ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 37 / 70 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 2071

Aihe: Hissitolppaa

Olen nyt pari kautta ICE:llä ajanut ja on se myönnettävä ettei se ihan kymppi laatua ole.
    Tähän mennessä vaihdettua:
    -parin kuukauden jälkeen vaijeri, samalla muutettu tolpan pään ohjuri sellaiseksi että vaijeri kestää.
    -ne mustat muoviohjurit sisältä, korvattu alumiinisella.
    -satulan kiinnityksen alumiinipuikko poikki, korvattu teräksisellä.
    -itse tolpan sisäputki kesti kauan, pyöristin reikien särmät aika uutena, mutta lopulta alkoi murtua. Korvattu alumiinisellä (7075).
    Muuten ihan hyvä tolppa.
    Jos noita Helsingin suunnalla on menossa roskiin niin voin noutaa varaosiksi.
    Että kun koko tolppa on tehty uusiksi, niin toimii jo hyvin.. Mulla ilman ongelmia menny kesä. Pauttiarallaa 500 kilsaa tullu ajettua jos jotain pitää valehdella.
    "Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista." - Homer J. Simpson

Onkohan kukaan viritellyt hissitolppaan joustotolpan jousto-osaa?

KS E-ten R asennettu. Ei vielä päässyt testaamaan. Hintaluokka 120 EUR

Semmonen moka kävi että luotin Radonin spekkaan jossa sanottiin istuintolpaksi 350 mm ja siksi tilasin 385 mm pitkän tolpan kun ajattelin että 420 mm on liian pitkä. Pyörässä olikin 400 mm tolppa ja tuo 385 mm e-ten on nyt ylärajalla, juuri ja juuri riittävän korkealla mutta se 420 mm ois ollu oikea pituus.

http://kssuspension.com/product/eten-remote/

Nettiä selatessa huomasin Fun cornerissa edullisia hissitolppia onko kellään kokemuksia näistä tuotteista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yölinja Katso viesti
    Nettiä selatessa huomasin Fun cornerissa edullisia hissitolppia onko kellään kokemuksia näistä tuotteista?
    Linkkiä " näihin tuotteisiin "??

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Viikonloppu E-teniä testattu Syötteen maastoissa, toimi moitteetta kurassa ja liejussa. Ensi reissu hissitolpan kanssa ja tuntui kyllä antavan enemmän liikumatilaa pyörän päällä alamäissä ja pahoissa paikoissa, 100mm ainakin itselle tuntuu hyvinkin riittävältä.
    Jumo muokkasi tätä : 21.09.2015 at 07.22

Tuosta ne puuttuvat linkit

http://www.fun-corner.de/index.php/e...0202/a-A019060

http://www.fun-corner.de/index.php/e...0202/a-A018741

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vito78 Katso viesti
    Linkkiä " näihin tuotteisiin "??

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

^ jotenkin luulin, että mallinimi E-ten, viittaisi sähkökäyttöisyyteen ja siksi kiinnostuin hieman ja vilkaisin noi linkit... mut ei...

Halpoja olisivat, mutta että 738g, köh köh...

Juu ei pysty, 170 grammaa painavampi kuin vaikkapa reilun kolmensadan Reverbin Stealth.

Ei tunnu missään kun kuskissa 10-15 kiloa liikaa kuitenkin, siinäpä se tali sulaa kun 170 gramman järjetöntä lisäpainoa mukana raahaa. Kun nakkepaino on reilu 90 kiloa niin kaikkien tolppien painorajat ajokamoissa ja reppu selässä taitaa olla ylitetty joten hajoaa jos hajotakseen.

Tuolla pystyn testaamaan onko hissitolppa jee vai ei. Jo eka reissun perusteella tuntuu että ainakin hankalammassa maastossa siitä on apua.

Jos tuo kestää vaikkapa pari-kolme kesää niin sitten on hintansa haukkunut ja samanlainen tai kalliimpi tilalle.

Postailen tänne jos hajoaa, kerran kiristin viikonlopun rytkeessä istuimen kiinnityspulttia. Löystyikö vai jäikö jo asentaessa löysälle, en tiedä.

Maguralta tulee se sähköohjattu, tuskin 120 EUR hintaluokkaan tulee se ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jumo Katso viesti
    ...170 grammaa painavampi kuin vaikkapa reilun kolmensadan Reverbin Stealth.
    Nimenomaan. Ja onhan niitä kepeämpiäkin.

Ei tunnu missään kun kuskissa 10-15 kiloa liikaa kuitenkin
    Mä en pysty kuskista tiputtaa, siks pitää miettiä tollasia tyhmiä juttuja

Tuolla pystyn testaamaan onko hissitolppa jee vai ei
    Se on mielessä itselläkin... pitää testata juuri tuollaisella edukkaalla kunhan saa aikaiseksi ja kokemuksia noista kertyy tänne.

Maguralta tulee se sähköohjattu, tuskin 120 EUR hintaluokkaan tulee se ?
    Jännä nähdä mikä sen hinta tulee olemaan.

Minä aloin kanssa kallistumaan tähän tolppaan (halpuus houkuttaa)
    minä löysin vaan 385mm versiota.Viitsitkö katsoa paljonko tolpan korkeus tuossa kuvassasi on tolppa yläasenossa.Mukana tulevan vaijerin pituudestakaan mitkään spcsit ei puhu mitään.

-Matti-

KS E-ten R asennettu. Ei vielä päässyt testaamaan. Hintaluokka 120 EUR

Semmonen moka kävi että luotin Radonin spekkaan jossa sanottiin istuintolpaksi 350 mm ja siksi tilasin 385 mm pitkän tolpan kun ajattelin että 420 mm on liian pitkä. Pyörässä olikin 400 mm tolppa ja tuo 385 mm e-ten on nyt ylärajalla, juuri ja juuri riittävän korkealla mutta se 420 mm ois ollu oikea pituus.

http://kssuspension.com/product/eten-remote/

Mä ostin ekaks halvan ICE V8 117€, korjasin sitä n.100€ edestä ja ostin lopuks 300€ Reverbin kun meni hermot. Halpa ei oo aina halpaa..

Ite ostin keväällä käytetyn Ice V8:n viidellä kympillä ja oon ollut iloinen since then. Kieltämättä ei paras mutta hinta/laatu täsmää ja pystyy ite korjaamaan, jättekiva!
    Krapula on helppo välttää olemalla juomatta krapulaa edeltävänä päivänä. -Lihastohtori-

Ei mullaka Icen kanssa ollu muuta ongelmaa, kuin nuo satulan kiinnikkeet eivät tuossa kestäneet metsä/kallio renkutusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bansku81 Katso viesti
    Mä ostin ekaks halvan ICE V8 117€, korjasin sitä n.100€ edestä ja ostin lopuks 300€ Reverbin kun meni hermot. Halpa ei oo aina halpaa..
    Reverbin voikin sitten laittaa kaappiin kun tulee pakkaset.
    Tai huollattaa sitäkin.

Se on sit sen ajan murhe. On kyllä mainio kapistus ollut tähän asti. Ymmärtänyt että isoimmat pakkas ongelmat johtuvat huollon puutteesta kun vettä/ilmaa on öljyn seassa, mutta katsotaan miten käy. On mulla Ice edelleen tuossa varalla mihin tein uudet satulan kannakkeet.

Mulla se ei tykänny pakkasesta. Kävi huollossa, ajamatta uudelleen pas2 parvekeella pakkasessa seisoessaan.
    ICE oli mun mielestä kyllä ihan mainio tolppa. Hintaisekseen.
    KS ei tykänny mulla kestää myöskään talvella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yölinja Katso viesti
    Minä aloin kanssa kallistumaan tähän tolppaan (halpuus houkuttaa)
    minä löysin vaan 385mm versiota.Viitsitkö katsoa paljonko tolpan korkeus tuossa kuvassasi on tolppa yläasenossa.Mukana tulevan vaijerin pituudestakaan mitkään spcsit ei puhu mitään.

-Matti-
    Oon nyt aika kaukana pyörästä mutta tuossa spekka, voin tarkistaan vkl nuo mitat. Tuo on ilman kaukosäätöä olevalle mallille, mutta mitat lienee samat ?
    http://kssuspension.com/wp-content/u.../ETEN-tech.pdf

RCZbikeshopista omani tilasin mutta taisi olla viimeisiä.

Vaijeri ei ollut kauheen pitkä mutta taitaa olla ihan perus jarruvaijeria.

Noin kuukauden sisään hajottanu Ice v8 ja revrbin. Icestä putki murtunu ja reverbi jää välillä alas.
    Ice lähtee takuuseen ja reverbiin tarvii näköjään vaihtaa alemman liukuholkin.
    nyt koeponnistetaan 9point8.

Mulla vähän samaa meininkiä eli tyytymätön ksleviin. Rallinaaman tolppa tilauksessa (sama kuin 9.8) ja koeponnistelua syksyn mittaan. Yhdellä kaverilla murtunut ice ja toisella meni vatkulit sekaisin reverbistä. Katsotaas miten toi 9.8 pelittää kotimaan loskassa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oon nyt aika kaukana pyörästä mutta tuossa spekka, voin tarkistaan vkl nuo mitat. Tuo on ilman kaukosäätöä olevalle mallille, mutta mitat lienee samat ?
    http://kssuspension.com/wp-content/u.../ETEN-tech.pdf

RCZbikeshopista omani tilasin mutta taisi olla viimeisiä.

Vaijeri ei ollut kauheen pitkä mutta taitaa olla ihan perus jarruvaijeria.
    Mitat pitää paikkansa. 265 mm on max. pituus.

Tämä hissitolppa edelleen mietityttää. Aihetta ei voi unohtaa, kun säätelen satulaa useita kertoja joka lenkillä, missä vaihtelevia maastoja (lähes aina), mutta edelleen mietityttää kun ei haluttaisi lisätä usealla sadalla grammalla pyörän painoa, no painaahan se nykyinenkin tietty jotakin. ja toisekseen tuo talvitoimivuus/toimimattomuus arveluttaa. Tuntuvat jäätyvän talvella vai olenko ymmärtänyt väärin? Onko painoissa eroja merkkien/mallien välillä?
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Reverbistä on monella huonoja talvikokemuksia, mutta ei niitä voi yleistää kaikkiin. 9point8 FallLine lupailee hyvää pakkaskestävyyttä. Painosta en ole yhtään huolissani, sillä talvella on ajokamoja päällä muutenkin enemmän. Toisaalta ei-pyörivissä-massoissa muutama sata grammaa - huomaako sitä ollenkaan? Hissitolpan edut hakkaa grammojen viilauksen 100-0.

Mutta minä ainakin käyttäisin kesät talvet samaa tolppaa kun toimivan löytäisi. Onhan se tylsää aina satulasta hypätä säätämään. Mulla ei kevyimmästä päästä xc jäykkäperiä ole nytkään tämä niin en ainakaan tarkoituksella painoa lähde nostamaan, mutta kyllähän se voisi ihan perusteltu painolisä toimivana olla.
    -team Söpöshox

Entisessä pyörässä Specialized Blacklite Commandpost 420 g - toimintavarmuus 100%. Uuteen tulee tuo edellisessä viestissä mainittu 9point8 FallLine 580 g. Painoa tulee lisää jäykkikseen verrattuna n. 300 g. Vaikuttaako se ajamiseen? En oikein usko. Painavammat renkaat tuntuu ajamisessa enemmän. Samalla tolpalla ajan aina - kesät ja sen mitä talvella ajan.

Spessun command post on mekaaninen, ei siis jäädy talvella.

Ok, no semmonen vois olla ihan hyvä.
    -team Söpöshox

Mulla joku vanha mekaaninen ks:n tolppa kans. Toimii kelistä riippumatta, tosin kovemmalla pakkasella ajan eri pyörällä. Mutta, toi ks vaatii laskeakseen usein muutakin kun liipasimen painalluksen. Yleensä pitää ahterilla vähän tömäyttää että lähtee painumaan. Huollolla voisi herkistyä, mutta on jääny avaamatta.

nih..
    Miten niin tyhmä kysymys??

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Painonlisäystä on turha miettiä, jos se tulee hissitolpasta. Reverb ollut kesät talvet käytössä viisi vuotta, viime keväänä käytin huollossa. Ei paha uhraus mielestäni vs. hissitolpan tuoma mukavuus.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Painonlisäystä on turha miettiä, jos se tulee hissitolpasta. Reverb ollut kesät talvet käytössä viisi vuotta, viime keväänä käytin huollossa. Ei paha uhraus mielestäni vs. hissitolpan tuoma mukavuus.
    Reverbisi toimii vaikka vielä -15c:ssä? Tai ei siis ole hajonnut?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •