FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 2 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 1002

Aihe: Raahe

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qwozo Katso viesti
    Mulle varmaan passais lenkki joko perjantaina tai sunnuntaina, pitäs laitella pyörä iskuun, kun meinaa olla sen kisan jäljiltä hieman rähjänen...
    Miten¨meni kisat?

Mikäs siinä. Lauantaina mut hylättiin, mutta sunnuntaina meni hyvin, ja olin neljäs. Sunnuntain kisassa olosuhteet oli jokseenkin kuraiset

Tänään sitte illalla ajeleen...klo 18 hiihtomajalta Tarpion ja Honganpalon suuntaan. Reilu pari tuntia vois olla sopiva, niin keritään pois ennen pimeää.

dipnwingman Guest
    Mites se ens viikon lenkki? millon mentäs ajelemmaan..

Joaa...pitäs varmaan tehä jotaki sille keskiölle ensin. Ei sillä nyt uskalla ajaa muutaku nätisti kouluun. Jos sen sais auki ja pystys kiristään jotenki niin sitte vois ehkä ajatella lenkkiä. Ja mulla on ens viikonloppuna ne kisat...

Pitäskö sitä viikonloppuna lähtä ajeleen? Mikä päivä sopis parhaiten?

Sain muuten valot valmiiksi, mutta tarttis vielä toisen akun biltemasta. Pitää vissiin ootella että isä ehtii käyttää mua Oulussa...ja samalla reissulla sitte korjauttaa se keskiö. Pihalla vähän testailin niitä haloja ja ihan mukavasti näyttää . Kypäräkiinnikkeen kans oli vähän ongelmaa, kun se valo näytti turhan lähelle, mutta fiksailin vähän niitä kuminauhoja... Millonkas se Saksan paketti on tuloillaan?
    Tässä syksyllä vois kans joskus lähtä katteleen jos löytys uusia reittejä Haapajoki-Piehinki alueelta

[quote=qwozo;867123 Millonkas se Saksan paketti on tuloillaan?[/quote]

Ëi se oo vielä ees suomesa... ainakaan lähetys seurannan mukaan. Toivottavasti ehtiii tällä viikolla, sais samalla sen potankï. Sitä kypärää mitä mää aattelin ei ollu enää varastössa¨(ne sano vasta sitte kun olin maksanu), vaihtoin tilalle jonku toi¨sen. Vissiin virallisesti maantiekypärä¨Noo... kyllä sillä varmaan pärjää. Aika hy¨vin se siittäkin puotti hintaa, ja tinkasin vielä kaupanpäälle jonku ketjüöljyteflonwaha pullon. Tai jotaki ketjuvahaa se vissiin on.

Miten ois lenkki sunnuntaina aamupäivällä? klo 11? Lupaili ainakin hyvää keliä. Hiihtomajan luontopolku?--vai joku muu reitti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qwozo Katso viesti
    Miten ois lenkki sunnuntaina aamupäivällä? klo 11? Lupaili ainakin hyvää keliä. Hiihtomajan luontopolku?--vai joku muu reitti
    Mulle vois passata...¨käyn ehkä lauantaina¨velijen kans ajeleen jos ehtii, mutta kÿllähän sitä päivä¨sä palautuu.

Onko tuo luontopolku se misä mulla sillon hajos se venttiili?¨Jos on ni se vois olla äika hyvä, sais senki lenkin ajettua loppuun. Paljonköhan siinä saa tuhlattua aikaa?

Juurikin se reitti...se on jotain 9km, mutta pitää kierrellä vähän muitakin polkuja, niin saa enmmän pituutta lenkille. Löysin nimittäin eilen tuolta Koskeliininperältä ihan uusia pikkupolkuja, kun kävin juokseen.
    Miten ois jos startattais vaikkapa Pohjolan Paratiisin pihalta...voitas ajaa siihen alkuun ne muutamat polut Ollinsaaressa.

¨tuli tänään se paketti saksasta Laitoin miragen akun lataukseen, pitää illalla vähän testailla. Siinä mukana tuli kypäräänki kiinnike.

¨Kävin tännään ¨tuola pariisissa, oli¨semmonen sigma bc ¨5joku mittari 28 euroa Mää osti¨n saksasta bc906 12 eurolla ELi se pariisin mittari on 5-toimintonen ja mun 9.

Nii ja sieltä tuli ne slicksitki¨, ihan hyvin tuntuu rullaavan. ¨Kuivuis vaan tuo maa...

No mites se on...sunnuntaina klo 11 lähtöpaikka Pohjolan Pariisi? Ootko tulossa? Mää voisin infota muillekin, jos vaikka olisivat halukkaita lähteen (saisivat käydä täällä useemmin, niin ei tarttis mun aina soitella)

En vissiin pääse Oulussa käymään vasta ku 2 viikon päästä...ei pääse pimeellä ajeleen, ku ei oo sitä akkua. Eikä oikeen viitti lähtä mihinkään kauemmaskaan lenkille, ku ei tiedä millon tuo pyörä hajoaa.

Juu, kyllä mää voin lähtä.

Ëi tuota miragea voi ees verrata nuihin edellisiin tuikkuihin. Voisin ehkä silti hommatä vielä sen 35w ohtalampun.¨Pitää kattoa nyt ¨kun tulis ä¨kkiä pimiä ni vois käyä testaileen.

Vitsi kun pääsis sinne biltemaan hakemaan akkua. Lamput on valmiina, mutta ei pääse ajaan . Sitten sitä vois käydä viikollakin iltasella jotain 1,5-2h lenkkejä.

Ostin tänään pari uutta karttaa, tuolta Haapajoki-Piehinki sektorilta. Pitää lähtä suorittaan sinnekin tutkimusmatkailua, kun sais sen keskiön kuntoon. Kartan perusteella ainakin polkuja/mettäteitä löytyy. Sinne erämaihin kun lähtee reittejä katteleen, niin saa helposti sen 5 tuntia kulumaan

¨Kävin kyseleen niitä ketjuja¨,mutta missään muualla ei ollu ku vaparisa niitä kmc:n ketjuja mitkä¨mulla hajos. 8-vaiheelle ois ollu mutta eihän ne käy.¨Sportiaan on vissiin keskiviiköks tulosa, mutta voi olla että tilaan saksasta...kö pitäs tilata vähän muutaki.¨Oli muuten¨sportiasa semmonen s¨ramin pc48 ketju (tai pg tms.)39e... tuolla hinnalla sais jo kaks XTR:ää saksasta Ja vaparisa on tuo sama ketju 20e. Pientä heittoa...

Miten olisi sunnuntaina pitempi porukkalenkki/-retki Ketunperä-Ukkovaara-Kultakaivos-Jylhä-Viitajärvenkangas(voidaan käydä myös Viitajärven luonnonsuojelualueella).
    Matkan varrelle sattuu muutamia kotia ja laavuja taukopaikoiksi, sekä mielenkiintoisia nähtävyyksiä, kuten lapinraunioita ja pirunkirkkoja.
    hors catégorie

Kuin pitkä lenkki tuosta tulis?¨Kyllä mää ainaki voin¨varmaankiki lähtä...

Se on n. 50km vähän reitinvalinnasta riippuen (lähtö ja maali hiihtomajalla), mutta matkalle sattuu hyvääkin tietä jonkun verran, että on nopea reitti. Alussa ja lopussa on kyllä luontopolkua.
    hors catégorie

Kuulostaa ihan näppärältä... pitäs varmaan olla jotain evästä mukana, esim. jos paistais makkaraa sielä jossain laavulla.

Mitä mieltä muut?¨Ite en sen kummemmïn tiiä noita reittejä, mutta varmaan ihan hyvïä.

Onko tullut joitain reittisuunnitelmaideoita?¨

¨Katoppa qwotso tuota;
    http://www.hilset.be/images/Ti_frame/IMG_0583.JPG

Ois meleko nätti
    jusSsa muokkasi tätä : 28.09.2007 at 14.20

Crescent Guest
    Onko porukka käyny ajeleen Hummastinvaaran maastossa? Siellähän menee n. 12 km:n lenkki Hummastinvaaran ja Hummastinjärven kautta.

Kyllä on tullut pyörittyä silläkin suunnalla. Alueen ehdottomasti parasta xc-maastoa (joudun myöntämään, että olen alkanut pitämään luontopolustakin, mutta se on jo enduromaastoa).

Hummastinvaaran 12km reitillä kannattaa huomioida seuraavat asiat:
    Hummastinvaaran päällä oleva kivikkoalue kannattaa kiertää jatkamalla soramontulle menevää tietää suoraan kun reitti kääntyy vasemmalle ylös. Asfalttitieltä kääntyy oikealle etuviistoon soratie vähän ennen monttua, tätä tietä jatketaan joitakin satoja metrejä ja käännytään vasemmalle pienemmälle sora/hiekkamontulle jonka läpi menee tie, joka jatkuu hummastinjärven laavulle. Laavulta lähtevät pitkospuut saattavat olla liukkaat sateen jälkeen joten kannattaa olla varovainen kun ne tekevät tiukempia mutkia, kaikista mutkista ei voi kyllä edes ajaa. Pitkospuiden jälkeen opastus heikkenee ja hiekkateillä saa olla tarkkana jos siellä ei ennen kesällä ole käynyt, osa teistä on myös melko pehmeitä.

Kokonaisuutena lenkki on mukava ja helposti ajettava.
    hors catégorie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jusSsa Katso viesti
    Onko tullut joitain reittisuunnitelmaideoita?¨

¨Katoppa qwotso tuota;
    http://www.hilset.be/images/Ti_frame/IMG_0583.JPG

Ois meleko nätti
    Jonku tollasen mä joskus vielä hommaan/kasaan.
    Vois käydä sunnuntaina ajeleen....mutta ei ehkä kuiteskaan tonne polkupyöräilijän mainitsemalle Mattiperän-Jylhän suunnalle (vielä). Siellä pitää kyllä kävästä tässä syksyn mittaan, ku saa pyörän iskuun. Itse asiassa sinne saattaa saada suunniteltua tosi hyvänkin reitin. Toinen missä käydään niin on Haapajoki-Piehinki, ja sitten on vielä ajamatta se "MTB-Raahe" 50km. Mutta mihinkä sitä nyt suunnattais? Johonki kohtuu lähelle sellanen perus-lenkki...Tarpio/Tekari, Palokangas, Hummastinärvet, Kylmäniemi/Pitkäkari ??

Sielä kylmäniemen ym. tykönä vois kävästä, suunilleen samanlaisen lenkin ku sillon viimeks sieläpäin. Oli ihan hyviä polkuja...

Jos käytäisiin vaikka taas vaiaihteeksi Viitajärvi-Tarpio-alueilla kun siellä Viitajärvellä oli jo viimeksi niin nätti ruska ja on varmaan vielä parantunut Saisitte tekin räpsiä niitä ajokuvia jos on vielä intoa. Jos käytäisiin siellä kauemmissa paikoissa kun saan sen lukittavan kewlan niin ei olisi se polkeminen semmoista notkumista ja jos se on vielä joustokeula niin muutenkin ajaminen on nautinnollisempaa.
    hors catégorie

No miten se on, rajataanko tälläkertaa vaihtoehdot kolmeen: 1.Tarpio-Tekari 2. Kylmäniemi-Pitkäkari 3.Hummasti. Mulle ihan sama. Altaan kodalla/ Hummastinjärvillä vois paistella makkarat. Siitä Viitajärvestä en kyllä tiedä, sillähän tuli jo käytyä (voishan sen kyllä lisätä reitin alkuun tai loppuun)...toisaalta Kylmäniemellä ei oo ajeltu varmaan kuukauteen, eikä eräs asianosainen vielä kertaakaan

Miulle kyllä passais¨sielä hummastinjärven tykönäki, ïte lähtisin mieluummin kylmäniemelle taï hummastinjärvelle mitä sinne viitajärvelle...¨Ne ruskalehet on jo tippunu

No eiköhän lähdetä sitten sinne Kylmälle niemelle, kun ei ole tullut siellä päin polkupyörällä liikuttua. Ainakaan maaston puolella. Ja ihan mukavan näköisiä reittejähän siellä on.
    hors catégorie

Sinne siis. Oisko se taas joskus 11 aikoihin, vai oisko iltapäivä parempi. Mä voin ilmotella muillekin, jos vaikka päästäs pikkasen isommalla sakilla lähteen.

Kello 11.30...laitan viestiä, sitte kun oon soitellu muillekin, niin saa lähtöpaikan tietoon.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •