Fixin kiekot, ehkä yksi ratakisa kesässä eli avot.
-navat 32h, korkeat laipat ja urakuulalaakerit. Ontot putkiakselat. Hankittuna jo. Kaapista pilkistää 18h jyrsitty hiano kullitettu alumiininen ratas, vaatisi vastaavan tasoisen 48 rattaan. Tosi olisi törkeän hiano uusi 42 rampiton DH-ratas tuassa myäs. 42/16 pelaa mun käytössä ok, soon kovin kätevä, kisoihin vaan eteen D-A TT54....Siihen XT kammet tai yms. Toisaalta Campan Ultra Torgue kampiin olisi T&A Specialitisin 48h myäs hyllyssä. UT:t on "riittävän" tukevat torimullitteluun.
-pualaus 2X+tinaus langalla. R-Tech by Koutsi laadun varmistamiseksi. Koutsi o Jumala ku kiakot pitää tehrä. 2X on mun päähänpinttymä, en pidä 3X pinnausta parempana ja pinnat on pidemmät. Kireys jonnekin 120 lähellä jos nipat siätää. Etupäässä satakin piisaa tolla pinna myärällä.
-pinnat taakke DT Comp, eteen Revolution. Palanssi baarista palatessa o paree.
-Nipat alumiinia. Ku noita kullitettuja o tuasa.
Epämääräisiä häröilyjä aiheuttaa lähinna kehät...
Open Pro CD vai DT RR 1.1? Ei kumpikaan varmaan huanot ole mutta koska mulla on maantiefilossa kisa-avoissa DT:t niin mulla on 32h RR1.1 aina varalla joten kätevää olisi tietty että kehä olisi sama. + inan sippoisempi, jonkun 50-60g/pari ja kyllä profiilikin viähättää enempi. Hinnanerolla ei väliä. Ja RR1.1 on ollut vallan oiva. Tosin Koutsin työllä on varmaan enempi merkitystä kuin kehän merkillä.
Mitään "aero" kehiä ja pinnaloita ei tule. Kiihtyvyys o-40km/h on tärkeämpi ja terassiuskottavuus, olis kovin noloa jos hippilät nauraisi jollekin 1080-kyläfixille.
Kirjanmerkit