HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 17 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 27 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 1002

Aihe: Raahe

Oukkidoukki, tää kaveri keneen törmäsin, totesi seuranneen keskustelua tässä threadissa joten oletin näköjään sit väärin...
    Nii'in ajatella.....?

Hezzuhopo: en puhelimen näytöltä nähnyt noita kuvia kunnolla, mutta luulen tunnistaneeni veneen ja keksin että siinähän minä seisoin rannalla kun lähditte tuonne. Elikkä saatanpa jopa etäisesti tietää sut.
    En sitten eilen jaksanutkaan ajaa kovin kauas, mutta sain etujarrun savustettua kunnolla n.1km pitkässä mäessä
    hors catégorie

Eli tunnet A.K. :n & L.M.:n jotka olivat tuolla mun kans..?
    Nii'in ajatella.....?

Pääsiskö kukaan ajamaan huomenna esim. klo 12.00?
    Tai jos ensviikon alku passaa paremmin niin vois kävästä sillonki.
    jusSsa muokkasi tätä : 05.07.2008 at 19.06

Tulipahan käytyä ajamassa 30cm:n päässä 20m syvästä pudotuksesta ja melko nousuja. Kovin pitkästi en jaksanut ajaa. Tiistaina pääsee voimistelemaan tekniselle vaelluspolulle ja pitkospuille. Kuvia tulee ensiviikolla.
    Niin ja kyllä tunnen A:n ja L:n.
    hors catégorie

Eli RMPYläisiä olet... no, eiköhän me joskus törmätä joko pyöräilessä tai rannassa... Olen Anttiakin herätellyt pyöräilyharrastuksen pariin.. aiko uuden maastopyörän ostaa, mutta jäykällä keulalla... vieläkö sellaisia saa..?
    Nii'in ajatella.....?

Nuoli

Dodii! ens viikolla vois käyä vaikka maanantai iltana ajelemassa. Oon pari päivää ollu voorumilta poissa ja tännehän on tullut uusia tyyppejä. Ois mukava käyä isommallakin porukalla ajelemassa. Sopisko muille maanantaina 17.00??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wingmän Katso viesti
    Dodii! ens viikolla vois käyä vaikka maanantai iltana ajelemassa. Oon pari päivää ollu voorumilta poissa ja tännehän on tullut uusia tyyppejä. Ois mukava käyä isommallakin porukalla ajelemassa. Sopisko muille maanantaina 17.00??
    Mulle ainaki passaa. Oisko pariisilta taas pitkästä aikaa?

Huutomerkki!

Joo sopiihan se. Eli kaikki jotka huomenna maanantaina kerkeää lenkille, lähtö klo 17.00 pariisilta..

nonii käytiin jussan kans tuosa paripäivää sitte ajelemassa. Mutta millon ois seuraava lenkki? jos saatas enemmän porukkaakin mukaan

Antille tuossa soittelin, et jos tänään lähtis joskus iltasella ( 18.00 pääsen töistä ) käymään fillaroimassa hiihtomajan/tekarin maastoissa... Aiko laittaa harkintaan..

Onkos teillä tietoa, meneekö tekojärven ympäri polkua, ettei tarvis mattilanperäntietä, ketunperäntietä pitkin mennä...?
    Nii'in ajatella.....?

Ei taida mennä tekarin ympäri mitään polkuja, tai ei ainakaan ole löydetty. Tulisin mukaan, mutta pyörä ei ole vielä kotona. Oli kyllä mahtavia pitkospuita Ukkohallassa. Viimesen päälle hyvin tehtyjä eikä sitä renkaanmentävää reikää siinä keskellä. Melko liukkaita vaan kun satoi koko ajan ja oli jyrkkiäkin mäkiä.
    hors catégorie

Nuoli

Nonii!! huomena sitte ajeleen ku ilmat lämpenee niin huomenna ei oo vielä liian lämmintä. Elikkä huomena vaikka hiihtomajalta klo 13.00???

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wingmän Katso viesti
    Nonii!! huomena sitte ajeleen ku ilmat lämpenee niin huomenna ei oo vielä liian lämmintä. Elikkä huomena vaikka hiihtomajalta klo 13.00???
    Mää en taia ehtiä huomena... on vähä kaikennäköstä hommaa.

Wingmän soitti ja kertoi että sekään ei pääse. Siirretään lenkki vaikka kuudeksi.
    hors catégorie

Pari polkua lisää, jos ei ole vielä tiedossa

Palonkylässä Palontien ja Kallenpolun länsipuolen alueella kulkee pari vanhaa polkua. Polut ovat "entisen" Mettalanjärven itäpuolella olevalla kankaalla. Poluille pääsee Palontien kautta rivitalojen ohi tai Pereenmäen kautta. Poluista muodostuu numero 9:n muotoinen lenkki.

kiitoksia vaan tiedosta.. saattaa olla ettei nuita oo tullu ajeltua. Pitää kysästä meidän ratamestari qwozolta kunhan se viikonloppuna pääsee lomille

Noniin! Nyt toimii taas netti kun vahdettiin uus telehell. Vika saattoi olla siinä mokkulassakin joka jakaa pistokkeen puhelimelle ja modeemillekkin mutta pääasia että toimii!

"Entisen" Mettalanjärven polkuja on muutamaan otteeseen ajeltu. Wingmänikin on ollut mukana. Käytiin Wingmänin kanssa kahdenmiehen retkikuntana Palokankaalla, enpä ole itse käynyt vuoteen tai kahteen siellä enkä muistanutkaan miten mahtavaa polkua sieltä löytyy. Kapeaa neulasbaanaa kumpuilevassa maastossa eikä ole rossimopolla pilattuja niinkuin Olkijoen levähdyspaikan alueen polut. Ja polkuja on paljon ja joka suuntaan.
    Viikonloppuna sitten ajamaan jos qwozokin malttaa palata etelään ja jos ne päästää sen sieltä.
    hors catégorie

Mihin kaikki on kadonneet? Vai onko kaikki vain ajamassa? Jäänyt ajelut taas vähille, tänäänkin kuudesta kuuteen töitä. Jännäksi menee, että onko 8 vai 12 tunnin työpäiviä viikonloppuna. Ettei jää lenkki vaan väliin. Toivottavasti pääsee mukaan ja toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan niin ei jouduta taas kahdestaan ajeleen wingmänin kans.
    hors catégorie

Mää en pääse sunnuntaina, joten pitäskö suunnitella lenkkiä lauantaiksi? Mihin aikaan mahollisimman moni pääsis? Tulkaa crescent ja hessuhopo jne. tekin mukaan jos pääsette!

Noin kello 16 olisi melko optimaalinen mulle. Kävinpä tänään ostamassa ison jalkapumpun Kesportista niin sai Continentaaleihin paineet kohdilleen, ennen oli vain vähän päälle bar, ehkä puolitoista. Ei oikeen rullannut. Nyt löin 3,5baria niin pitäs rullata paremmin. Lähtee työmatkaltakin muutama minuutti pois ja saa nukkua pitempään.
    hors catégorie

joo pitää vielä huomisen lenkkiä katella et kerkeekö, mut ehkä pääsen.. onko muuten cresentillä tai hezzuhopolla mustaa trekkiä ajopelinä? kun tuossa muutama päivä sitten juoksin mikonkaria kohti ja vastaan tuli joku trekillä
    .

No missä välissä sitä lähdetään? Vai jääkö hamaan tulevaisuuteen? Joko oot jusSsa saanut ne nakit Rigiin? Luin tuota ketjua mutta en nyt muista että yrititkö sää siihen hyrpidisisäkumia vai maastosisusta? Luulisi kun pumppaat paksun maastokumin täyteen ilmaa niin se pysyis vanteella.
    Toivottavasti joku ehtisi kun ei taas kuukauteen jouda käymään viikonloppuna ajamassa.
    hors catégorie

Mulla ois nyt kyllä aika paljon kaikenlaista hommaa, joten taitaa jäädä multakin lenkki väliin

Maastosisuksella koitin niitä 35mm renkaita, ei pysyny. Voi olla että ei-taittuvat renkaat saattais pysyäkkin. Kokeilen ehkä vielä sopivalla sisuksella ja jos ei pysy niin laitan renkaat myyntiin.

Kirjoitellaanpas tännekkin ettei pääse hukkumaan meidän jorinat.
    Lauantaina olis tarkoitus lähteä ajelemaan, päästävät taas qwozon kotiin. Tänään tuli pyörittyä iltarasteilla tuolla Koskeliininperällä. Perin märkää on, luontopolullakin 5-25cm syvää kuravelliä. Taitaa mennä taas tuonne Hummastinvaara-Palokangas-sektorille.
    Mihin aikaan mahdollisimman moni joutaisi tulemaan? Ei kovin aikaisin kun mulla on perjantaina viimenen työpäivä niin ois kivaa nukkua lauantaina pitempään kuin 5.30
    hors catégorie

Eikö ketään muuta oikeasti huvita lähteä ajamaan? Nyt kun tuli kerran kesäkin.
    hors catégorie

Polkupyöräilijälle vaan tiedoksi et tulisin kyl ajeleen mut oon tällä hetkellä rukalla ja täällä on kans "ihan" hyviä polkuja et katellaan sitte myöhemmin raahessa..

On kait ne Rukan polutkin ihan hyviä mutta siellä on niitä mäkejä niin on raskasta polkea. Vai ootko edes polkenut siellä? Katellaanpa sitten tässä tiistai-keskiviikko-välillä jos ehtisi ajamaankin, hyvällä tuurilla torstainakin ehtii. Tämän päivää olen talsinut pitkin metsiä ja tehnyt rasteja että saavat tapella kuka on Barentsin paras.
    Maantielle voisi suunnata taas huomenna kun en ole ajellut kuukausiin.
    hors catégorie

Löytyykö vapaaehtoisia ajelemaan huomenna, mihin aikaan vaan? Wingmäni taitaa olla vielä siellä Kuusamossa mutta jos vaikka jusssa tai joku muu olisi innokas lähtemään niin ei yksinään tarvisi.
    hors catégorie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti polkupyöräilijä Katso viesti
    Löytyykö vapaaehtoisia ajelemaan huomenna, mihin aikaan vaan? Wingmäni taitaa olla vielä siellä Kuusamossa mutta jos vaikka jusssa tai joku muu olisi innokas lähtemään niin ei yksinään tarvisi.
    Mulla on maalaus yms. hommia ja kelikään ei taida olla paras mahdollinen joten jätän väliin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •