Koska takavanne on 24 reikäinen niin voisi pistää tietty 32 reikäisen navan ja laittaa vasemmalle vain 8 pinnaa niin saisi pinnan kireydet tasaisemmin. Ja sit voisi käyttää Recordin napaa joka on minusta paras jos vertaa kestävyys/paino/hinta suhdetta. Ainoa että haluaisin tosin vanhemman hopeisen mallin kun niitä on mulla jo pari paria. Kun vaan osaisi päättää. Silloin etunavaksi olisi jo Powertap SL etunapa ja se on pää-osin hopeinen, hieman kuitua akkunoissa.
Tosin mustan Recordin jos laittaisi niin eteen voisi laittaa mustan Tune:n. Hieman keviämpi ja sit ton PT:n voisi kelata toiseen 58mm Zipp 404 24h kehään joka mulla on varalla. Ei siis menisi hukkaan.
Asia ei nyt ole kovin tärkeä koska noilla ei ole suunnatonta käyttöä. Akka voisi kinnailla mutta mulla on keveitä kisakiekkoja kuitenkin ennestään 3 paria + aika-ajokiakot +Powertap tehonmittauskiekkosetti +Akalla 2:ssa maantiepyörässä omat kiekot ja ei nyt kerkeä kinnaan ihan kaikilla. 808 takakiekon voisi hankkia kun on etukiakkokin, ne on hauskat ajaa. Tosin ulkonäöllisesti tarttisi olla joku ruma möhköfillari, muuten ne on aika massiiviset...ja Zipp 1080 on vielä koeajamatta...hassua, mulla ei ole yhtään Ksyriumeja tai muita pässeja alupinnaisia, eli kunnon pilipali poseerauskiakot uupuu mutta ken välittää...
Kirjanmerkit