GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 11 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Menipä eilinen perjantai viihteen puolelle, ei ollut minusta lauantailenkille lähtijäksi. Onkos huomenna sunnuntaina joku lähdössä?
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

Jeesus pyöräilee Guest
    Jossei IK lenkille niin sitten tuvalta 10:00. Ittekin vähän kännissä ja kova on hätä vessaan kummaltakin puolen.

ps. Aikaa huomiselle lenkille pari kolme tuntia jonka jälkeen ohjelmassa ihan muuta.

Sori vaan, sviidduralleen meni Wapun seudun pyöräilyt. Eikä edes siitä normi syystä vaan kotona oli liikaa kuumepotilaita.

Ensi lauantaina taas paremmalla onnella.
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

makeh Guest
    Sunnuntaina oli tarkoitus lähteä Vantaankoskelta, mutta suunnitelmiin tuli muutos. Olenko yksin, jos ilmaannun uutena naamana kahvituvalle lauantaina klo 10?

Lauantaina on mahdollista, että fillaroidaan seurakaverien kanssa Bembölen kahvituvan kautta...

Vinkkinä, että jos kilpailullinen maantiepyöräily vähänkään kiinnostaa, niin tulevana viikonloppuna (5.-6.5.) kannattaa ehdottomasti suunnata lenkki Sipoon kautta, sillä siellä - Boxin (la) ja Ingmanin tehtaiden (su) kohdalla - ajetaan tempo- (la) ja yhteislähtökisat (su) eli kevään kotimainen klassikko Susirinki.

j.k. Sunnuntaina ajettava Vantaankosken yhteislenkki saatetaan myös kääntää kohti Sipoota...
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makeh Katso viesti
    Olenko yksin, jos ilmaannun uutena naamana kahvituvalle lauantaina klo 10?
    Epäilen vahvasti että et ole. Tosin ainakin minulla on huomenna aika kortilla, eli tollanen 2-3 tuntia on maksimi siivu. Muut vetävät varmaan sen normi 4-5 tunnin siivun.

Lauantailenkki jää väliin, joten aion suunnistaa Su klo 11.00 V-koskelle.
    Tää viikko on mennyt talvilomalta palautuessa, sillä viime viikolla + maanantaina tuli ajettua 7 lenkkiä yhteismitaltaan 820km. Säät suosi, pääasiassa oli lämpötila varjossa 21-23C, yhtenä päivänä kastuttiin kunnolla, vaikka satoi vain n. 20 min, mutta vettä tuli niin paljon, että keskiö hipoi veden pintaa, jännä ajaa kun odotti vain, että milloin kaivonkansi on noussut paikoiltaan ja tiessä on reikä !
    Mäkiäkin tuli veivattua, tiukin oli La Calobra 9,5km/700m, hyvää PK:ta noilla 39/26 välityksillä, kokonaismatka oli tuolla lenkillä 150km ja La Calobraan mennessä täytyy nousta ensin vuoren toinen puoli ylös, joka sekin on hieno nousu, tosin aika paljon loivempi. kaiken kaikkiaan hyvässä seurassa loistava pyöräilypaikka tuo Mallorca, ainakin näin loppukeväästä

Tarkemmin ajatelln on parempi etten itsekään lupaile ilmestyväni Bemböleen. Nyt illalla alkaa olla sellanen olo että flunssa joka kaikilla muilla perheessä on jo ollut tekee seuraavaksi pesää meikäläisen sierainonkaloon. Olisi kyllä tosi nastaa päästä ajamaan. Tuun jos pääsen.

Ai niin, muutama vakilenkkeilijä lähtee varmaan huomenna 300 km Brevetille.

Gynis Guest
    Näillä näkymin voisin huomenna kokeilla pari tuntia miten olen toipunut hengitystietulehduksesta. Johan tässä on 2 viikkoa ollut ajotaukoa. Toisaalta mun pitää kohta kiskoa puku päälle ja lähteä illanviettoon, joten tiedä sitten taas mikä on fiilis aamulla.

Lenkille 12.5

Minä olen ainakin lähdössä, keliksi lupaillaan aurinkoa ja +14, ei siis
    vieläkään ihan shortsikeli mutta ok kuitenkin.

Tulossa ollaan.. jos laittais lyhkäset ja ne irtolahkeet..
    Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.

Juu tulossa ollaan.

Reisi Guest
    Minkälaisen lenkin meinaatte vetää? Voisin polkasta junan kyytiin roikkumaan jos passaa. T:Yksinäinen susi Leppävaarasta

Ainakin vielä tuntuu sille, että tulossa ollaan

Klo 10?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antero Katso viesti
    Ainakin vielä tuntuu sille, että tulossa ollaan
    Onko lähtö klo 10? Voisin koittaa pitkästä aikaa tulla paikalle _noin aikaisin_...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zimbo Katso viesti
    Onko lähtö klo 10? Voisin koittaa pitkästä aikaa tulla paikalle _noin aikaisin_...
    Juu kympiltä tietääkseni, ainakin itse yritän tähdätä siihen...

Viesti Tupa 12.5

Käytiin ajamassa uusi lenkki reitillä: (Lepsämä)-Tupa-Siikajärvi-Veikkola-Kylmälä-Evitskog-Siuntio-Niemistenkylä/Yövilä-Nummela-Vihti kk- Siippoo-Lepsämä-(Tupa) 120km, ka 29,1. Keli oli loistava, 1. lenkki lyhyissä tällä kaudella kotimaassa Lähtiessä oli 6 hlö, mutta koska melkein kaikki oli menossa Kirkkonummelle??? loppupuolella oli enään 3hlö jäljellä.

Ja myttyyn meni minun osaltani taas....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Käytiin ajamassa uusi lenkki reitillä: (Lepsämä)-Tupa-Siikajärvi-Veikkola-Kylmälä-Evitskog-Siuntio-Niemistenkylä/Yövilä-Nummela-Vihti kk- Siippoo-Lepsämä-(Tupa) 120km, ka 29,1. Keli oli loistava, 1. lenkki lyhyissä tällä kaudella kotimaassa Lähtiessä oli 6 hlö, mutta koska melkein kaikki oli menossa Kirkkonummelle??? loppupuolella oli enään 3hlö jäljellä.
    Klo 10 on hieman aikaisin :-) Siis näin aamu-uniselle ja lähtöpaikalle keskustasta tulevalle. Olin 10.30 Bembölessä...ja jatkoin omille teilleni. Torstaina (kun on vapaapäivä) voisi koittaa uudelleen, vaikka klo 11 alkaen?

Peukalo ylös La 26.5 lenkille

Eli tuvalta klo 10:00. Laitan tänne ilmon, niin uskaltaa kaikki tulla paikalla, kun tietää,että ainakin joku on lähdössä
    Keliksi luvattiin vielä eilen +25 astetta, tänään +16 ja sadetta (lähde:ilmatieteenlaitos) , no tuo ehtii vielä vaihtumaan monta kertaa.

Hii up

Onpa täällä hiljaista, kaikki varmaan lenkillä

Kyllä tuo huomisen sääennuste vetää hiljaiseksi. Vaikka alkuviikosta ennusteet lupailivat parhaimmillaan hellelukemia viikonlopuksi, niin nyt näyttää kaikelta muulta. Kun huomenna myöhemmin iltapäivällä mitä ilmeisemmin sateen pitäisi loppua, taidan käydä suosiolla ajamassa iltapäivä- tai iltalenkin (sadehan ei ajamista estä, mutta miksi turhaan kiusata itseään?).

Niinhän siinä kävi

Vältin aamupaivän sateet ja kastuin sen sijaan iltapäivällä
    Vihtijärvi-Alimmainen-Karkkila väli oli todella märkää.

Vantaankosken maantiepyöräilyn arkil-iltojen harrastelähdöt (by HePo & Prologi) ovat alkaneet.

Tiistaisin klo 18 ajetaan, ja varapäivä on torstaina, jos ei tiistaina sateen/ laiskuuden/ hellapoliisin tms. johdosta pääse ajamaan.

Tervetuloa lenkille eritasoisten harrastekuskien kanssa. (No, ainakin minä olen sitä huonointa kuntotasoa... ) Tästä lisätietoja.

j.k. Ennakkotieto: HePo:n kuntoilulliset, naisten omat harrastelähdöt käynnistyvät 10.6. Maunulan majalta, klo 10.30. - Tervetuloa mukaan muidenkin seurojen naiskuskit & myös täysin ulkopuoliset kokeilemaan yhteislenkkeilyä noin 2-kympin keskarilla. Naisten lenkkireitit kulkevat (mm.) Hki-Vantaan lentokentän ja Bodom-järven ympäri (n. 40-50 km) eli matkat eivät ole turhan rasittavia eivätkä kovin pitkiä aloittelijoillekaan. Lenkkien käytännön järjestelyistä vastaa HePo:ssa Sari Kyllönen.
    Pekka Sirkiä muokkasi tätä : 29.05.2007 at 15.35
    * Elämyksiä |

Bembölen kahvituvan lauantairyhmä huomio: lukekaa tämä!

Eipä ole minua näkynyt ajoporukoissa pariin viikkoon. Syykin on selvä: poika syntyi viime yönä. Kaikki ovat rättiväsyneitä mutta voivat hyvin. Tervetuloa siis huomenna tiistaina 5.6.2007 klo 18 Varpajaisiin!

Osoite: Kahdeksas huvilatie 6, 02730 Espoo (Laaksolahti) Sää suosinee huomennakin grilli-iltaa puutarhan puolella. Saunakin lämpiää.

Hiilari

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka Sirkiä Katso viesti
    Vantaankosken maantiepyöräilyn arkil-iltojen harrastelähdöt (by HePo & Prologi) ovat alkaneet.

Tervetuloa lenkille eritasoisten harrastekuskien kanssa. (No, ainakin minä olen sitä huonointa kuntotasoa... ) Tästä lisätietoja.
    Millasilla keskareilla noilla lenkillä ajellaan? pärjääkö alotteleva maantiekuski perässä?
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Elmiira edellä kyseli, että a) mikä on keskari ja b) pärjääkö aloitteleva kuski Vantaankosken arki-iltojen lenkeillä?

a) Jos puhutaan miesten lähdöistä (myös viikonloppuisin), niin keskari riippu melkoisen paljon ajoporukan kokoonpanosta. Jos on kovakuntoisia kuskeja paikalla, ajellaan vauhdikkaammin. Jos huonokuntoisempia, niin rauhallisemmin. (Ideaali olisi tietenkin kaksi keskinopeusryhmää, kuten seurojen kerran kuussa ajetuilla yhteislenkeillä, mutta tähän ei usemmiten päästä.) Yleensä on ajettu "hyvällä sykkeellä" eli kovakuntoisempien määrätessä tahdin (ja meidän huonompikuntoisten lähinnä peesatessa...). Melko usein kiihdytetään jo lähdössä 3-kymppiin, ja muutaman kilometrin verryttelyajon jälkeen joku saattaa innostua repimään 4-kympin vauhtia (mutta onneksi vain hetkellisesti). Sitten vauhti tasaantuu keskarien ollessa 3-kympin molemmin puolin. (Jos itse olen vetämässä, ajan kyllä hiljempaa... prkl... )

b) Aloittelevan kuski pärjää niin hyvin kuin hänellä on kuntoa. Hyväkuntoinen pärjää paremmin kuin huonokuntoinen. Jos kuntoa ei ole, niin tippuu /tai/ tiputtautuu porukasta jossain vaiheessa lenkkiä. Tästä ei kuitenkaan pidä hämmentyä, vaan jos meno muuten maistuu, niin tulee uudelleen. Lenkeillä tutustuu myös sellaisiin kuskeihin, jotka ovat lähempänä omaa kuntotasoa ja/tai saa vinkkejä lenkeistä, joilla ajetaan hitaammin (esim. HePo:ssa) tai vauhdikkaammin (CCH, IK-32 jne.). -- Lenkeillä voi kysyä ohjeita ryhmässä ajamisesta. Minä olen jaellut sellaista A4-ohjelappua ja neuvonut muutenkin (tyyliin "älkää tehkö niin kuin minä teen..." )

Edellinen saattaa kuulostaa aloittelijsta varsin rankalta, mutta itse mukana - yhä edelleen kroonisen huonokuntoisena eli turistina - olleena sanoisin, että kyllä kannattaa käydä tutustumassa. Yleensä tutustujat ovat yllättyneet myönteisesti, jos on vähänkään kiinnostusta vauhdikkaampaan maantieajoon

j.k. Alkaneena tiistaina, btw, ajellaan Vantaankoskelta katsomaan SRAM-cupia Rusutjärvelle, joten aloittelijat voivat hyvin tulla mukaan, koska pidämme pidemmän "harjoittelutauon" kilpailupaikalla; ks. lisätietoja tästä.

j.j.k. Huom! Naisten kuntolähtöjen keskarit ovat noin 20-22 km/h, mutta tämä tarkentuu, kun lenkit pääsevät vauhtiin 10.6. alkaen. Naisten ryhmässä vauhti lienee tasaisempaan ja matkat lyhyempiä (lue. erityisesti aloittelijoille sopivia) koska kyse ei ole kilpaharjoittelusta.
    * Elämyksiä |

Elmiira edellä kyseli, että a) mikä on keskari ja b) pärjääkö aloitteleva kuski Vantaankosken arki-iltojen lenkeillä?

*clip clip*
    Eli mä olen kyl auttamatta nosta päälle 30 keskareista veks .
    j.k. Alkaneena tiistaina, btw, ajellaan Vantaankoskelta katsomaan SRAM-cupia Rusutjärvelle, joten aloittelijat voivat hyvin tulla mukaan, koska pidämme pidemmän "harjoittelutauon" kilpailupaikalla; ks. lisätietoja tästä.
    Tuo Rusutjärven keikka voisi olla ihan hyvä, niin ehtii hieman puhaltelemaan ennen kuin tarvii lähteä takaisin.

j.j.k. Huom! Naisten kuntolähtöjen keskarit ovat noin 20-22 km/h, mutta tämä tarkentuu, kun lenkit pääsevät vauhtiin 10.6. alkaen. Naisten ryhmässä vauhti lienee tasaisempaan ja matkat lyhyempiä (lue. erityisesti aloittelijoille sopivia) koska kyse ei ole kilpaharjoittelusta.
    Ookei, mun keskarit on yleensä jotain 28 pinnassa (matkat päälle satkusta alle kahteen sataan), joten en usko, että kauan viihdyn tässä porukassa.. tai tulee vaan kylmä --
    Elmiira muokkasi tätä : 05.06.2007 at 01.59 Syy: ajatus ei kulje..

Jos, E., ajat yksin keskarilla 28, niin ajat ryhmässä aivan varmasti 3-kymppiä

j.k. Kisaharjoittelun ja kuntoharjoittelun ero on lähinnä motivaatiossa... Jos kilpavauhtia (+4-kymppiä) harjoitteleminen kiinnostaa, niin suosittelen vahvasti Siltamäen eli CCH:n viikonloppulenkkejä
    * Elämyksiä |

Jos, E., ajat yksin keskarilla 28, niin ajat ryhmässä aivan varmasti 3-kymppiä
    kaverin peesissä ja vuorovedoilla (harvoin). Porukassa ajoa pitäis kyllä harrastaa enemmän, että oppisin paremmille tavoille .

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •