Eli mainitaan nyt täälläkin jos joku ei huomannut tuolta toisaalta että Lupine korjaa lampun takuuseen. Eli loppu hyvin kaikki hyvin siltä osin. 11e maksoi vakuutettuna maksikirjeenä kun lampun lähetin saksaan. Eli sen verran joudun kärsimään itse tuossa.
Ja heräteostoksena tuli tehtyä 10 asteen polttimolla varustettu lamppu ja Y-johto. Eli käytän samaa akkua molemmille valoille. Pitkillä lenkeillä poltan vain toista. Lyhyillä lenkillä kentis sitten kumpaakin yhtäaikaa.
Mikalla on ainakin tuo 10/18 combo. Huomaako niiden valokeilassa selvää eroa omilla silmillä? Mitä yritin tihrustaa Lupinen sivuilta niin 10 asteisen valo yltää selvästi pidemmälle vielä mitä 18 asteisen. Eli periaatteessa toi voisi olla jopa parempi maantiekäytössä kuin tuo 18 asteinen. Harvoin kun sitä tarvitsee maantiellä ojia ja puita valaista...
Puhuin jo aikaisemmin että eiköhän fillarin valoarsenaali ole riittävä. No, jospa se NYT olisi. Kunhan kaikki lamput ensin kotiutuu mualimalta.
Kirjanmerkit