Lyhyt varoituksen sana kimppatilausta tekeville:
Tilattiin kaverin kanssa tavaraa CRC:ltä ja kaverin ollessa poissa, paketti toimitettiin minulle. Avasin paketin ja huomasin heti päällimmäisenä kenkälaatikon, joka olikin koko minun osuuteni. Kenkälaatikko ulos ja paketti teipillä takaisin kiinni. Ja eikun kenkien kimppuun. Kenkälaatikossa oli tyypilliseen tapaan kenkien ympärillä paperi, jonka avasin ja otin kengät pois laatikosta. Tyylikkäät ja tuntuu hyvältä jalassa. Olin tyytyväinen.
Kaveri tuli viikon päästä kotiin ja heitin paketin loppuine kamoineen hänelle. Jostakin itsellenikin tuntemattomasta syystä, noita kenkälaatikoita on tullut säästeltyä pitkään. Ehkä siitä syystä että niissä on usein hyvä lähettää tavaraa, kun ovat usein sopivan kokoisia. Edellispäivänä ajattelin että tämä laatikko saa nyt luvan lentää roskikseen, mutta jokin keskeytti minut juuri kun olin heittämässä pakettia pois. Laatikko jäi vielä odottamaan hävittämistään täysin tietämättömänä sisältämästään kaivatusta artikkelista.
Kaverin saatua paketin katseltiin mitä sieltä löytyy. Kaikki näytti olevan paitsi yhdet jarrupalat. Sanoin että kannattaa tarkistaa kaikki myyntipakkaukset, etteivät ole sulloneet niitä johonkin isompaan pakettiin, jotta eivät putoaisi matkasta. Ei vaan löydy...
Sitten tuli yhtäkkiä mieleen että eiväthän ne CRC:llä tiedä että tilauksessa on useamman ihmisen kamoja. Paperit omasta kenkälaatikosta mäelle ja siellähän ne jarrupalat sitten olivatkin laatikon pohjalla - onneksi. Ei vaan ollut tullut katsottua sinne.

Tarinan opetus: Kun saatte oman osanne tavaroista, varmistakaa ettei myyntipakkauksiin ole heitetty tilauksen pientä sälää.