ElectrobikeGarminGiant
Sivu 7 / 83 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 2473

Aihe: Pyöräilyhousut

Entäs tällaiset sähköhousut sitten

Pearl Izumi
    PPP muokkasi tätä : 12.09.2007 at 22.22
    Se ainoa oikea ja alkuperäinen - PPP

Nyt kelpaisi kolmipyöräinen taas, kun jalka alkaa jo painaa ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PPP Katso viesti
    Entäs tällaiset sähköhousut sitten

Pearl Izumi
    No näähän kuuluis tonne vitsitopikkiin tietty.
    go play chicken with your lactate threshold
    Mun Youtube
    https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

zippo Guest
    Jälleen hyväntekeväisyyttä

ääshoul Guest
    Eli kertookaahaan arvoisat viisaat, että mitkä pyöräilysortsit ostan. Mielellään henkselittömät mutta henkselellisetkin käy( Henkselittömät on tyttöjen helpompi riisua hampailla). Sortsit tulisivat ajeluun niin maastossa kuin maantielläkin, enemmän kuitenkin ehkä maantielle. Korkeintaan joillekkin 100km lenkeille, mutta keskimäärin sellasille 40km pitkille lenkeille tulisivat käyttöön.Hintaa saisi ollu joku 60e maksimissaan. Níin ja palvelevatko jotkut tollaset 30-50e sortsit kyseisiä tarkoituksia ilman sen kummempia vaivoja? Ja voisin tilata ulkomailta tai käydä ostamassa vaikkapa paikallisesta intersportista.
    ääshoul muokkasi tätä : 07.04.2008 at 22.30

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ääshoul Katso viesti
    ...Mielellään henkselittömät mutta henkselellisetkin käy...
    Henkselihousut on mukavammat, joten vaikka perustelusi henkselittömille onkin erittäin hyvä, kannattaisi kuitenkin miettiä enemmän omaa mukavuutta. Sitä paitsi tytöt tykkää vaikeasti tavoiteltavista - vai miten se meni

Gore Bike Wear on yksi hintansa väärtti - ainakin alennustangosta ostettuna kuten minulla on tapana. Jos matkailee muualla Euroopassa, kannattaa vilkaista paikalliset liikkeet. Ostin alta kolmen kympin viime kesänä oikein hyvät housut Ranskasta.

Kotimainen Sportfire on ollut laadukas, tosin housuja en ole käyttänyt, kokemus on muista asusteista http://www.urheiluareena.fi/
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

Työmatka pyöräillyyn pitäisi hankkia housut, millaiset kannattaa laittaa. Käyttö siis nyt näillä kevät keleillä 0-10 aseteen lämpötiloissa. Noita housuja on kai eri paksuisia, mutta millaiset menee nyt huhti/toukokuussa ennen kunnon kesäkelejä?
    Myös hyvistä takeista voin antaa vihjeitä..
    "lorem ipsum"

Minulla on toiminut hyvin Proracet, ja hintahan on naurettavan halpa. Koot löytää taulukosta, mulla kun olen laiha ja pitkä niin housut tuli aavistuksen lyhyeksi, mutta menee ihan hyvin näilläkin.

http://www.probikekit.com/display.php?code=C1931

Noi on talvihousut mutta en mä kyllä niillä pakkasella ajelisi, vaan sanoisin että parhaimmillaan alle 10 asteen kelissä. Alle viidessäkin jo voisi tarvita kalsonkeja tai jotain lisälämmikettä strategisiin paikkoihin...
    jannevaro muokkasi tätä : 08.04.2008 at 14.51

Minä ajoin tämän talven läpi noilla samanlaisilla Proracen housuilla, mutta ilman tuota "padded inserttiä", koska pidin alla pitkiä Löfflerin sukkiksia. Eli noi Proracet oli vähän niinkuin "kuorihousuina" päällä. Hyvin toimii ja noi Proracet on kyllä todella mainiot housut.

tao tao Guest
    Ajohousuja kaipailtaisiin myös täällä päin. Hakusessa olis enemmänkin tollaset
    "rennommat" ajohousut ja -shortsit inhimilliseen hintaluokkaan. Ei siis (hai) mitään tiukkoja spandexeja. Mistä tollasia vois helpoiten löytää? Tuskastuttaa, kun kaupoista ei tunnu löytyvän (vai oonkohan sittenkään kiertänyt oikeita liikkeitä?). Joutuuko lähteä postimyyntilinjalle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jannevaro Katso viesti
    Minulla on toiminut hyvin Proracet, ja hintahan on naurettavan halpa. Koot löytää taulukosta, mulla kun olen laiha ja pitkä niin housut tuli aavistuksen lyhyeksi, mutta menee ihan hyvin näilläkin.

Noi on talvihousut mutta en mä kyllä niillä pakkasella ajelisi, vaan sanoisin että parhaimmillaan alle 10 asteen kelissä. Alle viidessäkin jo voisi tarvita kalsonkeja tai jotain lisälämmikettä strategisiin paikkoihin...
    Ei sanonut meikäläiselle mitään nuo sivuilla ilmotetut koot...
    Minkähän kokoiset pitäisi ostaa jos mittaa on 179cm?
    "lorem ipsum"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skiman Katso viesti
    Jos lihaa on normaalisti, niin kolmoset tai neloset on sopivat. Itsellä kolmoset on ollu sopivia kun painoa on n. 70kg.

Pituutta 174 ja koko 3 liian lyhyt.

Talvihousuista: talvella puen samat henkselishortsit kuin kesälläkin, laitan vain päälle epälukuisen määrän eri paksuisia lisähousuja. Pitää kyllä olla aika kylmä ennen kuin nuo Goren Windstopperit siinä päällä pelkällään ei ole riittävät. Niinku alle -15 tms. Tämä tietty riippuu vahvasti siitä kuinka kovaa ajaa, ja tykkään kyllä noin talvella hukata lämpöni suoraan jaloista, eli kengät, hanskat, pipot ja yläosa on sitten paksummin topattu.

Hieman offtopic, mutta Teemu mitä olet talvella pidellyt noiden sportfire kengän-suojuksien alla ja miten olet niillä pärjäillyt?

Fiiliksestä riippuen -10 -- -5 asti villasukka, kenkä ja Sportfire. Sen jälkeen vaihdan umpikenkiin ja flättipolkimiin. Jalkojen lämpötilan säätely helpottuu huomattavasti.

Ompelin kyllä pari vuotta sitten yhdet omat kengänpäälliset sentin paksuisesta fleecestä, mutta kaava on vähän hakusessa. Ne hankaa kampiin ja vaatisi muutenkin jatkokehittelyä muodon suhteen. Niillä voi kyllä ajaa. Testattu -28:ssa tunnin lenkki, ei tullut kylmä.

Nämä yhdistämällä voisi päätellä, että jos sinne Sportfireen tunkee jotain senttistä fleeceä ja saa sen pysymään paikallaan, tuskinpa tulee kylmä tämän kaupungin talvissa.

ajohousuasiaaaaaa?

Ostin aikoinaan Urheiluareenasta niin lämpimät talviajohousut (kalvolliset), että niille ei ole ollut viime vuosina käyttöä. Nyt pyörämessuilla oli heiltä paljon kehittyneempiä tuotteita, ohut, kevyt, joustava housu, jossa tuulensuojakalvo etupuolella. Luulen että kelpaa laajalla kelialueella, koska 0-10 plusasteessa voi ajaa pelkillä lyhyillä kalsareilla ja kylmemmällä pistää pidempää alle.

Parasta oli jo vuosia sitten, että kun ostin heiltä postimyynnistä 1 kokoa liian isot, vaihto sopiviin ei maksanut mitään.

ps
    yhdet kylmänkelin kengänsuojukset tuli hyvät ja halvat ja vähällä vaivalla, kun ostin mononsuojat jossa oli lämmin karva sisäpinnalla ja leikkasin saksilla niiden pohjaan klossien kohdalle reiät...

Ohkohan nuo windtexit jo liian lämpimät tulevan kevään/kesän keleille?
    Oliskohan nuo millaiset:
    http://www.probikekit.com/display.php?code=C1880

Nämä ajattelin joka tapauksessa tilata:
    http://www.probikekit.com/display.php?code=C8185
    "lorem ipsum"

Ohkohan nuo windtexit jo liian lämpimät tulevan kevään/kesän keleille?
    Oliskohan nuo millaiset:
    http://www.probikekit.com/display.php?code=C1880

Eiköhän ne ole italialaiselle talvelle tehtyjä.

Nämä ajattelin joka tapauksessa tilata:
    http://www.probikekit.com/display.php?code=C8185
    taidan itsekin tilata toiset...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Jos lihaa on normaalisti, niin kolmoset tai neloset on sopivat. Itsellä kolmoset on ollu sopivia kun painoa on n. 70kg.
    Vielä noista vaatteiden koko asioista:
    Size 2(22-24)
    Size 3(26-28)
    Size 4(28-30)
    Size 5(30-32)
    Size 6(34-36)
    Size 7(38-40)
    Size 8(40-42)

voiko noitä mitenkään laittaa suomalaiselle ymmärtettävään muotoon, tyyliin XS, S, M, L, XL jne..

Mitetin, että uskaltaako tilata kokoa 4 housut, pituutta siis 179 ja painoa ~73kg
    "lorem ipsum"

Nuo numerokoot kyllä pelittää minusta paremmin, S, L, XL eli kirjainkoot on usein valmistajan summittainen arvaus.. Esim. XXL on Nalinilla noin kokoa 56-58 ja Santinilla 52. Ostele siinä sitten netistä.

Mittaat vyötärön ja muutat tuloksen tuumiksi, ei se ole niin vaikeaa!

Mittaat vyötärön ja muutat tuloksen tuumiksi, ei se ole niin vaikeaa!
    Jos nuo koot "toimivat" noin niin sittenhän se on tosiaankin helppoa..
    "lorem ipsum"

Kyllä ne minusta toimivat. Mulla kun ei ole oikein tota betonia reisissä niin tuli pöksyistä ihan pikkasen lyhyet, mutta parempi niin kuin se että ne olisi ollet löysät.

Eikös siinä voi verrata farkkuihin. Nehän myydään tuumakoossa, joten jos farkut on vaikka 36 tuumaa, niin luulisi vastaavankokoisten pyöräiluhousujen toimivan?

Nuo Proracet on kyllä hintaisekseen mainiot housut. Minulla (189/82) muistaakseni koko 6, ja ovat vähän lyhyet mutta muuten passelit.

Noissa ei paljon haittaa vaikka on vähän lyhyet, ovat kuitenkin sen verran viileän sään housut että kenkäsuojat on myös päällä nilkkoja peittämässä.

Size 2(22-24)
    Size 3(26-28)
    Size 4(28-30)
    Size 5(30-32)
    Size 6(34-36)
    Size 7(38-40)
    Size 8(40-42)

voiko noitä mitenkään laittaa suomalaiselle ymmärtettävään muotoon, tyyliin XS, S, M, L, XL jne..
    S/M/L-vastaavuus vaihteelee myös merkkien välillä. Nalinin 3 vastaa kutakuinkin kokoa S, Proracen 3 on XS ja Santinin 3 on M.

Pakko oli postata tänne että tänään kävin kokeilemassa ensimmäistä kertaa uusia Löfflerin pyöräilyshortseja ja voi että tuntui ihanalta. En kyllä ajanut sen enempää kuin 10 km mutta huomattava oli ero vastaavanlaiseen reissuun ilman housuja. Ah ah ihanaa!

(HUOM! auttoivathan ne uudet hanskat ja lasit myös fiilikseen pääsyä)
    "Ride or die"....simple enough!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Phexaer Katso viesti
    Pakko oli postata tänne että tänään kävin kokeilemassa ensimmäistä kertaa uusia Löfflerin pyöräilyshortseja ja voi että tuntui ihanalta. En kyllä ajanut sen enempää kuin 10 km mutta huomattava oli ero vastaavanlaiseen reissuun ilman housuja. Ah ah ihanaa!

(HUOM! auttoivathan ne uudet hanskat ja lasit myös fiilikseen pääsyä)
    Epäilemättä! Jos täysin housuttomaan menoon vertaa, niin housut kuin housut ovat varmasti vähintään helpotus

pehmustetut alushousut

Onkos kellään kokemuksia moisista? Näyttäisi löytyvät sieltä täältä.
    Voisi sitten tarpeen tullen heittää housun kun housun alle eikä kaikissa housuissa tarvitsisi olla pehmusteita.

Siis pehmustettuja alushousuja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Väinö Kokki Katso viesti
    Onkos kellään kokemuksia moisista? Näyttäisi löytyvät sieltä täältä.
    Voisi sitten tarpeen tullen heittää housun kun housun alle eikä kaikissa housuissa tarvitsisi olla pehmusteita.

Siis pehmustettuja alushousuja.
    Itse laitan mieluummin kunnon olkaimelliset lyhyet trikoot alle ja vedän siihen sitten päälle shortsit tai pitkät housut tarpeen mukaan..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •