GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 21 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 31 71 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Vortex Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Ei oo työmatkapyöräilijät viimepäivinä osannu vastata tervehdyksiin, vaikka ihan Oikean Pyöräilijän(tm) näköisiä muuten olivatkin. Ehkä niillä oli niin kiire töihin.
    enkä yhtään ihmettele, tuskin suuri osa työmatkapolkijoista ymmärtävät moista kulttuuria, kuten en myöskään, jossain se raja kulkee mämminkin syönnissä, vaikka kuinka oltaisiin samaa yhteisöä. Kyllä työpaikalla sitten keskustellaan että taas tuli joku kummajainen vastaan ja huitoi käsillään niin perhanasti vakkei ikänä olla nähtykään. Parempi pitää ne kädet alhaalla tässä homofobisessa maailmassa ja naiset puolestaan luulevat että tervehtijällä on muutakin mielessä kuin pelkkä hyvä tapa.
    Vortex muokkasi tätä : 18.04.2007 at 16.10

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juusto Katso viesti
    täällä maaseudulla (hausjärvi,janakkala,riihimäki,loppi) kyllä lähes poikkeuksetta vastataan tervehdykseen. onkohan siellä etelässä jotenkin kireämpi meininki
    Hoho, pitäähän täällä tervehtiä, kun korkeintaan joka kolmas lenkki edes tulee joku vastaan.
    2007 Bianchi
    1997 Kuwahara

Jos vain Oikean Pyöräilijän näköisiä tervehditään, niin entäs niitä, joista ei saa oikein selvää? Tänä aamuna meinaan tuli vastaan yksi joka ajoi ihan sikahienolla (ja kalliilla) pyörällä (tunnistin meinaan malliksi sen, johon itselläni ei koskaan ollut varaa...), mutta farkut jalassa ja ilman kypärää! Ja toinen ääripää oli sitten vimpan päälle varusteiden osalta varustautunut, mutta ajoi joltain kaatopaikan löytölavalta napatulla romulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti holapeelo Katso viesti
    Jos vain Oikean Pyöräilijän näköisiä tervehditään, niin entäs niitä, joista ei saa oikein selvää? Tänä aamuna meinaan tuli vastaan yksi joka ajoi ihan sikahienolla (ja kalliilla) pyörällä (tunnistin meinaan malliksi sen, johon itselläni ei koskaan ollut varaa...), mutta farkut jalassa ja ilman kypärää! Ja toinen ääripää oli sitten vimpan päälle varusteiden osalta varustautunut, mutta ajoi joltain kaatopaikan löytölavalta napatulla romulla.
    Ensimmäinen tapauksesi:

Kyseessä oli pyörävaras!!! Ei kukaan tollo aja hienolla maantiepyörällä (jos se nyt oli maantiepyörä) farkut jalassa ilman kypärää. Ei lapaa ylös vaan nyrkki otsaan ja poliisit paikalle.

Toinen tapauksesi:

Se oli oikea harrastaja. Tosi harrastajat ei urheile välineillä vaan reisillä ja peruskunnolla. Lapa ylös vain, ja selvästi!

Muutaman kerran ihmetellyt kun pyöräilijöillä ei käsi nouse kun tuun vastaan skootterilla... varmaan ei tykkää kaksitahti bensan hajusta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Muutaman kerran ihmetellyt kun pyöräilijöillä ei käsi nouse kun tuun vastaan skootterilla... varmaan ei tykkää kaksitahti bensan hajusta?
    Itsekkin olen huomannut saman ongelman, eipä tahdo kädet nousta edes puolitutuilta. Muutenkin se skootterikuski on se, joka saa vähiten rispektiä liikenteessä, jopa ne pahimmat juppimersubensafasistit tykkää enemmän siitä päin punaisia säntäilevästä työmatkatykittäjästä.
    hors catégorie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Ensimmäinen tapauksesi:

Kyseessä oli pyörävaras!!! Ei kukaan tollo aja hienolla maantiepyörällä (jos se nyt oli maantiepyörä) farkut jalassa ilman kypärää. Ei lapaa ylös vaan nyrkki otsaan ja poliisit paikalle.
    Hah, koskakohan joku vetäsee mua vastapalloon.. Pyörän hienoudesta en nyt tiedä, no siinä vähän recordia ja chorusta. Toisinaan tulee rullailtua farkut jalassa ja muuten ei pyöräilijän näköisenä. Bonusta tietty irtoaa varmaan kaljapullosta juomapullontelineessä.

Petri Hallami Guest
    Eilen tuli tervehdittyä lenkillä yhtä maantiefillaristia ja noin viikko sitten ajelin ~500m samaa matkaa jonkun tuntemattoman maastofillaristin kanssa. Kummasti toi maantiepyörä ja suggikset uusia "tuttuja"

DoThePop Guest
    Meikäläisellä on ollut kaksi kesää väliä aktiivi fillaroinnissa.Maantiefillarin möin äskettäin pois ja ostin tilalle Nishiki 501 hybridin.Lähinnä selkä vaivojen takia päädyin hybridiin.Meikäläisen selkä kun ei enää maantiepyörällä ajelua kestänyt.

Kilometrejä on tullut puolessatoista viikossa 250km.Siinä ajassa on tullut hauska huomio jo eteen.Meikäläinen ei fillarin vaihdon jälkeen enää selkeästi kuulu moikattavien joukkoon.Toisaalta "ZZ-top parta",rankka ylipaino,punainen naama ja Haltin tuulipuku ei luo kuvaa vakavasti otettavasta pyöräilijästä.Positiivista asiassa on toki se ettei tällä nykyisellä kunnolla jaksa edes kättä tangosta helposti nostaa.Mutta selkeästi olen pudonnut moikattavien listalta pois.Toki olen huomannut Hyvinkään seudulla ajellessa että monet katsovat "sillä silmällä".Varmasti ajatukset pyörivät sen ympärillä kannattaako tuolle peikolle ollenkaan moikata.Täytyy kyllä samalla myöntää etten itsekään ole tän puolentoista viikon aikana kenellekään moikannut.Tuntuu jo itsestäkin ettei kuulu niin sanotuisti porukkaan enään

Häkellyin oikein kun joku moikkasi torstaina tai perjantaina oikein ääntä käyttäen Petsamon laidalla. Lauantaina taas joku tosi nuori maantiepyöräilijä moikkasi myös. Kuten myös huivipäinen kaveri pe tai la risteyksessä Nokian moottoritien valoissa. Joku kolmen hengen porukka ei tainnut kauheasti lämmetä tervehdykseen Lielahden kohdalla...

Mulla lapa nousee kyllä hienoja pyöriä, hienoja miehiä? siis miksi ei...
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Tänään kättelin lenkillä toista pyöräilijää, ja pariinkin kertaan! Mikä lie joku vihreäpaita ollut mikä roikkui sitkeästi joko edessä tai peesissä kokoajan.

Olen huomannut, että maastopyörällä ajaessa on turha moikata maantiepyöriä, ja sama toisinpäin. Olen vain naureskellut, että saatan ajaa itse kummalla tahansa, joten morjenstaja morjenstaisi aina maantie tai maastopyöräilijää . Itse olen pyrkinyt ainakin kipparasarvella viilettäessä tervehtimiään toisia kierosarvia, maastopyöristä on vaikea bongata "tosipyöräilijää" (kai tästäkin joku saa vielä liekin aikaiseksi )

Lisäksi lupaan alkaa morjenstamaan tuttuja kun saan ajolasit vahvuuksilla
    - Living is so much easier with your eyes closed -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti DoThePop Katso viesti
    Tuntuu jo itsestäkin ettei kuulu niin sanotuisti porukkaan enään
    Enää vai ei vielä?
    Kun paino tippuu niin alkavat nuo selkävaivatkin helpottaa.
    Jos et aja et voi ottaa!

Attitude Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Hah, koskakohan joku vetäsee mua vastapalloon.. Pyörän hienoudesta en nyt tiedä, no siinä vähän recordia ja chorusta. Toisinaan tulee rullailtua farkut jalassa ja muuten ei pyöräilijän näköisenä. Bonusta tietty irtoaa varmaan kaljapullosta juomapullontelineessä.
    Komppaan! Kyllä ainakin meikäläinen vetelee kaikilla fillareillaan (aina sillä mikä sattuu oleen tyrkyllä - joskus jopa vaimon fillarilla) farkuissa, reisitaskuhousuissa, shortseissa jne. kotipesän lähiympäristössä. Ei muuta kuin spedusandaalit jalkaan ja menoks. (pakko myöntää että jopa kypärän saatan joskus unohtaa kotiin...)

Mukavaa vaihtelua fitness-pyörällä ajoon tuli Kirkkonummella eilen kun maantiepyöräilijä meni ohi ja moikkasi.
    Take the Long Way Home - Supertramp

MtB Guest
    Joku ohitti minut Lusissa (n.klo 14:30) jos oikein muistan, vähän ennen vanhaa shelliä ja hänella oli päällä puna-siniset trikoot, ite ajoin tuliterällä dirt/maastopyörällä

Kuka tunnuistaa itsensä?

Kyllä taas lavat nousee

Vetäsin päälleni succisten lisäksi värikkään kans.väl. menestyneen tiimin puseron, auronkolasit silmille, ja yhtä lukuunottamatta kaikki (maantiepyöräilijät) lajitoverit tervehtivät lauantain lenkillä. Jee, kuuluin "porukkaan".
    Ps: on mulla kyllä hiilikuitupyörä jne...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MtB Katso viesti
    Joku ohitti minut Lusissa (n.klo 14:30) jos oikein muistan, vähän ennen vanhaa shelliä ja hänella oli päällä puna-siniset trikoot, ite ajoin tuliterällä dirt/maastopyörällä

Kuka tunnuistaa itsensä?
    ai siinä missä myydään IIHANIA kaivinkoneita????????????
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Moppe Guest
    Mä en ole moikannut kellekään, mutta eipä mulle kukaan muukaan. Tasasella enimmillään 24 kmh kohoava nopeus ja fleece ja tuulihousut kun eivät oikeen vakuuta olevani tosifillaroija. Enkä oo ees mihinkään kuntoajonkaan toistaseks (Intersport sit syksyl) osallistunut, joten en kyllä yhtään ihmettelekään. Mutta kivahan se ois, nimittäin omasta mielestäni olen jo jonkinmoinen harrastelija, tai ainakin yritän.

Sitä vaan en ymmärrä miks mun pitää moikata aina eka? Sit jos en moikkaa niin jengi kyylää sillei omituisesti

Noh.. Apinan tuntee kaikki mutta apina ei tunne ketään
    Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.

MtB Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ines Katso viesti
    ai siinä missä myydään IIHANIA kaivinkoneita????????????
    Juuri siinä

mutanaama Guest
    Succikset kun reistaskushortseiksi vaihtui, ei mua moikkaa kukaan, vaikka villari on ihan sama maasturi kun talvella

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MtB Katso viesti
    Juuri siinä
    en omista puna-sinisiä trikoita (onneksi...) enkä ollut minä...mutta ajelen siellä välillä , varsinkin kaivinkoneita kuolaamassa...juuri nyt tulin metsästä hikoilemasta....
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

MtB Guest
    No kuka lie oli

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Succikset kun reistaskushortseiksi vaihtui, ei mua moikkaa kukaan, vaikka villari on ihan sama maasturi kun talvella
    Tarkentavana kysymyksenä, että poljit sukkiksilla talvella: Oliko villasukkikset? *virn*

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jouni74 Katso viesti
    Tarkentavana kysymyksenä, että poljit sukkiksilla talvella: Oliko villasukkikset? *virn*
    Kuka niin väitti? Mulloli succicset.

Tänään ainakin tampereen suunnalla, akselilla hervanta-kaukajärvi-keskusta-lamminpää kerääntyi aika hyvin käsienheilautuksia. Oli näköjään pilvinen, mutta lämmin sää houkutellu fillaristit ulos.

Minä tervehdin kaikkia tänään (ja muutenkin) vähänkin tosissaan ajavan näköisiä ja suurin osa tervehti takaisin. Muutama kiireinen ei, mutta ne oli varmaan vielä enemmän tosissaan kuin me muut.
    apartanen muokkasi tätä : 26.05.2007 at 22.16 Syy: Jälleen kerran jäi olennaista viestistä.

Aina moikkaan, kun vain on vähäkään samaan lajiin perehtyny vastaantulija

Tänään Forssan seudulla kädet nousivat kiitettävästi .

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •