Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hammer Katso viesti
Piirilevyistä,
Selkeesti pyöräkaistapää edustaa koulukuntaa missä mahdollisimman paljon pyritään tekemään keittiössä. Olen samoilla linjoilla.
Toisaalta itse tehden tulee aina väistämättä näitä läikikkäitä anodisointeja tahi hiukka epäkeskoja ympyröitä, sitä käsityön leimaa.

Sitten jos haluaa "siistiä" jälkeä tilataan piirilevyt ulkoa. Mutta silloin niissä kyllä on lakkaukset, ja silkkipainot ja muut hienoudet, viimesen päälle.

Pyöräkaistapää, se tulostus siihen valokuva paperille, ootko kokeillut sitä?. Tossa makoilee laseri vieressä. Jostakin lueskelin että koko komeus silitetään siihen kupariin, pitääkö paikkaansa?
Eikös pyöräkaistapää hankkinut leditkin valmiiksi Led-Techin valmislevyyn juotettuina..? No joo. Se, että annoin linkin nyrkkipajaan jossa piirilevyt voisi teettääkin "muutamalla eurolla", oli tarkoitettu vain hyödylliseksi vinkiksi valoja rakenteleville. Toivoakseni siitä on hyötyä edes jollekulle muulle, joka esimerkiksi pohtii vielä valintaa bflexin/konluxin ja itse kootun elektroniikan väliltä.