Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
Piitää käydä kattomassa, varovasti. Mä ajan suosiolla Hangon tietä Hyvinkään leirikeskuksesta Sääksiin johtavalle tielle asti, alamäki asfaltille on kiva. Metsän kautta sama väli on rankka ja kestää , joutuu (minä joudun) kanniskelemaan paljon.
Joo sori tarkoitin erikohtaa (eli väliä observatorio-hyvink.leirik.).
En ole itse ikinä yritänyt tuolta mistä kerroit. Siinä on tosiaan yksityinen mökki hyvinkään leirikeskuksen vieressä. (tarkoitan muuten sitä leirik. joka on hanko tien vieressä, en niitä seurakunnan jotka ovat lähempänä yleistä uimarantaa)
Joo alamäki asfaltille on hyvä ku ottaa vauhtii eikä jarruttele ja toivoo ettei tuu autoja samaa aikaa ettei ne saa sydärii ku ilmestyy siihen tien sivuu. Ennen oli viel pusikkoo nyt näkyvyys on parempi.

Valkeaammin polku on minusta kivampi koillisesta lounaaseen, menee kyllä toisinkin päin. Kunhan lumet on sulanut käyn katsomassa Mustalammi-Komi polkua. Otan mukaan kirveen ja Fiskarsin oksasakset niin maisama kohta aukeaa!!!!!!!!!
Oikea työkalu vois olla vesuri Polku on hyväpohjainen, mutta alkupääsä kanervat ovat valoittaneet sen. Lähempänä komia kanervat vähenee. Mutta siellä on sitten paljon sitä puuta ristiin rastiin. Polku ois kyllä kiva saada kuntoon kun se menee sinne harjulle, siel on hyvät maisemat. Voisin itsekkin ottaa osaa tuohon urakkan kunhan nyt sinne päin kotiudun.

Ajon tänään 1.kerran Sääksin ympäri. Messuilta tuli hurja polte että PAKKO PÄÄSTÄ AJAMAAN! Joku on ottanut pois Koivuniemen kieltomerkit, kiitos hänelle. Väli Röykän uimaranta Koivuniemi oli ekstaattisorgastisen hauskaa. Myöhemmin oli enemmän lunta ja joutui työntelemään. En käynyt Kiljavalla asti, jos joku tietää latupojien kondiksen kertokaa. Tai uskaltaako sinne mennä ollenkaan. Kokemukseni Helsingin Keskuspuiston hiihto-mafian käytöksestä ei kannusta. Kertokaa jos tiedätte.
Kateeks käy!

Hyvä et kyltit on poistettu, mikäli ei ole ilkivaltaa. Siinä tapauksessa tulee yleensä uudet isommat kyltit ja tiukemmat säännöt.

En tiedä paljonko siellä tuli lunta viime yönä, mutta sitä ennen ladut olivat kai sulaneet hiihtokelvottomiksi. Itse en ainakaan menisi ladulle ajelemaan silloin kun ne on hiihtokunnossa.
Muuten kyllä.

lopuksi; tällä saitilla näyttää olevan tuolla suunnalla ajelevia kuskeja. Ois kiva jos laitatte tänne keli-yms. tiedotuksen/varoituksen lenkin jälkeen. Varsinkin keväisin siitä olisi apua, onko jo sula, uusia kaatuneita puita. onko alueelle muuttanut uusi yltiöagressiivinen mökkiläinen, uusi susikoirakennel jne.
Jep, samaa mieltä. Laitan ilmoitusta kun siellä ajelen ja koen sen aiheelliseksi.