HephaGiantFillariElectrobike
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4198

Aihe: Tee-Se-Itse valot

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Seagull Guest
    Ite oon käytelly noita IRC-polttimoja 13V jännitteellä tuollaisen Light Brain Twin Plus Controllerin kanssa. Ostin ekaks näitä polttimoita Suomesta törkeään, yli 10 euron kappalehintaan. Myöhemmin tilasin sitten enemmän Saksasta 4,20 euron kappalehintaan (13 € postikulut, kauppana Licht-bob).

Vertailua muitten valmistajien polttimoihin en voi valitettavasti tehdä. Olen ehtinyt testata vain 20W 10-asteen ja 35W 24-asteen polttimoita, joista 10-asteinen oli ehkä yksinään hiukan kapeakeilainen. 24-asteen 35W polttimo oli taas jo yksinään enemmän kuin riittävä ja valaisi melko laajan alueen. Saksalaisten foorumilta löytyy paljon käyttökokemuksia ja hehkutusta.

Tässä on vielä yksi hyvä projekti, jossa on käytetty IRC-polttimoita: http://www.nightbiken.de. Tein tuon projektin perusteella vastaavanlaisen Li-Ion-akun Roseversandin työkalupulloon. Kunhan sitten jaksan vielä viimeistellä hiukan nykyistä paremman kiinnikkeen kypärään, niin saan siihen 20W+35W IRC:t, yhden nykyisen 35W:n sijaan. Ja tuolla em. kontrollerilla lamppujen ohjaus onnistuu tuplana erinomaisesti. Ja jos jaksan vielä tehdä toisen vastaavanlaisen Li-Ion-pulloakun jäljellä olevista kennoista, niin saisin ohjaustangolle myös vastaavan setupin, jolloin valojen kokonaisteho olisi yli 110W
    Seagull muokkasi tätä : 30.11.2006 at 11.31

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •