GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 11 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Peukalo ylös

Ai se muuttuu naisesta tytöksi sinne baariin astuessaan? Sitä se viina teettää... 40v yh-äiti muuttuu yllättäen pinceeX 18v tytteliks.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto
    Ai se muuttuu naisesta tytöksi sinne baariin astuessaan? Sitä se viina teettää... 40v yh-äiti muuttuu yllättäen pinceeX 18v tytteliks.
    Niin se maailma muuttuu kun ei käytä ajolaseja
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Eilen ajoin maantielenkin pitkästä aikaa. Moikkasin kaikkia paitsi yhtä maastopyörävermeissä vastaan tullutta. Kaikista vaikeinta oli moikata näitä lisätankomiehiä. Jotenkin lisätankoilu on mielestäni epäpyöräilyä. Ohajustanko on mahdollisimman ylhäällä ja satula edessä. Sitten poljetaan ja nojaillaan.

Kyllä ne nojailijat vastasivat tehvehdykseen ja myös kaksi vastaantullutta kilpapyöräilijää kun kohtasin heidät ensimmäisen kerran lenkillä. Toisella kertaa en sitten enää lapaa nostanut - menisi varmaan liioitteluksi.
    Maastopyöräilijää katsoin silmiin ja meinasin moikata, mutta kun käänsi päänsä pois niin en viitsinyt.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
    Eilen ajoin maantielenkin pitkästä aikaa. Moikkasin kaikkia paitsi yhtä maastopyörävermeissä vastaan tullutta. Kaikista vaikeinta oli moikata näitä lisätankomiehiä. Jotenkin lisätankoilu on mielestäni epäpyöräilyä. Ohajustanko on mahdollisimman ylhäällä ja satula edessä. Sitten poljetaan ja nojaillaan.

Kyllä ne nojailijat vastasivat tehvehdykseen ja myös kaksi vastaantullutta kilpapyöräilijää kun kohtasin heidät ensimmäisen kerran lenkillä. Toisella kertaa en sitten enää lapaa nostanut - menisi varmaan liioitteluksi.
    Maastopyöräilijää katsoin silmiin ja meinasin moikata, mutta kun käänsi päänsä pois niin en viitsinyt.
    Koita moikata joskus näitä lökäpöksypoikia. Jos moikkaa takas niin mene tekeen lotto!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto
    Nyt mä alan ymmärtää spurguja... Nehän näkee koko ajan hito kauniita naikkosia!

Punainen Pilvi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL
    Nyt mä alan ymmärtää spurguja... Nehän näkee koko ajan hito kauniita naikkosia!
    Siksi minäkin juon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Punainen Pilvi
    Siksi minäkin juon.
    Siksi minä lopetin, koska niiitä vain näki!

(Ei nyt sentään)
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Nauraa

" vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,niiden vierestä oon herännyt "

En tiiä, mutta tuntuu että autoilijoilla on kova tarve moikata aina kun näkee mut liikenteessä.
    Usein tervehtiminen ei jää pelkkään käden heilautukseen vaan autoilija saattaa myös huutaa:
    -Kävelytielle siitä!
    -Onko sulla mitään itsesuojeluvaistoa! tai
    -Opettele ajamaan jossain muualla!

munamangeli Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44
    " vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,niiden vierestä oon herännyt "
    Ne kömpii viereen kun sitä vähiten odotat. Lisäksi se illan kaunis vie rahat taskusta, aamulla on jäljellä vaan kolikoita, paha maku suussa ja huonolla tuurilla vieläpä puolikas hodari taskussa....

-hz- Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti munamangeli
    Ne kömpii viereen kun sitä vähiten odotat. Lisäksi se illan kaunis vie rahat taskusta, aamulla on jäljellä vaan kolikoita, paha maku suussa ja huonolla tuurilla vieläpä puolikas hodari taskussa....
    Noinko se meneekin.. Mä kun oon aina luullut että se on se Krapulakeiju™, joka jossain vaiheessa aamuyöstä käy viemässä kaikki setelit, täyttää lompakon kolikkotaskun pikkuhiluilla, kalauttaa nuijalla päähän ja vielä kusee suuhun.

Peukalo ylös

Loefflerin ajotakeissa on jotakin jäykistettä ilmeisesti. Ainakin siniseksi värjätyt näyttävät tämän loppukesän tutkimusten perusteella haittaavan moikkaamista kummasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan
    Tervehtiminen ei niin suomalaista kulttuuria ole.
    No ei kyllä pyöräilykään. Ehkäpä niinkin omituiset, kuin pyörähullut, omaksuu helpommin eteläisempiä tapoja
    Jaaha, täällä ei selvästikään meno maita!

mitä muuta voi suomalaiselta odottaa.
    Itse kyllä vastaan tervehdykseen ihan varmasti jos silleen sattuu et on mahdollisuus, harvemmin tuolla kenenkään vaan näkee mitään elettä osoittavan.

Stenari Guest
    Minä kun en meinaa keretä edes autoilijoita kiittämään, kun tietä antavat, kun on niin paljon vaihteita ja jarruja hoidettavana.

Punapää

Autot jotka antavat tietä heidän kohdallaan heittäydyn polvilleni huudellen nöyriä kiitoksen sanoja samalla kun asennan räjähteen puskurin alle...
    skeptinen realisti

TJ Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja
    Autot jotka antavat tietä heidän kohdallaan heittäydyn polvilleni huudellen nöyriä kiitoksen sanoja samalla kun asennan räjähteen puskurin alle...
    huonoo huumorii, sori vaan...

munamangeli Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti -hz-
    Noinko se meneekin.. Mä kun oon aina luullut että se on se Krapulakeiju™, joka jossain vaiheessa aamuyöstä käy viemässä kaikki setelit, täyttää lompakon kolikkotaskun pikkuhiluilla, kalauttaa nuijalla päähän ja vielä kusee suuhun.
    Äitisi huijasi tämän, aivan kuten sen haikaratarinan. Ei niitä lapsia oikeesti haikarat tuo, se vaatii monta tuoppia ja vähintään yhtä monta iskuyritystä. Sori vaan....

-hz- Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti munamangeli
    Äitisi huijasi tämän, aivan kuten sen haikaratarinan. Ei niitä lapsia oikeesti haikarat tuo, se vaatii monta tuoppia ja vähintään yhtä monta iskuyritystä. Sori vaan....
    Hahahaa... Seuraavaksi varmaan väität ettei joulupukkiakaan ole olemassa.

Eilisellä lenkillä succistelijat eivät tervehdyksiin paljoa vastailleet, mutta metsässä maastopyöräilijät vastasivat kaikki ja lenkin lopuksi vielä samassa rapussa tuli vaihdettua pari sanaa DH-kuskin kanssa.
    Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi

munamangeli Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti -hz-
    Hahahaa... Seuraavaksi varmaan väität ettei joulupukkiakaan ole olemassa.
    En toki, tässä pukki punanuttu viime jouluna eräässä lauttasaarelaisessa ravitsemusliikkeessä:

http://80.81.189.227/i//00/32/55/16/5921389.jpg
    munamangeli muokkasi tätä : 02.10.2005 at 14.23 Syy: typo

Taas tuli lenkillä todettua, että succiskuskit ei paljoo tervehdyksiin vastaile. Tietysti ku kilometri toisensa jälkeen tuijottaa tasasta asfalttia, niin ei siinä iloista maastopyöräilijän tervehdystä huomaa...
    Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi

Roenick Guest
    moikkailu on cuulia!

tate Guest
    Haluaisin palata tähän aiheeseen, koska haluaisin vähän saada selvennystä tähän tervehdys etikettiin. Minä nimittäin ostin tänä kesänä maantiepyörän ja ilokseni ja ihmetyksekseni huomasin, että osa käyräsarvisella ajavista alkoi tervehtiä minua. No kun olen sosiaalinen laumaeläin, niin kyllähän minä nostan kättä takaisin.

Tapana tämä on mielestäni loistava. En kuitenkaan halua jäädä pelkäksi perässä hiihtäjäksi, ja siksi kaipaisin vähän selvennystä tähän etikettiin . Eli koska kuuluu tervehtiä toista pyöräilijää? Esim tyyliin:

Olmo kuski tervehtii toista Olmo kuskia, jos molemmilla on succikset päällä.

tai

Tervehdi kaikkia, joilla on menevän näköinen maantiepyörä.

Aina vain tumppua pystyyn, kun oikein iloinen pyöräilijä tulee vastaan.

Jos olen maantiepyörällä, moikkaan kaikkia maantiepyöräilijöitä. Maastopyörällä moikkailen maastopyöräilijöitä. Moikkailut jää kyllä tekemättä jos vauhtia alkaa olla turhan paljon tai on muuten paha paikka.

Ihan kaikki ei tuohon leikkiin lähde mukaan, vaan karttavat katsekontaktia viimeiseen saakka tai katsovat kuin vierasta sikaa.

Hymy

Kanuunat tervehtii kaikkia retkipyöräilijöitä, maantie- ja maastokuskeja,
    pikkumukuloita, mummoja, pappoja ja harrikkakuskeja.
    Joskus kyllä kypärättömiä vähän moitiskellen.
    ****Timo
    ex tusinakerholainen

mies jostain Guest

Peukalo ylös Hyvä juttu

Kyllä miekin moikkailen kaikkia kanssakuskeja, se tuo ees hiukkasen yhteenkuuluvuudentunnetta kun maastolenkillä joku vinkaa kättä.

Tosin tänään jäi käsinostamatta kun tuli vastaan uudennäköstä porukkaa ja siinä ajattelu sekos sen verran etten älynny moikata.

Tapana tämä käden nosto on kuitenkin varsin hyvä.

kyllä tulee tervehdittyä vastaantulevia pyöräilijöitä. Pyöräilijäksi ymmärrän pyöräilyä harrastavan (ainakin sen näköisen) ihmisen.
    Käden noston sijaan useammin tulee nyökättyä tervehdykseksi, mutta sen verran selvästi että toinen saattaa jopa huomata tervehdykseni
    Ilokseni olen huomannut että (pk-seudulla) lähes aina tervehdykseen vastataan. Vastaus tervehdykseen on aina mukava nähdä, se on kuin joku ystävä jonka kanssa voin jakaa reisissä polttelevan tuskan. tiedän että en ole yksin tässä maitohappoisessa maailmassani

Alex Guest
    Täällä Sveitsissä vastaantulijaa moikataan kohteliaasti sanomalla "bonjour". Mutta täällä toisaalta moikataan toista julkisessa wc:ssäkin

Punainen Pilvi Guest
    Minulla on onni asua tässä Suomen pisimmän pääkadun pientareella, ts. aitiopaikalla... usein huidon pikku-huppelissa halkoja tuossa tienposkessa tai sitten törrään muuten vaan siinä. Ja huiskutan taatusti jokaiselle ohikulkevalle pyöräilijälle (kriteerinä kypärä)

Nyt on jo tällekin vuodelle alkanut retkipyöräilijöitä tarpoa ohi ihan kiitettäviä määriä, eikä kukaan ole vastannut tervehdykseen .

Telttapaikkoja - ja joskus löylytkin - riittäisi - puhumattakaan Luciferpallogrillistä - (heinäkuussa ei mutta muutoin ympäri vuoden)

"viiva halkoo maisemaa... nelostie - valtatie"

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •