valmistauduin eilen tapahtumaan laittamalla alle uudet nokian nbx litet
muutenkin pientä testausta ja säätöjen hakua ilmassa
valmistauduin eilen tapahtumaan laittamalla alle uudet nokian nbx litet
muutenkin pientä testausta ja säätöjen hakua ilmassa
Toivotaan tosiaan ettei nyt ihan tule kuin esteristä... Tampereella on ainakin nyt pari päivää ollut miellyttävän kosteat kelit...
Itselläkin oli kurkku jumissa alkuviikon, ja eiköhän alkanut nokkakin vuotamaan. Nyt on siinä ja siinä että alkaisi olla vähän parempi fiilis... Onneksi on huominen vielä aikaa parantua....![]()
Hieman meinaa töissä keskittyminen herpaantua. Eilen huomasin takavanteesta pinnan katkenneen, enkä niitä osaa itse rihdata. Lisäksi CRC:stä tilatut osat jumivat näköjään Tanskaan... saa nähdä, jatkuuko ajan parantuminen Tahkolla enää tänä vuonna.
Always be yourself. (Unless you suck)
Pyörä ja ajovaatteet pitäisi tarkastaa, kengät puhdistaa ja eväsmakkara valita. Muuten olen aina valmis.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
tupsahti viestiketjua lukiessa pullon täytöstä kysymys.
saako siis huoltopisteillä tankata oman pullonsa![]()
www.mckramppi.com
Oma näkemykseni vielä tuohon pullo/reppu spekulointiin. Totta että juomapullo on kätevämpi täyttää huoltopisteellä, mutta repusta on ehdottomasti helpompi juoda ajon aikana ja lisäksi sinne sivutaskuihin saa tungettua varakumia ynnä muuta työkalua. Että se on varmaan vähän niinku fifty-sixty.![]()
Mites tuon tankkauksen kanssa? Onko teillä omat eväät repussa vai pärjääkö huoltopisteen antimilla? Minä ajattelin, että pärjäisin niillä.![]()
Maastopyörä Saksasta. Maantiepyörä Italiasta. Sisu Suomesta.
Aika läjä ilmoittautuneita, tätä kirj 1149kpl.![]()
Joko nyt pitää alkaa treenaamaanvai riittääkö kun aloittaa vasta huomenna?
Ajattelin kokeilla ekaa kertaa juomarepun kanssa, niihin nopeisiin juomapullontäyttöpysäyksiin menee aivan tajuttomasti aikaa. 3-litran reppu, suunniteltu ekatauko 2. kierroksen lopussa (säävaraus). Evääksi pullo juoksevaa hunajaa. Reppuun vettä.
Ehottomasti reppu kun savottaan lähetään! Viime vuonna ajoin 3 repun taktiikalla,eli joka kiekan alussa uusi valmiiksi täytetty 1,5l reppu selekään,entinen pitää muistaa riisua,,
Tälle kesälle on rakennettu vanhasta lietelantakärrystä semmonen vormula-mallinen repun pikatäyttölaite 0,81 sek.ja reppu täysi,hieman tuoksahtaa ammoniakki mutta sehän vain avaa sieraimet!
Niksinurkka: Pistä nyrkin kokoinen jäämurikka reppuun,pysyy juoma viileän raikkaana!
Ääni juomarepulle! 2005 ajoin ekan kiekan ilman huoltopysähdyksiä, nopeutti matkantekoa huomattavasti. Kolmilitraisella camelilla pärjäs siis helteessäkin sen reilu 4 tuntia. Toisella kiekalla käytin kyllä huoltojen antimia ja lupsakan huoltohenkilöstön kanssakin ehti muutaman sanan vaihtaa kun ei muita näkyny mailla halmeilla.
Ja topicin aiheeseen, viikko sitten olin valmis Tahkolle, mutta peruin tänään osallistumisen. Sunnuntaista lähtien on yritetty parantaa flunssaa, siinä onnistumatta![]()
Kerran luulin notta olin vääräs, mutta sitte huomasinki notta erehryyn.
säähän näyttäisi olevan aika hyvä lauantaina![]()
www.mckramppi.com
Noniin, nyt sitä sit ollaan valmiita reissuun!Tai no pakkaamattahan tuo on, mutta jos ei unohtas ku ajokengät niin ei tule isompia ongelmia..
Voiko tän valmiimpana ollakkaan...
RUNKO POIKKI!
Ei perkskules, jotain tän suuntaista oon ihmetellytkin, mutta en tajua miten en tuota valtavaa halkeamaa ole aikaisemmin huomannut. Nyt etitään pyörää jostain...
Lainapyöräksi on jo luvattu 19" jäykkis Kona V-jarruin, mutta täysjouskalla ja levareilla 5 viimeistä vuotta ajaneena ei oikein houkuttele tuo vaihtoehto ihan hirveesti.
Ikinä en oo epävalmiimpi ollu Tahkolle. Ajometrejä takana ennätysvähän ja motivaatiokin kadoksissaPakko silti lähtee ku o sovittu ja mökkikin maksettu. Maksoin tänään osallistumismaksun. Synkeät 30 eur sanktiota jahkailusta, prrrkl
Oli kyllä hyvin lähellä etten lähteny vaan autonkuljettajaks ja jättäny pyöräilyn väliin, sen verran se 76 euroa on useamman tunnin ittensä kiusaamisesta liikaa. Onneks autossa ei oo tarpeeks tilaa, saadaan tiivis ja ärsyyntyny tunnelma jo heti menomatkalla kun ajomatkaakin on riittävästi
![]()
Pyörä on purettu ja valmiina odottamassa autossa. Muut tavaratkin on pakattuna kassissa. Eli kaipa sitä ainakin noin näennäisesti ollaan valmiita.Polvi tosin kankeana edelleen, mutta kyllä se jo taipuu!
![]()
Maastopyörä Saksasta. Maantiepyörä Italiasta. Sisu Suomesta.
Hei, olisko kellään yhteisöllä tai jollain tilaa majoittaa yhtä henkeä pe iltana. Kyselen tätä ystäväni puolesta, kun ko 120-kuski ei ole kirjoilla täällä.
laittakaa vaikka hep ja jotain yhteystieto kommenttia niin voi ottaa yht.
kiitos.
Olen valmiina, kannustamaan muita!
Iski eilen kolmas lähes perättäinen angiina päälle.Sain tänään labratuloksen ja sen myötä uuden kuurin antibiootteja. Onneks sentään eri myrkkyä kuin aiemmin. Josko paranisin "oikeasti" vihdoinkin.
Pyörittelen lauantaina Nipasen mäkeen kannustaan erityisesti Kanuunoita. Tsemppiä toki muillekin.
Täytyy koittaa jos saisi peruttua tuolla paikanpäällä osallistumisen, jäi lomalaiselta virallinen todistus pyytämättä.
Aika epävarmalta näyttää...nilkka ei ole oikein osoittanut paranemisen merkkejä viimeisen parin päivän sisällä. Täytynee huomenna käydä kokeilemassa pystyykö tuolla ajamaan teipattuna riittävän hyvin vai pitääkö jättäytyä kotiin...![]()
https://www.instagram.com/xtranza/
Täällä ois myös yksi turisti, joka aikoo selviytyä tosta 60km:stä kohtuullisen hätäisesti takaisin mökille (alle 3,5h jos kaikki menee ok??). Voisin liittyä samanhenkiseen tiimiin.
Kirjanmerkit