Viikossa tulivat myös Nobby Nicit, hyvää ja nopeaa palvelua tuntuu olevan.
Viikossa tulivat myös Nobby Nicit, hyvää ja nopeaa palvelua tuntuu olevan.
Make war, then love.
Paljon olen b24:stä tilaillut, isoja ja pieniä tilauksia, eikä koskaan ole viikossa tulleet.
Niinpä yllätys oli suuri, kun muutama tunti sitten tähän työpöytäni viereen kannettiin viikonloppuna tilaamani lähetys. Viikonlopun ohjelma on siis lukkoonlyöty.
Sisältöön en ole vielä tutustunut, mutta koskaan ei sen suhteen ole ongelmia ollut [koputtaa puuta].
Minä tilasin sunnuntaina, mutta ei tänne asti tulleet ja ei näy seuranta koodillakaan.
Tilaus oli valmis ja lähetetty keskiviikkona.
Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.
Melko tasan viikossa (viime pe-iltana tilasin ja vähän aikaa sitten kurvas DHL:n mies pihaan) tuli pari renkaita, laukku+teline sekä satula.
Paketti ei ole vielä kotiovella mutta:
1: Tilaus sunnuntai-iltana sisään (vanteet + muuta sälää), vastauksena automaattinen tilausvahvistus.
2: Maanantai-iltapäivällä kysely perään, josko kertoisivat löytyykö vanteita varastosta vai pitääkö tilata = odottaa pidempään.
3: Myöhemmin maanantai-iltana vastaus jossa paketti lähetetty matkaan, mukana DPD:n seurantakoodi.
Eli nyt odotellaan sitten kuumeisena kuriirifirman loppusuoritusta. DPD:ltä kuljetus näyttää tulevan "DPD classic" -nimisenä palveluna, jolle lupaillaan DPD:n puolesta 1-6 päivän toimitusaikaa Euroopan sisällä. Tähänastisen perusteella Bike24:lle ääni.
Hyvä kauppahan tämä taasen osoitti olevansa. Pari rengasta, kengät ja muuta sälää tuli paketissa. Ei halvin, mutta luotettavimmasta päästä. Vielä kun nettisivuilla olisi maininta onko tuotetta sillä hetkellä varastossa niin 10 pistettä. Nyt vahva 9+
Odottavan aika on pitkä ja äärimmäisen vaikea laji.
Paketti DPD:n haltuun maanantai-iltana, jolloin tie vie ma-ti -yönä lajittelukeskukseen paikassa X. Paketti makaa lajittelukeskuksessa X to-pe -yöhön ja palautuu perjantaiaamuksi alkuperäiseen noutopaikkaansa. Olivat lähettäneet väärään lajittelukeskukseen.
Ei ole halvin mutta jos jossain tuotteessa on PriceGuarantee-merkki niin sitä kannattaa käyttää. Itse sovelsin tuota hintatakuuta CamelBakin Classic-juomareppuun: Profirad.de myi reppua selvästi halvemmalla ja alemmilla postikuluilla. Laitoin asiasta mailia ja pian tulikin ilmoitus että myyvät repun samaan hintaan ja samalla 13.90 postikululla jolloin säästöä tuli n. 9 euroa. Ei siis mitään suurta mutta rahaa kuitenkin. Tilasin myös muuta tavaraa ja kaikki tuli em. postikululla.
Nonii, tuli nyt sitten tämmöstäkin puotia käytettyä. Tilasin 2kpl stelvio plussia ja paidan. Luulisi lähtevän nopeesti liikkeelle tän tilauksen kun ei sisällä hirveästi sälää. Ja ko. paidassa on koko ajan kokovalikoima supistunut. Arvelisin sen korreloivan varastotilannetta... mee ja tiä![]()
Jaahas tuli DHL-seurantakoodi ja lähtö laukaus klo 19:45.Eli tuo myöhäinen lähtökin jo osaltaan selittää korkeahkoja lähetyskuluja. Jos vaan deutcheposti nyt pelaa hommansa niinkun kuuluu niin puolenviikon maissa pitäs mulla olla paketti.
Sehr gut! Voi olla että käytän tätä puotia uudelleen. Hintataso on tosin hieman korkeempi kuin briteillä.
Bike24 pysyy edelleen hovihankkijanani: tilaus perjantaina 11.4., kuriiri toi paketin kotiovelle eilen 15.4.
Rule #1: Obey The Rules
Pisteet B24:lle. Tilaus käsiteltiin ensimmäisenä tilauksesta seuranneena arkipäivänä ja poislukien kuljetusfirman (DPD) pienehkö sekoilu, tuote saapui ajoissa himaan. Lisäksi vastailut jälkikäteen lähetettyyn, tilaukseen liittyvään mailiin, tulevat muutaman tunnin viiveellä lähettämisestä.
Hyvin menee. Paketti tulee Saksasta Vantaalle DPD:llä kahdessa päivässä, mutta Matkahuolto on keskiviikosta asti yrittänyt saada pakettia Tampereelle noudettavaksi. Tänään soitin Matkahuoltoon, jossa sanottiin paketin saapuneen lähi-Valintataloon noudettavaksi. Valintatalossa oltiin kuitenkin täysin käsi päässä paketin suhteen. Eilen (torstaina) oli kuulemma tullut joku ennakkoilmoitus alkuviikosta saapuvasta paketista, jossa minä olin vastaanottajana. Siis Matkahuolto tarvitsee ainakin viisi (5) päivää saadakseen paketin Vantaalta Tampereelle. Ristus notta vituttaa.
Holokki auki ku H. Moilane.
Päivitys tilanteeseen. Paketin sai hakea maanantaina Valintatalosta. Paketin luovuttaminen olikin tapaus sinänsä; 20 minuuttia. Kasööri täysin käsi päässä, kuinka kassakoneesta saa luovutuskuitit ja hauskuus alkoi, kun rikkinäisestä paketista piti tehdä varauma. Oli siinä ohjelmaa puoli viiden ruuhkassa.![]()
12. päivä laitoin tilauksen sisään. Tilausvahvistus saapui seuraavana päivänä.
Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtikäs mitään.
Olen laittanut sinne päivittäin mailia eikä niihinkään olla vastattu.
Tähänmennessä ikävin nettikauppakokemus saksalaisten kanssa.
Lähinnä hieman ahdistaa kun ei ole mitään tietoa mikä tilanne. Onko tuote loppu ja milloin tulee ja kauan menee lähetykseen. Näyttää kumminkin Visalla olevan katevaraus ostoksille...
Olisivat vastanneet edes sähköpostiin tällä viikolla.
Minulla meni kolme päivä lähetysilmoituksen saamiseen tilausvahvistuksesta. Oli kyllä vain yksi tuote. 10.5. tilaus ja 13.5. lähetys. Nyt vielä matkalla Vandaalla.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Tänään kuriiripalvelu soitti (jopa), että tavaraa tulossa ja kysyi olenko paikalla. Ja niinhän tavara tulla tupsahti työpaikalle. Kehui Bike24:ää kuski, koska laittavat puhelinnumeron näkyviin pakettiin. Minusta numero on ollut muiden paketeissa näkyvissä, mutta ensimmäistä kertaa soitettiin päivällä.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
DHL? Ja käteen asti? Miksiköhän minulle paketti tuli DPD:n ja Matkahuollon kautta?
Jep. DHL kantoi ihan kouraan asti. Tilausvahvistuksessa luki:
The shipment is performed by Deutsche Post / DHL.
ja kustannus oli 15 euroa. Minulle tuli satulaputkeen kiinnitettävä Topeakin tavarateline + siihen laukku, joten pakkaus oli kooltaan n. 60 x 15 x 15 cm. Olisiko sinulla ollut joku isompi ostos tms.?!?
Kiekot, rihtauspukki plus pikkusilppua. Jos nuo isommat paketit sitten tulevat DPD:llä ja pienemmät edelleen DHL:llä.
Hyvin pelaa edelleen tämä kauppa. DHL toi kotiovelle...
Ensimmäinen tilaus takana ja tilaan kyllä jatkossakin, kaikki tuotteet mitä tilasinkin olivat paketissa ja muutenkin kaikki sujui mutkattomasti.
Kirjanmerkit