GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 7 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 107 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Charge Plugin keskiö alkoi osoittaa väsymisen merkkejä.

Nykyinen on TH industries 7420ST, Square, 68*103mm.

Mikäs tohon ois hyvä tilalle? Hinta toissijainen, laatu (keveys/kestävyys) ensisijaista.

Noita 103:sii tuntu olevan vähän liikkeellä. Joku 107mm voi käydä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
    Varmista, että sulla on valittuan oikea kulkuneuvo ja data sen mukaan mitä karttaa käytät, siis google/osm.
    Aivan asetukset pielessä, vaikkakin niitä koetinkin säätää!

Jos valittuna google/auto routing silloin menee reittiä pitkin!
    Mutta kulkuvälineenä on auto, bikea en saanut!
    Osm saa valittua biken, mutta silloin ei mene haluamaani reittiä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skott Katso viesti
    Charge Plugin keskiö alkoi osoittaa väsymisen merkkejä.

Nykyinen on TH industries 7420ST, Square, 68*103mm.

Mikäs tohon ois hyvä tilalle? Hinta toissijainen, laatu (keveys/kestävyys) ensisijaista.

Noita 103:sii tuntu olevan vähän liikkeellä. Joku 107mm voi käydä?
    Kysäsin asiasta Wiggle.co.uk:sta.

Sieltä kysytiin, että "Could you confirm the manufacturer of the chain ring fitted?"

Mitähän toi tarkoittaa? Miks ne tommosta kyselee? :-)

Tietoo tarvittas...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skott Katso viesti
    Kysäsin asiasta Wiggle.co.uk:sta.

Sieltä kysytiin, että "Could you confirm the manufacturer of the chain ring fitted?"

Mitähän toi tarkoittaa? Miks ne tommosta kyselee? :-)

Tietoo tarvittas...
    Chain ring on ratas, eli siitä valmistajan nimi ja ehkä mallikin jos löydät. Oletettavasti kaikki rataskiinnitykset eivät ole samanlaiset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hikeä pintaan Katso viesti
    Aivan asetukset pielessä, vaikkakin niitä koetinkin säätää!

Jos valittuna google/auto routing silloin menee reittiä pitkin!
    Mutta kulkuvälineenä on auto, bikea en saanut!
    Osm saa valittua biken, mutta silloin ei mene haluamaani reittiä!
    Kuulostais vähän siltä, että asut jossain korvessa, jossa kukaan ei ole OSM:ää vielä tarpeeksi tarkaksi kartoittanut. Näkyykö OSMssä kaikki haluamasi tiet joita pitkin se googlekartalla reitittää?

Joistain ritsteyksistä en pääse itsekään kyllä haluamallani tavalla OSMssä, varmaankin joitan vikaa teiden liittymissä toisiinsa. Mutta noita on tosin vain muutamia tullut eteen.
    Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
    Kuulostais vähän siltä, että asut jossain korvessa, jossa kukaan ei ole OSM:ää vielä tarpeeksi tarkaksi kartoittanut. Näkyykö OSMssä kaikki haluamasi tiet joita pitkin se googlekartalla reitittää?

Joistain ritsteyksistä en pääse itsekään kyllä haluamallani tavalla OSMssä, varmaankin joitan vikaa teiden liittymissä toisiinsa. Mutta noita on tosin vain muutamia tullut eteen.
    No, jos ei ihan korvessa, niin landella kumminkin!
    Kaikki tiet tosiaan näkyy! Aluksihan, kun linkin annoit tuossa taannoin, niin silloin toimi kaikki ihan moitteettomasti! Jopa bikella näytti!

Varmasti jokin asetus, vain pielessä! (Rekisteröintiä en kyllä ole tehnyt!)

Mitä tarkoittaa Parcel Forcen tracking detailssissa EMERGENCY DATA CAPTURE? Onkse normaalii?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Mitä tarkoittaa Parcel Forcen tracking detailssissa EMERGENCY DATA CAPTURE? Onkse normaalii?
    On, tarkoittanee jotain varmuuskopiota tjsp. Mulla ollu melkeen joka kerta kun olen seurannu pakettia

Mitkä kaupat myy Topeakin kamoja(sat.laukut yms) pk-seudulla, mielellään Vantaalla?

yypy Guest
    Helsingissä myy ainakin Suomenurheiluaitta.

Mikä vialla, etuvaihtaja kyllä nostaa ketjun isolle rattaalle, mutta se ei jää sinne vaan putoaa alas. Maantiepeli tiagra kahvoilla ja vaihtajilla kyseessä, rattaat 39-53. Kahvat on vasta hiljattain vaihdettu. Tänään rupesi lenkillä temppuilemaan.
    Ville Ilves

Säädä vaihtajaa ulommaksi.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Säädä vaihtajaa ulommaksi.
    ...ja tarkasta, että vaijeri on riittävän kireällä.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Mikä ero on naisten ja miesten pyöräilykengillä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rituli Katso viesti
    Luulisin että koot, ja lestin malli.
    Ville Ilves

Lamppu syttyi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Luulisin että koot, ja lestin malli.
    Ainakin väri!
    [ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    ...ja tarkasta, että vaijeri on riittävän kireällä.
    vaijeri oli tosiaan luistanut löysälle. tänks.
    Ville Ilves

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rituli Katso viesti
    Väri ja hinta: naisten "omat" mallit on usein huonommin tehtyjä, mutta kalliimpia.

Joissakin malleissa toki on myös niin, ettei miesten mallistosta löydy 38-39 pienempiä popoja, eli pienijalkaiset naiset saa sitten aina käyttää naisten ja lasten malleja...

Oma jalka on tykännyt miesten kengistä, ja onneksi olen niin isojalkainen, että 38 on varsin passeli.
    "nothing is sacred,
    when everyone's talking
    and no one is listening"

(Lagwagon - Messengers)

IncBuff Guest
    Vaihdoin tuossa käyttöpyörään ketjut. Uudet ketjut on Sramin ja vanhat alkuperäiset pyörän mukana tulleet. Ketjut näyttäisi istuvan ok rattaille, mutta silti pyörittäessä kuuluu kova surina. Ei ota mihinkään kiinni sen tarkistin. Pitikö tästä lähteä takapakan ostoon?

Sattusiko joku tietämään nettipaikkaa, josta tämä Endura Cirrus ajopaita löytyisi?
    Kokoa XXL ja väri tuo sininen.
    Musta/puna-versioita näkyy vain olevan.

Ketjukeke Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esko Katso viesti
    Pienennät. 2076 / 24,8 * 24 = uusi luku
    Kiitos hyvästä vinkistä kokeilenpa tuolla laskukaavalla, taulukon mukaisella asetus luvulla tuli Sigmassa (1009 STS) n. 400m heittoa...

Eikö noiden taulukkoarvojen pitäis olla valmiiksi aika kohdillaan, ainakin toisella eri merkin mittarilla osuu rengaskoon asettamalla hyvin kohdilleen vielä sillä samalla 1000m mittaradallakin.

taxu_ Guest
    heips, ajattelin tässä kysyä vähän neuvoa sellasilta ihmisiltä ketkä asiasta tietää enemmän kuin minä.. elikkä oon tässä hommaamassa kengät ja lukkopolkimet.. kengät on http://www.specialized.com/us/en/bc/...=9309&eid=4927 tollaset ja tietääkseni ihan hyvät?
    sitte polkimissa oon vähän kahen vaiheilla, vaihtoehdot ois nää kaks: http://cycle.shimano-eu.com/publish/..._mountain.html tai sitte http://tenerife-training.net/Tenerif...-pedal-mtb.jpg. mietin tässä vaan että kummat ois paremmat?
    Itellä on merida tfs 900 ja siihen oisin näitä hommaamassa. Ajan aika paljon ihan tiellä vaikka alla onkin täysjousitettu maastopyörä, mutta sitte maastossakin tulee ajeltua jos vaan reittejä löytyis...

Minulla kun Cubessa on nämä gripit, niin miksi ihmeessä en voisi käyttää niitä kun ostan/vaihdan kuitutangon nyky alumiinisen Syntacen tilalle?
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=34739

Tarkoitan kun siellä sanotaan "älä käytä carbo-tangon kanssa"(?)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raikku Katso viesti
    Minulla kun Cubessa on nämä gripit, niin miksi ihmeessä en voisi käyttää niitä kun ostan/vaihdan kuitutangon nyky alumiinisen Syntacen tilalle?
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=34739

Tarkoitan kun siellä sanotaan "älä käytä carbo-tangon kanssa"(?)
    siksi et voi käyttää kun sinulla on lukkorenkaat gripissäsi.
    kun kiristät lukkorenkaat niin se saattaa murtaa hiilaritangon.

VAIN silloin voit käyttää ko. grippejä (tai muitakin lukkogrippejä) jos ostat hiilaritangon jossa on erikseen mainittu että sisältää crushzone vahvistuksen tms siis toisinsanoen ko tanko on vahvistettu erikseen alumiinilla tms siellä hiilaritangon sisällä jotta se kestää nuo lukkogripit.

melkein kaikki ainakin mtb puolen tangoista ja jotka ovat jotakin muuta kuin superkevyttä sisältää nuo vahvikkeet automaattisesti mutta asia kannattaa varmistaa valmistajalta tai muuten vaan guuglaamalla että onko tanko vahvikkeilla vai ilman.

esim tässä USE Atom Carbon XC Riser
    http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=2740
    sisältää vahvikkeet koska spekseissä mainitaan : Full carbon riser bar with aluminium inserts to prevent crushing and bar end damage

alumiini tangoilla ei tietenkään moisia ongelmia ole
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti taxu_ Katso viesti
    heips, ajattelin tässä kysyä vähän neuvoa sellasilta ihmisiltä ketkä asiasta tietää enemmän kuin minä.. elikkä oon tässä hommaamassa kengät ja lukkopolkimet.. kengät on http://www.specialized.com/us/en/bc/...=9309&eid=4927 tollaset ja tietääkseni ihan hyvät?
    sitte polkimissa oon vähän kahen vaiheilla, vaihtoehdot ois nää kaks: http://cycle.shimano-eu.com/publish/..._mountain.html tai sitte http://tenerife-training.net/Tenerif...-pedal-mtb.jpg. mietin tässä vaan että kummat ois paremmat?
    Itellä on merida tfs 900 ja siihen oisin näitä hommaamassa. Ajan aika paljon ihan tiellä vaikka alla onkin täysjousitettu maastopyörä, mutta sitte maastossakin tulee ajeltua jos vaan reittejä löytyis...
    osta mieluummin nuo crank brotherssin munanvatkulit... parempia saa hakea... (tosin maastokäytössä jotkut moittivat juuri noita crankin vatkuleita kun poljin on molemmin puoleinen niin kiveen osuessaan voi toinen puoli mennä rikki tms mutta niin voi kyllä tuo shimppakin hajota kivestäkin)
    - Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti taxu_ Katso viesti
    sitte polkimissa oon vähän kahen vaiheilla, vaihtoehdot ois nää kaks: http://cycle.shimano-eu.com/publish/..._mountain.html tai sitte http://tenerife-training.net/Tenerif...-pedal-mtb.jpg. .

Noi XT:n polkimet on hyvät. Ite vaihdoin Crank Brotherseista XT polkimiin, ja tyytyväinen oon. En vaan oppinu tykkäämään crankeista.
    Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nakili Katso viesti
    Ite vaihdoin Crank Brotherseista XT polkimiin, ja tyytyväinen oon. En vaan oppinu tykkäämään crankeista.
    Mää kyl tykkäsin Wank bros. polkimista (varsinkin talvella) mutta eivät mulla kestä ehjänä. Yhdet Candyt ja yhdet ei-ihan-halvimmat vatkaimet riitti kokeiluun. Nyt on halpis-Simpat ja hyvin pelittää
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fsol77m Katso viesti
    osta mieluummin nuo crank brotherssin munanvatkulit...
    Noi XT:n polkimet on hyvät.....
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ...Nyt on halpis-Simpat ja hyvin pelittää
    Tasoitan tilanteen: Wank, Bro!
    Itse pidän nykyään enemmän Candystä kuin Eggbeaterista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fsol77m Katso viesti
    osta mieluummin nuo crank brotherssin munanvatkulit...
    Noi XT:n polkimet ...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Mää kyl tykkäsin Wank bros...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Tasoitan tilanteen: Wank, Bro!
    ...
    Ja jotta valinta olisi helppo, voin suositella kumpiakin Simanot ehkä helpommat opetteluun.

Miten tuo carbo-tahna. Nyt itsellä on tuota FLinen Fiber grippiä, fillarissa siis kuiturunko ja satulatolppa alumiinia. Laitanko sitä tahnaa tolppaan vai sinne runkon sisään? Ja onko tarkoitus sellainen filmimäinen ohut kerros hieroa pintaan vai ihan kunnolla?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •