GiantElectrobikeGarmin
Sivu 69 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 59 67 68 69 70 71 79 119 169 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.041 - 2.070 / 5284

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

Kasurilasta kuuluu

Tuommosella jäällä ei tullu ajeltua kuin töihin etusessa w106.
    Mutta noilla kovilla metsäpoluilla ja ympärimetsiäkin oli hyvä kyllä ajaa, kuin vielä olisi pyörässä kunnon jarrut.
    Ai niin CC tuli eilen. Viimeistelyjä vaille valmis työmatkalle/lenkille.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Karhu nukkuu, karhu nukkuu, talviunillaan

Vaan eipäs nukukkaan, ainakaan täällä.
    Tänään kävin pitkästä aikaa kunnolla ajamassa, ajoin lentokentän lenkin ja siihen vähän Uuhimäkeä ylös ja alas, syklorossarilla ja nastoilla, jotka taitaisi joutaa jo alta pois. Tuntui että kunto on tietylle tasolle jo laskeutunut, josta voi vai nousta ylöspäin.

Pitäisi tilata uudet Schalbe marathon plussa gummit Saksasta jos jollian mullakin olisi tilattavaa, voitais laittaa kimppakivat menemään.

Hillitön täpärikuume taaaaaaaaaas kerran päällä.
    Mikä oli muuten Karilla tuo "notkupyörä", koko oli ja miehen mitta?
    Ilkalla oli se first runko ja koko oli?
    Olen katsellut tuota Canyon xc 6.0, mielipiteitä saa esittää.

Onko pääsisäisenä eka kimppalenkki vuorossa, vaikka pienimuotoinen.

kon-ciocc Guest
    Mukava huomata ettei ole ainut 'talviuniltaan herännyt karhu'. Vähiin on kyllä ajot jääneet ja syyttää voi vaan niin ihanaa, omaa laiskuutta! Tosin tänään viimeksi Vaimon kanssa luistellen Lukkarilan maastossa vajaat parikymppiä. Liikuntaa kai hiihtokin on. Pyöräilylenkkejä pitää alkaa lisätä, ettei aivan pohjalta tarvitse kesäkauteen lähteä.

Tuohon Timon kyselyyn: Tilaus 24.12.2005, eli osasarjat ja ehkä runkokin käyneet jonkinasteisen muutoksen läpi. Tyytyväinen olen ollut muutoin paitsi Sramin takavaihtaja mutta sekin on nyt ok omien 'muutosten/lisäyksien' myötä. Ja niitä mittoja....

Nerve XC6 vm. 2005
    Rahmengroesse: M
    Koerpergroesse: 178
    Schrittlaenge: 73

Ai niin... Pääsiäislenkki. Ei taida vielä minusta maantielle olla mutta jos kuivaa ja lämmintä, niin mikä ettei. Kuulostellaan.
    kon-ciocc muokkasi tätä : 16.03.2008 at 16.26 Syy: Pääsiäislenkki

Huono on kunto edelleenkin, joten ei kai niille teidän lenkeille tänäkään kesänä ole asiaa, mutta jos joku tilaa saksasta jotain niin minä voisin haluta tällaiset niin voisi ajaa jo keväästä puhkomatta renkaita.
    Jos et aja et voi ottaa!

Tässä mitään talviunilla oltu... Töitten puolesta on vaan ollut kiirettä ja viikot on menneet maata kiertävällä radalla. Silti olen ajanut vähintään kerran viikossa Toivala-Vuorela kierroksen pienellä sakkolenkillä lisättynä. Oikeaakin hiihtoa tuli kerran harrastettua ja kokemuksen(10 km lumipyryssä jäätyneillä suksilla) jälkeen olen aivan samaa mieltä stanumiehen kanssa lajin mielekkyydestä. Eräsuksilla on tullut liikuttua sitten enemmän mutta sitähän ei lasketa oikeaksi hiihdoksi.

Timo, joo Focus First se minun täpäri ja kooltaan M. Tosin minusta nuo Focuksen kokoilmoitukset ovat olleet ristiriitaisia. Ota pedalit mukaan ja tule sovittamaan.

Pääsiäisenä taitaa olla kesämökkikeikka tiedossa mutta jos sapluunaan sopii niin ehdottomasti tulen lenkille mukaan. Tosin CC:hen pitää vaihtaa sepeliä sietävät renkaat nastarenkaitten tilalle.

Mie liityn teidän hurjaan joukkoonne toukokuun puolestavälistä! Eli muutto vesijärvelle lähenee
    Sitten maastoon saa minua lähteä opastamaan, saatanpa myös cc:llä lähteä maantielenkeille roikkumaan!
    High Fidelity

Kari-> minä muistelin että sulla oli cannondale!
    Aika hyvin noin sattumalta että juurikin tuo sama malli suunnitteilla
    Tänään soitin tammerfestiin ja kyselin savoksi tietoja pyörästä,
    palvelu oli mallikkaan tuntuista ja asiat selvisi.
    Pitää käydä Kuopiossa vielä koeistumassa yhtä kanjonia ja päättää
    sen jälkeen asiasta.

Hannu-> Kyllä sulla on kunto varmasti parempi kuin esimerkiksi mulla.
    Olet kuitenkin hiihtänyt muutaman satasen, niin PK pitäisi olla
    kunnossa, joten ajamaan vain

Ilkka->Kiitos tarjouksesta koeistuntoon, mutta kuten edellä mainitsin niin
    Kuopiossa on ihan tuo kanjonikin koeteltavana niin saa paremmin
    vielä testattua tuota kokopolitiikkaa.
    Minäkin huomasin että ei nastat enää ole kun vain kulumassa noilla
    teillä, joten tänään pistin alle kesäisempää gumia.

Hannibaali->Hieno homma tuo siiliin muutto.
    Epäreilua, vesijärveltä on kaikista lyhkäsin matka tuonne
    Pataski-Käärmelahti välille.
    Aina parempi jos pn isompi porukka paikkakunnalla, niin löytyy
    lenkkiseuraa helpommin.
    Crossari porukkaa alkaa kertymään myöskin lisää niin voi
    sopia kesälläkin hiekkatie lenkkejä ajettavaksi joku kerta, tulee
    vähän vaihtelua.

Kanjonissa vielä tuo koko mietityttää siläkin osalta, että Riku Tampereelta sanoi Cx-mallin olevan aika agressiivinen, mutta varmaan jos noista M/L vaihtoehdoista ottaisi tuon L:n niin silloinhan painopiste olisi keskemmällä.
    Tai vaihtaisi tuon keulan 120mm:seksi, tulisikohan silloin ongelmia muuten tuon geometria muutoksen kanssa????????

Kevyt iltapäivälenkki

Tänään klo 1500 Fontanella ? Minulla on vieläkin nastat alla kun tuo sivutie on vielä jäinen. Ajattelin sellaista ~50 km lenkkiä kevyenliikenteen väyliä myöten.

Huomasin tuon Ilkan lenkki-ilmotuksen 14:58, mutta eipä hätiä mitiä kävimpä hiihtämässä ja ei tullut ainakaan kylmä.

Sorry hiukan lyhyt varoitusaika. Kävin tekemässä rajaloukkauksen Kuopion suuntaan ja takaisin lentokentän kautta lisättynä sakkolenkillä Maaningan suuntaan. Luultavasti 50 tuli täyteen kun mittari ei rekisteröinyt kaikkea. Pyörä kulki kyllä tahmeasti, syytän nastarenkaita. Loppumatkasta palelsi varpaita ja sormia vaikka koko talvena ei ole tarvinnut moisesta kärsiä samoilla varusteilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti /(/ilkka Katso viesti
    Loppumatkasta palelsi varpaita ja sormia vaikka koko talvena ei ole tarvinnut moisesta kärsiä samoilla varusteilla.
    Olisiko tärinää enempi kun lumen aikaan.
    Mulla ainakin tuntui että juurikin tärinän aiheuttama puutuminen palellutti varpaita ja sormia.

Maantiepyöräkin on nyt vihdoin ja viimein korjattu. Vaihdettu integroimaton ohjainlaakeri, etuhaarukka ja runko. Satulatolppa taitaa mennä myös uusiksi alustavien mittausten mukaan. Hiukan sää haittaa testi&säätölenkille lähtöä. No jos viikon päästä sitten.

Maantiepyöräkin on nyt vihdoin ja viimein korjattu. Vaihdettu integroimaton ohjainlaakeri, etuhaarukka ja runko. Satulatolppa taitaa mennä myös uusiksi alustavien mittausten mukaan. Hiukan sää haittaa testi&säätölenkille lähtöä. No jos viikon päästä sitten.
    pientä laittoa,runko......

Minä laitoin joustoa takapäähän 115mm

Iltalenkki

Iltalenkki, klo 1800 Fontanella. Olen talvikalustolla liikkeellä.

Termos!

Ensi kesänä... välillä 1.5 - 31.8 minusta tulee savolainen. Tarkemmin ottaen muutan Lapinlahdelle.

Käykö kukaan Lapinlahdella ajamassa maastoa ja onkoha tuolla hyviä xc- tai enduroreittejä. En vielä ole aivan varma, että onko autoa käytössä.

Olis joskus ihan kiva vaikka lähtee mukaan jollekkin porukkalenkille, jotta lähimaastot hieman tulis tutummaks.

HIOHOI!

Iltalenkki, klo 1800 Fontanella. Olen talvikalustolla liikkeellä.
    Mikä se sun talvikalustos on?
    cc? täpäri?
    Valitettavasti olen töissä.
    Jos et aja et voi ottaa!

onko kellään tarvista www.bike24.net kaupasta, olisin mahdollisesti tekemässä tilausta sunnuntai iltana tai maanantaina, jos tulee tarpeeksi tilauksia

Moi phebis, löydät ehkä paremmin tietoa Lapinlahden reiteistä Iisalmelaisilta. Kari voisi tietää myös kun kerran asuu Alapitkällä. Jokatapauksessa tervetuloa testaamaan meidän normaalia maastolenkkiä Patakukkula - Käärmelahti.

Hannu, talvikalustona on cc nastarenkailla. Olen vältellyt suoratankoisella ajelua tenniskyynärpään takia.

Niin tänään oli erinomainen lenkkikeli, suorastaan rapea. Selvästikin asfaltti on lämpenemässä... Ajelin pari tuntia normikierrosta. Huomiota herätti että Kasurilassa kevyenliikenteen väylällä(sulalla osuudella) ei näkynyt enää hiekoitussepeliä. Olisivatkohan ehtineet harjata ennen lumipyryä ? Muualla sitä herkkua näytti olevan riittävästi.

Edittiä: Jaahas sunnuntaina taitaakin sataa vettä.
    /(/ilkka muokkasi tätä : 28.03.2008 at 21.42 Syy: säätarkistus

Hannu, talvikalustona on cc nastarenkailla. Olen vältellyt suoratankoisella ajelua tenniskyynärpään takia.
    Tämmösellä minä olen päässyt tenniskyynärpäästä eroon. Sitä pitää käyttää kyllä monta viikkoa, mutta se kyllä lopulta auttaa kun se eristää rasituksen kyynärpäästä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    onko kellään tarvista www.bike24.net kaupasta, olisin mahdollisesti tekemässä tilausta sunnuntai iltana tai maanantaina, jos tulee tarpeeksi tilauksia
    Nyt ei enää ole postikulujankaan kun tuo 5,95 jaettavana eli edulliseksi menee, mukaan vaan

Laitoin yksityisviestiä. En vain löytänyt noita pistosuojia tuoltakaan.
    Jos et aja et voi ottaa!

Löytyiskö lauantaille ajajia?

Lauantaina olisi ennusteuden mukaan hyvä keli lenkille ja en pääse pitkälle lenkille sunnuntaina.
    Olisiko lähtöitä klo 10.00-11.00 n.+100km lenkille esim. pohjois- tai eteläkallavesi tai joku muukin lenkki käy.
    Ja Kuopiostakin saa tulla mukaan.

Lasimurskaa !

Pääsinpäs viimeinkin ensimmäiselle maantiepyörällälenkille tänä iltana. Hiljaiselo tällä rintamalla johtuu työkiireistä ja täten aikaa pyöräilyyn on hyvin rajoitetusti.
    Mutta pieni varoitus Maaningan suuntaan pyöräilijöille. Siilinjärven ja Maaningan rajalla on kevyenliikenteenväylällä lasimurskaa. Tarkka paikka on noin 150m ennen väylän loppua. Joku paikallinen maanteiden kuningas(Teuvo) on sijoittanut korollansa lepikkoon ja auto on ottanut todennäköisesti kimmokkeen klv:n kohdalla. Siististi on mennyt, oikein piti etsiä jälkiä kuinka korolla on saatu keskellä lepikkoa. En itsekään huomannut tuota lasisaastetta ennenkuin olin jo sen keskellä. Viiltojälkiä tuli renkaisiin mutta pysyivät kuitenkin ehjänä.

kon-ciocc Guest

Peukalo ylös Vapunpolkaisu

Miltä Vappu-ajelu ajatus tuntuisi? Esim. Varpanen tai vaikka Maaninkajärvi ympäri. Vartialassa jos käy niin ei tarvitse liikenteen pölyssä ja autojen seassa ajaa. Lähtö Fontiksen edestä esim. klo. 10.00 ?

Loistavaa keliä luvassa. Ja ihan sitten vaan 'rupattelu' vauhtia.

Jos vaan perhesuhteet antaa myöden, niin voisi lähteä.

Rauhallinen vappumarssi olisi asiaa. Tänä keväänä vähänkin pidemmät lenkit ovat päättyneet sippaamiseen, joten minun on ajeltava maltillisesti. Mitenkähän se Vartialan kahvipaikan laita on ? Viime syksynä viimeisellä kesärengaslenkillä oli koko huoltoasema purettuna...

Yo! Kävin eilenillalla eka maantielenkillä ja totta mooses sen vartialan nesteen tilalla oli vaaleansininen uudisrakennus ja mittarit oli huputettu.

Tänään työtoveri kertoi, että siihen tulee uusi baari!

kon-ciocc Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YT Katso viesti
    Tänään työtoveri kertoi, että siihen tulee uusi baari!
    Se on kiva kuulla! Ehkä kesällä jo toiminnassa?
    On tietysti mahdollista käydä Riistavedellä kahvit hörppäämässä. Mutta entäs Tuovilanlahden suunta? Varpasen lenkki vai Kuopion suunta? Ehotuksia, myös Hannu, Pekka, Pena ja myös uudet 'kasvot' mukaan! Olisko kl. 11.00 parempi lähtöaika? Ehtii ilma lämmetä!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •