Bembölestä voi oikeastaan lähteä minne päin vain ja aina on hienot maantiemaastot. Pohjoiseen: esim. Oittaa-Pirttijärvi-Velskola (vähän huonokuntoinen pinta, mutta hienoja mäkiä)-Vihdintie, sieltä esim. Luukkiin, Luukista Klaukkalaan jne. Tai Pirttijärven jälkeen voi kääntyä Röylään ja sieltä kehäIII:lle. Länteen: Vanhaa turuntietä (ei se niin hirveä tie ole) esim. Veikkolaan, sieltä vasemmalle Lapinkyläntielle ja Kauklahteen; tai Vanhalta Turuntieltä Solvallaan, siellä on kilpailijoidenkin kunnioittamia mäkiä (ks. topikki Länsiväyläajoista).
Espoon lenkit
Collapse
X
-
Lauantaina näyttäisi olevan kovasti muuta puuhaa, eli en varmaankaan ehdi tuvalle kymmeneltä. Toisaalta sunnuntaina on Lahden reissu tiedossa, eli muutenkaan ei oikein sopisi raskas lenkki lauantaiksi. Seuraava lauantai 9. heinäkuuta on osaltani vielä hämärän peitossa, mutta näyttäisi pahasti siltä, että olen silloin nauttimassa etelän lämmöstä (45 astetta) Persianlahden maisemissa.Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment
-
Jytinää Bembölessä?
Onko tulevana lauantaina 9.7. joku lähdössä maantielenkille Bembölen kahvituvalta? Saako tällanen vanha läski tulla peesailemaan?"Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Comment
-
Mä olen etätöissä täällä etelässä, eli en pääse. Sen sijaan 16. päivä pitäisi olla aivan OK, eli silloin sitten.Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment
-
Ok, mä lähden tästä Kamppiin Selkä-Centeriin (on muuten pro paikka). Jos selkälekuri antaa luvan, ilmaannun huomenna lauantaina tuvalle klo 10. Eiköhän se anna, marisee vaan hieman. Maantiepyöräily ei tunnu olevan selkälääkärien mielestä parasta mahdollista nyrjähtäneen välilevyn hoitoa....."Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Comment
-
-
Lauantai 23.7 ?
Tulipa Viinerin kanssa nähtyä paljon uusia hienoja ja hiljaisia asvalttiteitä Espoosta luoteeseen ja pohjoiseen. Eikun tulevana lauantaina 23.7. taas. Mä ilmaannun Bömböölen tuvalle kymmeneksi. Kenties joku muukin?"Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Comment
-
Viimeksi oli enemmänkin väkeä paikalla, noin 8±1 muistaakseni. Eiköhän sinne siis joku muukin ilmaannu. Viimeksi ajettiin vaihtelevaa vauhtia Siippoon Nesteelle ja takaisin, yhteensä reilu satanen plus siirtymät.Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Comment

Comment