ElectrobikeGarminGiantMPMessut
Sivu 27 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27
Näyttää tulokset 781 - 784 / 784

Aihe: Leveät ja nopeat maantierenkaat

Kattelin Conti 5000 S TR mittoja BRR sivuilta, niin kulutuspinnat oli mitattu seuraavasti 28mm 2.1mm, 30mm 2.4mm ja 32mm 2.2mm . Ei tosin yhtä paljon kuin noi Pirellit.

Kyll
    ä Conti puolustaa edelleen paikkaansa maantierenkaiden benchmarkkina mun mielestä.

Seuraava mielenkiintoinen nippelitieto on se, ett
    ä Misukan Pro 5 28mm leveänä ei ollut 35mm mallin veroinen BRR testeissä.
    6.7 WTF/kg

Paaton, sun kannattaa ehkä deletoida noi kuvat edelliseltä sivulta, kun maksumuurin takana olevan sisällön julkaisemista toisaalle vois varmaan pitää tekijänoikeusrikoksena tai ainakin -rikkomuksena. En kyllä meinannut ilmiantaa, mutta..
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Piti ihan tarkistaa ja joo brr on laittanut myös renkaan mittoja muurin taakse. Korkeus, kehä ja kyljen paksuus on siellä.

Mutta vielä tuohon escapen juttuun. Itse testihän oli toteutettu hienosti. Odotan kyllä aika paljon jatkotestejä. Tulee takuulla hyviä realworld testejä myös maantielle.

Tommonen testaaminen vaatii aika paljon resursseja, niin jatkotestejä saattaa joutua odottelemaan. Tai ainakin lukuisia jatkotestejä joutunee odottelemaan. GP5000 28, 30, 32, 35 testi olisi kyllä mieleniintoinen.

Kusti polkee mun misukoita viel
    ä jossain päin maailmaa, niin en ole päässyt hipeloimään. Toivottavasti noi 30mm ja 32mm ovat lähempänä testattua 35 millistä kuin 28 millistä
    6.7 WTF/kg

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •