Höpö höpö, ei siitä vanhentuneen geon pyörästä uutta saa. Tuolla tavalla lähinnä etupainoisen otb-koneen.
Höpö höpö, ei siitä vanhentuneen geon pyörästä uutta saa. Tuolla tavalla lähinnä etupainoisen otb-koneen.
Tänään maantielenkki gravelillä 74 km. Ihan hyvä keli vuodenaika huomioiden.
Puh, kolme viikkoa viime lenkistä. Näyttää taas marraskuun semiflunssa kestävän kevääseen saakka.
Jospa ensi viikolla pääsis töihin fillarilla.
Sent from my Takapalk
Äsken töistä kotiin. Noin 15km josta 12km polkua. Oli mainiota.
Tänään vajaa neljäkymppiä. Oli ristuksen kylmä keli eikä pyöräkään kulkenut mihinkään.
Äsken 56 kilsaa. Vähän oli pakkopullaa, nastarenkailla ajelu imee.
Tänään. Aika jännä keli tuollainen alijäähtynyt sumu.
Äsken 82 km maantietä. Aivan mahtavaa, kun ei ole lunta, eikä jäätä. Olisi hyvin voinut ajaa lenkin maantiepyörällä.
kolme tuntia tänään vesisateessa ja tuulessa eikä nastarenkaat rullaa yhtään
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Tänään gravelillä 72 km pääasiassa kelvejä. Turussa ja Liedossa kelvit melkein puhtaita, Raisiossa ja Naantalissa käytetty jo soraa. Kaiken kaikkiaan mukava ajella!
Äsken parin tunnin snabbis ennen sadetta. Sade kylläkin ehti.
Ihana oli ajella taas kesärengasfillarilla.
Yli kuukauden tauon jälkeen 42km nastojen sisäänajoa. Oli kyllä nihkeä lenkki
Lähetetty minun CPH2653 laitteesta Tapatalkilla
Hiukan tahmean tuntuinen satku tänään, unohtui juomapullokin tallin pöydälle.
Eilen vajaa kolkyt kilsaa sepelintäytteisiä kelvejä. Ihan hirveetä ja kelikin masentava. Mitenhän tässä selviää kevääseen asti![]()
Äsken titskugrävelillä kuuskybää. Olipa ihana keli, kyllä musta tuntuu, että voisin ostaa tämän Tanskan mallisen talven.
Mulle maistuis hiihtotouhut välillä, joten sellainen kunnon lumikaaostalvi olisi ihan tervetullutta vaihtelua.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kyllä mulle kunnon luminen talvi ja hiihtely ja lumikenkäily kelpaa!
Sellainen 1-9 cm lunta, jolla ei tee mitään ja -2°C - +2°C nastarenkaat ja hepo-suolausta vaativa keli on kaikista paskin (tai no, hepolle suolataan aina).
Joko kunnon talvi yli 20 cm lunta metsiin ja meri jäähän tai sitten lumeton +1°C- +5°C, ei välimuotoja.
Meri vois kyllä jäätyä, mutta toive taitaa olla turha. Ainakin siltä osin, että pääsisi uusia ruutuja metsästämään. Sen verran kaukana ovat.
—-
Ja aiheeseen: just kolmekymppiä läskillä. Pakkopullaa.
Tänään ajoporukan perinteinen itsenäisyyspäivän satanen. Samalla joulukuun pakkosatanen, kätevää.
Kiva kun sai vetää kesäkumeilla. Seuraavat kolme pakkosatkua taitaa joutua rullailemaan nastoilla.
+50km asfalttia nastoilla, siinähän tuo meni.
"You brought two too many - Monettako kertaa sä katot tota?"
Tänään päällä 50km hiekkateitä ja pehmoista oli.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
2 tuntia ja 10 minuuttia jyystin nastarenkailla paljaalla asvaltilla vesisateessa miettien että miksi mä teen tätä![]()
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Tänään MTBCF:n GFBD-ajo Itä-Helsingin polkuja.
3h läskillä lätäköissä loiskutellen oma GFBD ajelu.
![]()
Kirjanmerkit