Fixasin 105 di2 12-speed etuvaihtajan vaihteenvalitsemen sisuskaluja parempaan iskuun eli ne pienet jouset jotka sisältä löytyy. Oli jo uutena hieman tunnottomat eivätkä reagoineet kunnolla, nyt alkoi pelittämään paremmin.
Fixasin 105 di2 12-speed etuvaihtajan vaihteenvalitsemen sisuskaluja parempaan iskuun eli ne pienet jouset jotka sisältä löytyy. Oli jo uutena hieman tunnottomat eivätkä reagoineet kunnolla, nyt alkoi pelittämään paremmin.
Aloitin eturattaan vaihtamisen mutta siirsin alkuviikon.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Asensin Jääkäriin uuden vannedynamon ja taakse dynamovalon. Aikaisemmin asensin siihen uudet polkimet, oli 1/2" kierteelliset melko harvassa kun kauppoja selaili. Mutta Foxcomp pelasti.
Talvi saa siis tulla, työmatkapyörä on valmis.
Vaihdoin taakse sisurin, kun on ilmeisen pieni vuoto . Pudottaa parissa päivässä 8 barista 5 bariin.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
^Kuis niin? Tuo postattu 19.10.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
^niinpäs onkin, pelästyin jo että joudun tekemään maanantain ja tiistain uudestaan loppuviikosta.
Vaihdoin molempiin sähköisiin työmatka/asiointi kulkeneisiin talvikiekot, joissa nastarenkaat. Lisäksi toiseen KMC e10 EPT ketjut (toiseen vaihdoin jo aiemmin). Noista EPT ketjuista ei ole aiempaa kokemusta, mutta ainakin KMC mainostaa erinomaista ruosteenestokykyä. Saa nähdä miten pääkaupunkiseudun suojamössön kestää.
e10 Turbo EPT- KMC
Laitoin piikkisiat kakkoskiekoille ja litkutin ne.
Jarru vaijerit ja kuoret kaverin Veltrixiin, säätää täytyy ja sitten vielä AXS paikoilleen...
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Liukkaita odotellessa väänsin aamuneljältä vietnamilaisen Schwalbe Marathon Winter Plus nastarenkaan etuvanteelle, jolle se asettui hyvin. Nostin paineet maksimiin eli 5 bariin ja pari tuntia myöhemmin laskin ne minimiin eli 2,5 bariin. Muutama nasta oli jäänyt tehtaalla tosi korkealle. Mahtavatko asettua ohjeen mukaisella 40 kilometrin sisäänajolla? Luulenpa, että ne maastoutuvat ojiin.
Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
Salsa Cuttroathin talvikiekoille Schwalbe ice spiker pro:t ja uusi Shimano Xt takapakka. Saa talvi tulla Varsinaiseen Suomeenkin
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Metallisen (vink) puukiukaan vuosihuolto. Hitsailin umpeen pari pientä halkeamaa tulipesän yläosasta ja laitoin pulttitervaa säätöjalkojen kierteisiin. Niin ja tietenkin uudet kivet.
Talvirenkaat Bianchiin. Muut pyörät saapi olla vielä kesägummeilla.
Nastarenkaat vanhempaan pyörään
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Välikelin renkaat kauppapyörään ja nastarengaskiekot odottamaan liukkaita.
Kirjanmerkit