa olla osin melko vesakoitunut, kun ei siellä kukaan liiku.
Ai karhu oli nähty tuossa ihan asutuksen vieressä?:eek:
Enhän myö uskalla enää töihinkään lähteä...:p
Kävin tänään ajelemassa tuol Huoripojan-/Roimmeikonmäellä. Siellä tuntu olevan ihan kivoja polkuja ja pitää varmaan mennä vielä uudestaan. Eiköhän sieltä löydy lisää viel jotain.
No kyllä mä joka tapauksessa meinaan jossain vaiheessa lähteä kattomaan sen Puavon... käännyn sitten takaasin, jos ihan on ryteikköä.:cool:
Onkohan joku täältäpäin menossa tutustumaan tuohon tahkon reittiin ennen itse tapahtumaa. Itse olisin kiinnostunut lähtemään sinne, mutta kun ei ole autoa, eikä tietoa kisaradasta?!?!
Kun tuossa huomenna ajattelin polkaista Iisalmi-Juminen-Varpaisjärvi- Lapinlahti-Iisalmi lenkin niin toivottavasti karhu ei jää alle ja loukkaannu ja joutuu kutsumaan poliisin lopettamaan sen.
Paavon polun alkupäätä kävin nyt tarkistamassa.. Ja ainakin viitostien länsipuoli on täysin turha pätkä (Nerkkoon suunnasta siis)... tuli olo, että ajelen ihmisten pihoilla. Itäpuolella ajo oli hieman mukavampaa, mutta ei vieläkään tarjoillut kummempia maastopyöräilyelämyksiä. En kyllä ajanut kuin tuonne Aisonmäelle asti.
Huomenna ajattelin mennä jatkamaan tutkailua ja jos ajettavaa löytyy, niin ajan aina tuonne Lapinlahti-Varpaisjärvi tielle. Olisiko muita tutkimusmatkailijoita?
Saattaa kyllä olla, että tulee pelkkää hiekkatieajelua:o... nimittäin ei tuolla polulla liian moni ole tänäkään keväänä tallonut.. ainakaan jäljistä päätellen. Yhden fillarin jäljet olin näkevinäni...
usko juntunen
24.05.2008, 21.23
Vai semmonen se puavotrac on,eikö edes karhua näkyny? Ei tuo Haukiputaan maraton cuppikaan kovin suuria maastopyöräelämyksiä tarjonnu,puolet 60km kisasta mentiin pururadalla:mad: ja järjestelyt tökki pahasti,liekö vieläkään kaikki osannu maaliin! Reittimerkintä ihan hanurista ja Virpinemen alueella tuhatmiljoonaa risteystä:eek: Kisa ilmeisesti mitätöidään kokonaiskilpailun osalta?
Katsotaan jos vaikka ensi la. Tahkolle? kyytiin mahtuu,tuumaillaan
Puuh... joo ei ollu karhua... Tai yhen karhun kyllä kumosin... possun sisäfileen ja usien perunoiden kylkiäisenä..:p
Pirkale tuo ens lauantai ei kyllä sovi.. Oon sillon Helsingissä käymässä. Taitaa tulla sitten kisa ja tutustuminen samalla kertaa, ellei sitten ennen juhannusta tule toista yritystä. Pitää vielä miettiä, jos jollain ihmeen tavalla sinne pääsisi.
Loppukesästä voisin yrittää itekkin muutaman maracupin ajaa.
Tänään 9.oo Lippikseltä yhteispoljentoon suunta ja matka sovittavissa.
VUAN 12.6 ehkä ei vielä päivä täysin varma olisi Scorpionien esittely Ppojissa ja apuja kaivattais meiltä esim makkaran paistoon . Eli ainenkin kaikki joukolla hipelöimään ja ostoksille sanaa kiertään.Makkaran paistosta saatetaan saada joku lantti "poikikien" tilille yhteiskäyttöön.Joten perästä kuuluu..:cool::p
Kovasti yritin yhteislenkille mukaan, mutta kumi puhkesi tuonne paloisvuoren hiekkataipaleelle, joten jäi nyt lenkki tällä kertaa ajamatta. Oli muuten ensimmäinen kumirikko kolmeen kesään. Äkkiä laskettuna ajokilometrejä tuli ilman rengasrikkoja 12000km!
Noh, ensi sunnuntaina toivottavasti paremmalla onnella..
Ei oikein vuorotyöläiselle käy tuo klo9 lähtö, kun oikeastaan ainoa aamu kun voi nukkua kunnolla.
Lenkille lähtiessä on kuitenkin herättävä 2h ennen, jos meinaa olla virkeänä polkemassa.
Olis hyvä jos reitti olisi sovittu etukäteen, niin vois matti myöhäset ajella vaikka vastaan?
No, kävin tuossa reilun 1,5h lenkin polokasemassa Martikkalassa päin (ja tuli nopeus ennätys tälle suvelle 61,8km/h )
Lenkkiaamu sateeton lähtöön ilmesty 8 kammenkääntäjää joista JL jäi pois suosiolla ei muka kunto kohdallaan. Poljettiin Alapitkälle ja nautittiin vuoristoradasta Kinnulanlahteen asti , Ahkiolahdessa Kalevi tarjosi juotavat josta Kiitokset. Kohti kotia poljettiin reipasta vauhtia. Hb sulake meni oikoseen sorivaan ..
Eli tänään kävin katsastamassa polkua lisää. Kokemukset olivat hyvin paljon positiivisempia ja yleisesti ottaen Polku oli hyvin ajettavissa.. ainakin tälläisen suhteellisen kuivan jakson jälkeen.
Pääsääntöisesti reitti oli XC-tyylistä metsäauto- tai hiekkatietä. Paikoin oli ihan polkuakin, mutta nämäkin osuudet oli ajettu mönkkärillä läpi, joten leveyttä riitti. Useilla metsäautoteilla pohja oli pehmeää, ei siis upottavaa, mutta... no huonosti rullaavaa... Paikoin oli siis melko raskasta/hidasta etenemistä. Lähdin Paavon polulle Lehtomäeltä (Polvimäen takaa) ja ajoin aina Varpaisjärventielle asti. Koko lenkki Lapinlahdelta polkua kiertäen.... ja takaisin Lapinlahdelle oli noin 65km. Ajoaikaa meni noin 3:20 ja keskinopeus hieman alle 20km/h. Muuten olisi ollut nopeampaa, mutta reitillä oli jokunen talutuspaikka, mitkä tarvittaessa pystyy ohittamaan.... Pahimmat tässä:
1) Aivan reitin koiliskulmassa Yritysmäeltä Pällikkäälle kannattaa ehkä oikaista tietä pitkin. Polulla oli nimittäin melko pitkä Hakkuuaukea, minkä moto oli jyrännyt ajokelvottomaksi. Eli noin 0,5km - 1km talutusta.
2)Noin 10 km edellisestä eteenpäin.
Pitkämäeltä kannattaa ehdottomasti oikaista suoraan Sopenmäelle tietä pitkin. Kyseinen väli on lähes pelkkää talutusta.. Reitti kulkee nimittäin melko pitkään voimalinjan alla, mikä oli ajokelvotonta. Kyseisestä pätkästä talutukseen/jatkuvaan jalkautumiseen meni todella suuri osa.
Paavon Polku on TODELLA hyvin merkitty... Ei ollut pelkoa, että reitiltä olisi eksynyt. Iselläni oli maastokartta kyllä mukana, mutta kun en paikkoja tunne ennestään yhtään, niin tuo kartta on ihan hyvä olla vain turvana.:o
Saapa nähdä, että lähdenkö ajamaan jossain välissä vielä tuon loppupätkän... Ehkä, tosin tuolta Paavon Polun eteläpäästä on tosi pitkä siirtymä Lapinlahdelle...
Lenkkiaamu sateeton lähtöön ilmesty 8 kammenkääntäjää joista JL jäi pois suosiolla ei muka kunto kohdallaan. Poljettiin Alapitkälle ja nautittiin vuoristoradasta Kinnulanlahteen asti , Ahkiolahdessa Kalevi tarjosi juotavat josta Kiitokset. Kohti kotia poljettiin reipasta vauhtia. Hb sulake meni oikoseen sorivaan ..
Oliko vauhti liian kova takas tullessa? Oolihan se reipas kyllä ja keskari vähän nousi vielä. Antakee pallautetta takkoo, jos kutittaa liikoo, ainakaan mulla ei oo tarkotus hiostoo kettään. Kaikki kuitenni pysy läjässä, niin ei voinu piätellä mäntävän liikoo ainakaan omassa vetovuorossa. Keskarhan tuli 27.2, ihan hyvä reilulle 120:selle. Kiitos kaikille, oli oikein mukava lenkki & keli!:)
.
VUAN 12.6 ehkä ei vielä päivä täysin varma olisi Scorpionien esittely Ppojissa ja apuja kaivattais meiltä esim makkaran paistoon . joku lantti "poikikien" tilille yhteiskäyttöön.Joten perästä kuuluu..:cool::p[/quote]
Päivämäärä varmisteltu joten sannoo kiertään ja itekiin kahtoon ja hipelöimään
ja tetenniin talkoisiin mukaan.
:p:p:rolleyes:
Voisin piästä kolomen korvilla, jos vielä heleppiä tarvii sillon.
Mulle päivä käy hyvin, sattuupi olemaan vapaapäivä.
Yhteislenkkejä ajeltu tälle suvelle 10 mukanna 75 polkijoo ja matkokertynnyt 769km ja vastta toukokuu..:rolleyes:;)
Aikaisin on tosiaan ajelut aloiteltu tänä keväänä ja kelit vasta lämpenee! :cool:
Edelleenkin sitä Kuopion "yhteislenkkiä" (Kallaves 1.6.) tässä kuuluttelen, että onko lähtijöitä?
Mieli ois tenhy, mutta taitaa jäähä tänne päähän, kun on oltava ruuanlaitossa ip:llä.
suoratankoinen
01.06.2008, 23.18
Yht. lenkki Lippis-Valkeiskylä-Vieremä-Salahmi-Kiuruvesi-Iisalmi n. 102 km. *Yhdeksän polkijaa starttasi joista 3 liukeni matkan varrella omiin menoihin. Poljettiin 27.1 keskarilla ja hauskaa oli.... ABC Kiuruvedellä tankattiin kahvit jotta jaksoi kotonakin vielä hymyillä...
Viime sunnuntaina tuli ajeltua Kallaveden kierros tapahtumassa leppoistaa vauhtia. Matka vaihtuikin siitä 62 km:stä sataseen sunnuntaiaamuna, olishan se ollut ihan tynkä lenkki toi 62... Toimin matkalla ystäväni "vakionopeudensäätimenä" Bianchilla, kun hän potki matkan Kickbikella. Vauhti olisi varmaan alussa riistäytynyt käsistä, mutta piti passailla siihen 21-22 väliin koko ajon aika. Siten reissu kesti siis taukoineen sen 5 tuntia. Mukavaa oli sekä hyvät tapahtumajärjestelyt kokonaisuudessan.
Huomenna sunnuntaina olisi tarkoitus (taas) tehdä varjolenkki iltapäivällä. Joku varmaan ystävällisesti voisi lähteä vetämään meidän kolmen (tai jopa useamman) naisen letkaa :D ??? Starttiaika on klo 14 Lippikseltä.
Tänään tahkottiin sitten Sonkajärvi-Koirakoski-Sonkakoski-Takkomäki puuskuttaen ylös ja idensalmeen josta jokunen jatkoi Lapinlahdelle.Allekirjoittanut naatiskeli tyttöjen kansa Mansikkavirralla kunnonpulla kahveet. Vuan piti polkee Saarimäki uudelleen ylös.:eek:;) Matkoo kertyi mulle 150km
Arton kanssa käytiin jatkolenkki kääntymässä Matin ja Liisan asemalla ja käytiin tietenkin Väisäsellä nautiskelemassa B- sämpyläkahvit. Minun mittariin tuli kilometrejä 162, tämän kesän toistaiseksi pisin lenkki.
Onkos Naavakorvat siirtynnä salaharjoituksiin kun on sivuilla hiljaista ei ei hiiren hyppyä ei kuvan kuvoo Ja kuitenniin nähty liikkeellä Tahkon suunnalla..:seko::p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.