VerkkokauppaBikeshopHuntteriGasGasHelkamaElectrobike
Sivu 3 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 389

Aihe: GT Grade

  1. #61
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    1.636
    Ei lienee paha hinta?

    http://www.wiggle.co.uk/gt-grade-al-claris-2015/

    Itselläni ei tarvetta moiselle, mutta ehkä joku kaipaa
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

  2. #62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Ei lienee paha hinta?

    http://www.wiggle.co.uk/gt-grade-al-claris-2015/

    Itselläni ei tarvetta moiselle, mutta ehkä joku kaipaa
    Työmatka-ajokki olisi hakusessa ja tuo hinta kyllä houkuttaisi. Kertokaas kokeneemmat cyclo-miehet/naiset, tuleeko tuon osasarjan kanssa piankin fiilis, että parempia pulikoita olisi saatava alle? Aiempaa kokemusta cycloista ei ole, tähän asti 10km työmatka on edennyt lähinnä focuksen jäykkäperällä ja sileillä renkailla.

  3. #63
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    1.636
    Oli muuten linkatessani alle 500e

  4. #64
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti twentyniner Katso viesti
    Oli muuten linkatessani alle 500e
    Niin tuo oli tuon viestin lähetyksenkin aikaan, illalla hinta sitten pompsahti . Vielä vaikeammaksi tulee päätöksenteko.

  5. #65
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.611
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mcsima Katso viesti
    Työmatka-ajokki olisi hakusessa ja tuo hinta kyllä houkuttaisi. Kertokaas kokeneemmat cyclo-miehet/naiset, tuleeko tuon osasarjan kanssa piankin fiilis, että parempia pulikoita olisi saatava alle? Aiempaa kokemusta cycloista ei ole, tähän asti 10km työmatka on edennyt lähinnä focuksen jäykkäperällä ja sileillä renkailla.
    Sanoisin savolaisittain että saattaapi tulla taikka saattaapi olla että ei tule. Kyllä clarisilla työmatkaa ajaa siinä missä millä tahansa muullakin osasarjalla. Tokihan se kahdeksanpykäläisyys tarkoittaa isompia hyppyjä välityksiin, mutta tuskin se työmatka-ajossa mikään kynnyskysymys on. Käyttökokemus ei varmaan ole yhtä sulavaa kuin kalliimmissa palikoissa. Haittaako se sitten, se on jokaisen itse päätettävä. GT:n sivuilta kuikuilemalla näyttäisi olevan samat kiekotkin clarisista tiagraan ja 105:ssäkin on samat kehät. Runkohan noissa alumiinisissa taitaa olla kaikissa sama joten jos ei osasarjoilla hifistely kiinnosta niin mikä ettei.

    Linkit GT:n sivuille:
    http://www.gtbicycles.com/usa_en/201...e-alloy-claris
    http://www.gtbicycles.com/usa_en/201...ade-alloy-sora
    http://www.gtbicycles.com/usa_en/201...e-alloy-tiagra
    http://www.gtbicycles.com/usa_en/201...rade-alloy-105

  6. #66
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Forssa
    Viestit
    79
    Noin kahden kuukauden mietiskelyn ja interwebin selailun jälkeen päädyin lopulta eilen hakemaan oman 105 alu gradeni Suomen Turust. Ja kyllä kannatti!

    Tänään ensimmäiset 30 km takana ja on kyllä hyvä. Jopa Schwalben Active Winter 30 mm nastoillakin rullaa pirun nätisti. Eikä ole hiekoillakaan mikään kivireki.

    Ilmakin oli kuin morsian. Lämpötila +/- 0 ja räntää vaakasuoraan 😜

  7. #67
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Kysyn nyt tästäkin threadistä näistä kokoista. Eli 187cm pitkä ja 91cm inseam. Tuoma72 on pari senttiä lyhyempi ja hänellä 56:n. Riittääkö se myös minulle vai pitäisikö siirtyä 58:aan?
    Velosportissa on kaikki koot loppu eikä uusia ole lähiaikoina tulossa. Vaikeaksi menee tämä valinta. :-)

  8. #68
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.410
    Minulla on aika tarkkaan samat mitat (187 cm, 90 cm). Vertasin 56 GT Grade Carbonin geometriaa nykyiseen SuperX:ääni ja oikea koko GT Grade Carbonissa olisi minulla ehdottomasti 56.

    www.thebikeshop.de sanoo, että 56-kokoa on varastossa.

  9. #69
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Minulla on aika tarkkaan samat mitat (187 cm, 90 cm). Vertasin 56 GT Grade Carbonin geometriaa nykyiseen SuperX:ääni ja oikea koko GT Grade Carbonissa olisi minulla ehdottomasti 56.

    www.thebikeshop.de sanoo, että 56-kokoa on varastossa.
    Kiitos! Evansilla myös varastossa ja 100EUR halvempi.

  10. #70
    TetedeCourse Guest
    The BikeShopista kannattaa kysyä Oliverilta vielä erikseen tarjousta - voit yllättyä iloisesti

  11. #71
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.472

    GT Grade

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aland Katso viesti
    Velosportissa on kaikki koot loppu eikä uusia ole lähiaikoina tulossa. Vaikeaksi menee tämä valinta. :-)
    Onpa taas. Myyjä sanoi että mikä siinä pyörässä oikein on kun sitä jatkuvasti kysellään. Jos ei raha kelpaa, niin ei sitten. Eikä kannata voivotella sitä, että ihmiset ostavat pyöränsä ja tarvikkeensa netistä. GT tulee kuulemma meille Cannondalen kylkiäisinä ja niitähän kyllä liikkeessä piisaa. On ilmeisesti joku kiintiöpakolainen tyyliin 50 Kännäriä ja 1 GT.

  12. #72
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    96
    Täältä tilasin omani liki ilmaisilla postimaksuilla (olikohan 15e), hyllyssä vm 2015 kokoa 56 järkevään hintaan. Toimitus 5 arkipäivää, suosittelen.

    http://www.biker-boarder.de/shopware...roesse-L-56-cm

  13. #73
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaL Katso viesti
    Täältä tilasin omani liki ilmaisilla postimaksuilla (olikohan 15e), hyllyssä vm 2015 kokoa 56 järkevään hintaan. Toimitus 5 arkipäivää, suosittelen.

    http://www.biker-boarder.de/shopware...roesse-L-56-cm
    Iso kiitos tästä vinkistä! Pyörä on nyt tilattu ja sainhan sen hyvään hintaan! :-)

  14. #74
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.472
    Ha haa! Onnittelut jo nyt. 2015 mallissa on (ainakin Ultegra-versiossa) päheemmät teipit kuin tämänvuotisessa.

    Omani odottelee kovasti jo kevättä. Asensin alle tubeleksina Hutchsinsonin 28-milliset sectorit. Ensiasennusrenkaat yllättivät positiivisesti, mutta halusin tosiaan sisärenkaatonta optiota.

  15. #75
    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    42
    Onnittelut uudesta munahöylästä. Olen edelleen tyytyväinen omaani. Edelleen odottelen velosportin tilaamaa korviketta joka pantiin tilaukseen lokakuussa ��. Otin onneksi yhteyttä myös hankintapaikkaan thebikeshop . De ja Oliver laittoi uuden korvauksetta postilla tulemaan viikossa. Tuo on asiakaspalvelua! +++ Saksa --- suomi.

  16. #76
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.472
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuomo72 Katso viesti
    Onnittelut uudesta munahöylästä. Olen edelleen tyytyväinen omaani. Edelleen odottelen velosportin tilaamaa korviketta joka pantiin tilaukseen lokakuussa ��. Otin onneksi yhteyttä myös hankintapaikkaan thebikeshop . De ja Oliver laittoi uuden korvauksetta postilla tulemaan viikossa. Tuo on asiakaspalvelua! +++ Saksa --- suomi.
    Minulla taasen meni kierteet aikanaan Pinarellon korvakkeesta ja Cyclecenterin mukaan sinne ei saanut missään nimessä laittaa mitään muuta kuin alkuperäistä. Sitä odoteltiinkin sitten kuukausikaupalla. Onneksi oli talvi. Odotteluun kyllästyneenä tilasin omani derailleurhanger.comista. Sitten aikanaan tuli varalle centeristä uusi korvake, joka oli tilattu vastaavasta kaupasta. Tuolloin vakiintui sellainen huomio, että pyörää ostettaessa saattaa olla vielä hyvä palvelu, mutta että todellinen taso selviää jatkossa näiden kympin osien kanssa.

  17. #77
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.854
    OT, mutta täällä samanlaisia kokemuksia eri merkistä ja kaupasta; korvaketta on odoteltu nyt neljä kuukautta. Ihmetyttää että maahantuoja ei nähtävästi voi tilata tuollaista pientä osaa ennen kuin koko merikontti on täynnä. No, onneksi jälleenmyyjä osasi ohjata tilaamaan korvakkeen Wigglestä.
    This life is more than just a read through

  18. #78
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    221
    Onko tuossa 2016 mallissakin vielä pikalinkullinen taka-akseli?

  19. #79
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.410
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti teehak Katso viesti
    Onko tuossa 2016 mallissakin vielä pikalinkullinen taka-akseli?
    GT:n sivuilta

    GT Grade Carbon Ultegra: Hubs: R: DT Swiss 240 sealed bearing, centerlock, 135mm spacing
    GT Grade Carbon 105: Hubs: R: Formula 4 bearing sealed, centerlock, 135mm spacing standard QR

    Eli 105-mallissa kyllä, Ultegra-mallissa ei sanota. Ilmeisesti kuitenkin runko on sama, joten voinee olettaa, että pikalinkku on siinäkin.

    Minusta näyttäisi siltä, että GT on valinnut 2016 105- ja Ultegra-mallien komponentit siten, että pyörissä on hieman enemmän eroa kuin 2015-malleissa. Mm. jarrukahva on nyt erilainen.

  20. #80
    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    221
    Olihan se siellä tekstissä, en ollu löytävinäni. Kiitos.

  21. #81
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaL Katso viesti
    Täältä tilasin omani liki ilmaisilla postimaksuilla (olikohan 15e), hyllyssä vm 2015 kokoa 56 järkevään hintaan. Toimitus 5 arkipäivää, suosittelen.

    http://www.biker-boarder.de/shopware...roesse-L-56-cm
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aland Katso viesti
    Iso kiitos tästä vinkistä! Pyörä on nyt tilattu ja sainhan sen hyvään hintaan! :-)
    Pyörä tuli tänään perille UPS:n kyydissä. Eli 6 päivää (sis viikonloppu) 15 eurolla, ei paha. :-)
    Valitettavasti en ollut itse paikalla mutta vaimo vastaanotti pyörän. Pääsen itse vasta kahden viikon päästä tarkistamaan pyörää työreissun takia :-(

    Kuin katselin demo-pyörää GoExpo:ssa niin kuvittelin että tulen varmasti vaihtamaan mukavammat (paksummat) pyörät omaan yksilöön. Onkohan Schwalben One-G 35mm liian järeät, niitähän saa jopa 40millisenä?
    http://www.bike24.de/1.php?content=8...u=1000,4,22,35

    Tuo 28mm vakiorengas näyttää vaan niin pieneltä kun tulen täysjousto maastopyörästä :-)

  22. #82
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.410
    Viikonloppuna alkoivat näyttää Biker-Boarderin sivut 2015-mallista tyhjää varastoa. Seuranta kertoo, että eilen on jotakin siirtynyt Tanskanmaalle ja jokin UPSin toimitusestimaatti on huomenna..

  23. #83
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.472
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aland Katso viesti
    Onkohan Schwalben One-G 35mm liian järeät, niitähän saa jopa 40millisenä?

    Tuo 28mm vakiorengas näyttää vaan niin pieneltä kun tulen täysjousto maastopyörästä :-)
    Minulla oli alla Spessun 33-milliset trigger prot, jotka olivat oikeasti 35 mm eli mahtuvat kyllä. 40 mm eivät palstojen ja oman silmämääräisen arvioni mukaan enää mahdu. Ihan hyvät kumit nuo Spessut, mutta palasin 28-osastolle. Ne ensiasennus-Contit yllättivät positiivisesti, mutta halusin tubelekset.

  24. #84
    Käsittääkseni Spessulta on myös nyt tullut Roubaix pro tubeless 32mm slicksi maantierengas. Ajattelin itse laittaa keväällä gradeen kun ei noi ensiasennus kenda kwestit oikein nappaa ja 28mm mutta mitattuna ennemminkin 26mm.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

  25. #85
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    Käsittääkseni Spessulta on myös nyt tullut Roubaix pro tubeless 32mm slicksi maantierengas. Ajattelin itse laittaa keväällä gradeen kun ei noi ensiasennus kenda kwestit oikein nappaa ja 28mm mutta mitattuna ennemminkin 26mm.
    Nämä löysin itse tässä illan aikana. Hyviä kokemuksia Spessun renkaista maastopuolelta. Miten nämä Robaix:t tomii sitten sorateillä? Kesällä pitäisi päästä mökiltä asfaltille ja se tarkoittaa 5km soratietä.
    http://www.bicycling.com/bikes-gear/...-pro-32mm-tire

  26. #86
    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    42
    Minulla on ollut gradecarbonissa nyt talvella edessä Suomi Tyresin w240 40mm leveänä tubelessinä ja takana saman virman 35mm leveä w106. Mahtuu takana vielä lokarinkn kanssa edestä piti ottaa pois.

  27. #87
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti aland Katso viesti
    Nämä löysin itse tässä illan aikana. Hyviä kokemuksia Spessun renkaista maastopuolelta. Miten nämä Robaix:t tomii sitten sorateillä? Kesällä pitäisi päästä mökiltä asfaltille ja se tarkoittaa 5km soratietä.
    http://www.bicycling.com/bikes-gear/...-pro-32mm-tire
    No eihän se ideaali ole jos pelkällä soralla ajaa, mutta kyllä niillä varmasti satunnaista sora-ajoa kestää. Litkut, leveyttä ja keveyttä
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

  28. #88
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.472
    Tässähän etsitään nyt ymmärtääkseni kompromissiä asfaltin ja hiekan väliltä. Se on minunkin elämäni keskeinen balanssikysymys. Edellä kehumani Spessun Trigget prot hommasin ihan maastorymistelyä varten, mutta yllätyin miten hyvin ne rullasivat myös asfaltilla. Siinä oli leveyttä ja ennen kaikkea keveyttä ja litkut sisällä. Kieltämättä nuo Roubaix Prot voisivat olla sittenkin juuri ne etsimäni kumit. Mutta mistäs sitä vielä tietää, mihin herran tiet johtavat tulevalla kaudella.

    Oli mukava kuulla, että Tuomo72 ajaa hiilikuituisellaan myös talvella. Tuolla on kyllä nyt sellaista loskansekaista paskaa, että odotan vielä omani ulkoiluttamista vähän aikaa. Pääradanvarren kokeilupätkä osuu kokonaisuudessaan työmatkani varrelle, mutta suolakylpyjä hieman karsastan. Toki on mukava vedellä paljaalla asfaltilla.

  29. #89
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    82
    Tämä menee nyt (minun syy) rengastopicsi mutta voitko Isä nitro kertoa jos niillä Triggereillä oli paljon tilaa Gradecarbonissa? Ymmärsin että sinulla oli 33mm leveänä ja haluaisin tietää jos 38mm:t menisivät pyörään?
    Yksi vaihtoehto tähän Grade:een on myös Schwalbe G-one. Esim 35mm leveänä taakse ja 40mm leveänä eteen.

    En tiedä oikein mitä haen mutta luulen että tykkäisin renkaista missä olisi paljon ilmatilaa ja näin pyörä ei olisi niin herkkä iskuiille huonoilla tienpinnoilla.

  30. #90
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Kotona
    Viestit
    9
    Tilasin oman GT Grade:n Keravalta Pyöräliike Lundbergin kautta lähes Saksan tarjoushintaan. Alumiiiniversio Shimanon 105. Pieniä 51 cm runkoja tulee Eurooppaan ilmeisesti vain 3 kpl tätä mallia.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •