GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 20 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 70 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Antroid Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Asentaja Katso viesti
    Juu, käydään keräämässä nauhat tänään/huomenna pois. Eilen ei enää kisan jälkeen jaksanu ajaa reittiä kolmatta kertaa.
    Hakekaa huomenna iltapäivällä, niin käyn vielä huomenna aamulla painamassa ne polut mieleeni.

Juu, käydään keräämässä nauhat tänään/huomenna pois. Eilen ei enää kisan jälkeen jaksanu ajaa reittiä kolmatta kertaa.
    Ja keräkkää pois vaalimainokset joita edelleen jossain näkyy . Ei ole varmaan vitutukselta viitsitty kerätä jos ei menny läpi
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Ja keräkkää pois vaalimainokset joita edelleen jossain näkyy . Ei ole varmaan vitutukselta viitsitty kerätä jos ei menny läpi
    Ei oo metsässä näkyny, mutta Maunulassa on polun reunassa tyhjä sisäkumi. Kuka v*tun kusipää on sitä mieltä, että se tuubi kävelee sieltä ittekseen roskikseen?

Jaa niin, offaria. Zori.
    ( ಠ_ಠ)

Ei oo metsässä näkyny, mutta Maunulassa on polun reunassa tyhjä sisäkumi. Kuka v*tun kusipää on sitä mieltä, että se tuubi kävelee sieltä ittekseen roskikseen?

Jaa niin, offaria. Zori.
    Välillä tuntuu että aika moni tuubeja käyttävä näin ajattelee
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Jaa niin, offaria. Zori.
    Juu ja vanne myäs,siinä missä se rengas on niin siitä siihen kaltsille ajettiin kusitauolle niin jo yks tuli kyselee onx toi teijän rengas,ai meijän vai V**ttu meijän oo ku ajellaan tubeleskeillä.

Tänään ei päässyt tervehtimään kun ei ollut ketään vastaan tulijoita. Maanantai on varmaan yleinen lepo tai tuuli pelotti?

Mokasin. Tänään iltapäivällä viiden maissa ajoin Oulunkyläntietä kohti Kumpulaa (oranssi takki, musta Chrome, sininen Pompino) ja olin niin ajatuksissani, etten mitenkään ehtinyt reagoida, kun fiksillään (en oo ihan varma) vastaan tullut nais(satavarma)lähetti(aika varma) moikkasi (lähes täysin varma). Sori. Moi nyt kuitenkin.
    MoreCowbell++

Lainaus Alkujaan tämän lähetti finbred Katso viesti
    Mokasin. Tänään iltapäivällä viiden maissa ajoin Oulunkyläntietä kohti Kumpulaa (oranssi takki, musta Chrome, sininen Pompino) ja olin niin ajatuksissani, etten mitenkään ehtinyt reagoida, kun fiksillään (en oo ihan varma) vastaan tullut nais(satavarma)lähetti(aika varma) moikkasi (lähes täysin varma). Sori. Moi nyt kuitenkin.
    ei ku sinkula, eikä lähettikään vaan it-höpöhöpö . Mut ei se mitään. Mä nyt moikkailen aika randomilla kaikkia .
    Elmiira muokkasi tätä : 04.04.2007 at 00.04
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elmiira Katso viesti
    ei ku sinkula, eikä lähettikään vaan it-höpöhöpö . Mut ei se mitään. Mä nyt moikkailen aika randomilla kaikkia .
    No olin kuitenkin oikeessa siitä mistä olin aivan varma... Mutta pettynyt, ettet moikannut siksi, että oon niin komee...
    MoreCowbell++

No olin kuitenkin oikeessa siitä mistä olin aivan varma... Mutta pettynyt, ettet moikannut siksi, että oon niin komee...

Huomasitko sen kaiken pölyn? no ehket kun se oli mun räpsyttimissä enkä huomannut ku vaan vastaantulevan chromeselkäisen kuskin. siksi tuo random huitominen.

Kukahan "keltainen" tuli tänään Vehoniemen mäessä vastaan? yritin vastata tervehdykseesi nyökkäämällä minkä ylämäkeen pystyin Takanasi tuli joku celeste Bianchi...
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Jälleen tänään ihmetytti kun lenkillä vastaantulleista "tosipyöräilijöistä" tasan YKSI vastasi tervehdykseen. Vastaan tuli kuitenkin vähintään kymmenkunta joita kaikkia tervehdin kohdatessa kättä kohottamalla. Ei niin mitään reaktiota, korkeintaan tuijotetaan, että mikä hullu toi on.
    Hehee, mun täytyy todeta tähän että WTF? En ole kertaakaan ketään tuntematonta ohi-ajajaa tervehtinyt. Ainoa kenelle heilautan kättä, on se joka autollaan päästää mut ensin ajamaan jostain risteyksestä. Sori vaan, mutta ajaessaan mulla on muutakin tekemistä kun tähystellä ohikulkijoita ja tervehtiä jokaista. Hieman kummallinen toi meininki on, ei millään pahalla

Kyllähän sitä vois tervehtiä, mutta täällä Pudasjärvellä ei niitä "tosipyöräilijöitä" ole yhtäkään. En edes minä, vaikka vähän olen pyöräilyyn panostanut. Ei noille mummeileille kehtaa alkaa huutelemaan ajavat vielä puuhun tai jotain muuta mukavaa. Tänne tarvis vähän harrastajia lisää.

Supermauno Guest
    Mettäs aina morjestetaan, maantiellä ei.
    Mettäs morjestellaan myös hurmaavia heppoja ja niiden ohjastajia, jotka panee peruspyöräilijän pyörityksen pitkäksi aikaa epätahtiseksi

Tuota,
    näin sekakäyttäjänä joutuu hiukan hassuihin tilanteisiin kun täpärillä liikkuessa nostaa käpälää maantietykillä vastaantuleville ja maantietykillä liikkuessa morjestaa nojakeille. (nojakistit ei muuten ikuna moikkaa takasin, otanto on noin 683 yrityskertaa).
    Huu keörs, lapa nousee kuitennii - jossei muuten niin solidaarisuudesta. Kolarissa fillaristi häviää autolle aina vaikka ajais sääntöjen mukaan.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    (nojakistit ei muuten ikuna moikkaa takasin, otanto on noin 683 yrityskertaa)
    Pääsääntöisesti maantiepyöräilijät ei ikinä moikkaa takaisin jos sattuu nojakin päältä heiluttamaan. Ehkä se johtuu siitä.

Mutta jos nyt sattuisit vastaan tulemaan kun olen nojakin päällä niin moikkaisin kyllä silti koska tunnistaisin naaman. Asutaan vain vähän eri puolilla kaupunkia. Kukahan nojakisti siellä itäpuolella oikein pyörii, kaikki jotka tulee mieleen on espoolaisia.

Kaikista maantiepyöräilijöistä eniten taidan nojakin päältä nostaa lapaa tuolle Simolalle kun se tulee työmatkalla aina vastaan kaksi kertaa päivässä...

nais(satavarma)lähetti(aika varma) moikkasi (lähes täysin varma).
    Jaa? Mä olen luullut, että menee naisen maine jos rupeaa tuntemattomille heiluttelemaan.

Siksi en minäkään heiluttele vaikka kyllä nyt näkyy liikenteessä aika paljon vakavanoloisia fillaristeja jotka luovat minuun pitkiä katseita. Punamusta tankolaukku varmasti lisää vakavastiotettavuutta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu Kalvas Katso viesti
    Kukahan nojakisti siellä itäpuolella oikein pyörii
    Davinci asuu ihan naapuritalossa mutta ei sekään minua moikkaa.

Tero79 Guest
    Mä en moikannut tänään ketään, vaikka tilaisuuksia oli kymmeniä. Jäi kyllä vaikutelma, että ei se ketään haitannut ja toisaalta, miks mun pitäis tehdä aloite? Jos se ei moikkaa mua, ei se myöskään ole morotuksen arvoinen. Olikos Asentaja tänään Maunulassa? En ollut ihan varma, koska ajoin succiksen perässä ja siksi jouduin pitämään silmät lähes kiinni...

Tänään 3 pyöräiliää tuli vastaan. 1 tervehti................

Kyllä tänään suurin osa vastaan tulleista morjesti, ja jotkut ihan puhuivatkin. Se oli mukavaa se.

[ot]Ja tuosta naisihmisenä tuntemattomien pyöräilijöiden moikkaamisesta.. nii no jos se maine on siitä kiinni, niin olen jo pikkasen pakkasen puolella . Enkä mä oikeesti ees tiiä ku muutaman succiksissa ajavan.. [/ot]
    Elmiira muokkasi tätä : 16.04.2007 at 13.53

Aamusta kun olin koiran kanssa kiertämässä tekojärveä tuli vastaan kaks semmoista maastopyöräilijää, toisella täysnotku ja toisella jäykkäperä.
    Kumpikaan ei vastannut tervehdykseeni. Ihme porukkaa noi polkujyrät....
    No lenkin paluulegillä sit törmäsin Länsiväylään ja kamuun ja hesus, se Meta on nätti valkosena. Siinä sit höpistiinki jo pitempään.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

906 Guest
    yritin tänään moikkailla lenkkeilijöitä parhaani mukaan, yhden täysjäykkis-sinkulamiehen (cicli, varmaan sieltä lauttasaaren kaupasta?) kanssa jutusteltiin hetki jossain ojassa jonka jälkeen ajeltiin samaa matkaa varmaan tunti, oikein rattoisaa rupattelua ja rullailua.

juusto Guest

kyllä lapanen heiluu javiuhuu

täällä maaseudulla (hausjärvi,janakkala,riihimäki,loppi) kyllä lähes poikkeuksetta vastataan tervehdykseen. onkohan siellä etelässä jotenkin kireämpi meininki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tero79 Katso viesti
    Mä en moikannut tänään ketään, vaikka tilaisuuksia oli kymmeniä. Jäi kyllä vaikutelma, että ei se ketään haitannut ja toisaalta, miks mun pitäis tehdä aloite? Jos se ei moikkaa mua, ei se myöskään ole morotuksen arvoinen. Olikos Asentaja tänään Maunulassa? En ollut ihan varma, koska ajoin succiksen perässä ja siksi jouduin pitämään silmät lähes kiinni...
    Ehkä se oli mun Mini Me look-alike wannabe? Olin laskemassa mäkeä Kalmalassa.
    ( ಠ_ಠ)

Lauantaina seisoskelin Vesterskogin kaupan pihalla kun puöräilijät meni ohi.
    Meinasin moikata vaikka seisoin siinä farkut jalassa.
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Tänään kolme räpylännostoa: yksi CSC, yksi noname ja yksi Discovery (jee!). Luulinkin olevani ainoa Lahdessa joka noita Discon vermeitä pitää.

Ei oo työmatkapyöräilijät viimepäivinä osannu vastata tervehdyksiin, vaikka ihan Oikean Pyöräilijän(tm) näköisiä muuten olivatkin. Ehkä niillä oli niin kiire töihin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janu Katso viesti
    Ei oo työmatkapyöräilijät viimepäivinä osannu vastata tervehdyksiin, vaikka ihan Oikean Pyöräilijän(tm) näköisiä muuten olivatkin. Ehkä niillä oli niin kiire töihin.
    Meillä on aina kiire töihin, kellokortti katsos. Tosin minua ei ole juurikaan työmatkalla tervehditty...

Nojapyöräilijä kerran jutteli minulle muutama kilometri ajeltiin vierekkäin. Minua harvoin kukaan tervehtii, johtuu varmaan siitä että olen niin lällyn näköinen, itse koitan morjenstaa aina kun voin. Tosin eilen en moikannut Bilatoa vaikka käveli asemalla vastaan. Syy on seuraavanlainen, olin menossa ortodpedille, joka väänsi jäykän niskan liikkuvaksi ja rentoutti selkärangan.

Nyt pää pyörii kuin emo huuhkajalla.
    skeptinen realisti

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •