ElectrobikeGiantMPMessutGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 440

Aihe: Turun pyöräkaupat

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    filler Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila
    Foxcompissa on ollut kohtuulliset hinnat, paljon kamaa hyllyssä ja mukava palvelu aina. Jos jotain olen tilannut, niin matkahuolto on tuonut tavaran usein jo seuraavana päivänä. Mulle ei tee mitään eroa, onko liikehuoneisto lähellä vai ei. Jos "haarakonttori" osoittautuu tappiolliseksi, niin mahtaakohan se vaarantaa myös kantaliikkeen toiminnan ja sitä kautta aiemmin hyvin toimineen postimyynnin?
    Jaa a, noinkohan mahtaisi olla, että Foxcomp yleensä edes lisäsiipeä tänne Turkuun laittaisi, jos olisi suurempaa riskiä ajautua kokonaan kuoppaan. Mulle taas tekee paljonkin eroa se onko liike kartalla vaiko kartan ulkopuolella. On niin paljon mukavaa, kun saa viedä koko harrastusvälineen asiantuntevaan huoltoon, josta saa kätevästi tarvitsemansa varaosat ja asennuksen, voi sovittaa ajovarusteita ennen ostopäätöstä, yms. Saahan niitä osia toki tilattua itsekkin ja vaikka mertenkin takaa, mutta ei kaikilla riitä aikaa/mielenkiintoa/työkaluja/osaamista palikoiden kiinnittämiseen ja säätämiseen...ja kun muistaa vielä sen, ettei se ovh lappu paikallisen pyöräkauppiaan tuotteessa välttämättä ole se viimeinen hinta, vaan voi olla kysyttäessä hyvinkin lähellä aidan toisen puolen vihreän nurmikon hintoja.
    Jani Mahonen muokkasi tätä : 01.03.2006 at 14.03 Syy: quotefix

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •