Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
Minkälaiseen ajoon nuo DT:n kehät on tarkoitettu? Mä en tarttis ihan maailman kestävimpiä enska-kiekkoja kun painoa on hieman alle 70 kg ja ajo ei oletettavasti aivan rajuimmasta päästä. Toki jatkuva rihtaaminenkaan ei ole intohimoni mutta sellaista kohtuullisen kestävää ja kohtuullisen kevyttä olisin myös hakemassa ja noin 200 hintaluokassa. Kannattaisko tuo yllä mainittu setti hankkia tässäkin tapauksessa?
Valmistaja sanoo: The perfect cross country rim. Siis tuo XR4.1d-kehä. Mulla on painoa ~81 ja nuilla kehillä oon ajanu yli kolmisen vuotta jo. Ajo on XC:tä mutta jäykkäperäisen pyörän alla ja mun ajotyylillä ne saa aika paljo mäiskettä. Ensimmäiseen vuoteen ei tarttenu koskea kiekkoihin rihtausmielessä (riippuu tietenkin siitä, miten kiekot on rakennettu mutta jos ne rakennetaan hyvin, niin rihtauksen tarvetta ei helposti synny). Sun alla kestää varmasti, sillä ne kehät on erittäin jäykät mun mielestä. Työn laadusta kertoo ainakin sekin, että sitä saumaa en oo löytäny nuista kehistä vieläkään.