32/36-puolat on ainakin tosi varman päälle... Dura-acen navat ovat hyvät jos käyttää muutenkin Shimanon palikoita ja tykkää irtokuulanavoista. DT:n navoissa on teollisuuslaakerit jotka voi vaihtaa itse DT:n työkalusarjaa käyttäen. DT:n takanavan voi myös muuttaa Campa-yhteensopivaksi jos joskus päättää siirtyä siihen leiriin. Absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen noita on vaikea laittaa. Paitsi että DT taitaa olla pikkaisen kevyempi?
Paris-Roubaixissa isot ja painavat sällitkin käyttää usein matalaprofiilisia kehiä kuten Open Pro, Reflex, jne... Ovat mukavammat ajaa röykyissä kun antavat enemmän periksi kuin esim. tuo CXP33. Sillä perusteella laitoin itse cc-pyörään alle Open Prot, ja kyllähän ne ovat pystysuunnassa pehmeämmät ja mukavammat alla kuin esim. Ksyriumit.
Kirjanmerkit