Lainaus Alkujaan tämän lähetti MikSam Katso viesti
No joo, en minä toki väitä että Lidl olisi mikään laatutavarakauppa ja etteikö jostain saisi tarjouksesta laadukkaampaa tavaraa mutta en tottavie pidä 15€ hintaa takista kovinkaan pahana, ja oma kokemus Lidlin tuotteista ainakin toistaiseksi on ihan positiivinen.
Paitsi 'ajotietokoneesta'. Se näyttää aina huippunopeudeksi 99,9 km/h, ja keskirivin numeronäytön segmenteistä on osa kadonnut.
Sykkeitä se mittaa ihan ok, eikä se ollut kallis. Joten menettelee toistaiseksi.
Jokainen saa toki ostaa mistä huvittaa, mutta tuntuu olevan aika tavallista tuo asenne. "Ihan hyvää tavaraa, paitsi..." Mittari on ok, mitä nyt se ja se vika, menköön. Tottakai pitääkin asennoitua niin, että halvalla saa halpaa, mutta ei mulla ole varaa hakata rahaa tuollaiseen. Väkisin palaa pinna jossain välissä ja sitten marssitaan toiseen kauppaan ostamaan se hyvä. Ostan mieluummin kerralla sen hyvän ja jätän kuran kanssa läträämisen muille.

Tää on mun suosikki, hyvä paita
Lainaus Alkujaan tämän lähetti yrittelijäs Katso viesti
Pitkähihaisen paidan ostin viime kesänä. Vatsan kohdalta sen verran reilu että meikäläisiä mahtuis muutama samaan paitaan. Hihat liian lyhyet. Muuten hyvä. Eli kai ihan ok Lidl-paidaksi. En ole vielä pyöräillessä käyttänyt.