mtbSeikkailu ei ole mtbSeikkailu ilman gourmee safkoja ja muita hömpötyksiä. Ja reppussa ei muuta kuin välttämättömät päivän aikana tarvittavat emmeet.
Itsekin olen tehnyt reppu reissuja ja jatkossakin tulen niitä tekemään mutta mtbSeikkailuun tarvitaan huoltoauto
Tietenkin jos maastoon saa järkättyä huollon on sekin vaihtoehto.
Vaan peloteltiin siitä kaldoaivinkin reitistä että melkonen kivi helvetti odottaa... itse en sitä ihan mahdottomana pitänyt.
Juu olen tutustunut Tapion ja Zarnin ja kumppaneiden erinomaisiin matkaraportteihin.
Tarkoitukseni olisi koostaa mtbSeikkailun henkeen sopiva kokonaisuus. Jäämeren vaelluksen reitti mieraslompolosta - ??? kuullostaa hyvältä. Siihen alkupäähän jotakin .. Apuja tarttisin muuten menee yksi ihmis elämä vaan pelkkään kartoittelemiseen ...
offtopic: Tämän vuoden mtbSeikkailu taitaa koostua kartoitus reissusta hieman etelämpänä Karkeasti Ilomantsin möhkö - lieksa - nurmes - Vuokatti - ja hiukan ylemmäs. ei kait sieltä Rovaniemen alapuolelta ole kuin muutama sata mireaslompoloon .... suomen halki maastofillarilla .. hmm
Kirjanmerkit