Tuollainen ehti jo tulla, mutta ilmeisesti AA-paristoja käyttävät lamput ovat liian pieniä tuohon. Melkein sanoisin, että C-pattereita käyttävät lamput menisivät suoraan.
Liimasin hiukan kumia pidikkeeseen ja vanha AA-Maglite sopi sen jälkeen erinomaisesti pidikkeeseen. Vielä kun tulisi Fenixin lamppu, niin pääsisi testaamaan että tuleeko sitä valoa pimeyteen.

Lainaa viestiä vastauksessa
itse ajelen xc pyörällä ( kaikki ajoni connari

??
Hallissa oli sen verran hyllyjä, että näkymä vastasi hyvin polkua. Ehkä saan vielä joskus testikuvat nettiin takaisin. Valokuvasimme lamppujen näyttämän ja mittasimme LUX-mittarilla valon kirkkauden 20m päässä valoista. Lisäksi olimme asetelleet 10m välein merkkitauluja käytävälle. Testi-setup on mielestäni ihan hyvä. Mikä jäi tekemättä kunnolla, oli valojen kuvaaminen ja dokumentoiminen muilla keinoilla. Aikaa tuommoisen ~10 lampun testaamiseen kannattaa varata 2-3h. Odotan mielenkiinnolla tuloksia... Saa nyt nähdä, jaksetaanko me Tampereella järjestää mitään vastaavaa. Oman lampun osat saapui vasta tänään, joten ottaa vähän aikaa ennen kuin itse olen valmis. Toki viimevuotisia voi aina esitellä.

Kirjanmerkit