Hiihtämään huomenna, ei nyt sentään. Lauantaina ajan, vaikka klo 12.00, jos joku vetelähköä ajoseuraa kaipaa. Pari tuntia tavoitteena. Lähtö ja maali sama kuin ennen.
Hiihtämään huomenna, ei nyt sentään. Lauantaina ajan, vaikka klo 12.00, jos joku vetelähköä ajoseuraa kaipaa. Pari tuntia tavoitteena. Lähtö ja maali sama kuin ennen.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Tänään sunnuntailenkkinä kahteen mieheen Puutossalmen tien pyörätien päähän kääntymään. Tarkoituksena oli juoda kahvit Takka-baarissa, mutta sepä on kiinni 25.1 saakka. Märkä, mutta muuten hyvä, keli. n. 45 km.
StantheMan muokkasi tätä : 15.01.2008 at 23.09
Keskiviikkolenkki klo 18.00, jos terveeksi tullaan. Ei säävarausta.![]()
Keskiviikon lenkillä kaksi ajajaa, joista toinen jopa Oulusta asti. Kiitokset Klossille ajoseurasta. Vuorelan nurkilla kiereltiin ja minulle matkaa tuli noin 30 km.
Olen tutustunut tällä viikolla kahtena päivänä Kuopion pyöräteihin. Jos on kotikaupungissani Oulussa hyvät mahdollisuudet talvipyöräilyyn, on ne hyvät Kuopiossakin! Tänään lenkki suuntautui Vuorelasta etelä-Kuopioon. Paluumatkalla sain seurakseni Rastaantieltä Stantlemanin, jonka ystävällisellä opastuksella ajoimme hieman kierrellen Vuorelaan. Matkaa minulle kertyi 50 km. Kiitos mukavasta lenkkiseurasta!
Huomenna "normaali" sunnuntailenkki, säästä riippumatta, kun ei vielä sisäpyöräilyä ole tarjolla. Ja ei siihen kuole, jos vähän kosteaa on. Mukaan vaan!
Huomenna ajamaan olen lähdössä, mutta hiukka myöhemmin...Minne päin suuntaat(te)?
High Fidelity
Uuhimäki 40 km. Kallan siltojen pohjoispuolella hyvä, kuiva keli ja eteläpuolella ei.
Just tulin itse, ajelin rauhakseen reilut parikymppiä ja tutustuin jynkän polkuihin. Metsässä nopea keli, teillä ei![]()
High Fidelity
Onko Oi Baal! keskiviikkona ajokunnossa. Illansuussa voisi käydä pyörähtämässä jossakin tai sitten ajelen Puijoa eestakaisin (senkin kyllä sopii "yhteislenkiksi")
Keskiviikko vois käydäkkin. Vielä en tohon puijoralliin viitsi lähteä, pitää ajella tasasempia maastoja vielä tovi. Mut pururata/polku/pyörätie kiinnostaa. Nyt on valotkin, joilla näkee![]()
High Fidelity
Iltavapaat on myönnetty
Mut tosta ajasta en vielä ihan satavarmuutta osaa sanoa, ilmoittelen tänne foorumille tai laitan sulle huomenna viestiä!
High Fidelity
Keskiviikon lenkki tällä kertaa kahteen mieheen Leväsen Shelliltä. Ladut olivat syöneet ajopolut, mutta ihan tarkoitusta vastaavaa ajelua oli. Ovelta ovelle minulla 36 km.
Joo lenkki oli talvipyöräilyä parhaillaanminulla oveltaovelle 27km!
High Fidelity
Viikonlopuksi on tulossa loistavat hiihtokelit, joten kannattaa lähteä Teboililta pyöräilemään sunnuntaina 27.1.08 normaalin kello kymmenen aikaan.![]()
Sunnuntailenkkinä Uuhimäki 40 km. Kuopion seudullekin on ilmaantunut niitä kuuluisia "jokinorsuja". Niillä on varmaan geeneissä, että kolme rinnan pitää kevyen liikenteen väylällä kävellä. Näin kolme hoikkaakin yksilö saa tukoksen tielle aikaiseksi.Niin ja ajajia oli ns. normaali määrä eli yksi. Yhteislenkkien ajajien lukumäärän keskiarvo on tippunut loppusyksyn 2,5:stä 1,5:een ja lähenee uhkaavasti yhtä.
![]()
Oli meinaan mahtavat hiihtokelit Kuopiossakin!
Täytyyhän sitä monipuolisesti liikuntaa harrastaa. Kunha pyöräkalusto tulee kuntoon ja aurinko alkaa lämmittää, niin eiköhän osallistujamääräkin yhteislenkeillä kasva. Lupaan olla ainakin se 0.5!
Tsemppiä kevätkelejä odotellessa!
Keskiviikkona klo 18.00 suunnitelmissa ajella Puijoa edestakaisin. Myös muut vaihtoehdot mahdollisia, jos joku Teboilille ajankohtana ilmaantuu.
Eli ajoin Puijon kolme kertaa keskiviikkolenkkinä. Noin 11 minuutin siivuja. Sinä, joka Puijon tornin nurkilla kysyit talvimaastopolkuja, kysy esim. Hannibaalilta tai ilmaisajelijoilta. "Pojat" varmaan tietävät minua paremmin ajopaikkoja myös talvella.
StantheMan muokkasi tätä : 30.01.2008 at 19.47
Keskiviikkolenkkinä Uuhimäki myötäpäivään. Ensimmäinen lenkki tuolla suunnalla ja olihan mukava kierros. Vähän liikennettä ja "sopivasti" mäkeä.. Loppulasku Esson nurkalle oli liukas, pimeä ja nopea
Nyt pitäisi etsiä rengasreitti Siilinjärven suuntaan. Kasurilan kautta kulkeva väylä on hyvä, mutta tympeä ajella eestaas. Räimän kautta taitaa päästä ainakin Kasurilaan saakka, mutta pääseekö kiertämään vielä Siilinjärvelle asti? Ulkopaikkakuntalainen vielä hieman eksyksissä.. Kunhan aikataulut napsahtaa kohdilleen niin yritän ilmestyä joukon jatkoksi yhteislenkeille peesaamaan![]()
Mie voisin keskiviikkona lähtee ajamaan, polkuja/teitä mitävaan. Ehket myös maanantaina voisi ajella!
High Fidelity
Täällähän on vilskettä! Sunnuntaina en pääse lenkille mutta lauantaina voin / lähden ajamaan. Ensi viikolla myös ainakin keskiviikkona näillä näkymin. Kuopion suunnasta arkilenkki Siilinjärven "ympäri" on vähän liian pitkä mutta viikonloppuisin sinnekin päin kyllä joudan. Maanantaina taidan ajaa 4 kertaa Puijon mäkeä noin viiden nurkilla, jos fiilikset ovat kohdallaan.
Onko keskiviikolle ajoonlähtijöitä? Aika noin 18.00, paikka ja matka vapaa. Tai sitten perinteinen lähtö Teboil 18.00.
Mulla ei onnaakkaan toi keskiviikkoAjelen fillarilla töihin, siinä tarpeeks lenkkiä!
Jos joku haluaa liittyä seuraan klo 04:45 voi tulla kirittämään![]()
High Fidelity
Muutoksia suunnitelmiin! Saattasin sittenkin olla lähössä! Ilmaannun tepskalle klo1800, jos tulen!
High Fidelity
Hoi, Stantheman!
Ota se vaaka taskuun, jos sopii? Katotaan paljonko heilahtaa viisari!
High Fidelity
Kirjanmerkit